Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Het zijn niet van die kleine afstanden ookquote:Op zondag 8 juli 2012 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het ook hoor, op een gegeven moment liep ik wel steeds verder van mijn "losjes geplande" route vandaan en dat liep een beetje onrustig... zo van: 'kom ik nog wel een afslag tegen om weer de goede richting op te gaan'? anders zou ik zo'n 5km extra moeten lopen.... op zich geen probleem maar dat stond niet helemaal op de planning
En je wordt er ook weer snel koud vanquote:Op zondag 8 juli 2012 09:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer ook verkouden in hartje zomer: +35 graden en ik was verkouden...
Het plan was om al te gaan lopen, maar volgens buienradar komt er straks een "rode" wolk over over. Dan wacht ik liever nog even... Een beetje regen is niet erg, maar ik wil niet weggespoeld worden.
Precies. Nu kan ik nog lekker 3 uurtjes stressen.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En je wordt er ook weer snel koud van.
En omdat we maar een kleine club zijn betekent dat ik evengoed 12km moet doen voor "first 6 past the finish"quote:The men’s teams race is over 12 km so any masters man would have to carry on and do the 4th lap First 4 from a club to count. (M19 can also continue for extra laps if they wish to count for teams race)
anders dan normaal gelopen?quote:Op zondag 8 juli 2012 09:31 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens flink spierpijn!
Vrijdag lesje gedaan, gister natuurlijk die clinic gehad, en daarbij een stuk bootcamp training. Zal ook maar niet zeggen waar de meeste spierpijn zitquote:
nee,omdat ik zo "volwassen" ben mag ik eigenlijk minder doen maar om mijn uitslag mee te laten tellen voor de clubteams uitslag moet ik voor straf een rondje extra doenquote:Op zondag 8 juli 2012 09:57 schreef Shravani het volgende:
[..]
Vrijdag lesje gedaan, gister natuurlijk die clinic gehad, en daarbij een stuk bootcamp training. Zal ook maar niet zeggen waar de meeste spierpijn zit![]()
Moet jij nog zo veel km maken omdat je zo "volwassen" bent??
toch prima gelopen? kan weinig gekke dingen ontdekkenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:00 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker gelopen! Renate les 3
http://www.endomondo.com/workouts/gX6Zv-IODfE
Bij de versnellingen mocht ik niet sprinten, helaas werd de 2e toch wel een sprint.. dat ging even te snel!![]()
De verhalen en foto's van Ekiden zijn echt leuk!
Ja verder prima, vooral op hartslag gelet, de versnellingen waren ook maar 3x 30 seconden op het eindquote:Op zondag 8 juli 2012 10:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toch prima gelopen? kan weinig gekke dingen ontdekken
strafrondjequote:Op zondag 8 juli 2012 10:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee,omdat ik zo "volwassen" ben mag ik eigenlijk minder doen maar om mijn uitslag mee te laten tellen voor de clubteams uitslag moet ik voor straf een rondje extra doen
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:00 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker gelopen! Renate les 3
http://www.endomondo.com/workouts/gX6Zv-IODfE
Bij de versnellingen mocht ik niet sprinten, helaas werd de 2e toch wel een sprint.. dat ging even te snel!![]()
De verhalen en foto's van Ekiden zijn echt leuk!
Dat was ook cool om te doen! Je liep alleen veel te hard voor ons! Wij hadden daar geen warming up voor gedaan, kun je daar volgende keer rekening mee houden? Thnx!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef DJMO het volgende:
oh ja, garmin linkje .. en wat mij nog het meeste van de finish bijstaat .. ze stonden me op te wachten om mee te rennen, en juist hierdoor voelde ik m'n lichaam helemaal niet meer, ik kreeg letterlijk vleugels, het leek wel alsof ik door het team naar de finish gedragen werd zo snel ging ik de laatste meters op de baan...
http://connect.garmin.com/activity/196683622
No problemo! Anytimequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:32 schreef Yuki het volgende:
Ik was vandaag ook heel blij met m'n meet met mossel. Samen die kant op (verdwaal je tenminste niet alleen), beetje slap ouwehoeren om je zenuwen eruit te krijgen en sowieso gezellig.
Hield er zelfs een lift naar Den Haag aan overwaarvoor grote dank, als je dit leest
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
Oh ja! Verslag!Supercool verslag! Super mens! Super tijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Ik ben ook snip- en snipverkouden nu. Bleegh.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is toch erg. Verkouden worden in de zomer. Gisteren ook gewoon hardgelopen. Morgen weer; hopelijk ben ik er dan het snelst van af.
Dat zojn de leuke dingen om te doen. Navigatie met mobieke telefoon zal ook wel niet lukken in dat gebied zeker.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het ook hoor, op een gegeven moment liep ik wel steeds verder van mijn "losjes geplande" route vandaan en dat liep een beetje onrustig... zo van: 'kom ik nog wel een afslag tegen om weer de goede richting op te gaan'? anders zou ik zo'n 5km extra moeten lopen.... op zich geen probleem maar dat stond niet helemaal op de planning
dat moet wel lukken hoor, en de extra kilometers waren ook geen probleem geweest alleen als ik extra kilometers moet lopen wil ik wel graag weten hoeveel het er zijn voor mijn gemoedsrustquote:Op zondag 8 juli 2012 10:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zojn de leuke dingen om te doen. Navigatie met mobieke telefoon zal ook wel niet lukken in dat gebied zeker.
Word zeker wel gelezen hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 10:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Is het leuk als ik van iedere training een verslagje typ of wordt het niet gelezen?
Een keer samen lopen met mensen van hier lijkt me ook leuk. Midden van het land heeft ook mijn voorkeur
volgens mij wordt er een hoop terug gelezen, zeker nu we weer aardig slow chat vrij zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:08 schreef Rammelaartje het volgende:
Is het leuk als ik van iedere training een verslagje typ of wordt het niet gelezen?
Een keer samen lopen met mensen van hier lijkt me ook leuk. Midden van het land heeft ook mijn voorkeur
Whoehoe!! Goed bezig!!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
5km in 32 minuten non-stop!![]()
Had eigenlijk nog een keertje de voorlaatste trainingsweek van Evy moeten herhalen, maar dacht 'what the hell' en het ging zo lekker!![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
5km in 32 minuten non-stop!![]()
Had eigenlijk nog een keertje de voorlaatste trainingsweek van Evy moeten herhalen, maar dacht 'what the hell' en het ging zo lekker!![]()
op naar het 5-10 schema natuurlijkquote:
Je zit er al vlak bij, dat kan je zeker!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil dit er eerst gewoon een tijdje in houden. De vakantie komt er aan en dan moet ik anderhalve week daarna nog weer 10 dagen naar het buitenland voor mijn werk, dus consolideren is op dit moment al lastig zat.
En dan idd mss maar eens kijken of het uitgebreid kan worden.Maar eerst eens proberen nog wat sneller te lopen. Onder de 30 moet toch ook kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr-versies:
http://connect.garmin.com/activity/196850682
http://www.endomondo.com/workouts/n9S57wBket8Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Mooi man, het schema er voor de tijd uit rennenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil dit er eerst gewoon een tijdje in houden. De vakantie komt er aan en dan moet ik anderhalve week daarna nog weer 10 dagen naar het buitenland voor mijn werk, dus consolideren is op dit moment al lastig zat.
En dan idd mss maar eens kijken of het uitgebreid kan worden.Maar eerst eens proberen nog wat sneller te lopen. Onder de 30 moet toch ook kunnen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:27 schreef Rammelaartje het volgende:
Ok verslagje dan weer onder de spoiler:Het klinkt goed, en ik kan me voorstellen dat je nog even zo wilt doortrainen. Misschien ga ik dat ook wel doen, ik heb het Honselaarboek hier immers ook liggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:28 schreef mosselmossel het volgende:
Verslag van de Ekiden, waarbij ik een monster-pr neerzette
"Gast, je moet langzamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr-versies:
http://www.endomondo.com/workouts/n9S57wBket8![]()
"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Je hebt ook gewoon 90 km/h gelopen, netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr-versies:
http://www.endomondo.com/workouts/n9S57wBket8![]()
afgaande op het enorme verval tussen de 3de en 4de km wel jaquote:
Maakt een nieuwe wedstrijd alleen maar spannender, want hieruit opmakende moet sub-25min haalbaar moeten zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
afgaande op het enorme verval tussen de 3de en 4de km wel ja
langzamer had hem sneller gemaakt
zeker, ik denk dat een seconde of 7 langzamer in de eerste 3 kilometer minder verval had opgeleverd en uiteindelijk een nog snellere eindtijd maar ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk een verstandige opbouw van een wedstrijd is.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maakt een nieuwe wedstrijd alleen maar spannender, want hieruit opmakende moet sub-25min haalbaar moeten zijn
Ach, dat moet je leren als loper toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
afgaande op het enorme verval tussen de 3de en 4de km wel ja
langzamer had hem sneller gemaakt
Precies. Hoe vlakker hoe beter...Dan blijft nog wel de vorm/omstandigheden van de dag over...quote:Op zondag 8 juli 2012 10:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zeker, ik denk dat een seconde of 7 langzamer in de eerste 3 kilometer minder verval had opgeleverd en uiteindelijk een nog snellere eindtijd maar ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk een verstandige opbouw van een wedstrijd is.
inderdaad Lies, en is misschien nog moeilijker te leren dan het eerste Evy schemaquote:Op zondag 8 juli 2012 10:42 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ach, dat moet je leren als loper toch?
Je loopt juist perfect in je trainingen. Je moet ook geen toptijden lopen tijdens je trainingen. Daar zijn je wedstrijden voor. Anders sloop je je lichaam teveel. Mooi toch die 5 km een afstand waarbij je vanaf het begin al bijna vol kan gaan. Top gelopen en op naar je volgende pr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr-versies:
http://www.endomondo.com/workouts/n9S57wBket8
+1! Ga zo door mossel! Die 25' zit er aan te komen...quote:Op zondag 8 juli 2012 10:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je loopt juist perfect in je trainingen. Je moet ook geen toptijden lopen tijdens je trainingen. Daar zijn je wedstrijden voor. Anders sloop je je lichaam teveel. Mooi toch die 5 km een afstand waarbij je vanaf het begin al bijna vol kan gaan. Top gelopen en op naar je volgende pr.
Nou ja, dan mag je nog steeds tevreden zijn met de prestatie van de dag hoor! Je kan niet iedere x een record neer zetten.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:49 schreef GotC het volgende:
Mossel![]()
Leuk verslag en wat een tijd!
Ik kan tegenwoordig vrij stabiel lopen, maar wat liesje zegt..de omstandigheden vd dag waren too much voor me gisteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |