Een beest! Ze loopt de HM in 1:48, daar ben ik jaloers op... Met o.a. haar heb ik de Army run gelopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:32 schreef Shravani het volgende:
[..]
Inderdaad! en ook een ijzeren conditie
p.s. in 3d zie ik er vaak wel iets anders uit dan op foto, maar ik ben inderdaad wel makkelijk te herkennen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
Gewoon 11 km gerend vandaag! Het was de laatste training van Renate dus ik moest 10 km in 1 uur lopen. Ik ging gewoon zo lekker dat ik er 11 heb kunnen lopen in dat uurtje.
http://www.endomondo.com/workouts/nZ3-sS3-j6k
Ik dacht dat het droog zou blijven, maar na 500 meter kwam het al met bakken uit de lucht.It's crazy but I like it! Door de plassen stampen, heerlijk.
![]()
10 km in 00:54:03
Aaaahw, ik hou van mijzelf.
Watquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
zo dan.. wist niet dat ik zoveel spieren in m'n kont had zitten... en bedankt run2day voor al die leuke oefeningen gisteren.
Massage nodig, ja?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
zo dan.. wist niet dat ik zoveel spieren in m'n kont had zitten... en bedankt run2day voor al die leuke oefeningen gisteren.
Bied je je aan ofzo? Milfhunterquote:
Mmkayquote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
haha nee ik loop het er morgen wel weer uit
Gewoon een vriendendienstje hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bied je je aan ofzo? Milfhunter.
Zo, ik ben eindelijk op mijn bestemming, eindelijk weer fatsoenlijk internet. Alleen is het zwembad waar ik hier naartoe wilde gaan ook dicht in de zomer
_!
Thanks.quote:
Maar je krijgt er zo veel voor terugquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe weet je dat je sport, 7kg trommel kunnen vullen met vuile sportwas. Een weekje sporten.
En tot de conclusie komen: een tight erbij, of 3/4 en mss toch nog een shirtje erbij... Hardlopen is geen dure sport, neeeujjjj
Ik voel het nu zelfs nog een beetje van donderdagquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Komende week in NLVan donderdagavond tot vrijdagmiddag in Den Haag, wellicht ook 'n rondje hardlopen!
Zegt niks. Komt omdat het een reeks is met 100+ topics, meer niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:34 schreef GotC het volgende:
Als ik in m'n MyAT klik op 'filter slowchattopics' dan hoort dit topic volgens die filter bij SC
. Nuff said
![]()
Die high heb ik meegemaakt, das geen mythe.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zo veel voor terug: Pijn, zweet,blessures. De runner's high is maar een mythe
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die high heb ik meegemaakt, das geen mythe.
Blessures, ga je mond spoelen, ben nu sinds.. april/mei blessurevrij.
Der is weer een wasje klaar, next!
Ik voel met je mee!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voel het nu zelfs nog een beetje van donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Oei, tegenvallerquote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
Ok, slecht nieuws. Het herstelloopje van gisteren heeft mijn been niet goed gedaan. Heb er nog goed last van vandaagNet even naar de winkel geweest en daar wat Perskindol gehaald en een icepack.
quote:Betere nieuws is dat ik mijn oude hometrainer weer terug krijgMijn moeder wilde hem sowieso al teruggeven omdat ze niet wil dat ik in het donker loop en ze nu toch een loopband heeft. Haal hem volgende week op bij mijn ouders. Dus dan kan ik toch nog sporten zonder mijn been teveel te belasten
Ja, gisteren na het lopen ging het prima. 's avonds voelde ik wel weer wat.. maar niks bijzonders en vandaag is het 3x niks. Dus met pijn in mijn hart stop ik even met lopen en ga ik voor volledig herstel.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, tegenvaller. En gisteren na het lopen was je wel positief of niet?
[..].
Ik ga morgenochtend voor het werk eerst een halfuurtje crosstrainen heb ik besloten en dan morgenmiddag eens proberen of ik op de fiets van Hilversum naar Amersfoort kan komen. Mocht dat laatste mislukken, dan heb ik toch nog wat beweging gehad 's ochtends
.
Ja kut is dat hè? Dat had ik ook. Direct na het lopen nergens last van, 's avonds ook niet waardoor ik helemaalquote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, gisteren na het lopen ging het prima. 's avonds voelde ik wel weer wat.. maar niks bijzonders en vandaag is het 3x niks. Dus met pijn in mijn hart stop ik even met lopen en ga ik voor volledig herstel.
Heel ergquote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja kut is dat hè? Dat had ik ook. Direct na het lopen nergens last van, 's avonds ook niet waardoor ik helemaalwas en toch was het de volgende dag mis. Ben je niet nieuwsgierig wat er nu eigenlijk loos is trouwens?
.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezetMooi geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
haha!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
van vies benauwd naar stortregen met koude wind naar warm naar regen... en dat in 12KM.
Jezus wat balen!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
Ok, slecht nieuws. Het herstelloopje van gisteren heeft mijn been niet goed gedaan. Heb er nog goed last van vandaagNet even naar de winkel geweest en daar wat Perskindol gehaald en een icepack.
Betere nieuws is dat ik mijn oude hometrainer weer terug krijgMijn moeder wilde hem sowieso al teruggeven omdat ze niet wil dat ik in het donker loop en ze nu toch een loopband heeft. Haal hem volgende week op bij mijn ouders. Dus dan kan ik toch nog sporten zonder mijn been teveel te belasten
Gaaf verslag en wat lief van je vrouw dat ze is komen kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezet
Dan mag ik een compressiekous voor mijn hele beenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Jezus wat balen!
En nee ik wil NIET betweterig doen of wat dan ook, maar mensen, echt, ik was ZO wanhopig dat ik op het punt stond om te stoppen met lopen. Omdat die kloteschenen bij alles wat ik deed pijn deden. Mijn allerallerallerlaatste poging om toch te kunnen lopen was het kopen van compressiekousen. En ik heb daarna NOOIT meer last gehad van mijn schenen en inmiddels loop ik alweer maanden zonder. Als 1 van jullie mijn maten heeft mogen jullie ze zelfs van me lenen om het uit te proberen.
[..]
Gaaf verslag en wat lief van je vrouw dat ze is komen kijken
Maar dan is regen.. zweetquote:Op zondag 8 juli 2012 15:14 schreef STING het volgende:
Holy moly, wat een regen, God moet vast flink aan het hardlopen zijn daar boven
Als er iets onderaan je been misgaat kan de pijn tot uiting komen op een plek die veel hoger ligt. Zo kan je heup bijvoorbeeld zeer gaan doen terwijl de plek waar het mis gaat de knie is. Mja. Ik gun iedereen gewoon blessurevrij lopenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan mag ik een compressiekous voor mijn hele been![]()
En MD heeft een hele leuke vrouw en echt een popje van een dochter
Ah, dat klinkt wel logisch.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:15 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Als er iets onderaan je been misgaat kan de pijn tot uiting komen op een plek die veel hoger ligt. Zo kan je heup bijvoorbeeld zeer gaan doen terwijl de plek waar het mis gaat de knie is. Mja. Ik gun iedereen gewoon blessurevrij lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef GotC het volgende:
Heb mezelf gespot op een foto v/d KadeloopAchteraan het tweede treintje.
Mooie foto waarbij jullie kunnen zien dat inhalen niet mogelijk was hier, en dat een paar km lang..Wel een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
Hhmm, moet er niet aan denken zeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel een leuke fotoMaar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
Plons!quote:Op zondag 8 juli 2012 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel een leuke fotoMaar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
![]()
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezetNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil mijn idee verwerkt zien. Volgens mij heb ik 1 verslag gemist!.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Jammer meidquote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
Betere nieuws is dat ik mijn oude hometrainer weer terug krijgMijn moeder wilde hem sowieso al teruggeven omdat ze niet wil dat ik in het donker loop en ze nu toch een loopband heeft. Haal hem volgende week op bij mijn ouders. Dus dan kan ik toch nog sporten zonder mijn been teveel te belasten
Daarom heb je ziekteverzuim...quote:Op zondag 8 juli 2012 15:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heel ergAlleen is afspraken maken met de huisarts bijna geen doen met mijn werkschema.
De active gel werkt wel. Pijn is wegquote:
Theoriequote:
Kruidvat hot/cold pack. EUR 3,50 incl. beschermingsgaasje.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar kan ik goedkoop icepacks halen? Een set wellicht?. Uiteraard met bescherminggaasjes.
Race across America with James Cracknell.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:47 schreef Maraca het volgende:
Trouwens. Gisteren werd gepost over een documentaire over iemand die moest revalideren en weer ging lopen en een paar andere. Welke waren dat?
En diezelfde kerel bij de Marathon Des Sables was de anderequote:Op zondag 8 juli 2012 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Race across the USA with James Cracknell was de ene.
👍quote:Op zondag 8 juli 2012 15:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kruidvat hot/cold pack. EUR 3,50 incl. beschermingsgaasje.
Waarom moet je er meerdere hebben dan? Het is een vrij grote coldpack, twee kleine eigenlijk. Zou je ze ook los van elkaar kunnen knippen, vraag ik me af? Zodat je twee vierkanten hebt?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
👍
Haal ik morgen even op. P/s? Sets aanwezig?
Praktijkquote:
Dankjequote:Op zondag 8 juli 2012 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Race across America with James Cracknell.
http://www.discoveryuk.co(...)ith-james-cracknell/
Jij ookquote:Op zondag 8 juli 2012 15:52 schreef GotC het volgende:
[..]
En diezelfde kerel bij de Marathon Des Sables was de andere
Per stuk ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
👍
Haal ik morgen even op. P/s? Sets aanwezig?
Eeeeh, zou ik niet doenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet je er meerdere hebben dan? Het is een vrij grote coldpack, twee kleine eigenlijk. Zou je ze ook los van elkaar kunnen knippen, vraag ik me af? Zodat je twee vierkanten hebt?
Dat is het sowieso al omdat je structureel 2 uur per dag minimaal overwerkt.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Praktijk
Je kan het jezelf moeilijk of makkelijk maken, maar je bent er zelf bij gebaat om een dr. te zien. Plus je baas is er op de lange termijn bij gebaat omdat je minder ziek bent en beter tegen stress kan. Maar.. je moet het helemaal zelf weten, tis jou lichaam niet de mijne. En als je baas niet 2 uur zonder je kan, dan is er iets goed mis met de bedrijfsvoering.
Vroeg mij het alleen afquote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom moet je er meerdere hebben dan? Het is een vrij grote coldpack, twee kleine eigenlijk. Zou je ze ook los van elkaar kunnen knippen, vraag ik me af? Zodat je twee vierkanten hebt?
Wat jammer ja. Toch te ver gepushed. Of was je zo van slag van vrouwelijke loopsterquote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Geen telefoon mee ivm met Drentse Moesson.
http://www.endomondo.com/workouts/nXYsyWt3-WU
Heb mezelf echt moeten pushen, en zodanig dat ik echt een heel stuk van de route met moeite kan herinneren, was zo.. eh ja ver heen dat ik me niet meer op de weg aan het concentreren was en puur aan het lopen was.
Heb mezelf maar een paar keer hoeven corrigeren m.b.t. looptechniek, en voor de rest nergens last van.
Toch niet echt tevreden.
hi-la-risch echt geef me snel een fles zuurstof want ik kom niet meer bij. Van het lachen he.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat jammer ja. Toch te ver gepushed. Of was je zo van slag van vrouwelijke loopster.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
hi-la-risch echt geef me snel een fles zuurstof want ik kom niet meer bij. Van het lachen he.
Misschien als je enkel weer helemaal goed is wat meer regelmaat in je lopen brengen? Wandelen is trouwens echt geen schande hequote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Heb mezelf echt moeten pushen, en zodanig dat ik echt een heel stuk van de route met moeite kan herinneren, was zo.. eh ja ver heen dat ik me niet meer op de weg aan het concentreren was en puur aan het lopen was.
Heb mezelf maar een paar keer hoeven corrigeren m.b.t. looptechniek, en voor de rest nergens last van.
Toch niet echt tevreden.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Misschien als je enkel weer helemaal goed is wat meer regelmaat in je lopen brengen? Wandelen is trouwens echt geen schande heLopen moet wel leuk blijven
Mijn enkel doet het helemaal primaquote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Gebruik je ook compressie voor je enkel? Misschien wel een goed idee?
Maargoed het gaat hier ook zo snelquote:
Dan gaat het de volgende keer toch weer beter?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Toch niet echt tevreden.
Neusquote:Op zondag 8 juli 2012 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat voor manier lopen jullie trouwens? de haklanding, of meer voor op je voet?
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Distance: 14.07 km
Time: 1:35:13
Avg Speed: 8.9 km/h
7heuvelenloop, here I come
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Edit: nvm
houd je in, houd je in, adem in ... en uit
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Distance: 14.07 km
Time: 1:35:13
Avg Speed: 8.9 km/h
7heuvelenloop, here I come
Ik vroeg het eerder al en miss heb ik over je antwoord heen gelezen (zomaar mogelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 17:05 schreef Wiehoe het volgende:
Ben toch erg tevreden met de aanschaf van een hartslagmeter en later een hartslaghorloge. Sinds ik dat ding heb loop ik rustiger en ook niet meer het overtrainde gevoel gehad. Een mooie rem dus op mijn motivatie om maar zo snel mogelijk te lopen. Resultaat: Iets wat langzamer, maar wel veel fijner hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!Hoe is het weer daar in NL?
Wauw wat een foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)En stoer hoor.. van Europa naar Azië
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:16 schreef winterstorm666 het volgende:
way to go semtex! dat gaat je zeker lukken!
ik ga zo voor een rondje onbestemd.
ik zie wel waar ik eindig.
eigenlijk nog iets te warm hier.
planning lsd
Loop jij zonder lsd dan?quote:
Schitterend weer hier! Vandaag lekker liggen bakken in de zon, straks bbqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km).
Mooie foto's!
Niet meer actief op Fok!
Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)
Ja doei.
*kijkt naar buiten*quote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schitterend weer hier! Vandaag lekker liggen bakken in de zon, straks bbq.
Mooie foto's!
Ik weet niet hoe intensief je dat alles doet, maar ik zou wel een paar rustdagen erin gooienquote:Op zondag 8 juli 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik gooi mijn plannetje voor deze week even om, dus in het kader van: wat te doen als je geblesseerd bent?
Ma: sportschool
Di: zwemmen
Wo: sportschool
Do: zwemmen
Vrij: sportschool
Zat/Zo: weet ik nog niet, miss ook sportschool of zwemmen en anders fietsen.
Morgenmiddag eerst even een haarbandje kopen bij Perry, want ik word gék van die pony die in m'n ogen slingert op de crosstrainerJe kunt losse haren dan ook niet even gemakkelijk wegvegen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |