Ik weet niet hoe intensief je dat alles doet, maar ik zou wel een paar rustdagen erin gooienquote:Op zondag 8 juli 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik gooi mijn plannetje voor deze week even om, dus in het kader van: wat te doen als je geblesseerd bent?
Ma: sportschool
Di: zwemmen
Wo: sportschool
Do: zwemmen
Vrij: sportschool
Zat/Zo: weet ik nog niet, miss ook sportschool of zwemmen en anders fietsen.
Morgenmiddag eerst even een haarbandje kopen bij Perry, want ik word gék van die pony die in m'n ogen slingert op de crosstrainerJe kunt losse haren dan ook niet even gemakkelijk wegvegen
.
Ohquote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe intensief je dat alles doet, maar ik zou wel een paar rustdagen erin gooien
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!Hoe is het weer daar in NL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)Het weer is in Nederland zoals altijd: Net niet.
Lijkt me wat veel.. ik zou toch 1/2 rustdagen nemen doordeweeks en in het weekend misschien 1 dag iets intensiever, maar de andere dag een rustdagquote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
. In de sportschool ga ik gewoon een 30-40 min op de crosstrainer + wat krachttraining en in het zwembad gewoon zwemmen. Lijkt me niet al te gek?
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!Hoe is het weer daar in NL?
Wat een gek-aanstekerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)![]()
Geleend plaatje van Google. Zo zag het er hier ongeveer vanmiddag uit:
Die link van de marathon werkt helaas niet
@Semtex: Die afstand en tijd![]()
@Sexy: Je hebt wel weer gelopen. Dat telt!
@Winterstorm: Succes
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
hahaha ik loop meestal op lsd lol!!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt zij een typo of ik begrijp iets verkeerd.
Ja, zoiets dacht ik al, maar ik wist niet waar de s voor stondquote:Op zondag 8 juli 2012 18:26 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
hahaha ik loop meestal op lsd lol!!
long slow distance afkorting. tsja wat minder spannend!
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al, maar ik wist niet waar de s voor stond. Succes iig.
En oké, dan doe ik ma: sportschool, di: zwemmen, wo: rust, do: zwemmen, vrij: sportschool en zaterdag/zondag fietsen in de omgeving, denk ik, mits een beetje oké weer.
Nadeel van zwemmen is dat je alles 'belast'. Ik zou op de sportschooldagen dan erop letten dat er een evenredige verdeling is van belasting van de upper en lower-body. En sowieso rustdagen inplannen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
. In de sportschool ga ik gewoon een 30-40 min op de crosstrainer + wat krachttraining en in het zwembad gewoon zwemmen. Lijkt me niet al te gek?
Mooi schema, zondag rustdag en dan is ie top. Als je meer rust wilt: kracht/zwem/rust, rinse repeat.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik gooi mijn plannetje voor deze week even om, dus in het kader van: wat te doen als je geblesseerd bent?
Ma: sportschool
Di: zwemmen
Wo: sportschool
Do: zwemmen
Vrij: sportschool
Zat/Zo: weet ik nog niet, miss ook sportschool of zwemmen en anders fietsen.
Morgenmiddag eerst even een haarbandje kopen bij Perry, want ik word gék van die pony die in m'n ogen slingert op de crosstrainerJe kunt losse haren dan ook niet even gemakkelijk wegvegen
.
In de sportschool ga ik weer alles proberen te doen, zowel onderlijf als bovenlijfquote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nadeel van zwemmen is dat je alles 'belast'. Ik zou op de sportschooldagen dan erop letten dat er een evenredige verdeling is van belasting van de upper en lower-body. En sowieso rustdagen inplannen.
Als je alleen op maandag en vrijdag naar de sportschool gaat, kun je de ene keer je bovenlichaam/core pakken. En de andere dag je benen en wat meer crosstrainen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
Dat is ook zeker geen probleem, maar ik zou dan niet 1 week upper doen en de andere week lowerquote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In de sportschool ga ik weer alles proberen te doen, zowel onderlijf als bovenlijf. Geen last meer van m'n knieën, dus dan mocht het weer van de sportarts
.
Ik zit een beetje met de openingstijden van het zwembad hierquote:Op zondag 8 juli 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi schema, zondag rustdag en dan is ie top. Als je meer rust wilt: kracht/zwem/rust, rinse repeat.
Denk eerder dat ik over je vraag heen gelezen heb.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerder al en miss heb ik over je antwoord heen gelezen (zomaar mogelijk), maar ik vroeg me af hoe jij overgestapt bent op deze nieuwe manier van lopen? Of ben je op deze manier begonnen met lopen? En hoe lang doe je dit al en wat is het resultaat tot nu toe?
Moet kunnen mits je niet jezelf met krachttraining tot het gaatje gaat pushen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
Ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
SemtexDie 7HL gaat een piece of cake voor je worden!
Mooi schema Vik! En als het toch niet lekker gaat, dagje rust
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekker
Nou zeg, wil je van ons af ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekker
Klinkt goedquote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Tsja, sorryquote:
Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou zeg, wil je van ons af ofzo?![]()
. Nee hoor, heerlijk, even geen internet!
Wanneer ga je?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |