Joehoe!! Je gaat bijna, tochquote:Op zondag 8 juli 2012 18:39 schreef GotC het volgende:
SemtexDie 7HL gaat een piece of cake voor je worden!
Mooi schema Vik! En als het toch niet lekker gaat, dagje rust
Men, wat verlang ik naar die 3 weken vakantie. Veel lopen, veel fietsen, veel genieten vooral. Ook effe weinig tot geen Fok!, ook weleens lekker
Oeh, was ik nog net op tijd!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, sorry
[..]
Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijk.
Volgende week zaterdag gaan we. En dan komen we 3 weken later pas weer terug
Ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, kleffe friet gegeten *burp*. Zo fout, maar het is zondag. Een uurtje nadat ik binnen was, begon het hier trouwens ook te hozen
owww, dan knallen. En niet luisteren naar de "rustig aan doen met krachttraining"-figuren. Daar JUIST vlammen. Krachttraining helpt enorm, je versterkt je spieren, en je gaat ook conditioneel erop vooruit. Veel eten, rusten als je niet traint en goed slapen. De spierpijn zwem je wel weg.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje met de openingstijden van het zwembad hier. Als ik 's avonds wil zwemmen, dan kan dat alleen op di en do. Bovendien is het maar voor 1,5 week, de periode dat ik hier zit.
Licky!!!!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:46 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, kleffe friet gegeten *burp*. Zo fout, maar het is zondag. Een uurtje nadat ik binnen was, begon het hier trouwens ook te hozen
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met hardlopen? (jij en Yur). Nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja, sorry
[..]
Dat niet, maar ik ben gewoon effe toe aan een tijdje zonder computer, of iig zo min mogelijk.
Volgende week zaterdag gaan we. En dan komen we 3 weken later pas weer terug
Hier ergens:quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met hardlopen? (jij en Yur). Nieuwsgierigheid.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:36 schreef GotC het volgende:
Net Evy 1 (0-5 km) gedaan! Ging eigenlijk best goed, zelfs die 3 min! Moet toegeven dat ik de afgelopen 2 weken 1x per week ongeveer de Couch to 5k heb gedaan, maar vond het iets te lang (was gelijk 30 min de 1e les).
Ben trots!Fysio+arts zeiden dat ik vanwege m'n knieën nooit zou kunnen hardlopen..
Maar, HEEL vaak gestopt en weer opgebouwd, gestopt en weer opgebouwd.. Dus serieus bezig? Meh, vanaf maart dit jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:32 schreef Flappekz het volgende:
Omdat GotC (mn) zo hard heeft aangespoord, ga ik straks ook les 1 lopen. Eindelijk.....
Oh, op die hardloopschoenenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm gewoon achterna gezeten totdat hij ging rennen
YUR = Flappekz
Stoppen en opnieuw beginnen is pauzeren.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Hier ergens:
[..]
[..]
Maar, HEEL vaak gestopt en weer opgebouwd, gestopt en weer opgebouwd.. Dus serieus bezig? Meh, vanaf maart dit jaar.
We zagen onszelf niet als hardlopers..Dat was het 'probleem'quote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Stoppen en opnieuw beginnen is pauzeren.Lijkt er op dat Yur er in het begin nog wat sceptisch over was?
YUR had een bloedhekel aan gewoonweg dom hardlopenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:17 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Stoppen en opnieuw beginnen is pauzeren.Lijkt er op dat Yur er in het begin nog wat sceptisch over was?
Had ik dus ook, toen ik m'n moeder en zusje ging aanmmoedigen bij de Zomerklassiekerquote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
We zagen onszelf niet als hardlopers..Dat was het 'probleem'. Totdat ik m'n vader had aangemoedigd bij de CPC.. Vanaf dat moment wilde ik gaan lopen
![]()
Uiteraard had ik Yur binnen no time ook aangestoken met m'n enthousiasme
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
[..]
YUR had een bloedhekel aan gewoonweg dom hardlopen
Heb in 2007/2008 ook al wat aangerommeld, maar ben toen niet heel ver gekomen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook hardgelopen. 5 x 1 afgewisseld met 2 minuten wandelen. Was wel weer even lekker, maar ik heb wel echt een conditie van niets
. Maar het voelt goed om er iets aan te gaan doen
.
Plan is: zondagmiddag en dinsdag en donderdag na school gaan hardlopen; maandag en vrijdag lopend naar school (ca. 30 mins heen en 30 mins terug).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |