SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Door middel van de camera en de flitslicht. Je houdt dan je vinger op de camera. Had niet verwacht dat dat zou werken. Maar het werkt wel en als je dan naar je vinger kijkt zie je ook dat er bij iedere hartslag iets minder licht doorheen komt.quote:![]()
Nog even een opmerking over het meerennen tijdens de Ekiden, je kan hiervoor gediskwalificeerd worden als team. Dat stond in ieder geval in de voorwaarden van de Ekiden van Zwolle. Toch iets om rekening mee te houden in vervolg![]()
![]()
Dat was vast mossel, die heeft me gister laten zien dat het werktquote:Op zondag 8 juli 2012 11:42 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Door middel van de camera en de flitslicht. Je houdt dan je vinger op de camera. Had niet verwacht dat dat zou werken. Maar het werkt wel en als je dan naar je vinger kijkt zie je ook dat er bij iedere hartslag iets minder licht doorheen komt.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat zou zo eens kunnen. Wel apart dat het ook nog echt werktquote:Op zondag 8 juli 2012 11:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was vast mossel, die heeft me gister laten zien dat het werkt![]()
![]()
Bij de finish?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:43 schreef Ach3r0n het volgende:
Nog even een opmerking over het meerennen tijdens de Ekiden, je kan hiervoor gediskwalificeerd worden als team. Dat stond in ieder geval in de voorwaarden van de Ekiden van Zwolle. Toch iets om rekening mee te houden in vervolg
Hier niet hoor, finishen met het hele team werd zelfs aangemoedigd. Als je er maar voor zorgde dat alleen de slotloper een chip omhad en de rest niet.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
In Rotterdam werd 1.000x omgeroepen dat het mochtquote:Op zondag 8 juli 2012 11:43 schreef Ach3r0n het volgende:
Nog even een opmerking over het meerennen tijdens de Ekiden, je kan hiervoor gediskwalificeerd worden als team. Dat stond in ieder geval in de voorwaarden van de Ekiden van Zwolle. Toch iets om rekening mee te houden in vervolg
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ja, maar het zou toch zuur zijn als je uit enthousiasme de baan op rent en zo uit de wedstrijd genomen wordt. Let op dus dat het niet in alle wedstrijden is toegestaan.![]()
Als we het niet zeker wisten hadden we het nooit gedaanquote:Op zondag 8 juli 2012 11:48 schreef Ach3r0n het volgende:
Ja, maar het zou toch zuur zijn als je uit enthousiasme de baan op rent en zo uit de wedstrijd genomen wordt. Let op dus dat het niet in alle wedstrijden is toegestaan.
Mijne: Hardlopen voor beginners #230 - Geweldige resultaten van FOK!kersquote:Op zondag 8 juli 2012 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke foto's! Iemand een linkje naar de post met 'n verslag?![]()
Mossel: Hardlopen voor beginners #230 - Geweldige resultaten van FOK!kers♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hihi, ik heb het woord eindsprint wel eer aangedaan. Wou het een km volhouden maar ging na 500 helemaal stuk
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Leuk! Ga ik straks even lezen!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijne: Hardlopen voor beginners #230 - Geweldige resultaten van FOK!kers
Mossel: Hardlopen voor beginners #230 - Geweldige resultaten van FOK!kers
Ja doei.![]()
Trouwens jammer van de foto's van de organisatie: ik, MD, don en xzaz staan allemaal op de foto... Mossel en djmo zijn nergens te vinden
Hoppa, 11.16 km erbij. Op het einde:
Het lijkt wel of je minder snel nat wordt als je erdoor heen rent.
Ik: Dude! Het is harder gaan regenen hoor...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
RD?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:05 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Doe ik ook, hoor! Maar als je meer traint krijg je een bredere basis en kun je meer... RD zal dat vast onderschrijven...Langzaam zal je basissnelheid omhoog kruipen.
Maar idd. Lekker doortrainen dus![]()
![]()
DJMO staat toch op de tweede foto, of is die niet van de organisatie?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:52 schreef Yuki het volgende:
Trouwens jammer van de foto's van de organisatie: ik, MD, don en xzaz staan allemaal op de foto... Mossel en djmo zijn nergens te vinden![]()
Neequote:Op zondag 8 juli 2012 11:57 schreef STING het volgende:
[..]
DJMO staat toch op de tweede foto, of is die niet van de organisatie?Guppy postte een link naar foto's van de organisatie... Maar kan nu even niet terugzoeken. Staat halverwege het vorige topic
Hoppa, 16 km erbij.
Nu ben ik in de challenge-telling boven de 200 km. Niet dat ik mijn challenge nog ga halen, dan zou ik vanaf nu elke week 50km moeten lopen en dat ga ik niet redden. Deze week wel 35km gelopen, en dat is wel ongeveer het maximaal haalbare denk ik.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 08-07-2012 12:07:47 ]ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Ah, rightquote:Op zondag 8 juli 2012 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
NeeGuppy postte een link naar foto's van de organisatie... Maar kan nu even niet terugzoeken. Staat halverwege het vorige topic
![]()
![]()
nice! Troost je: ik red mn challenge ook niet meerquote:Op zondag 8 juli 2012 11:59 schreef sigme het volgende:
Hoppa, 16 km erbij.
Nu ben ik in de challenge-telling boven de 200 km. Niet dat ik mijn challenge nog ga halen, dan zou ik vanaf nu elke week 50km moeten lopen en dat ga ik niet redden. Deze week wel 35km gelopen, en dat we ongeveer het maximaal haalbare denk ik.
Niet gezwommen want bad bleek dicht deze zomer. Ben nu op weg naar Amersfoort. Straks eens lijken of ik daar nog in het wedstrijdbad kan eind vd middag of vanavond.
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik had de tip voor die app, hier van de week in de groep gegooid, was vergeten te vermelden dat ie w.s. ook voor android beschikbaar was, maar fijn te lezen dat dat dus ook zo isquote:Op zondag 8 juli 2012 11:42 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Door middel van de camera en de flitslicht. Je houdt dan je vinger op de camera. Had niet verwacht dat dat zou werken. Maar het werkt wel en als je dan naar je vinger kijkt zie je ook dat er bij iedere hartslag iets minder licht doorheen komt.![]()
![]()
Haha, shavarani (verkeerd gespeld, I know) loopt gewoon samen met mensen met wie ik ook loop. Small world!
Zoe net een foto op fb gepost worden waar zij ook opstaat. Hahaha.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die hahaha is vast voor hoe ik erop staquote:Op zondag 8 juli 2012 12:02 schreef slacker_nl het volgende:
Haha, shavarani (verkeerd gespeld, I know) loopt gewoon samen met mensen met wie ik ook loop. Small world!
Zoe net een foto op fb gepost worden waar zij ook opstaat. Hahaha.![]()
Was clinic voor de viva dtd.![]()
mss weet ie niet wie je met rd bedoeld...?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:02 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Als in dat RD volgens mij behoorlijk veel ervaring heeft als loper en ook met trainingen...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
rd = rechtse directe.quote:
Ben zo benieuwd naar je vorderingen, Rammelaartje!
Guppy, denk dat je wel opnieuw moet beginnen als je de methode Honselaar met hartslag wilt proberen. Of niet Rammelaartje?Niet meer actief op Fok!![]()
Ah! Niet aan gedacht.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
mss weet ie niet wie je met rd bedoeld...?![]()
RD=rechtsedirecte![]()
Nee hoor, je bent best een knappe vrouw, zelfs tijdens het sporten...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:04 schreef Shravani het volgende:
[..]
Die hahaha is vast voor hoe ik erop sta![]()
Was clinic voor de viva dtd.
Dat zag ik aan het albumZat een donkere vrouw in je groep, U, daar loop ik mee.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
pfjew.. thanks, want ik vond het vreselijk om mezelf zo terug te zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent best een knappe vrouw, zelfs tijdens het sporten...
Maar het merendeel van de deelnemers gister kwam uit Amsterdam, en dan kan het inderdaad wel eens een klein wereldje zijn![]()
![]()
Geen idee, we'll seequote:Op zondag 8 juli 2012 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
rd = rechtse directe.
Guppy, denk dat je wel opnieuw moet beginnen als je de methode Honselaar met hartslag wilt proberen. Of niet Rammelaartje?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ze komt uit Almere, maar zit net als ik bij de Running Junkies (Amsterdams los zand loopgroep)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik weet even zo snel niet welke je bedoeld, maar het waren allemaal leuke dames.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:10 schreef slacker_nl het volgende:
Ze komt uit Almere, maar zit net als ik bij de Running Junkies (Amsterdams los zand loopgroep)
*edit* Weet nu wie je bedoeld.
[ Bericht 3% gewijzigd door Shravani op 08-07-2012 12:18:36 ]![]()
geblesseerd raken wil wel helpen bij het opnieuw beginnenquote:. Niet aan te bevelen though
.
Wiehoe, hoe heb jij het precies aangepakt met beginnen met trainen op hartslag?
IK BEN OVER DE 500 KM DIT JAAR![]()
![]()
*O|*
Ecosia
http://martinblok.jalbum.net/PAC%20Rotterdam%20Ekiden/ hier staan alle foto'squote:Op zondag 8 juli 2012 11:52 schreef Yuki het volgende:
Trouwens jammer van de foto's van de organisatie: ik, MD, don en xzaz staan allemaal op de foto... Mossel en djmo zijn nergens te vinden![]()
Mossel heb ik ook niet kunnen vinden, DJMO wel, twee keer zelfs, hier en hier[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
thanksquote:
en challenge naar -1,2
Ecosia
Was ik eigenlijk niet van planquote:Op zondag 8 juli 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geblesseerd raken wil wel helpen bij het opnieuw beginnen. Niet aan te bevelen though
.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, ben ik even scheelquote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
http://martinblok.jalbum.net/PAC%20Rotterdam%20Ekiden/ hier staan alle foto's![]()
Mossel heb ik ook niet kunnen vinden, DJMO wel, twee keer zelfs, hier en http://martinblok.jalbum.(...)slides/DSC00682.htmlI blame my phone, klein scherm
Die tweede foto
Maar mosselmossel heb ik ook niet terug kunnen vinden. Hij liep toch in het mossel-shirt?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, ben ik even scheelI blame my phone, klein scherm
Die tweede foto[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
DJMO toch heel erg vet dat je gelopen hebt ondanks je problemen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Prachtige omgeving!! Erg mooie foto's ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik dus hardgelopen
Rest van de foto's staan op deze site.![]()
Cool. Mooie gebergtes.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Rest van de foto's staan op deze site.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Leuke foto's , Moblo!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Moblo heeft zich zo te zien aangepast aan de TT. Wat een schitterende omgeving
F means you're fucked![]()
Gave omgeving daarquote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Rest van de foto's staan op deze site.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Mooie foto's idd
Gisteren Forrest Gump gekeken btw. Evem vergeten hoe briljant die film is
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Mooie foto's idd
Gisteren Forrest Gump gekeken btw. Evem vergeten hoe briljant die film is![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jep. Knalrood met MOSSEL eropquote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar mosselmossel heb ik ook niet terug kunnen vinden. Hij liep toch in het mossel-shirt?
Ik ken nog wel een oude boer die 'n Barn verhuurt die als prima uitvalsbasis kan dienenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:19 schreef YUR het volgende:
Ook Moblo heeft zich zo te zien aangepast aan de TT. Wat een schitterende omgeving![]()
![]()
Ja doei.![]()
Ik ben er weer vandoor. Openluchttheater in de stromende regen...
Wat je al niet overhebt voor je vrienden
Tot later!!![]()
Nou, echt niet te vinden tussen die foto's... Hoe hebben ze die nou kunnen missenquote:
Gewoon 11 km gerend vandaag! Het was de laatste training van Renate dus ik moest 10 km in 1 uur lopen. Ik ging gewoon zo lekker dat ik er 11 heb kunnen lopen in dat uurtje.
http://www.endomondo.com/workouts/nZ3-sS3-j6k
Ik dacht dat het droog zou blijven, maar na 500 meter kwam het al met bakken uit de lucht.It's crazy but I like it! Door de plassen stampen, heerlijk.
![]()
10 km in 00:54:03
Aaaahw, ik hou van mijzelf.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
iddquote:
Nu ik toch zover gekomen ben kan ik net zo goed wat verder rennen em dam drie jaar ofzo blijven rennen
Af en toe heb ik wel van die kleine momentjes hoor, maar dan is het meer van; nog even een extra rondje, niet nog een extra provinciequote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd
Nu ik toch zover gekomen ben kan ik net zo goed wat verder rennen em dam drie jaar ofzo blijven rennen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Veel plezierquote:Op zondag 8 juli 2012 12:23 schreef Yuki het volgende:
Tot later!!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Die Damloop wordt een eitje!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
Gewoon 11 km gerend vandaag! Het was de laatste training van Renate dus ik moest 10 km in 1 uur lopen. Ik ging gewoon zo lekker dat ik er 11 heb kunnen lopen in dat uurtje.
Ik dacht dat het droog zou blijven, maar na 500 meter kwam het al met bakken uit de lucht.It's crazy but I like it! Door de plassen stampen, heerlijk.
![]()
Wij ook!quote:Aaaahw, ik hou van mijzelf.![]()
![]()
Hopen dat het regent dan.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:27 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Die Damloop wordt een eitje!
[..]
Wij ook!![]()
It's funny
Goed bezig Jumparound
Same goed for Nero22!
Wat een prachtige foto's en omgeving Mo'tje!![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik zat me laatst dus echt af te vragen "Goh ik zie moblo nooit meer"quote:Op zondag 8 juli 2012 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een oude boer die 'n Barn verhuurt die als prima uitvalsbasis kan dienen![]()
![]()
Ziet er zeker mooi uit daar![]()
![]()
Ik was 'n weekje op vakantiequote:Op zondag 8 juli 2012 12:35 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Ik zat me laatst dus echt af te vragen "Goh ik zie moblo nooit meer"
Ziet er zeker mooi uit daarEn het was prachtig inderdaad!
Ja doei.![]()
Ik dacht in eerste instantie dat ik naar Nieuw-Zeeland aan het kijken was.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik was 'n weekje op vakantieEn het was prachtig inderdaad!
It's funny
Er is een run bezig in Utrecht!
Ik zag mensen met nummers op hun buik en kreeg meteen eengevoel
Wauw!!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijne: Hardlopen voor beginners #230 - Geweldige resultaten van FOK!kers
Mossel: Hardlopen voor beginners #230 - Geweldige resultaten van FOK!kers![]()
![]()
Neequote:Op zondag 8 juli 2012 12:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Stond er nog iemand klaar om eten voor je te maken?
Schandalig!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, echt niet te vinden tussen die foto's... Hoe hebben ze die nou kunnen missen
Lekker rondje!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:54 schreef slacker_nl het volgende:
Hoppa, 11.16 km erbij. Op het einde:
Het lijkt wel of je minder snel nat wordt als je erdoor heen rent.
Ik: Dude! Het is harder gaan regenen hoor...Goed gedaan hoor!quote:Op zondag 8 juli 2012 11:59 schreef sigme het volgende:
Hoppa, 16 km erbij.
Nu ben ik in de challenge-telling boven de 200 km. Niet dat ik mijn challenge nog ga halen, dan zou ik vanaf nu elke week 50km moeten lopen en dat ga ik niet redden. Deze week wel 35km gelopen, en dat is wel ongeveer het maximaal haalbare denk ik.Lekker dom :s Willen ze geen geld verdienen?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nice! Troost je: ik red mn challenge ook niet meer
Niet gezwommen want bad bleek dicht deze zomer. Ben nu op weg naar Amersfoort. Straks eens lijken of ik daar nog in het wedstrijdbad kan eind vd middag of vanavond.
Ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 8 juli 2012 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
rd = rechtse directe.
Guppy, denk dat je wel opnieuw moet beginnen als je de methode Honselaar met hartslag wilt proberen. Of niet Rammelaartje?En is zeker een optie, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden natuurlijk
Maar als je het boek al in huis hebt is het wel de moeite waard denk ik
OMG. Waar precies is dat? Ik ga daar heenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Rest van de foto's staan op deze site.Zo mooi
quote:![]()
Nee joh, lekker wijfquote:Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, ben ik even scheelI blame my phone, klein scherm
Die tweede foto
Dit dus!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:16 schreef CantFazeMe het volgende:
DJMO toch heel erg vet dat je gelopen hebt ondanks je problemen
En als je aan die film denkt hoor je gelijk die stemquote:Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Mooie foto's idd
Gisteren Forrest Gump gekeken btw. Evem vergeten hoe briljant die film is![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:23 schreef Yuki het volgende:
Tot later!!
Lekker hoor! Zag je al bezig op endomondo. Bikkelquote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
![]()
Aaaahw, ik hou van mijzelf.![]()
![]()
Holy crap!! Gefeliciteerd nero!!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
![]()
Oehh nicequote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Rest van de foto's staan op deze site.
Ik neem voor de zekerheid m'n hardloopgear mee naar Zweden-Noorwegen straks![]()
![]()
Whoa, nicccccequote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
![]()
![]()
ik sta er wel op hoor. hier en er is er nog een, maar daar ben ik dood aan het gaanquote:Op zondag 8 juli 2012 11:52 schreef Yuki het volgende:
Trouwens jammer van de foto's van de organisatie: ik, MD, don en xzaz staan allemaal op de foto... Mossel en djmo zijn nergens te vindenoverigens was ik zo ontzettend blij dat ik het tweede rondje m'n bril kon afgeven .. ding zweette gewoon van m'n kop af
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hehe, wees niet getreurd, hardlopen brengt photogenetics down with 50%quote:Op zondag 8 juli 2012 12:51 schreef xzaz het volgende:
http://martinblok.jalbum.(...)slides/DSC00397.html
Niet echt photogenetic...
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
![]()
Ecosia
Joh, /carequote:Op zondag 8 juli 2012 12:51 schreef xzaz het volgende:
je liep super goed! Niet iedereen heeft zeddie foto's zoals YUR
zie mijn finish foto's uit hilversumquote:Op zondag 8 juli 2012 12:51 schreef xzaz het volgende:
Ecosia
Maar wel snelquote:Op zondag 8 juli 2012 12:51 schreef xzaz het volgende:
Ik ben wel best photogenic voor mijn doen
http://jalbum.net/nl/m/slide/album/1201275/photo/121
*Trots
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
*Trots![]()
![]()
Het was prima gezien de condities van gister; maar mijn eindtijd was 2 min boven me PR. Aan de andere kant had niet ik niet het gevoel dat ik er nog meer uit te halen was. Was echt dood toen ik over de finish kwam.quote:![]()
Ja, die vind ik echt leuk!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
*Trots[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gave foto!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
*TrotsLekker man! Gogog!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
![]()
Aaaahw, ik hou van mijzelf.Prutsers inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou, echt niet te vinden tussen die foto's... Hoe hebben ze die nou kunnen missen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jou ga ik hoe dan ook herkennen vanaf nu. Je staat op redelijk wat foto's.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:11 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik weet even zo snel niet welke je bedoeld, maar het waren allemaal leuke dames.
*edit* Weet nu wie je bedoeld.
Tis je duidelijk, legs of steel heeft ze.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou, dan zat er niet meer in toch? Dan heb je het toch goed gedaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het was prima gezien de condities van gister; maar mijn eindtijd was 2 min boven me PR. Aan de andere kant had niet ik niet het gevoel dat ik er nog meer uit te halen was. Was echt dood toen ik over de finish kwam.![]()
Ohquote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Rest van de foto's staan op deze site.!
![]()
Inderdaad! en ook een ijzeren conditiequote:Op zondag 8 juli 2012 13:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jou ga ik hoe dan ook herkennen vanaf nu. Je staat op redelijk wat foto's.
Tis je duidelijk, legs of steel heeft ze.
p.s. in 3d zie ik er vaak wel iets anders uit dan op foto, maar ik ben inderdaad wel makkelijk te herkennen.![]()
Erg gaaf!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:
*Trots!
Nero, top gedaan jongen!
![]()
Trouwens GotC en Yur, wat hebben jullie ook lekker gelopen zeg! En fijn om eens een dode Yur te zien, terwijl die speelt nog volop over te hebben
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nah, zo dood was hij nietquote:Op zondag 8 juli 2012 13:36 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens GotC en Yur, wat hebben jullie ook lekker gelopen zeg! En fijn om eens een dode Yur te zien, terwijl die speelt nog volop over te hebben2 min+paar bekertjes water later: Zo
![]()
Had je die foto's van 'm gezien, 500 meter voor de finish?![]()
![]()
Jamaar dat moet ookquote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Nah, zo dood was hij niet2 min+paar bekertjes water later: Zo
![]()
Had je die foto's van 'm gezien, 500 meter voor de finish?herstel FTW
Wat lag daar nu eigenlijk op de grond?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik sta er wel op hoor. hier en er is er nog een, maar daar ben ik dood aan het gaanoverigens was ik zo ontzettend blij dat ik het tweede rondje m'n bril kon afgeven .. ding zweette gewoon van m'n kop af
![]()
Een beest! Ze loopt de HM in 1:48, daar ben ik jaloers op... Met o.a. haar heb ik de Army run gelopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:32 schreef Shravani het volgende:
[..]
Inderdaad! en ook een ijzeren conditie
p.s. in 3d zie ik er vaak wel iets anders uit dan op foto, maar ik ben inderdaad wel makkelijk te herkennen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
![]()
![]()
Kiek em goannnnn
![]()
zo dan.. wist niet dat ik zoveel spieren in m'n kont had zitten... en bedankt run2day voor al die leuke oefeningen gisteren.![]()
Watquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
zo dan.. wist niet dat ik zoveel spieren in m'n kont had zitten... en bedankt run2day voor al die leuke oefeningen gisteren.![]()
![]()
![]()
![]()
Massage nodig, ja?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
zo dan.. wist niet dat ik zoveel spieren in m'n kont had zitten... en bedankt run2day voor al die leuke oefeningen gisteren.
It's funny
Bied je je aan ofzo? Milfhunterquote:.
Zo, ik ben eindelijk op mijn bestemming, eindelijk weer fatsoenlijk internet. Alleen is het zwembad waar ik hier naartoe wilde gaan ook dicht in de zomer
_!
Mmkayquote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
haha nee ik loop het er morgen wel weer uit
Gewoon een vriendendienstje hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bied je je aan ofzo? Milfhunter.
Zo, ik ben eindelijk op mijn bestemming, eindelijk weer fatsoenlijk internet. Alleen is het zwembad waar ik hier naartoe wilde gaan ook dicht in de zomer
_!
![]()
![]()
Zit ook wel lekker mee hè, die zwembaden.Thanks.quote:
It's funny
Hoe weet je dat je sport, 7kg trommel kunnen vullen met vuile sportwas. Een weekje sporten.
En tot de conclusie komen: een tight erbij, of 3/4 en mss toch nog een shirtje erbij... Hardlopen is geen dure sport, neeeujjjjIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar je krijgt er zo veel voor terugquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe weet je dat je sport, 7kg trommel kunnen vullen met vuile sportwas. Een weekje sporten.
En tot de conclusie komen: een tight erbij, of 3/4 en mss toch nog een shirtje erbij... Hardlopen is geen dure sport, neeeujjjj: Pijn, zweet,blessures. De runner's high is maar een mythe
![]()
![]()
![]()
Ik voel het nu zelfs nog een beetje van donderdagquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
zo dan.. wist niet dat ik zoveel spieren in m'n kont had zitten... en bedankt run2day voor al die leuke oefeningen gisteren.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
![]()
Als ik in m'n MyAT klik op 'filter slowchattopics' dan hoort dit topic volgens die filter bij SC
. Nuff said
![]()
![]()
![]()
Komende week in NLVan donderdagavond tot vrijdagmiddag in Den Haag, wellicht ook 'n rondje hardlopen!
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Komende week in NLVan donderdagavond tot vrijdagmiddag in Den Haag, wellicht ook 'n rondje hardlopen!
! Wat tof!
![]()
![]()
Beetje last minute en de reden is niet helemaal kosjer () maar wel leuk om weer even terug te zijn, toch
nu mezelf nog zien te vermaken (Mr.Mo moet gewoon werken overdag), maar gelukkig ben ik met eigen motor dus kan gewoon overal heen zelf
Ja doei.![]()
Zegt niks. Komt omdat het een reeks is met 100+ topics, meer niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:34 schreef GotC het volgende:
Als ik in m'n MyAT klik op 'filter slowchattopics' dan hoort dit topic volgens die filter bij SC
. Nuff said
It's funny
Die high heb ik meegemaakt, das geen mythe.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zo veel voor terug: Pijn, zweet,blessures. De runner's high is maar een mythe
![]()
Blessures, ga je mond spoelen, ben nu sinds.. april/mei blessurevrij.
Der is weer een wasje klaar, next!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die high heb ik meegemaakt, das geen mythe.
Blessures, ga je mond spoelen, ben nu sinds.. april/mei blessurevrij.
Der is weer een wasje klaar, next!![]()
Ik ga zelf zo maar eens m'n spullen aantrekken en dan maar eens in de regen gaan sjokken.![]()
Ik voel met je mee!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voel het nu zelfs nog een beetje van donderdag
Maar........ vanwege al die oefeningen, voel ik m'n hamstring niet meer, en die liep al een week of 3 te zeuren (spiertje verrekt denk ik)![]()
Ok, slecht nieuws. Het herstelloopje van gisteren heeft mijn been niet goed gedaan. Heb er nog goed last van vandaagNet even naar de winkel geweest en daar wat Perskindol gehaald en een icepack.
Betere nieuws is dat ik mijn oude hometrainer weer terug krijgMijn moeder wilde hem sowieso al teruggeven omdat ze niet wil dat ik in het donker loop en ze nu toch een loopband heeft. Haal hem volgende week op bij mijn ouders. Dus dan kan ik toch nog sporten zonder mijn been teveel te belasten
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Oei, tegenvallerquote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
Ok, slecht nieuws. Het herstelloopje van gisteren heeft mijn been niet goed gedaan. Heb er nog goed last van vandaagNet even naar de winkel geweest en daar wat Perskindol gehaald en een icepack.
. En gisteren na het lopen was je wel positief of niet?
quote:Betere nieuws is dat ik mijn oude hometrainer weer terug krijgMijn moeder wilde hem sowieso al teruggeven omdat ze niet wil dat ik in het donker loop en ze nu toch een loopband heeft. Haal hem volgende week op bij mijn ouders. Dus dan kan ik toch nog sporten zonder mijn been teveel te belasten
.
Ik ga morgenochtend voor het werk eerst een halfuurtje crosstrainen heb ik besloten en dan morgenmiddag eens proberen of ik op de fiets van Hilversum naar Amersfoort kan komen. Mocht dat laatste mislukken, dan heb ik toch nog wat beweging gehad 's ochtends
.
Ja, gisteren na het lopen ging het prima. 's avonds voelde ik wel weer wat.. maar niks bijzonders en vandaag is het 3x niks. Dus met pijn in mijn hart stop ik even met lopen en ga ik voor volledig herstel.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, tegenvaller. En gisteren na het lopen was je wel positief of niet?
[..].
Ik ga morgenochtend voor het werk eerst een halfuurtje crosstrainen heb ik besloten en dan morgenmiddag eens proberen of ik op de fiets van Hilversum naar Amersfoort kan komen. Mocht dat laatste mislukken, dan heb ik toch nog wat beweging gehad 's ochtends
.
Ja kut is dat hè? Dat had ik ook. Direct na het lopen nergens last van, 's avonds ook niet waardoor ik helemaalquote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, gisteren na het lopen ging het prima. 's avonds voelde ik wel weer wat.. maar niks bijzonders en vandaag is het 3x niks. Dus met pijn in mijn hart stop ik even met lopen en ga ik voor volledig herstel.was en toch was het de volgende dag mis. Ben je niet nieuwsgierig wat er nu eigenlijk loos is trouwens?
.
Heel ergquote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja kut is dat hè? Dat had ik ook. Direct na het lopen nergens last van, 's avonds ook niet waardoor ik helemaalwas en toch was het de volgende dag mis. Ben je niet nieuwsgierig wat er nu eigenlijk loos is trouwens?
.
Alleen is afspraken maken met de huisarts bijna geen doen met mijn werkschema.
Oh MaracaWat klote meid.. sterkte
MD, mooi verslag! Voelde de spanning bijna, het vechten om niet te willen gaan wandelen.. top gedaan![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezetMooi geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
van vies benauwd naar stortregen met koude wind naar warm naar regen... en dat in 12KM.
en hoeveel tijdzones?
Ecosia
Jezus wat balen!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
Betere nieuws is dat ik mijn oude hometrainer weer terug krijgMijn moeder wilde hem sowieso al teruggeven omdat ze niet wil dat ik in het donker loop en ze nu toch een loopband heeft. Haal hem volgende week op bij mijn ouders. Dus dan kan ik toch nog sporten zonder mijn been teveel te belasten
En nee ik wil NIET betweterig doen of wat dan ook, maar mensen, echt, ik was ZO wanhopig dat ik op het punt stond om te stoppen met lopen. Omdat die kloteschenen bij alles wat ik deed pijn deden. Mijn allerallerallerlaatste poging om toch te kunnen lopen was het kopen van compressiekousen. En ik heb daarna NOOIT meer last gehad van mijn schenen en inmiddels loop ik alweer maanden zonder. Als 1 van jullie mijn maten heeft mogen jullie ze zelfs van me lenen om het uit te proberen.Gaaf verslag en wat lief van je vrouw dat ze is komen kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezet![]()
![]()
Dan mag ik een compressiekous voor mijn hele beenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Jezus wat balen!
En nee ik wil NIET betweterig doen of wat dan ook, maar mensen, echt, ik was ZO wanhopig dat ik op het punt stond om te stoppen met lopen. Omdat die kloteschenen bij alles wat ik deed pijn deden. Mijn allerallerallerlaatste poging om toch te kunnen lopen was het kopen van compressiekousen. En ik heb daarna NOOIT meer last gehad van mijn schenen en inmiddels loop ik alweer maanden zonder. Als 1 van jullie mijn maten heeft mogen jullie ze zelfs van me lenen om het uit te proberen.
[..]
Gaaf verslag en wat lief van je vrouw dat ze is komen kijken![]()
En MD heeft een hele leuke vrouw en echt een popje van een dochter
Maar dan is regen.. zweetquote:Op zondag 8 juli 2012 15:14 schreef STING het volgende:
Holy moly, wat een regen, God moet vast flink aan het hardlopen zijn daar boven
Als er iets onderaan je been misgaat kan de pijn tot uiting komen op een plek die veel hoger ligt. Zo kan je heup bijvoorbeeld zeer gaan doen terwijl de plek waar het mis gaat de knie is. Mja. Ik gun iedereen gewoon blessurevrij lopenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan mag ik een compressiekous voor mijn hele been![]()
En MD heeft een hele leuke vrouw en echt een popje van een dochter![]()
![]()
Hier is 't inmiddels droog. Maar heb amper gegeten vandaag.. dus even zien of ik dat nog in kan halen, anders morgenochtend hardlopen...
Ja doei.![]()
Ah, dat klinkt wel logisch.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:15 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Als er iets onderaan je been misgaat kan de pijn tot uiting komen op een plek die veel hoger ligt. Zo kan je heup bijvoorbeeld zeer gaan doen terwijl de plek waar het mis gaat de knie is. Mja. Ik gun iedereen gewoon blessurevrij lopen
Heb mezelf gespot op een foto v/d KadeloopAchteraan het tweede treintje.
Mooie foto waarbij jullie kunnen zien dat inhalen niet mogelijk was hier, en dat een paar km lang..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef GotC het volgende:
Heb mezelf gespot op een foto v/d KadeloopAchteraan het tweede treintje.
Mooie foto waarbij jullie kunnen zien dat inhalen niet mogelijk was hier, en dat een paar km lang..Wel een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
Maraca, wat jammer
Jumparound en Nero, goed bezig
MoBlo, wat een mooie omgeving
Ik ga niet lopen vandaag, Snipverkouden en het regent aan een stuk door. En dochter (8) vroeg of we geen 'bjoetiemiddagje' konden houdendus dat gaan we zo doen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Hhmm, moet er niet aan denken zeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel een leuke fotoMaar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
![]()
Sterkte met je been jôh. Gadver.
It's funny
Met mijn been gaat het helemaal goed komen.Het is een overbelasting die tijd nodig heeft. En die tijd gun ik hem..
Ben aan het teruglezen. Hele leuke foto's!
.
En die heart rate app! Tof! Ik dacht eerst: het zal wel, maar hij gaf 69 aan bij mij en dat is zo ongeveer m'n hartslag in rust
.
Plons!quote:Op zondag 8 juli 2012 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel een leuke fotoMaar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
![]()
.
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezetNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mijn idee verwerkt zien. Volgens mij heb ik 1 verslag gemist!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jammer meidquote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
![]()
Icepacks, helpt dat?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Daarom heb je ziekteverzuim...quote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel ergAlleen is afspraken maken met de huisarts bijna geen doen met mijn werkschema.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De active gel werkt wel. Pijn is wegquote:Maar goed. Dat is natuurlijk alleen symptoombestrijding
Icepacks liggen nog in de vriezer.
Theoriequote:
Waar kan ik goedkoop icepacks halen? Een set wellicht?. Uiteraard met bescherminggaasjes.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Trouwens. Gisteren werd gepost over een documentaire over iemand die moest revalideren en weer ging lopen en een paar andere. Welke waren dat?
Kruidvat hot/cold pack. EUR 3,50 incl. beschermingsgaasje.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar kan ik goedkoop icepacks halen? Een set wellicht?. Uiteraard met bescherminggaasjes.
Race across America with James Cracknell.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef Maraca het volgende:
Trouwens. Gisteren werd gepost over een documentaire over iemand die moest revalideren en weer ging lopen en een paar andere. Welke waren dat?
http://www.discoveryuk.co(...)ith-james-cracknell/
[ Bericht 5% gewijzigd door Viking84 op 08-07-2012 15:57:01 ]Niet meer actief op Fok!![]()
En diezelfde kerel bij de Marathon Des Sables was de anderequote:Op zondag 8 juli 2012 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Race across the USA with James Cracknell was de ene.![]()
![]()
👍quote:Op zondag 8 juli 2012 15:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kruidvat hot/cold pack. EUR 3,50 incl. beschermingsgaasje.
Haal ik morgen even op. P/s? Sets aanwezig?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Waarom moet je er meerdere hebben dan? Het is een vrij grote coldpack, twee kleine eigenlijk. Zou je ze ook los van elkaar kunnen knippen, vraag ik me af? Zodat je twee vierkanten hebt?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
👍
Haal ik morgen even op. P/s? Sets aanwezig?Niet meer actief op Fok!![]()
Praktijkquote:
Je kan het jezelf moeilijk of makkelijk maken, maar je bent er zelf bij gebaat om een dr. te zien. Plus je baas is er op de lange termijn bij gebaat omdat je minder ziek bent en beter tegen stress kan. Maar.. je moet het helemaal zelf weten, tis jou lichaam niet de mijne. En als je baas niet 2 uur zonder je kan, dan is er iets goed mis met de bedrijfsvoering.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dankjequote:Op zondag 8 juli 2012 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Race across America with James Cracknell.
http://www.discoveryuk.co(...)ith-james-cracknell/
Jij ookquote:Op zondag 8 juli 2012 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
En diezelfde kerel bij de Marathon Des Sables was de anderePer stuk ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
👍
Haal ik morgen even op. P/s? Sets aanwezig?Eeeeh, zou ik niet doenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet je er meerdere hebben dan? Het is een vrij grote coldpack, twee kleine eigenlijk. Zou je ze ook los van elkaar kunnen knippen, vraag ik me af? Zodat je twee vierkanten hebt?Dat is het sowieso al omdat je structureel 2 uur per dag minimaal overwerkt.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Praktijk
Je kan het jezelf moeilijk of makkelijk maken, maar je bent er zelf bij gebaat om een dr. te zien. Plus je baas is er op de lange termijn bij gebaat omdat je minder ziek bent en beter tegen stress kan. Maar.. je moet het helemaal zelf weten, tis jou lichaam niet de mijne. En als je baas niet 2 uur zonder je kan, dan is er iets goed mis met de bedrijfsvoering.Wat dat betreft is het een beetje werken op projectbasis en is het geen 'normale' kantoorbaan. Nu heb ik volgende week al een andere afspraak staan (werkgerelateerd) waardoor ik al 2 uur mis bij de klant dus ook nog eens naar de HA is gewoon een no-go
Mijn baas zal nooit nee zeggen, maar punten scoren doe ik er ook niet mee.
Ik ga echt wel naar de HA, maar dan moet het nog even wachten tot ik wel ruimte heb in mijn planning
Vroeg mij het alleen afquote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet je er meerdere hebben dan? Het is een vrij grote coldpack, twee kleine eigenlijk. Zou je ze ook los van elkaar kunnen knippen, vraag ik me af? Zodat je twee vierkanten hebt?. Geen idee hoe groot ze zijn. Ik kijk morgen even
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Maraca, balen dat je toch weer pijn hebt.. nog maar niets forceren en wachten met proberen tot je echt klachtvrij bent.
GotC, zo'n rijtje ziet er best leuk uit, maar lijkt me inderdaad vreselijk irritant als degene(n) voor je slakkentempo lopen.
MD, tof verslag![]()
![]()
Geen telefoon mee ivm met Drentse Moesson.
http://www.endomondo.com/workouts/nXYsyWt3-WU
Heb mezelf echt moeten pushen, en zodanig dat ik echt een heel stuk van de route met moeite kan herinneren, was zo.. eh ja ver heen dat ik me niet meer op de weg aan het concentreren was en puur aan het lopen was.
Heb mezelf maar een paar keer hoeven corrigeren m.b.t. looptechniek, en voor de rest nergens last van.
Toch niet echt tevreden.![]()
Wat jammer ja. Toch te ver gepushed. Of was je zo van slag van vrouwelijke loopsterquote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Heb mezelf echt moeten pushen, en zodanig dat ik echt een heel stuk van de route met moeite kan herinneren, was zo.. eh ja ver heen dat ik me niet meer op de weg aan het concentreren was en puur aan het lopen was.
Heb mezelf maar een paar keer hoeven corrigeren m.b.t. looptechniek, en voor de rest nergens last van.
Toch niet echt tevreden..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
hi-la-risch echt geef me snel een fles zuurstof want ik kom niet meer bij. Van het lachen he.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat jammer ja. Toch te ver gepushed. Of was je zo van slag van vrouwelijke loopster.
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
hi-la-risch echt geef me snel een fles zuurstof want ik kom niet meer bij. Van het lachen he..
Maar goed je ben er toch, je hebt het gehaald. Al ga je kruipend. Lekker positief blijven.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Misschien als je enkel weer helemaal goed is wat meer regelmaat in je lopen brengen? Wandelen is trouwens echt geen schande hequote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Toch niet echt tevreden.Lopen moet wel leuk blijven
![]()
![]()
Gebruik je ook compressie voor je enkel? Misschien wel een goed idee?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Misschien als je enkel weer helemaal goed is wat meer regelmaat in je lopen brengen? Wandelen is trouwens echt geen schande heLopen moet wel leuk blijven
Mijn enkel doet het helemaal primaquote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Gebruik je ook compressie voor je enkel? Misschien wel een goed idee?![]()
![]()
Maargoed het gaat hier ook zo snelquote:![]()
Mijn enkel doet het helemaal prima weer, niks geen pijn scheutjes niks. Ben nu bewust anders aan het lopen en dat gaat me goed afVeel minder pijn is een goed teken lijkt me.
En het pushen was omdat ik echt een berg tegenzin hadEn helemaal met zo'n stortbui.
![]()
Dan gaat het de volgende keer toch weer beter?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Toch niet echt tevreden.
Je hebt in elk geval gelopen! En dat is iets wat een heleboel andere mensen niet kunnen zeggen! Chapeau.It's funny
Ben toch erg tevreden met de aanschaf van een hartslagmeter en later een hartslaghorloge. Sinds ik dat ding heb loop ik rustiger en ook niet meer het overtrainde gevoel gehad. Een mooie rem dus op mijn motivatie om maar zo snel mogelijk te lopen. Resultaat: Iets wat langzamer, maar wel veel fijner hardlopen.![]()
![]()
![]()
Distance: 14.07 km
Time: 1:35:13
Avg Speed: 8.9 km/h
7heuvelenloop, here I come
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat voor manier lopen jullie trouwens? de haklanding, of meer voor op je voet?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Neusquote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat voor manier lopen jullie trouwens? de haklanding, of meer voor op je voet?
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
7heuvelenloop, here I come![]()
![]()
![]()
Heel netjes
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Edit: nvm
houd je in, houd je in, adem in ... en uit
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
7heuvelenloop, here I come
Ja doei.![]()
Ik vroeg het eerder al en miss heb ik over je antwoord heen gelezen (zomaar mogelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 17:05 schreef Wiehoe het volgende:
Ben toch erg tevreden met de aanschaf van een hartslagmeter en later een hartslaghorloge. Sinds ik dat ding heb loop ik rustiger en ook niet meer het overtrainde gevoel gehad. Een mooie rem dus op mijn motivatie om maar zo snel mogelijk te lopen. Resultaat: Iets wat langzamer, maar wel veel fijner hardlopen.), maar ik vroeg me af hoe jij overgestapt bent op deze nieuwe manier van lopen? Of ben je op deze manier begonnen met lopen? En hoe lang doe je dit al en wat is het resultaat tot nu toe?
De groeten uit Istanbul!Hoe is het weer daar in NL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)![]()
![]()
way to go semtex! dat gaat je zeker lukken!
ik ga zo voor een rondje onbestemd.
ik zie wel waar ik eindig.
eigenlijk nog iets te warm hier.
planning lsdhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Wauw wat een foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)En stoer hoor.. van Europa naar Azië
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:16 schreef winterstorm666 het volgende:
way to go semtex! dat gaat je zeker lukken!
ik ga zo voor een rondje onbestemd.
ik zie wel waar ik eindig.
eigenlijk nog iets te warm hier.
planning lsdlsd?
Loop jij zonder lsd dan?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Schitterend weer hier! Vandaag lekker liggen bakken in de zon, straks bbqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km).
Mooie foto's!
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)
Ja doei.![]()
Ik gooi mijn plannetje voor deze week even om, dus in het kader van: wat te doen als je geblesseerd bent?
Ma: sportschool
Di: zwemmen
Wo: sportschool
Do: zwemmen
Vrij: sportschool
Zat/Zo: weet ik nog niet, miss ook sportschool of zwemmen en anders fietsen.
Morgenmiddag eerst even een haarbandje kopen bij Perry, want ik word gék van die pony die in m'n ogen slingert op de crosstrainerJe kunt losse haren dan ook niet even gemakkelijk wegvegen
.
*kijkt naar buiten*quote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schitterend weer hier! Vandaag lekker liggen bakken in de zon, straks bbq.
Mooie foto's!
Ja, bakken en bbq.
Ik weet niet hoe intensief je dat alles doet, maar ik zou wel een paar rustdagen erin gooienquote:Op zondag 8 juli 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik gooi mijn plannetje voor deze week even om, dus in het kader van: wat te doen als je geblesseerd bent?
Morgenmiddag eerst even een haarbandje kopen bij Perry, want ik word gék van die pony die in m'n ogen slingert op de crosstrainerJe kunt losse haren dan ook niet even gemakkelijk wegvegen
.
Ohquote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe intensief je dat alles doet, maar ik zou wel een paar rustdagen erin gooien. Wat vindt de rest?
. In de sportschool ga ik gewoon een 30-40 min op de crosstrainer + wat krachttraining en in het zwembad gewoon zwemmen. Lijkt me niet al te gek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)Het weer is in Nederland zoals altijd: Net niet.
![]()
Lijkt me wat veel.. ik zou toch 1/2 rustdagen nemen doordeweeks en in het weekend misschien 1 dag iets intensiever, maar de andere dag een rustdagquote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
. In de sportschool ga ik gewoon een 30-40 min op de crosstrainer + wat krachttraining en in het zwembad gewoon zwemmen. Lijkt me niet al te gek?
![]()
![]()
Wat een gek-aanstekerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)![]()
Geleend plaatje van Google. Zo zag het er hier ongeveer vanmiddag uit:
Die link van de marathon werkt helaas niet
@Semtex: Die afstand en tijd![]()
@Sexy: Je hebt wel weer gelopen. Dat telt!
@Winterstorm: Succes
hahaha ik loop meestal op lsd lol!!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt zij een typo of ik begrijp iets verkeerd.
long slow distance afkorting. tsja wat minder spannend!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja, zoiets dacht ik al, maar ik wist niet waar de s voor stondquote:Op zondag 8 juli 2012 18:26 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
hahaha ik loop meestal op lsd lol!!
long slow distance afkorting. tsja wat minder spannend!. Succes iig.
En oké, dan doe ik ma: sportschool, di: zwemmen, wo: rust, do: zwemmen, vrij: sportschool en zaterdag/zondag fietsen in de omgeving, denk ik, mits een beetje oké weer.Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al, maar ik wist niet waar de s voor stond. Succes iig.
En oké, dan doe ik ma: sportschool, di: zwemmen, wo: rust, do: zwemmen, vrij: sportschool en zaterdag/zondag fietsen in de omgeving, denk ik, mits een beetje oké weer.
Nadeel van zwemmen is dat je alles 'belast'. Ik zou op de sportschooldagen dan erop letten dat er een evenredige verdeling is van belasting van de upper en lower-body. En sowieso rustdagen inplannen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
Morgenochtend weer zwemmen!en hardlopen. Vandaag niet meer. 3 boterhammen en 2 gekookte eitjes tot nu toe zijn niet genoeg
![]()
Ja doei.![]()
Mooi schema, zondag rustdag en dan is ie top. Als je meer rust wilt: kracht/zwem/rust, rinse repeat.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
.
In de sportschool ga ik weer alles proberen te doen, zowel onderlijf als bovenlijfquote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nadeel van zwemmen is dat je alles 'belast'. Ik zou op de sportschooldagen dan erop letten dat er een evenredige verdeling is van belasting van de upper en lower-body. En sowieso rustdagen inplannen.. Geen last meer van m'n knieën, dus dan mocht het weer van de sportarts
.
Als je alleen op maandag en vrijdag naar de sportschool gaat, kun je de ene keer je bovenlichaam/core pakken. En de andere dag je benen en wat meer crosstrainen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
Dat is ook zeker geen probleem, maar ik zou dan niet 1 week upper doen en de andere week lowerquote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In de sportschool ga ik weer alles proberen te doen, zowel onderlijf als bovenlijf. Geen last meer van m'n knieën, dus dan mocht het weer van de sportarts
.
Ik zit een beetje met de openingstijden van het zwembad hierquote:Op zondag 8 juli 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi schema, zondag rustdag en dan is ie top. Als je meer rust wilt: kracht/zwem/rust, rinse repeat.. Als ik 's avonds wil zwemmen, dan kan dat alleen op di en do. Bovendien is het maar voor 1,5 week, de periode dat ik hier zit.
Denk eerder dat ik over je vraag heen gelezen heb.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerder al en miss heb ik over je antwoord heen gelezen (zomaar mogelijk), maar ik vroeg me af hoe jij overgestapt bent op deze nieuwe manier van lopen? Of ben je op deze manier begonnen met lopen? En hoe lang doe je dit al en wat is het resultaat tot nu toe?
In eerste instantie gewoon verder gegaan met het huidige schema dat ik toen liep. Daar stonden namelijk wel zones bij en op basis van de zones kon ik wel bepalen met wat voor hartslag ik zou moeten lopen. Bij aanschaf van mijn rcx5 ben ik van schema veranderd en nu gebruik ik een duurloopschema op basis van mijn huidige niveau (in eerste instantie bepaald om vragen te beantwoorden, en sinds vandaag op basis van eerdere resultaten). Trainsschema's zijn alleen op een veel lagere hartslag.
Ben dus niet helemaal opnieuw begonnen. Lijkt me ook niet logisch. Ik liep gewoon volgens schema's, wellicht iets te snel soms (vaak), maar het was wel volgens schema.![]()
Moet kunnen mits je niet jezelf met krachttraining tot het gaatje gaat pushen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
Conditie als een paard![]()
![]()
![]()
![]()
SemtexDie 7HL gaat een piece of cake voor je worden!
Mooi schema Vik! En als het toch niet lekker gaat, dagje rust
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekker![]()
![]()
Ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekker
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nou zeg, wil je van ons af ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekker![]()
. Nee hoor, heerlijk, even geen internet!
Wanneer ga je?
.
De topictitel zegt het al, maar wat is iedereen inderdaad goed bezig!
Heb een week of twee niet kunnen meelezen maar jullie hebben allemaal niet stilgestaan zie ik in dit topic.
Mooie resultaten ook met de Ekiden!!!![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Ik ga hetzelfde proberen volgende week. 2,5 weken niet internetten. Lekker hardlopen, hopelijk genieten van de zon.Nu al zin in
![]()
![]()
Tsja, sorryquote:Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou zeg, wil je van ons af ofzo?![]()
. Nee hoor, heerlijk, even geen internet!
Wanneer ga je?
.
.
Volgende week zaterdag gaan we. En dan komen we 3 weken later pas weer terug![]()
![]()
Joehoe!! Je gaat bijna, tochquote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekkerLaat maar, echt bijna dus
Oeh, was ik nog net op tijd!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, sorry
[..]
Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijk.
Volgende week zaterdag gaan we. En dan komen we 3 weken later pas weer terug
Ja doei.![]()
Zo, kleffe friet gegeten *burp*. Zo fout, maar het is zondag. Een uurtje nadat ik binnen was, begon het hier trouwens ook te hozen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, kleffe friet gegeten *burp*. Zo fout, maar het is zondag. Een uurtje nadat ik binnen was, begon het hier trouwens ook te hozenomdat zondag
Ben heel benieuwd of ik morgen een loopje durf te wagen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
owww, dan knallen. En niet luisteren naar de "rustig aan doen met krachttraining"-figuren. Daar JUIST vlammen. Krachttraining helpt enorm, je versterkt je spieren, en je gaat ook conditioneel erop vooruit. Veel eten, rusten als je niet traint en goed slapen. De spierpijn zwem je wel weg.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met de openingstijden van het zwembad hier. Als ik 's avonds wil zwemmen, dan kan dat alleen op di en do. Bovendien is het maar voor 1,5 week, de periode dat ik hier zit.
Licky!!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, kleffe friet gegeten *burp*. Zo fout, maar het is zondag. Een uurtje nadat ik binnen was, begon het hier trouwens ook te hozen█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met hardlopen? (jij en Yur). Nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, sorry
[..]
Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijk.
Volgende week zaterdag gaan we. En dan komen we 3 weken later pas weer terug![]()
![]()
Hier ergens:quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met hardlopen? (jij en Yur). Nieuwsgierigheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:36 schreef GotC het volgende:
Net Evy 1 (0-5 km) gedaan! Ging eigenlijk best goed, zelfs die 3 min! Moet toegeven dat ik de afgelopen 2 weken 1x per week ongeveer de Couch to 5k heb gedaan, maar vond het iets te lang (was gelijk 30 min de 1e les).
Ben trots!Fysio+arts zeiden dat ik vanwege m'n knieën nooit zou kunnen hardlopen..
Maar, HEEL vaak gestopt en weer opgebouwd, gestopt en weer opgebouwd.. Dus serieus bezig? Meh, vanaf maart dit jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:
Omdat GotC (mn) zo hard heeft aangespoord, ga ik straks ook les 1 lopen. Eindelijk.....
![]()
En toen rende je in de armen van YUR?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oh, op die hardloopschoenenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon achterna gezeten totdat hij ging rennen
YUR = FlappekzVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Stoppen en opnieuw beginnen is pauzeren.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier ergens:
[..]
[..]
Maar, HEEL vaak gestopt en weer opgebouwd, gestopt en weer opgebouwd.. Dus serieus bezig? Meh, vanaf maart dit jaar.Lijkt er op dat Yur er in het begin nog wat sceptisch over was?
![]()
![]()
We zagen onszelf niet als hardlopers..Dat was het 'probleem'quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Stoppen en opnieuw beginnen is pauzeren.Lijkt er op dat Yur er in het begin nog wat sceptisch over was?
. Totdat ik m'n vader had aangemoedigd bij de CPC.. Vanaf dat moment wilde ik gaan lopen
![]()
Uiteraard had ik Yur binnen no time ook aangestoken met m'n enthousiasme![]()
![]()
YUR had een bloedhekel aan gewoonweg dom hardlopenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Stoppen en opnieuw beginnen is pauzeren.Lijkt er op dat Yur er in het begin nog wat sceptisch over was?
Had ik dus ook, toen ik m'n moeder en zusje ging aanmmoedigen bij de Zomerklassiekerquote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
We zagen onszelf niet als hardlopers..Dat was het 'probleem'. Totdat ik m'n vader had aangemoedigd bij de CPC.. Vanaf dat moment wilde ik gaan lopen
![]()
Uiteraard had ik Yur binnen no time ook aangestoken met m'n enthousiasme
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
YUR had een bloedhekel aan gewoonweg dom hardlopen![]()
Ja wie doet nou zoiets. Nergens goed voor!![]()
Mijn eerste verslagje van hardlopen.
Heb in 2007/2008 ook al wat aangerommeld, maar ben toen niet heel ver gekomen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook hardgelopen. 5 x 1 afgewisseld met 2 minuten wandelen. Was wel weer even lekker, maar ik heb wel echt een conditie van niets
. Maar het voelt goed om er iets aan te gaan doen
.
Plan is: zondagmiddag en dinsdag en donderdag na school gaan hardlopen; maandag en vrijdag lopend naar school (ca. 30 mins heen en 30 mins terug).Niet meer actief op Fok!![]()
Wat schattig die oude posts
Ja precies...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef Wiehoe het volgende:
[..]![]()
Ja wie doet nou zoiets. Nergens goed voor!
Sinds die tijd heb ik een paar keer opnieuw moeten beginnen wegens problemen met motivatie en ook een paar keer vanwege mijn rug...maar sinds begin maart dit jaar gaat het allemaal met een kaarsrechte lijn omhoogF means you're fucked![]()
Wat wel leuk is aan die oude posts is dat iedereen nu kan zien dat degenen die nu al 10 km lopen (of liepen, in mijn geval) ook hijgend en puffend begonnen zijn
.
RD, heb jij ook zo'n post?.
Stelletje bejaarden, beetje blijven hangen in de herrinneringen. Vooruit kijken!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Net ff zitten spelen in de Nike-shop. Helaas kon ik geen uitroepteken gebruiken:
Oooh!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:40 schreef YUR het volgende:
Net ff zitten spelen in de Nike-shop. Helaas kon ik geen uitroepteken gebruiken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:40 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Coolquote:Op zondag 8 juli 2012 19:40 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
Not coolquote:
Best interessant, zo'n hartslagmeter. In rust een hartslag van 60, ik had meer verwacht![]()
*bergt het zooitje gauw weer op voordat het een obsessie wordt*![]()
Vet YUR!
Als ik tijd heb en minder pijn zal ik ook wat shirts ontwerpen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nee! Ga voor de gein eens lopen met hartslagmeter!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef VKV het volgende:
Best interessant, zo'n hartslagmeter. In rust een hartslag van 60, ik had meer verwacht![]()
*bergt het zooitje gauw weer op voordat het een obsessie wordt*
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hmmhmmmme so horny licky licky you long time 5 dorrar
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Graag! We merkten dat dat toch wel erg tof zou zijn bij wedstrijden zoals Ekiden.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Vet YUR!
Als ik tijd heb en minder pijn zal ik ook wat shirts ontwerpen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ben wel benieuwd!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Vet YUR!
Als ik tijd heb en minder pijn zal ik ook wat shirts ontwerpen.
Ik zou alleen nooit in een shirt gaan lopen met Fok! erop![]()
![]()
Trouwens, bij Nike kan je ook een vrouwenmodel zo maken maar dan moet je de dry-fit versie kiezen. Die is alleen 65 EUR
Uhm dat heb ik gisteren gedaanquote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee! Ga voor de gein eens lopen met hartslagmeter!![]()
![]()
Ook niet bij teamwedstrijden?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd!
Ik zou alleen nooit in een shirt gaan lopen met Fok! erop
Ik zie al een uniek YUR patroon voor me.
3 keer raden wat het is
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja, maar wel als teamquote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zou dan heel misschien 1 wedstrijd per jaar zijn
Nou ja, je kunt het ook bij andere trainingen gebruiken of wat dan ookquote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou niet voor 1 wedstrijd een shirt kopen met Fok! eropWat boeit het?
Gewoon, hoef niet vindbaar te zijn op Fok voor andere mensenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt het ook bij andere trainingen gebruiken of wat dan ookWat boeit het?
.
Maar, gewoon doen hoorBen benieuwd hoe het eruit gaat zien!
![]()
We kunnen ook een algemene doen zonder gebruikersnaamquote:Op zondag 8 juli 2012 20:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon, hoef niet vindbaar te zijn op Fok voor andere mensen.
Maar, gewoon doen hoorBen benieuwd hoe het eruit gaat zien!
(wat ook mijn voorkeur zou hebben). Alleen als ik mijn omgeving kijk lijkt het me stug dat ze weten wat Fok! is
Dat is ook een goedequote:
We kunnen toch sowieso wel beter doen dan dat?
Ja of 初學者 (beginners). Leuk voor de omroepersVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
de Forerunners ...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:![]()
persoonlijke zo-geen-binding met evy hier
Maar in principe is Team Fok! (of alleen Fok!) toch prima? Geen gebruikersnamen en klaas is keesVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Met die naam durf ik geen hardlooprokje aan te doenquote:
Ahhh toe?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met die naam durf ik geen hardlooprokje aan te doenF means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: