quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
True... Even een nachtje over slapen
[..]
Amper
Nou wil ik op 30 september wel 10 km kunnen lopen, maar weet niet of ik 3 weken eerder al zo'n afstand ga redden aangezien m'n schema mogelijk wat vertraging gaat oplopen.
Komende week sowieso even rustiger doen dan gepland, aangezien ik fysiek niet helemaal top ben. Die terugkerende hoofd- en keelpijn moeten er uit voor ik grotere afstanden ga trainen. En denk dat ik even wat extra rust pak om wat meer te kunnen herstellen. Loop nu een beetje tegen m'n grenzen aan geloof ik...
Volgens m'n huidige schema zou ik op 9 september net 1 keer de 10 km aangetikt hebben en dat vind ik niet verstandig als ik een paar dagen later een evenement moet lopen. En aangezien ik dus voorzie dat m'n schema enige vertraging op gaat lopen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Jumparound het volgende:
Gewoon don Yuki, mot je maar meer trainen
Als je het niet probeert wordt je nooit kampon
Dat dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]Meis, effe rustig aan doen. Goed naar je lichaam luisteren. En als je al zegt dat je tegen je grenzen aanloopt, bedenk dan: Die wedstrijden zijn er volgend jaar ook
Je hebt nog je hele leven om te kunnen lopen, dus geniet ervan en loop blessurevrij
Dat laatste ben ik ook aan het instuderen
niet voor mij .. ik zie al genoeg FOK!kers bij de 4mijlquote:
Precies. Vind het wel moeilijk, want ik wil zó graag verder, harder, beter... Maar als ik verantwoord wil lopen (zonder blessures of overtraind raken), dan moet ik nu toch even aan de rem trekken denk ik. Helaasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]Meis, effe rustig aan doen. Goed naar je lichaam luisteren. En als je al zegt dat je tegen je grenzen aanloopt, bedenk dan: Die wedstrijden zijn er volgend jaar ook
Je hebt nog je hele leven om te kunnen lopen, dus geniet ervan en loop blessurevrij
Dat laatste ben ik ook aan het instuderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Groningen vind ik net een brugbte ver. Arnhem is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet voor mij .. ik zie al genoeg FOK!kers bij de 4mijl
Het is ook lastig.. Snap het volledig! Ik wil nu ook het liefste zoveel mogelijk lopen, hup op naar de 10km, daarna gelijk door naar de 15km. Puur omdat ik het niet wil missen..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Vind het wel moeilijk, want ik wil zó graag verder, harder, beter... Maar als ik verantwoord wil lopen (zonder blessures of overtraind raken), dan moet ik nu toch even aan de rem trekken denk ik. Helaas
Jupquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is ook lastig.. Snap het volledig! Ik wil nu ook het liefste zoveel mogelijk lopen, hup op naar de 10km, daarna gelijk door naar de 15km. Puur omdat ik het niet wil missen..
Maarja, wat je zegt, verantwoord lopen is veel belangrijker. We moeten juist genieten en blij zijn dat het nu goed gaat.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Groningen vind ik net een brugbte ver. Arnhem is nog wel te doen.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
daar dachten de engelsen anders over
Gelukkig wel ja. Heb al genoeg onprettige aanvaringen met duitsers gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
daar dachten de engelsen anders over
hoe laat?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja. Heb al genoeg onprettige aanvaringen met duitsers gehad.
Hopelijk zit het weer een beetje mee morgen dan ga ik weer in je gebied lopen.
Dit soort routes maakt mij wel jaloers. Prachtig!quote:Op zondag 8 juli 2012 06:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
succes Wiehoe! heb vanmorgen ook lekker een rondje gezworven..... nieuwe omgeving dus een paar keer verkeerd gelopen maar was super.
http://www.endomondo.com/workouts/tq6d7YgU_1I
Deel van de route, zeg maar van kilometer 4 t/m 8 was een onderdeel van een walking track met veel trappen er in over de duintjes heen... niet bevorderlijk voor de snelheid maar wel een goede work-out.
doel was ook om doelloos te lopen, zonder tijd of vaste route gewoon lekker lopen om het lopen zelf en dat is prima gelukt vandaag
Dat vind ik echt een mooie foto!quote:
ja ga lekker forceren. Superverstandig!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:03 schreef Jumparound het volgende:
Gewoon don Yuki, mot je maar meer trainen
Als je het niet probeert wordt je nooit kampon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte sportliefde. Kijk dan hoe tof dit is. Maakt mijn dag gelijk weer goed.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
ik heb eigenlijk nog meer respect voor de man die met haar mee loopt... coaches, trainers, verzorgers etc. staan bij mij net zo hoog op een voetstuk als de atleten.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Vooral omdat zij eigenlijk normaal beperkt is en toch mee doet. Zo gaaf.
Ja inderdaad beiden heel erg veel respectquote:Op zondag 8 juli 2012 08:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog meer respect voor de man die met haar mee loopt... coaches, trainers, verzorgers etc. staan bij mij net zo hoog op een voetstuk als de atleten.
Al die mensen die een uren en uren van hun vrije tijd opgeven om bijv. jeugdteams te trainen op een koude wintersavond
ik zie niks aan haar?quote:Op zondag 8 juli 2012 08:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Vooral omdat zij eigenlijk normaal beperkt is en toch mee doet. Zo gaaf.
Zij is blind. Kijk maar naar t-shirt en zonnebril. (Daar ga ik vanuit, dat zijnde..)quote:
Running blindquote:
kijken vrouwen dan echt als eerste naar het gezicht??quote:
Lekker is dat af en toe jaquote:Op zondag 8 juli 2012 06:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
succes Wiehoe! heb vanmorgen ook lekker een rondje gezworven..... nieuwe omgeving dus een paar keer verkeerd gelopen maar was super.
http://www.endomondo.com/workouts/tq6d7YgU_1I
Deel van de route, zeg maar van kilometer 4 t/m 8 was een onderdeel van een walking track met veel trappen er in over de duintjes heen... niet bevorderlijk voor de snelheid maar wel een goede work-out.
doel was ook om doelloos te lopen, zonder tijd of vaste route gewoon lekker lopen om het lopen zelf en dat is prima gelukt vandaag
Zij ook niet aan jou...quote:
dat is het ook hoor, op een gegeven moment liep ik wel steeds verder van mijn "losjes geplande" route vandaan en dat liep een beetje onrustig... zo van: 'kom ik nog wel een afslag tegen om weer de goede richting op te gaan'? anders zou ik zo'n 5km extra moeten lopen.... op zich geen probleem maar dat stond niet helemaal op de planningquote:Op zondag 8 juli 2012 09:23 schreef Shravani het volgende:
Morning!
Wat een prachtige foto's van de ekiden.
RD, ik ben jaloers op jouw omgeving, en lopen om het lopen lijkt mij dan juist daar erg plezierig
Ik was de laatste keer ook verkouden in hartje zomer: +35 graden en ik was verkouden...quote:Op zondag 8 juli 2012 09:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is toch erg. Verkouden worden in de zomer. Gisteren ook gewoon hardgelopen. Morgen weer; hopelijk ben ik er dan het snelst van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |