Nadeel van zwemmen is dat je alles 'belast'. Ik zou op de sportschooldagen dan erop letten dat er een evenredige verdeling is van belasting van de upper en lower-body. En sowieso rustdagen inplannen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
. In de sportschool ga ik gewoon een 30-40 min op de crosstrainer + wat krachttraining en in het zwembad gewoon zwemmen. Lijkt me niet al te gek?
Mooi schema, zondag rustdag en dan is ie top. Als je meer rust wilt: kracht/zwem/rust, rinse repeat.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Ik gooi mijn plannetje voor deze week even om, dus in het kader van: wat te doen als je geblesseerd bent?
Ma: sportschool
Di: zwemmen
Wo: sportschool
Do: zwemmen
Vrij: sportschool
Zat/Zo: weet ik nog niet, miss ook sportschool of zwemmen en anders fietsen.
Morgenmiddag eerst even een haarbandje kopen bij Perry, want ik word gék van die pony die in m'n ogen slingert op de crosstrainerJe kunt losse haren dan ook niet even gemakkelijk wegvegen
.
In de sportschool ga ik weer alles proberen te doen, zowel onderlijf als bovenlijfquote:Op zondag 8 juli 2012 18:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nadeel van zwemmen is dat je alles 'belast'. Ik zou op de sportschooldagen dan erop letten dat er een evenredige verdeling is van belasting van de upper en lower-body. En sowieso rustdagen inplannen.
Als je alleen op maandag en vrijdag naar de sportschool gaat, kun je de ene keer je bovenlichaam/core pakken. En de andere dag je benen en wat meer crosstrainen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
. In de sportschool ga ik gewoon een 30-40 min op de crosstrainer + wat krachttraining en in het zwembad gewoon zwemmen. Lijkt me niet al te gek?
Dat is ook zeker geen probleem, maar ik zou dan niet 1 week upper doen en de andere week lowerquote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In de sportschool ga ik weer alles proberen te doen, zowel onderlijf als bovenlijf. Geen last meer van m'n knieën, dus dan mocht het weer van de sportarts
.
Ik zit een beetje met de openingstijden van het zwembad hierquote:Op zondag 8 juli 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mooi schema, zondag rustdag en dan is ie top. Als je meer rust wilt: kracht/zwem/rust, rinse repeat.
Denk eerder dat ik over je vraag heen gelezen heb.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerder al en miss heb ik over je antwoord heen gelezen (zomaar mogelijk), maar ik vroeg me af hoe jij overgestapt bent op deze nieuwe manier van lopen? Of ben je op deze manier begonnen met lopen? En hoe lang doe je dit al en wat is het resultaat tot nu toe?
Moet kunnen mits je niet jezelf met krachttraining tot het gaatje gaat pushen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh. Wat vindt de rest?
Ben ik niet van je gewend.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
SemtexDie 7HL gaat een piece of cake voor je worden!
Mooi schema Vik! En als het toch niet lekker gaat, dagje rust
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekker
Nou zeg, wil je van ons af ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekker
Klinkt goedquote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Tsja, sorryquote:
Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou zeg, wil je van ons af ofzo?![]()
. Nee hoor, heerlijk, even geen internet!
Wanneer ga je?
.
Joehoe!! Je gaat bijna, tochquote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
Oeh, was ik nog net op tijd!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, sorry
[..]
Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijk.
Volgende week zaterdag gaan we. En dan komen we 3 weken later pas weer terug
Ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, kleffe friet gegeten *burp*. Zo fout, maar het is zondag. Een uurtje nadat ik binnen was, begon het hier trouwens ook te hozen
owww, dan knallen. En niet luisteren naar de "rustig aan doen met krachttraining"-figuren. Daar JUIST vlammen. Krachttraining helpt enorm, je versterkt je spieren, en je gaat ook conditioneel erop vooruit. Veel eten, rusten als je niet traint en goed slapen. De spierpijn zwem je wel weg.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met de openingstijden van het zwembad hier. Als ik 's avonds wil zwemmen, dan kan dat alleen op di en do. Bovendien is het maar voor 1,5 week, de periode dat ik hier zit.
Licky!!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, kleffe friet gegeten *burp*. Zo fout, maar het is zondag. Een uurtje nadat ik binnen was, begon het hier trouwens ook te hozen
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met hardlopen? (jij en Yur). Nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, sorry
[..]
Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijk.
Volgende week zaterdag gaan we. En dan komen we 3 weken later pas weer terug
Hier ergens:quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met hardlopen? (jij en Yur). Nieuwsgierigheid.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:36 schreef GotC het volgende:
Net Evy 1 (0-5 km) gedaan! Ging eigenlijk best goed, zelfs die 3 min! Moet toegeven dat ik de afgelopen 2 weken 1x per week ongeveer de Couch to 5k heb gedaan, maar vond het iets te lang (was gelijk 30 min de 1e les).
Ben trots!Fysio+arts zeiden dat ik vanwege m'n knieën nooit zou kunnen hardlopen..
Maar, HEEL vaak gestopt en weer opgebouwd, gestopt en weer opgebouwd.. Dus serieus bezig? Meh, vanaf maart dit jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:
Omdat GotC (mn) zo hard heeft aangespoord, ga ik straks ook les 1 lopen. Eindelijk.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |