abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115160125
Shit, is het Benjamin Kiplagat.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:23:04 #227
123170 alors
zlata1234
pi_115160126
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kiplagat doet alwéér mee.
Druk programma :7
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115160136
Ben heeft toch gewonnen volgens de NOS in 88.
- verwijderd door admin -
pi_115160139
Die filmpjes bij de NOS gebruiken de Olympische vlam van Bejing of niet :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:23:28 #230
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_115160153
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Géén kloon van tvlxd!
pi_115160158
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Die filmpjes bij de NOS gebruiken de Olympische vlam van Bejing of niet :?
Ja
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:23:45 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160168
Ik zag Cabral *O*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:23:53 #233
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115160180
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
betere genen
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_115160185
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Omdat ze 3 benen hebben :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:24:02 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160187
Kipcorn Kipsaté _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:24:13 #236
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115160196
een keniaan :Y
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_115160215
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef groenen het volgende:
Ben heeft toch gewonnen volgens de NOS in 88.

_O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:24:54 #238
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115160240
Daar heb je die mascotte moordenaar
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:24:57 #239
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115160246
ze hebben Afrika nagebouwd voor dit onderdeel :{
pi_115160252
Mekhissi gaat weer een medaille pakken denk ik.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:25:11 #241
123170 alors
zlata1234
pi_115160256
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Montov het volgende:
Waarom zijn die Jamaicanen zo goed Toine?
Reggae?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115160279
Cool iemand met haarband.
- verwijderd door admin -
pi_115160280
Zag ik daar druppels bij de start camera zitten
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:25:45 #244
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115160290
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_115160304
quote:
Thanks. Wat een baas en nog zacht terecht komen ook :P
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:26:16 #246
40566 Ericr
Livewrong
pi_115160320
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef BlaZ het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een 3km Steeple en niet bijv een 1500m of 10km?
800m horden _O_
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:26:16 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160321
Zal Kipcorn Kipsaté gaan winnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:26:21 #248
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_115160326
quote:
Steeple is ontstaan in Engeland, rond 1850 in Exeter College, Oxford, naar aanleiding van de gelijknamige race die voor paarden bestond. Halifax Wyat, student aan Exeter College beweerde dat hij op een steeple-parcours van 2 mijl sneller was dan een paard, wat hij op een wedstrijd in Binsey ook waarmaakte.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_115160344
Toch jammer dat Shaheen er niet meer is, al is dat al even niet.
sig verwijderd door FA
pi_115160358
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef Szura het volgende:

[..]

Die waterbak is ook echt overbodig he :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')