abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115159769
warme breudjes
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:17:19 #202
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115159777
quote:
Dat rechte stuk :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 augustus 2012 @ 22:17:24 #203
862 Arcee
Look closer
pi_115159786
quote:
Ja, bijna 2 seconden erboven vanavond.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_115159798
Van Commenee presteert beter in Engeland dan bij ons :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115159814
Voorbeschouwinkje 100m nu @ BBC1.
sig verwijderd door FA
pi_115159822

Winnaar met het meeste haar ook bekend.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:18:14 #207
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115159832
SWAG op de BBC
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_115159847
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Winnaar met het meeste haar ook bekend.
We hebben de meiden nog niet naakt gezien.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115159866
Pars flink over de 80 heen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:18:43 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115159868
Sow kijk Kynard wat over hebben
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:19:02 #211
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115159890
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Die foto's zijn sowieso onbegrijpelijk.
Worden die trouwens met een bewegende camera gemaakt? :?
Om het even anders te zeggen: waarom denk je dat de ondergrond bij zo'n fotofinish altijd wit is?

Het antwoord is simpel: omdat dát de ondergrond is. Zo'n fotofinish plakt gewoon héél smalle foto's van de finishlijn aan elkaar. Zo zie je iedereen precies op het moment dat de finishlijn geraakt wordt. Iemand die verder naar rechts staat, is eerder aangekomen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:19:11 #212
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115159897
hoogspringen _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115159937
quote:
Je zal toen een atleet uit een ander land dan de DDR zijn geweest :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115159949
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
hoogspringen _O_
Als die Fosbury Flop niet was uitgevonden stond het WR nog altijd op 1m50
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:20:18 #215
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115159960
Pars over de 80 _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115159988
BBC doet wel bazen voorbeschouwing.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:20:59 #217
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115159995
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Om het even anders te zeggen: waarom denk je dat de ondergrond bij zo'n fotofinish altijd wit is?

Het antwoord is simpel: omdat dát de ondergrond is. Zo'n fotofinish plakt gewoon héél smalle foto's van de finishlijn aan elkaar. Zo zie je iedereen precies op het moment dat de finishlijn geraakt wordt. Iemand die verder naar rechts staat, is eerder aangekomen.
Ah, daar had ik niet aan gedacht ^O^
Ik ga eens verder uitzoeken hoe ze dat doen :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115159996
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:18 schreef mrstylo het volgende:

[..]

We hebben de meiden nog niet naakt gezien.
Er is geen schaamhaar meer sinds 2000.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:21:09 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160006
Goed niveau bij het kogelslingeren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115160048
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Redefine het volgende:
Goed niveau bij het kogelslingeren.
Service hè
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:21:57 #221
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115160057
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Hoe verklaar je die motionblur op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Zie mijn eerdere antwoord. Doordat het veel foto's van de finishlijn betreft die aan elkaar zijn geplakt, blurren stilstaande dingen juist!

Kijk maar eens naar de voeten van die vrouwen in jouw foto. Die blurren juist omdat ze op de finishlijn terecht zijn gekomen.

En daarom zie je vaak ook horizontale strepen op de fotofinish. Dat zijn gewoon kleine oneffenheden op de finishlijn.

EDIT: zie hier b.v. de 9:58 van Bolt:



Anders zou zo'n fotofinish ook niet werken trouwens. Hoe kun je op bovenstaande foto zien of iemand 6e of 7e is geworden als het slechts één foto zou betreffen wanneer Bolt de 100m heeft bereikt. Dan had de nr. 7 nog een paar meter gehad om de nr. 6 in te halen. Maar dat is dus niet het geval - iedereen wordt "geflitst" op het moment dat hij/zij de lijn passeert.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:22:09 #222
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115160073
die jap :7
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:22:12 #223
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160075
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef Nober het volgende:

[..]

Service hè
Zeker op de stream bij de NOS.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115160096
3000 steeple, hopen op baas Ezekiel Kemboi _O_ _O_

  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:22:43 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160109
Kiplagat doet alwéér mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115160125
Shit, is het Benjamin Kiplagat.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:23:04 #227
123170 alors
zlata1234
pi_115160126
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kiplagat doet alwéér mee.
Druk programma :7
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115160136
Ben heeft toch gewonnen volgens de NOS in 88.
- verwijderd door admin -
pi_115160139
Die filmpjes bij de NOS gebruiken de Olympische vlam van Bejing of niet :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:23:28 #230
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_115160153
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Géén kloon van tvlxd!
pi_115160158
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Die filmpjes bij de NOS gebruiken de Olympische vlam van Bejing of niet :?
Ja
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:23:45 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160168
Ik zag Cabral *O*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:23:53 #233
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115160180
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
betere genen
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_115160185
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Omdat ze 3 benen hebben :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:24:02 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160187
Kipcorn Kipsaté _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:24:13 #236
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115160196
een keniaan :Y
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115160215
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef groenen het volgende:
Ben heeft toch gewonnen volgens de NOS in 88.

_O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:24:54 #238
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115160240
Daar heb je die mascotte moordenaar
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:24:57 #239
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115160246
ze hebben Afrika nagebouwd voor dit onderdeel :{
pi_115160252
Mekhissi gaat weer een medaille pakken denk ik.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:25:11 #241
123170 alors
zlata1234
pi_115160256
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Reggae?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115160279
Cool iemand met haarband.
- verwijderd door admin -
pi_115160280
Zag ik daar druppels bij de start camera zitten
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:25:45 #244
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115160290
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_115160304
quote:
Thanks. Wat een baas en nog zacht terecht komen ook :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:26:16 #246
40566 Ericr
Livewrong
pi_115160320
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
800m horden _O_
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:26:16 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160321
Zal Kipcorn Kipsaté gaan winnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:26:21 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115160326
quote:
Steeple is ontstaan in Engeland, rond 1850 in Exeter College, Oxford, naar aanleiding van de gelijknamige race die voor paarden bestond. Halifax Wyat, student aan Exeter College beweerde dat hij op een steeple-parcours van 2 mijl sneller was dan een paard, wat hij op een wedstrijd in Binsey ook waarmaakte.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115160344
Toch jammer dat Shaheen er niet meer is, al is dat al even niet.
sig verwijderd door FA
pi_115160358
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Szura het volgende:

[..]

Die waterbak is ook echt overbodig he :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:26:55 #251
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_115160362
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
Zeg het is geen zwemmen met allerlei afstanden en rare slagen.
1 afstand over hekjes en voetenbadjes is wel genoeg
Feyenoord!!! * Barça
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:26:55 #252
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160364
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
Ze denken momenteel wel aan de 20 kilometer snelsteeple.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115160395
Valt toch eigenlijk wel tegen als je ziet welke sporten er nu bezig zijn, tis wachten op de 100m en daarna beachvolleybal.
pi_115160402
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan :')?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_115160416
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ze denken momenteel wel aan de 20 kilometer snelsteeple.
Die Nederlandse doper was best goed anders :P
pi_115160421
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan :')?
Niet.
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:27:48 #257
123170 alors
zlata1234
pi_115160422
Dat lijkt me echt nasty dat je natte schoenen hebt en dan nog een eind moet sjouwen...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:27:48 #258
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115160423
ik denk dat iemand gaat vallen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:27:54 #259
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115160431
Allemaal DQS :o ze zaten in het water :o
pi_115160440
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
een keniaan :Y
oh hey ben je nu hier te vinden.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:28:06 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160441
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan :')?
Die ligt er altijd al ;)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115160445
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
Valt toch eigenlijk wel tegen als je ziet welke sporten er nu bezig zijn, tis wachten op de 100m en daarna beachvolleybal.
Wie zit er op andere sporten te wachten tijdens de 100meter? Stadions zouden leeglopen en de mensen opzoek zijn naar TV schermen.
- verwijderd door admin -
pi_115160448
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef Nober het volgende:
Valt toch eigenlijk wel tegen als je ziet welke sporten er nu bezig zijn, tis wachten op de 100m en daarna beachvolleybal.
Kroatie - Turkije basketbal is ook niet om aan te gluren ;(
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:28:15 #264
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_115160449
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die waterbak is ook echt overbodig he :P
Da's om blaren te veroorzaken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:28:22 #265
123170 alors
zlata1234
pi_115160457
Wie is die epic retro gast met haarband? :D
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:28:28 #266
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160463
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef vuvuzela het volgende:
Allemaal DQS :o ze zaten in het water :o
4 strafpunten
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:28:30 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160466
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan :')?
Ligt in een apart gedeelte. Ik vind het eerder vreemd hoe ze die steeples er in 1x vast zetten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115160477
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef alors het volgende:
Wie is die epic retro gast met haarband? :D
Jager
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:28:49 #269
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115160487
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

oh hey ben je nu hier te vinden.
:Y en hoi O+
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115160489
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef groenen het volgende:

[..]

Wie zit er op andere sporten te wachten tijdens de 100meter? Stadions zouden leeglopen en de mensen opzoek zijn naar TV schermen.
Denk dat ze gewoon de 100m tonen op de schermen in de andere stadions. Misschien wel even stilleggen als het mogelijk is. Kost nog geen 10 seconden..
sig verwijderd door FA
pi_115160491
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

4 strafpunten
:D
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:28:56 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160492
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kroatie - Turkije basketbal is ook niet om aan te gluren ;(
Voetbalpotje in 08 was wel leuk :P
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:29:00 #273
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115160495
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Domme vraag: hoe leggen ze die waterbak in één keer in die baan :')?
Ligt er naast
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115160499
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die ligt er altijd al ;)
:') ik zie het al.....domme vraag.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:29:07 #275
123170 alors
zlata1234
pi_115160504
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Beach het volgende:

[..]

Jager
senk joe
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:29:20 #276
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115160518
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef alors het volgende:
Dat lijkt me echt nasty dat je natte schoenen hebt en dan nog een eind moet sjouwen...
Van die leuke sopgeluidjes :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115160519
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

4 strafpunten
In plaats van Saudi's die goede paarden halen, zijn het hier Qatar en Bahrein die goede arbeiders halen :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:29:24 #278
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115160525
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_115160547
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

4 strafpunten
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:29:43 #280
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115160549
Waarom je flits gebruiken? :')
pi_115160557
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Prikkeldraad en in volle bepakking.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:29:52 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160561
Wat is het nut van de waterbak? Werkt die vertragend?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:29:53 #283
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115160563
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Stukkie tijgeren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115160564
Die Jager komt zo binnengestapt uit een jaren 70 porno of zo....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_115160565
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Hindernisbaan _O_

Wipe out _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:00 #286
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160568
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Springen door een brandende hoepel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:07 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160574
Jerson Cabral zit er goed bij.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115160587
Hoe heet het onderdeel wat momenteel aan de gang is? Ik was even afwezig maar zie ze over water en hordes springen. :?
pi_115160590
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef alors het volgende:
Wie is die epic retro gast met haarband? :D
Jager een Amerikaan.
pi_115160593
Val!
sig verwijderd door FA
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:28 #291
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115160595
Daar viel iemand :o
吴 曼 迪
pi_115160597
Au :o
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:31 #293
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160601
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het nut van de waterbak? Werkt die vertragend?
Dan hebben de Afrikaanse lopers iets om naar uit te kijken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:31 #294
40566 Ericr
Livewrong
pi_115160602
Heet die gast nou binnenbad?
pi_115160605
Valpartij
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:36 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115160606
Weer eens een val :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115160612
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ligt in een apart gedeelte. Ik vind het eerder vreemd hoe ze die steeples er in 1x vast zetten.
Zijn die vastgeschroeft?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:42 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160613
Kiplagat gevallen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:43 #299
123170 alors
zlata1234
pi_115160615

_O_
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:30:47 #300
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115160619
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef BlaZ het volgende:
Idee voor een nieuwe onderdeel zou kunnen zijn 3km met in plaats van horden dat je ergens onderdoor moet kruipen
Met een flatscreen tv onder je arm
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')