Yur en ik hebben slacker al georganiseerd ontmoet (2xquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die staat op m'n verlanglijstje voor volgend jaar
Meeten?
[..]
[..]
Dit weet ikAlleen had ik niet de indruk dat er ook écht afgesproken wordt bij zoiets. Het lijkt meer het idee van "leuk als ik je tegenkom, dan zwaai ik wel ff" maar meer niet.
Iets georganiseerder samen gaan lijkt mij wel tof
Bij de BtB staat er wel een meet geplandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Yuki het volgende:
Dit weet ikAlleen had ik niet de indruk dat er ook écht afgesproken wordt bij zoiets. Het lijkt meer het idee van "leuk als ik je tegenkom, dan zwaai ik wel ff" maar meer niet.
Iets georganiseerder samen gaan lijkt mij wel tof
Tofquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur en ik hebben slacker al georganiseerd ontmoet (2x), en swets & E.T. laatst ook per ongeluk expres
Maar vaker moet zeker wel!
Niet alleen slackerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de BtB staat er wel een meet geplandtijdens de CPC van de laatste keer was ik slacker misgelopen, dus dat moeten we goedmaken!
Neeee klopt!! Maar jullie lopen niet met de BtBquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:32 schreef justmattie het volgende:
Houden we bij de 4mijl ook nog een mini-meet?
Die is aan het bierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:32 schreef Yuki het volgende:
Ik was vandaag ook heel blij met m'n meet met mossel. Samen die kant op (verdwaal je tenminste niet alleen), beetje slap ouwehoeren om je zenuwen eruit te krijgen en sowieso gezellig.
Hield er zelfs een lift naar Den Haag aan overwaarvoor grote dank, als je dit leest
Dude, iets kleiner maken dat plaatjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Een opkikker voor jullie om gezond te eten.
Heerlijke Granny Smith Appel. Vers en wel!
Sorry! iPhone upload.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Dude, iets kleiner maken dat plaatjeX_x
en ik ga mijzelf in het zweetpak hijsen... mooi weer dus lekker een rondje hobbelenquote:
Jepquote:
Trustequote:
Fijn gevoel is dat he. Dat je voelt dat je echt iets gedaan hebt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
of de vriendin van Dexter bentquote:
ik ben gewoon leukerder, puh!quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:45 schreef YUR het volgende:
Yuki, ben je er nog?
Wil je GotC bij de Bridge to Bridge toevoegen voor de 6EM en mij voor de 10EM?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:45 schreef Jumparound het volgende:
Guppy, hoe gaat het met je stoppen met suiker?Het gaat, maar ik heb het dan ook niet gekocht dit weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaquote:zie je nou wel!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ik gluurde nog even, will do!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:45 schreef YUR het volgende:
Yuki, ben je er nog?
Wil je GotC bij de Bridge to Bridge toevoegen voor de 6EM en mij voor de 10EM?
Ik ben momenteel wel bezig met shirts makenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef slacker_nl het volgende:
Wie regelt de BtB meet & greet running shirts?
ik heb size Mquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben momenteel wel bezig met shirts maken
Moet ik er bij jou even "onder voorbehoud" bij zetten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik heb size M
(hmm, misschien ben ik dan net op vakantie... even kijken wat de kosten zijn)
Serieus? Hehehe, ziennnnn!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben momenteel wel bezig met shirts maken
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet ik er bij jou even "onder voorbehoud" bij zetten?
Ik heb iig een startnummerquote:Nawoord
Leuk dat je je hebt ingeschreven voor de Rabo Bridge to Bridge-loop op zondag 9 september 2012.
Je ontvangt een bevestiging van je inschrijving op het mailadres dat je hebt ingevuld.
Dan doe je de 3EMquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef Yuki het volgende:
Nu wil ik ook meelopen bij de BtB![]()
Maar weet niet of 6EM al wel voor me weggelegd is op 9 september...
Het is korter dan 10kmquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:01 schreef Yuki het volgende:
Nu wil ik ook meelopen bij de BtB![]()
Maar weet niet of 6EM al wel voor me weggelegd is op 9 september...
Ssssstquote:
True... Even een nachtje over slapenquote:
Amperquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |