Jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Die filmpjes bij de NOS gebruiken de Olympische vlam van Bejing of niet
betere genenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Omdat ze 3 benen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef groenen het volgende:
Ben heeft toch gewonnen volgens de NOS in 88.
Reggae?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
800m hordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
quote:Steeple is ontstaan in Engeland, rond 1850 in Exeter College, Oxford, naar aanleiding van de gelijknamige race die voor paarden bestond. Halifax Wyat, student aan Exeter College beweerde dat hij op een steeple-parcours van 2 mijl sneller was dan een paard, wat hij op een wedstrijd in Binsey ook waarmaakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |