Dat rechte stukquote:
Ja, bijna 2 seconden erboven vanavond.quote:
We hebben de meiden nog niet naakt gezien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Winnaar met het meeste haar ook bekend.
Om het even anders te zeggen: waarom denk je dat de ondergrond bij zo'n fotofinish altijd wit is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt?
Je zal toen een atleet uit een ander land dan de DDR zijn geweestquote:
Als die Fosbury Flop niet was uitgevonden stond het WR nog altijd op 1m50quote:
Ah, daar had ik niet aan gedachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Om het even anders te zeggen: waarom denk je dat de ondergrond bij zo'n fotofinish altijd wit is?
Het antwoord is simpel: omdat dát de ondergrond is. Zo'n fotofinish plakt gewoon héél smalle foto's van de finishlijn aan elkaar. Zo zie je iedereen precies op het moment dat de finishlijn geraakt wordt. Iemand die verder naar rechts staat, is eerder aangekomen.
Er is geen schaamhaar meer sinds 2000.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben de meiden nog niet naakt gezien.
Zie mijn eerdere antwoord. Doordat het veel foto's van de finishlijn betreft die aan elkaar zijn geplakt, blurren stilstaande dingen juist!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe verklaar je die motionblur op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Zeker op de stream bij de NOS.quote:
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Die filmpjes bij de NOS gebruiken de Olympische vlam van Bejing of niet
betere genenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Omdat ze 3 benen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef groenen het volgende:
Ben heeft toch gewonnen volgens de NOS in 88.
Reggae?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
800m hordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
quote:Steeple is ontstaan in Engeland, rond 1850 in Exeter College, Oxford, naar aanleiding van de gelijknamige race die voor paarden bestond. Halifax Wyat, student aan Exeter College beweerde dat hij op een steeple-parcours van 2 mijl sneller was dan een paard, wat hij op een wedstrijd in Binsey ook waarmaakte.
Zeg het is geen zwemmen met allerlei afstanden en rare slagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
Ze denken momenteel wel aan de 20 kilometer snelsteeple.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
Die Nederlandse doper was best goed andersquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze denken momenteel wel aan de 20 kilometer snelsteeple.
Niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan?
Die ligt er altijd alquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan?
Wie zit er op andere sporten te wachten tijdens de 100meter? Stadions zouden leeglopen en de mensen opzoek zijn naar TV schermen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
Valt toch eigenlijk wel tegen als je ziet welke sporten er nu bezig zijn, tis wachten op de 100m en daarna beachvolleybal.
Kroatie - Turkije basketbal is ook niet om aan te glurenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
Valt toch eigenlijk wel tegen als je ziet welke sporten er nu bezig zijn, tis wachten op de 100m en daarna beachvolleybal.
Da's om blaren te veroorzaken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die waterbak is ook echt overbodig he
4 strafpuntenquote:
Ligt in een apart gedeelte. Ik vind het eerder vreemd hoe ze die steeples er in 1x vast zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
oh hey ben je nu hier te vinden.
Denk dat ze gewoon de 100m tonen op de schermen in de andere stadions. Misschien wel even stilleggen als het mogelijk is. Kost nog geen 10 seconden..quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef groenen het volgende:
[..]
Wie zit er op andere sporten te wachten tijdens de 100meter? Stadions zouden leeglopen en de mensen opzoek zijn naar TV schermen.
Voetbalpotje in 08 was wel leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kroatie - Turkije basketbal is ook niet om aan te gluren
Ligt er naastquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan?
quote:
Van die leuke sopgeluidjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef alors het volgende:
Dat lijkt me echt nasty dat je natte schoenen hebt en dan nog een eind moet sjouwen...
In plaats van Saudi's die goede paarden halen, zijn het hier Qatar en Bahrein die goede arbeiders halenquote:
quote:
Prikkeldraad en in volle bepakking.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Stukkie tijgerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Hindernisbaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Springen door een brandende hoepel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Dan hebben de Afrikaanse lopers iets om naar uit te kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het nut van de waterbak? Werkt die vertragend?
Zijn die vastgeschroeft?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt in een apart gedeelte. Ik vind het eerder vreemd hoe ze die steeples er in 1x vast zetten.
Met een flatscreen tv onder je armquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |