Nee hoor, je bent best een knappe vrouw, zelfs tijdens het sporten...quote:Op zondag 8 juli 2012 12:04 schreef Shravani het volgende:
[..]
Die hahaha is vast voor hoe ik erop sta![]()
Was clinic voor de viva dtd.
pfjew.. thanks, want ik vond het vreselijk om mezelf zo terug te zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent best een knappe vrouw, zelfs tijdens het sporten...
Geen idee, we'll seequote:Op zondag 8 juli 2012 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
rd = rechtse directe.
Ben zo benieuwd naar je vorderingen, Rammelaartje!
Guppy, denk dat je wel opnieuw moet beginnen als je de methode Honselaar met hartslag wilt proberen. Of niet Rammelaartje?
Ik weet even zo snel niet welke je bedoeld, maar het waren allemaal leuke dames.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:10 schreef slacker_nl het volgende:
Ze komt uit Almere, maar zit net als ik bij de Running Junkies (Amsterdams los zand loopgroep)
geblesseerd raken wil wel helpen bij het opnieuw beginnenquote:
http://martinblok.jalbum.net/PAC%20Rotterdam%20Ekiden/ hier staan alle foto'squote:Op zondag 8 juli 2012 11:52 schreef Yuki het volgende:
Trouwens jammer van de foto's van de organisatie: ik, MD, don en xzaz staan allemaal op de foto... Mossel en djmo zijn nergens te vinden
thanksquote:
Was ik eigenlijk niet van planquote:Op zondag 8 juli 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geblesseerd raken wil wel helpen bij het opnieuw beginnen. Niet aan te bevelen though
.
Oh, ben ik even scheelquote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
http://martinblok.jalbum.net/PAC%20Rotterdam%20Ekiden/ hier staan alle foto's![]()
Mossel heb ik ook niet kunnen vinden, DJMO wel, twee keer zelfs, hier en http://martinblok.jalbum.(...)slides/DSC00682.html
Maar mosselmossel heb ik ook niet terug kunnen vinden. Hij liep toch in het mossel-shirt?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, ben ik even scheelI blame my phone, klein scherm
Die tweede foto
Prachtige omgeving!! Erg mooie foto's ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik dus hardgelopen
Rest van de foto's staan op deze site.
Cool. Mooie gebergtes.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke foto's , Moblo!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Gave omgeving daarquote:Op zondag 8 juli 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Mooie foto's idd
Gisteren Forrest Gump gekeken btw. Evem vergeten hoe briljant die film is
Jep. Knalrood met MOSSEL eropquote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar mosselmossel heb ik ook niet terug kunnen vinden. Hij liep toch in het mossel-shirt?
Ik ken nog wel een oude boer die 'n Barn verhuurt die als prima uitvalsbasis kan dienenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:19 schreef YUR het volgende:
Ook Moblo heeft zich zo te zien aangepast aan de TT. Wat een schitterende omgeving
Nou, echt niet te vinden tussen die foto's... Hoe hebben ze die nou kunnen missenquote:
iddquote:
Af en toe heb ik wel van die kleine momentjes hoor, maar dan is het meer van; nog even een extra rondje, niet nog een extra provinciequote:Op zondag 8 juli 2012 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd
Nu ik toch zover gekomen ben kan ik net zo goed wat verder rennen em dam drie jaar ofzo blijven rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |