Ja, nog 99 dagen.. Haren -> Groningenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik reis zo'n beetje het hele land door tegenwoordig naar lopen, dus dit kan er ook wel bij
7 april 2013quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar die is al geweest![]()
Wel tof om die te doen, ik heb familie in Zwollywood
Altijd in de maand juli.. Helaas worden er niet veel evenementen georganiseerdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zie dat wij Fok!kers het verder deze maand rustig hebben qua evenementen
vetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
Volgend jaar hebben we gewoon Team Fok! I (teamcaptain: MD) en Team Fok! II (teamcaptain: moi) En we gaan het een beetje indelen zoals op de middelbare. Muntje gooien en dan mogen de teamcaptains om de beurt iemand kiezen
Ik werd altijd als laatste gekozen met gymquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
Volgend jaar hebben we gewoon Team Fok! I (teamcaptain: MD) en Team Fok! II (teamcaptain: moi) En we gaan het een beetje indelen zoals op de middelbare. Muntje gooien en dan mogen de teamcaptains om de beurt iemand kiezen
Hopen dat ik niet als laatste word gekozenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
count me in!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
dat zal ik wel zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hopen dat ik niet als laatste word gekozen
Ekiden is not gymquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werd altijd als laatste gekozen met gym
wacht eerst maar af of je wel wat te kiezen hebt om het team vol te krijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
Daarom loopt iedereen hardquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:07 schreef Maraca het volgende:
Oh jeetje.. allemaal jeugdtrauma's ineens?
Nou ja, dan heeft Team Fok! I maar 3 mensen.. met MD *no pressure* komt dat ook wel goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wacht eerst maar af of je wel wat te kiezen hebt om het team vol te krijgen
zomer he. Der zijn dan wel vaak loopjes in de avond.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zie dat wij Fok!kers het verder deze maand rustig hebben qua evenementen
Ben ik straks wéér tweede (of zelfs 3e, 4e of 5e) keuze voor jouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:07 schreef Maraca het volgende:
MD en ik doen dat achter de schermen, dus dan weet je niet of je een directe voorkeur was of .. geen directe voorkeur
Of eerstequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben ik straks wéér tweede (of zelfs 3e, 4e of 5e) keuze voor jou
dan moet Yuki je vermoeide kuitjes maar masseren Maracaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of eersteOf je zit bij MD in het team
Of we hebben 13 mensen
![]()
1.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of eersteOf je zit bij MD in het team
Of we hebben 13 mensen
![]()
Ga jij er automatisch vanuit dat ik niet loop dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan moet Yuki je vermoeide kuitjes maar masseren Maraca
misschien houdt ze je express wel achter de hand als 13de persoonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
1.
2. Mag ook
3. Neee
[..]
Ga jij er automatisch vanuit dat ik niet loop dan?
Alleen is die qua indeling:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://www.marathoneindho(...)LA_Estafettemarathon
En zo zijn er nog wel meer te vinden
ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord totdat het hier langs kwam.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://www.marathoneindho(...)LA_Estafettemarathon
En zo zijn er nog wel meer te vinden
Maar dan mag ik toch niet lopen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien houdt ze je express wel achter de hand als 13de persoon
wel eerlijker verdeeld qua afstandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Alleen is die qua indeling:
Totaal: 42,195 km (9,7km / 11,9km / 9,4km / 11,195km)
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Een Ekiden of andere estafette is natuurlijk heel tof, maar we kunnen ook gewoon eens met meer mensen een ander loopevenement gaan doen en dan van tevoren afspreken dat we elkaar daar zien enzo.
Of zeg ik nu iets raars?
CPCquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Een Ekiden of andere estafette is natuurlijk heel tof, maar we kunnen ook gewoon eens met meer mensen een ander loopevenement gaan doen en dan van tevoren afspreken dat we elkaar daar zien enzo.
Of zeg ik nu iets raars?
Meid, dat komt al vaker voor dan je denktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Nee hoor! In de OP staan al verschillende evenementen waar meerdere Fok!kers aan meedoen. Dat was toen ook een beetje mijn idee van die lijstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Slaap lekker, héél véél succes morgen en nog véél meer plezierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:25 schreef Nero22 het volgende:
Over 12 uur is het zover! Als het niet te hard regent dan.
Ik ga naar bedje. Mensen, goedenacht.
[ afbeelding ]
En dan niet iets super groots als een damloop of 4 mijl, maar iets kleinersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
En de BtB, maar dan wil jij niet komenquote:
of de vier mijl van groningenquote:
Die staat op m'n verlanglijstje voor volgend jaarquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid, dat komt al vaker voor dan je denkt
Dit weet ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee hoor! In de OP staan al verschillende evenementen waar meerdere Fok!kers aan meedoen. Dat was toen ook een beetje mijn idee van die lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |