Ja, nog 99 dagen.. Haren -> Groningenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik reis zo'n beetje het hele land door tegenwoordig naar lopen, dus dit kan er ook wel bij
7 april 2013quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar die is al geweest![]()
Wel tof om die te doen, ik heb familie in Zwollywood
Altijd in de maand juli.. Helaas worden er niet veel evenementen georganiseerdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zie dat wij Fok!kers het verder deze maand rustig hebben qua evenementen
vetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
Volgend jaar hebben we gewoon Team Fok! I (teamcaptain: MD) en Team Fok! II (teamcaptain: moi) En we gaan het een beetje indelen zoals op de middelbare. Muntje gooien en dan mogen de teamcaptains om de beurt iemand kiezen
Ik werd altijd als laatste gekozen met gymquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
Volgend jaar hebben we gewoon Team Fok! I (teamcaptain: MD) en Team Fok! II (teamcaptain: moi) En we gaan het een beetje indelen zoals op de middelbare. Muntje gooien en dan mogen de teamcaptains om de beurt iemand kiezen
Hopen dat ik niet als laatste word gekozenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
count me in!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
dat zal ik wel zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:06 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hopen dat ik niet als laatste word gekozen
Ekiden is not gymquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik werd altijd als laatste gekozen met gym
wacht eerst maar af of je wel wat te kiezen hebt om het team vol te krijgenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
Daarom loopt iedereen hardquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:07 schreef Maraca het volgende:
Oh jeetje.. allemaal jeugdtrauma's ineens?
Nou ja, dan heeft Team Fok! I maar 3 mensen.. met MD *no pressure* komt dat ook wel goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wacht eerst maar af of je wel wat te kiezen hebt om het team vol te krijgen
zomer he. Der zijn dan wel vaak loopjes in de avond.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zie dat wij Fok!kers het verder deze maand rustig hebben qua evenementen
Ben ik straks wéér tweede (of zelfs 3e, 4e of 5e) keuze voor jouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:07 schreef Maraca het volgende:
MD en ik doen dat achter de schermen, dus dan weet je niet of je een directe voorkeur was of .. geen directe voorkeur
Of eerstequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben ik straks wéér tweede (of zelfs 3e, 4e of 5e) keuze voor jou
dan moet Yuki je vermoeide kuitjes maar masseren Maracaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of eersteOf je zit bij MD in het team
Of we hebben 13 mensen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |