Nee hoor! In de OP staan al verschillende evenementen waar meerdere Fok!kers aan meedoen. Dat was toen ook een beetje mijn idee van die lijstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Een Ekiden of andere estafette is natuurlijk heel tof, maar we kunnen ook gewoon eens met meer mensen een ander loopevenement gaan doen en dan van tevoren afspreken dat we elkaar daar zien enzo.
Of zeg ik nu iets raars?
Slaap lekker, héél véél succes morgen en nog véél meer plezierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:25 schreef Nero22 het volgende:
Over 12 uur is het zover! Als het niet te hard regent dan.
Ik ga naar bedje. Mensen, goedenacht.
[ afbeelding ]
En dan niet iets super groots als een damloop of 4 mijl, maar iets kleinersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Een Ekiden of andere estafette is natuurlijk heel tof, maar we kunnen ook gewoon eens met meer mensen een ander loopevenement gaan doen en dan van tevoren afspreken dat we elkaar daar zien enzo.
Of zeg ik nu iets raars?
En de BtB, maar dan wil jij niet komenquote:
of de vier mijl van groningenquote:
Die staat op m'n verlanglijstje voor volgend jaarquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid, dat komt al vaker voor dan je denkt
Dit weet ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee hoor! In de OP staan al verschillende evenementen waar meerdere Fok!kers aan meedoen. Dat was toen ook een beetje mijn idee van die lijst
Yur en ik hebben slacker al georganiseerd ontmoet (2xquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die staat op m'n verlanglijstje voor volgend jaar
Meeten?
[..]
[..]
Dit weet ikAlleen had ik niet de indruk dat er ook écht afgesproken wordt bij zoiets. Het lijkt meer het idee van "leuk als ik je tegenkom, dan zwaai ik wel ff" maar meer niet.
Iets georganiseerder samen gaan lijkt mij wel tof
Bij de BtB staat er wel een meet geplandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:28 schreef Yuki het volgende:
Dit weet ikAlleen had ik niet de indruk dat er ook écht afgesproken wordt bij zoiets. Het lijkt meer het idee van "leuk als ik je tegenkom, dan zwaai ik wel ff" maar meer niet.
Iets georganiseerder samen gaan lijkt mij wel tof
Tofquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Yur en ik hebben slacker al georganiseerd ontmoet (2x), en swets & E.T. laatst ook per ongeluk expres
Maar vaker moet zeker wel!
Niet alleen slackerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de BtB staat er wel een meet geplandtijdens de CPC van de laatste keer was ik slacker misgelopen, dus dat moeten we goedmaken!
Neeee klopt!! Maar jullie lopen niet met de BtBquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:32 schreef justmattie het volgende:
Houden we bij de 4mijl ook nog een mini-meet?
Die is aan het bierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:32 schreef Yuki het volgende:
Ik was vandaag ook heel blij met m'n meet met mossel. Samen die kant op (verdwaal je tenminste niet alleen), beetje slap ouwehoeren om je zenuwen eruit te krijgen en sowieso gezellig.
Hield er zelfs een lift naar Den Haag aan overwaarvoor grote dank, als je dit leest
Dude, iets kleiner maken dat plaatjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Een opkikker voor jullie om gezond te eten.
Heerlijke Granny Smith Appel. Vers en wel!
Sorry! iPhone upload.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Dude, iets kleiner maken dat plaatjeX_x
en ik ga mijzelf in het zweetpak hijsen... mooi weer dus lekker een rondje hobbelenquote:
Jepquote:
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |