Wat lag daar nu eigenlijk op de grond?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik sta er wel op hoor. hier en er is er nog een, maar daar ben ik dood aan het gaanoverigens was ik zo ontzettend blij dat ik het tweede rondje m'n bril kon afgeven .. ding zweette gewoon van m'n kop af
Een beest! Ze loopt de HM in 1:48, daar ben ik jaloers op... Met o.a. haar heb ik de Army run gelopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:32 schreef Shravani het volgende:
[..]
Inderdaad! en ook een ijzeren conditie
p.s. in 3d zie ik er vaak wel iets anders uit dan op foto, maar ik ben inderdaad wel makkelijk te herkennen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Nero22 het volgende:
Gewoon 11 km gerend vandaag! Het was de laatste training van Renate dus ik moest 10 km in 1 uur lopen. Ik ging gewoon zo lekker dat ik er 11 heb kunnen lopen in dat uurtje.
http://www.endomondo.com/workouts/nZ3-sS3-j6k
Ik dacht dat het droog zou blijven, maar na 500 meter kwam het al met bakken uit de lucht.It's crazy but I like it! Door de plassen stampen, heerlijk.
![]()
10 km in 00:54:03
Aaaahw, ik hou van mijzelf.
Watquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
zo dan.. wist niet dat ik zoveel spieren in m'n kont had zitten... en bedankt run2day voor al die leuke oefeningen gisteren.
Massage nodig, ja?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
zo dan.. wist niet dat ik zoveel spieren in m'n kont had zitten... en bedankt run2day voor al die leuke oefeningen gisteren.
Bied je je aan ofzo? Milfhunterquote:
Mmkayquote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef Shravani het volgende:
[..]
haha nee ik loop het er morgen wel weer uit
Gewoon een vriendendienstje hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bied je je aan ofzo? Milfhunter.
Zo, ik ben eindelijk op mijn bestemming, eindelijk weer fatsoenlijk internet. Alleen is het zwembad waar ik hier naartoe wilde gaan ook dicht in de zomer
_!
Thanks.quote:
Maar je krijgt er zo veel voor terugquote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef slacker_nl het volgende:
Hoe weet je dat je sport, 7kg trommel kunnen vullen met vuile sportwas. Een weekje sporten.
En tot de conclusie komen: een tight erbij, of 3/4 en mss toch nog een shirtje erbij... Hardlopen is geen dure sport, neeeujjjj
Ik voel het nu zelfs nog een beetje van donderdagquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef Shravani het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Komende week in NLVan donderdagavond tot vrijdagmiddag in Den Haag, wellicht ook 'n rondje hardlopen!
Zegt niks. Komt omdat het een reeks is met 100+ topics, meer niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:34 schreef GotC het volgende:
Als ik in m'n MyAT klik op 'filter slowchattopics' dan hoort dit topic volgens die filter bij SC
. Nuff said
![]()
Die high heb ik meegemaakt, das geen mythe.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zo veel voor terug: Pijn, zweet,blessures. De runner's high is maar een mythe
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die high heb ik meegemaakt, das geen mythe.
Blessures, ga je mond spoelen, ben nu sinds.. april/mei blessurevrij.
Der is weer een wasje klaar, next!
Ik voel met je mee!quote:Op zondag 8 juli 2012 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik voel het nu zelfs nog een beetje van donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |