Oei, tegenvallerquote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
Ok, slecht nieuws. Het herstelloopje van gisteren heeft mijn been niet goed gedaan. Heb er nog goed last van vandaagNet even naar de winkel geweest en daar wat Perskindol gehaald en een icepack.
quote:Betere nieuws is dat ik mijn oude hometrainer weer terug krijgMijn moeder wilde hem sowieso al teruggeven omdat ze niet wil dat ik in het donker loop en ze nu toch een loopband heeft. Haal hem volgende week op bij mijn ouders. Dus dan kan ik toch nog sporten zonder mijn been teveel te belasten
Ja, gisteren na het lopen ging het prima. 's avonds voelde ik wel weer wat.. maar niks bijzonders en vandaag is het 3x niks. Dus met pijn in mijn hart stop ik even met lopen en ga ik voor volledig herstel.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, tegenvaller. En gisteren na het lopen was je wel positief of niet?
[..].
Ik ga morgenochtend voor het werk eerst een halfuurtje crosstrainen heb ik besloten en dan morgenmiddag eens proberen of ik op de fiets van Hilversum naar Amersfoort kan komen. Mocht dat laatste mislukken, dan heb ik toch nog wat beweging gehad 's ochtends
.
Ja kut is dat hè? Dat had ik ook. Direct na het lopen nergens last van, 's avonds ook niet waardoor ik helemaalquote:Op zondag 8 juli 2012 14:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, gisteren na het lopen ging het prima. 's avonds voelde ik wel weer wat.. maar niks bijzonders en vandaag is het 3x niks. Dus met pijn in mijn hart stop ik even met lopen en ga ik voor volledig herstel.
Heel ergquote:Op zondag 8 juli 2012 14:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja kut is dat hè? Dat had ik ook. Direct na het lopen nergens last van, 's avonds ook niet waardoor ik helemaalwas en toch was het de volgende dag mis. Ben je niet nieuwsgierig wat er nu eigenlijk loos is trouwens?
.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezetMooi geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
haha!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
van vies benauwd naar stortregen met koude wind naar warm naar regen... en dat in 12KM.
Jezus wat balen!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef Maraca het volgende:
Ok, slecht nieuws. Het herstelloopje van gisteren heeft mijn been niet goed gedaan. Heb er nog goed last van vandaagNet even naar de winkel geweest en daar wat Perskindol gehaald en een icepack.
Betere nieuws is dat ik mijn oude hometrainer weer terug krijgMijn moeder wilde hem sowieso al teruggeven omdat ze niet wil dat ik in het donker loop en ze nu toch een loopband heeft. Haal hem volgende week op bij mijn ouders. Dus dan kan ik toch nog sporten zonder mijn been teveel te belasten
Gaaf verslag en wat lief van je vrouw dat ze is komen kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
Ook mijn verslag maar even in een spoiler gezet
Dan mag ik een compressiekous voor mijn hele beenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:10 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Jezus wat balen!
En nee ik wil NIET betweterig doen of wat dan ook, maar mensen, echt, ik was ZO wanhopig dat ik op het punt stond om te stoppen met lopen. Omdat die kloteschenen bij alles wat ik deed pijn deden. Mijn allerallerallerlaatste poging om toch te kunnen lopen was het kopen van compressiekousen. En ik heb daarna NOOIT meer last gehad van mijn schenen en inmiddels loop ik alweer maanden zonder. Als 1 van jullie mijn maten heeft mogen jullie ze zelfs van me lenen om het uit te proberen.
[..]
Gaaf verslag en wat lief van je vrouw dat ze is komen kijken
Maar dan is regen.. zweetquote:Op zondag 8 juli 2012 15:14 schreef STING het volgende:
Holy moly, wat een regen, God moet vast flink aan het hardlopen zijn daar boven
Als er iets onderaan je been misgaat kan de pijn tot uiting komen op een plek die veel hoger ligt. Zo kan je heup bijvoorbeeld zeer gaan doen terwijl de plek waar het mis gaat de knie is. Mja. Ik gun iedereen gewoon blessurevrij lopenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan mag ik een compressiekous voor mijn hele been![]()
En MD heeft een hele leuke vrouw en echt een popje van een dochter
Ah, dat klinkt wel logisch.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:15 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Als er iets onderaan je been misgaat kan de pijn tot uiting komen op een plek die veel hoger ligt. Zo kan je heup bijvoorbeeld zeer gaan doen terwijl de plek waar het mis gaat de knie is. Mja. Ik gun iedereen gewoon blessurevrij lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef GotC het volgende:
Heb mezelf gespot op een foto v/d KadeloopAchteraan het tweede treintje.
Mooie foto waarbij jullie kunnen zien dat inhalen niet mogelijk was hier, en dat een paar km lang..Wel een leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Hhmm, moet er niet aan denken zeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel een leuke fotoMaar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
Plons!quote:Op zondag 8 juli 2012 15:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel een leuke fotoMaar lijkt me wel zwaar irritant als iemand voor je loopt die nog niet niet aan het wandelen is, zeg maar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |