1.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of eersteOf je zit bij MD in het team
Of we hebben 13 mensen
![]()
Ga jij er automatisch vanuit dat ik niet loop dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan moet Yuki je vermoeide kuitjes maar masseren Maraca
misschien houdt ze je express wel achter de hand als 13de persoonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
1.
2. Mag ook
3. Neee
[..]
Ga jij er automatisch vanuit dat ik niet loop dan?
Alleen is die qua indeling:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://www.marathoneindho(...)LA_Estafettemarathon
En zo zijn er nog wel meer te vinden
ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord totdat het hier langs kwam.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://www.marathoneindho(...)LA_Estafettemarathon
En zo zijn er nog wel meer te vinden
Maar dan mag ik toch niet lopen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien houdt ze je express wel achter de hand als 13de persoon
wel eerlijker verdeeld qua afstandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Alleen is die qua indeling:
Totaal: 42,195 km (9,7km / 11,9km / 9,4km / 11,195km)
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Een Ekiden of andere estafette is natuurlijk heel tof, maar we kunnen ook gewoon eens met meer mensen een ander loopevenement gaan doen en dan van tevoren afspreken dat we elkaar daar zien enzo.
Of zeg ik nu iets raars?
CPCquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Een Ekiden of andere estafette is natuurlijk heel tof, maar we kunnen ook gewoon eens met meer mensen een ander loopevenement gaan doen en dan van tevoren afspreken dat we elkaar daar zien enzo.
Of zeg ik nu iets raars?
Meid, dat komt al vaker voor dan je denktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Nee hoor! In de OP staan al verschillende evenementen waar meerdere Fok!kers aan meedoen. Dat was toen ook een beetje mijn idee van die lijstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
Slaap lekker, héél véél succes morgen en nog véél meer plezierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:25 schreef Nero22 het volgende:
Over 12 uur is het zover! Als het niet te hard regent dan.
Ik ga naar bedje. Mensen, goedenacht.
[ afbeelding ]
En dan niet iets super groots als een damloop of 4 mijl, maar iets kleinersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef Yuki het volgende:
Of zeg ik nu iets raars?
En de BtB, maar dan wil jij niet komenquote:
of de vier mijl van groningenquote:
Die staat op m'n verlanglijstje voor volgend jaarquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid, dat komt al vaker voor dan je denkt
Dit weet ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee hoor! In de OP staan al verschillende evenementen waar meerdere Fok!kers aan meedoen. Dat was toen ook een beetje mijn idee van die lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |