SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte sportliefde. Kijk dan hoe tof dit is. Maakt mijn dag gelijk weer goed.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
ik heb eigenlijk nog meer respect voor de man die met haar mee loopt... coaches, trainers, verzorgers etc. staan bij mij net zo hoog op een voetstuk als de atleten.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Vooral omdat zij eigenlijk normaal beperkt is en toch mee doet. Zo gaaf.
Ja inderdaad beiden heel erg veel respectquote:Op zondag 8 juli 2012 08:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog meer respect voor de man die met haar mee loopt... coaches, trainers, verzorgers etc. staan bij mij net zo hoog op een voetstuk als de atleten.
Al die mensen die een uren en uren van hun vrije tijd opgeven om bijv. jeugdteams te trainen op een koude wintersavond
ik zie niks aan haar?quote:Op zondag 8 juli 2012 08:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Vooral omdat zij eigenlijk normaal beperkt is en toch mee doet. Zo gaaf.
Zij is blind. Kijk maar naar t-shirt en zonnebril. (Daar ga ik vanuit, dat zijnde..)quote:
Running blindquote:
kijken vrouwen dan echt als eerste naar het gezicht??quote:
Lekker is dat af en toe jaquote:Op zondag 8 juli 2012 06:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
succes Wiehoe! heb vanmorgen ook lekker een rondje gezworven..... nieuwe omgeving dus een paar keer verkeerd gelopen maar was super.
http://www.endomondo.com/workouts/tq6d7YgU_1I
Deel van de route, zeg maar van kilometer 4 t/m 8 was een onderdeel van een walking track met veel trappen er in over de duintjes heen... niet bevorderlijk voor de snelheid maar wel een goede work-out.
doel was ook om doelloos te lopen, zonder tijd of vaste route gewoon lekker lopen om het lopen zelf en dat is prima gelukt vandaag
Zij ook niet aan jou...quote:
dat is het ook hoor, op een gegeven moment liep ik wel steeds verder van mijn "losjes geplande" route vandaan en dat liep een beetje onrustig... zo van: 'kom ik nog wel een afslag tegen om weer de goede richting op te gaan'? anders zou ik zo'n 5km extra moeten lopen.... op zich geen probleem maar dat stond niet helemaal op de planningquote:Op zondag 8 juli 2012 09:23 schreef Shravani het volgende:
Morning!
Wat een prachtige foto's van de ekiden.
RD, ik ben jaloers op jouw omgeving, en lopen om het lopen lijkt mij dan juist daar erg plezierig
Ik was de laatste keer ook verkouden in hartje zomer: +35 graden en ik was verkouden...quote:Op zondag 8 juli 2012 09:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit is toch erg. Verkouden worden in de zomer. Gisteren ook gewoon hardgelopen. Morgen weer; hopelijk ben ik er dan het snelst van af.
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Het zijn niet van die kleine afstanden ookquote:Op zondag 8 juli 2012 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is het ook hoor, op een gegeven moment liep ik wel steeds verder van mijn "losjes geplande" route vandaan en dat liep een beetje onrustig... zo van: 'kom ik nog wel een afslag tegen om weer de goede richting op te gaan'? anders zou ik zo'n 5km extra moeten lopen.... op zich geen probleem maar dat stond niet helemaal op de planning
En je wordt er ook weer snel koud vanquote:Op zondag 8 juli 2012 09:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer ook verkouden in hartje zomer: +35 graden en ik was verkouden...
Het plan was om al te gaan lopen, maar volgens buienradar komt er straks een "rode" wolk over over. Dan wacht ik liever nog even... Een beetje regen is niet erg, maar ik wil niet weggespoeld worden.
Precies. Nu kan ik nog lekker 3 uurtjes stressen.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En je wordt er ook weer snel koud van.
En omdat we maar een kleine club zijn betekent dat ik evengoed 12km moet doen voor "first 6 past the finish"quote:The men’s teams race is over 12 km so any masters man would have to carry on and do the 4th lap First 4 from a club to count. (M19 can also continue for extra laps if they wish to count for teams race)
anders dan normaal gelopen?quote:Op zondag 8 juli 2012 09:31 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in tijden weer eens flink spierpijn!
Vrijdag lesje gedaan, gister natuurlijk die clinic gehad, en daarbij een stuk bootcamp training. Zal ook maar niet zeggen waar de meeste spierpijn zitquote:
nee,omdat ik zo "volwassen" ben mag ik eigenlijk minder doen maar om mijn uitslag mee te laten tellen voor de clubteams uitslag moet ik voor straf een rondje extra doenquote:Op zondag 8 juli 2012 09:57 schreef Shravani het volgende:
[..]
Vrijdag lesje gedaan, gister natuurlijk die clinic gehad, en daarbij een stuk bootcamp training. Zal ook maar niet zeggen waar de meeste spierpijn zit![]()
Moet jij nog zo veel km maken omdat je zo "volwassen" bent??
toch prima gelopen? kan weinig gekke dingen ontdekkenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:00 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker gelopen! Renate les 3
http://www.endomondo.com/workouts/gX6Zv-IODfE
Bij de versnellingen mocht ik niet sprinten, helaas werd de 2e toch wel een sprint.. dat ging even te snel!![]()
De verhalen en foto's van Ekiden zijn echt leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |