SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier![]()
Honselaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe heet de schrijver?
Misschien zit het tussen mijn 7600 'gekochte' boeken
Doel voor de 8 van Drachten wordt hem onder de 50 minuten lopen (= pace van 6.15, dus dat zou theoretisch moeten lukken). Liever nog iets sneller, maar als ik hem boven de 50 minuten loop ga ik iig niet tevreden zijn. Nog 4 weken de tijd om te oefenen
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Viking, ik ben ook veel wandelaars tegen gekomen. En veel mensen die schijt hebben aan de startvakken
F means you're fucked![]()
Overmoedigen die dachten dat ze de 10 km wel even zouden doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef YUR het volgende:
Viking, ik ben ook veel wandelaars tegen gekomen. En veel mensen die schijt hebben aan de startvakken.
Is nog verrassend klote om te doen kan ik je vertellenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik laat ook iemand foto's maken de volgende keer!![]()
![]()
Lol, dat zal wel. We blijven niet mooi stilstaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Is nog verrassend klote om te doen kan ik je vertellen.
Dat, en mensen blijven continu overal voor je staanquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, dat zal wel. We blijven niet mooi stilstaan.
![]()
![]()
Was er trouwens niet een mat waar je overheen moet, zodat je weet wanneer je je Garmin aan moest zetten?![]()
Ik kan me bij de 8 van Drachten inschrijven voor de recreatieloop of de wedstrijdloop. Neem aan dat ik de recreatieloop moet hebben?
Nu maar even douchen iig.
Ja, en dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef wyccie het volgende:
Was er trouwens niet een mat waar je overheen moet, zodat je weet wanneer je je Garmin aan moest zetten?. Zodra mensen begonnen te rennen zette ik hem aan. Toen gingen we weer wandelen, Garmin op pauze, en dat nog een keer
.
Schattigquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:36 schreef wyccie het volgende:
Aw. Je was nog echt een wedstrijdn00bje.![]()
Recreatie.![]()
![]()
![]()
Ja, al hadden ze mij ook even tuk hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef wyccie het volgende:
Was er trouwens niet een mat waar je overheen moet, zodat je weet wanneer je je Garmin aan moest zetten?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
KNAU wedstrijd, dan heb je een wedstrijdlicentie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de wedstrijdloop dan? Is dat voor pro's?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
hahah, zo weet ik ook dat je die chips niet moet strikken maar gewoon moet vastmaken met die tie rips. Bij de finish heb je nooit puff om je veters los te maken![]()
![]()
Amateurquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, al hadden ze mij ook even tuk hoor...
Snelle amateur voor jouquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmm, zal ik ook?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Honselaar.
Doel voor de 8 van Drachten wordt hem onder de 50 minuten lopen (= pace van 6.15, dus dat zou theoretisch moeten lukken). Liever nog iets sneller, maar als ik hem boven de 50 minuten loop ga ik iig niet tevreden zijn. Nog 4 weken de tijd om te oefenen
.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik heb mijn eigen chip, maar mijn nieuwe schoenen hebben kortere veters, dus ik ga ze vastmaken met van die vuilniszaksluitstrips. Maar de tie rip is ook wel een goede, want ik hoef ze toch niet los te krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef xzaz het volgende:
hahah, zo weet ik ook dat je die chips niet moet strikken maar gewoon moet vastmaken met die tie rips. Bij de finish heb je nooit puff om je veters los te maken![]()
Ik was vreselijk nerveus trouwens, heb me een partij aan lopen stellen vlak voor de wedstrijd.
Mensen die zeggen dat ik laat ben met het halen van m'n inschrijfbewijs (terwijl ik er om kwart voor 2 wasmiss dachten ze dat ik voor de 5 kwam), denken dat ik de speldjes voor het startnr zelf had moeten meenemen etc
, nodig moeten plassen, maar de Brabantse turfmarkt niet kunnen vinden etc etc
.
Doen! Qua mensenmassa valt het heel erg mee! Ik ben een mensenmassahater en ik heb me geen moment geërgerd!quote:.
Je zet natuurlijk wel een veel betere tijd neer dan ik. Ben benieuwd of jij jezelf nog kunt overtreffen als je een wedstrijd loopt, want je bent al zo goed
. Gaan we daarna wat drinken
. Als we een terras kunnen vinden dat open is op zondag
.
Ik zal je vertellen dat je beter áltijd je eigen speldjes mee moet nemen. Lang niet alle lopen delen ze uit! Zat ik daar bij de HM zonder speldjes, en een organisatie die een half uur aan het zoeken was naar duct tape....quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
denken dat ik de speldjes voor het startnr zelf had moeten meenemen etc,
Dat gebeurt altijd!quote:nodig moeten plassen, maar de Brabantse turfmarkt niet kunnen vinden etc etc.
![]()
Over wat voor chips hebben jullie het? Die van mij zat op de achterkant van m'n inschrijfnr.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen chip, maar mijn nieuwe schoenen hebben kortere veters, dus ik ga ze vastmaken met van die vuilniszaksluitstrips. Maar de tie rip is ook wel een goede, want ik hoef ze toch niet los te krijgen.Niet meer actief op Fok!![]()
Ah, dat zijn die nieuwe chips, zie ik steeds vaker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Over wat voor chips hebben jullie het? Die van mij zat op de achterkant van m'n inschrijfnr.
'Vroeger' had je losse plastic chips (een rondje) die je aan je veter vast moet maken. Je kunt ze huren of zelf aanschaffen. Er staat een nummer op. Bij een wedstrijdaanmelding vul je je code in en dan wordt zo je tijd geregistreerd.![]()
Doe ik de volgende keer ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat je beter áltijd je eigen speldjes mee moet nemen. Lang niet alle lopen delen ze uit! Zat ik daar bij de HM zonder speldjes, en een organisatie die een half uur aan het zoeken was naar duct tape....
[..]
Dat gebeurt altijd!.
Die groene heb ik idd bij iemand op z'n schoen gezienquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
Dit zijn de meest gangbare in Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
In Drachten hebben ze blijkbaar net zo'n chip als in Delft:quote:Tijdwaarnemingen, kilometerpunten
Bij de tijdwaarneming wordt dit jaar geen gebruik gemaakt van de ChampionChip, maar zal gebruik gemaakt worden van ChronoTrack Systems. De chip zit hierbij verwerkt in het startnummer. U kunt dus geen gebruik maken van uw eigen chipNiet meer actief op Fok!![]()
De meest gangbare, alleen bij de DtD en de marathon van Amsterdam heb ik die gezien...Alle races van Le Champion dus. De rest heeft die b/d-tag chips.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Allemaal gefeliciteerd met jullie PR's, manEn: pics or it didn't happen!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
.
Tis te zien op Facebook! Whoop, whoop!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Hee, daarvan hebben wij er hier 2quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een keer een Ipico chip gehad, die moest je weer inleveren.
[ afbeelding ]Komt omdat ze voor de wedstrijden rond het Westland vaak die chip gebruiken, betaal je 1x voor en dan blijven ze op je naam geregistreerd
En speldjes..tsja, hebben wij altijd zelf bij onsAls je ze niet krijgt bij je startnummer, dan krijg je ze überhaupt niet meer. Vond t trouwens wel gek hoor, dat jullie het startnummer moesten ophalen. Normaal krijg je die gewoon met de post
Zal wel te maken hebben gehad met t shirt.
![]()
Ik denk dat ik even wat meer ga lurken in dit topic. Krijg steeds meer zin om het weer op te pakken als ik deze verhalen lees
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik neem ze zelf ook altijd mee, maar was het toen helemaal vergeten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
En speldjes..tsja, hebben wij altijd zelf bij onsAls je ze niet krijgt bij je startnummer, dan krijg je ze überhaupt niet meer.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:01 schreef GotC het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zal wel te maken hebben gehad met het drukken van de kosten. Zo op laten halen kost minder dan opsturen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
Vond t trouwens wel gek hoor, dat jullie het startnummer moesten ophalen. Normaal krijg je die gewoon met de postZal wel te maken hebben gehad met t shirt.
Die foto was toch niet aan het einde hè?.
Pff, ik ben vet verbrand op m'n voorhoofd.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef GotC het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/m(...)ic-guy-zeddie-little.
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?
Ja doei.![]()
Lopen wij gelijk qua Renate?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Hey, herkenbaarHoeveel heb jij gelopen bij deze les?
[ afbeelding ]![]()
Dit is algemene info van die les, wel meegerekend dat ik toen ik begon met inlopen hem al heb aangezet, en dus ongeveer 4 minuutjes op het begin en einde heb ingelopen. En op het begin ook nog paar warming-up oefeningen
![]()
kan wel merken dat het in NL een vrije dag is...teruglezen is bijna niet meer bij te houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik had voor les 24 van Evy een route uitgestippeld van precies 5 km. Dus ik daarnet die route lopen, lukt het me niet in de 32 minuten van de les, dus zwaar hevig teleurgesteld moest ik nog best een eind naar huis teruglopen. Keek ik daarnet op afstandmeten.nl, bleek ik een heel stuk verder gelopen te hebben dan gepland (een afslag te ver genomen als het ware) en heb ik dus wel 5.03 km gelopen in de (voor mij) topsnelheid van 9.43 km/uur!
*nu supertrots is*![]()
Terwijl enkelen van ons toch een paar uur afwezig waren vanmiddagquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan wel merken dat het in NL een vrije dag is...teruglezen is bijna niet meer bij te houden.
Yupquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:20 schreef Saninl het volgende:
[..]
Lopen wij gelijk qua Renate?![]()
Dit is algemene info van die les, wel meegerekend dat ik toen ik begon met inlopen hem al heb aangezet, en dus ongeveer 4 minuutjes op het begin en einde heb ingelopen. En op het begin ook nog paar warming-up oefeningen
[ afbeelding ]Ik had m aangezet zodra de les begon
![]()
![]()
winnaars voelen geen pijn, gefeliciteerd YUR en Slackerquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
^^quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan wel merken dat het in NL een vrije dag is...teruglezen is bijna niet meer bij te houdenJa doei.![]()
Wij zaten op de vrachtwagenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan wel merken dat het in NL een vrije dag is...teruglezen is bijna niet meer bij te houdenmaar ik heb ook nog 2x 25min gerend *bikkel is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
inderdaad, supertijden allemaalquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Terwijl enkelen van ons toch een paar uur afwezig waren vanmiddag.
*ik denk dat Jezus hier in NZ nooit ten hemel is gestegen want die dag slaan we over...en Pinksteren dus ook'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aawww echt? Maar jullie hebben Waitangi Dayquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, supertijden allemaal
*ik denk dat Jezus hier in NZ nooit ten hemel is gestegen want die dag slaan we over...en Pinksteren dus ook
Trouwens, toffe foto YUR
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat is veel velen geen feestdag maar een protestdag... zou imho snel afgeschaft moeten worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aawww echt? Maar jullie hebben Waitangi Day
Ook omdat ik dan altijd, ivm het rooiseizoen, druk aan het werk ben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wist ook niet dat YUR zo'n lekker ding wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aawww echt? Maar jullie hebben Waitangi Day
Trouwens, toffe foto YUR.
gister 10km gelopen, vanavond nog een keer en dan zaterdag rust om zondag een lange duurloop te doen...langzaam richting het officiele marathonschema toewerken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, wij waren die dag toevallig in Wellington, en dat was wel heel gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is veel velen geen feestdag maar een protestdag... zou imho snel afgeschaft moeten worden.
Ook omdat ik dan altijd, ivm het rooiseizoen, druk aan het werk ben
als we dan over "handig voor de heb" dingen hebben:
sportzonnebril (want Guppy weet wel hoe idioot scherp de zon hier kan zijn)
http://www.trail-running.(...)ing-materiaal-getest
![]()
probeer dit maar eens te weerstaan YUR
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-05-2012 20:43:18 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het lijkt me een goede manier om op te bouwen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik ga tegenwoordig met mijn vader rustig joggen. Ik woon in de Betuwe en dan loop je al snel door weilanden omdat de wegen zo lang, recht en saai zijn. Maar dan niet van die grote open weilanden, maar het liefst wat dieper de natuur in. Dat heb je hier ook. Je moet wel over een aantal hekjes klimmen af en toe maar dat maakt niet uit
Ik ben een beginner maar mijn vader gelukkig niet. Hij heeft vroeger heel veel hardgelopen maar is een beetje zijn conditie kwijt dus we zijn wel op hetzelfde niveau wat dat betreft.
We kunnen makkelijk een uur weg zijn als we zo'n route nemen. Natuurlijk lopen we tussendoor ook even normaal om te rusten, maar we joggen toch ook flink. Is het heel erg om een beetje aan te modderen hiermee? Hij weet wel een beetje wat ie doet, maar alsnog. We gaan altijd eerst even inlopen, en als we dan een fijn stuk berm zien gaan we rustig beginnen met joggen, kleine stapjes. En als we dan een beetje buiten adem raken gaan we weer lopen. Is dat goed genoeg zo? Na afloop doen we ook nog even stretchen en ik weet gelukkig wel hoe dat moet.
Heb een prima dagje gehad vandaag, m'n eerste wedstrijdloop is achter de rug. Ik heb nog een beetje spierpijn, maar dat is binnenkort weer over. Leuk dat ik Yur en GotC nog tegenkwam, ik herkende 'm eerst niet
Ma pa en oudste zus hebben de 10 km gelopen, dus nadat ik klaar was met m'n 5 km ben ik samen met mijn broertje en moeder (die later kwam) hen gaan aanmoedigen.
Daarna nog lekker gegeten thuis
Children of the night. What music they make.![]()
leuk om te lezen dat de hele familie er bij betrokken was!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het lijkt me een goede manier om op te bouwen.
Heb een prima dagje gehad vandaag, m'n eerste wedstrijdloop is achter de rug. Ik heb nog een beetje spierpijn, maar dat is binnenkort weer over. Leuk dat ik Yur en GotC nog tegenkwam, ik herkende 'm eerst niet
Ma pa en oudste zus hebben de 10 km gelopen, dus nadat ik klaar was met m'n 5 km ben ik samen met mijn broertje en moeder (die later kwam) hen gaan aanmoedigen.
Daarna nog lekker gegeten thuis'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh wauwquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
als we dan over "handig voor de heb" dingen hebben:
sportzonnebril (wnat Guppy weet wel hoe idioot scherp de zon hier kan zijn)
http://www.trail-running.(...)ing-materiaal-getest
![]()
probeer dit maar eens te weerstaan YURkomen die dingen ook op sterkte?
En ja, ik weet! In Kaikoura moesten we op de bus wachten en er was geen beschutting. We dachten dat het wel ging, want ingesmeerd and all. Nou ja, niet echt dusNu heb ik een heel toffe NZ after sun met 97% aloë vera
weet ik niet Gup, maar ik heb hem op het verlanglijstje gezet, "voor de heb"quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh wauwkomen die dingen ook op sterkte?
En ja, ik weet! In Kaikoura moesten we op de bus wachten en er was geen beschutting. We dachten dat het wel ging, want ingesmeerd and all. Nou ja, niet echt dusNu heb ik een heel toffe NZ after sun met 97% aloë vera
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Snap ik! Heel cool!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet ik niet Gup, maar ik heb hem op het verlanglijstje gezet, "voor de heb"[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De halve familie eerderquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leuk om te lezen dat de hele familie er bij betrokken was!
Maar t was idd erg leuk.Children of the night. What music they make.![]()
Jep, http://www.uitslagen.nl / http://uitslagen.nl/uitslag?id=2012051708219quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
Zijn de tijden al online van de GoldenTen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heeft-ie nou z'n kuiten verstopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks. Waarom staat het niet op de site van de GoldenTenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jep, http://www.uitslagen.nl / http://uitslagen.nl/uitslag?id=2012051708219
Gefeliciteerd, lopers-van-vandaag!
lees net dat de zangeres van 1 van mijn favoriete hardloopliedjes ( Hot Stuff ) Donna Summers is overleden...
![]()
Ben dus 209e geworden, 5km in 26:13
Ik had wel het gevoel dat ik sneller kon btw
Hm, Amersfoort organiseert ook een 10 km op 10 juni, zie ik. Nu wil ik daar eigenlijk ook aan meedoen. Maar ik doe een week later ook al mee aan de 8 van Drachten. Is dat wel verstandig, twee wedstrijden zo vlak na elkaar?Niet meer actief op Fok!![]()
Met wedstrijden ga ik eigenlijk nooit zo hard dat ik doodga, zoals hier bij sommigen. Geen zin om een steek of kramp te krijgen halverwege.
Voor mij is het gewoon een loop van 10km met chiquere tijdsregistratie. Ik zou dus elke week een wedstrijd kunnen lopen.![]()
Ja, ik denk dat ik in dit tempo ook wel elke week een wedstrijd zou kunnen lopen. Ik ga het gewoon doen. té verleidelijk. En verder kijk ik niet meer op de site, want het gaat me klauwen met geld kosten anders, al die wedstrijdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
Met wedstrijden ga ik eigenlijk nooit zo hard dat ik doodga, zoals hier bij sommigen. Geen zin om een steek of kramp te krijgen halverwege.
Voor mij is het gewoon een loop van 10km met chiquere tijdsregistratie. Ik zou dus elke week een wedstrijd kunnen lopen..
Valt mee toch? Tientje per wedstrijd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik in dit tempo ook wel elke week een wedstrijd zou kunnen lopen. Ik ga het gewoon doen. té verleidelijk. En verder kijk ik niet meer op de site, want het gaat me klauwen met geld kosten anders, al die wedstrijden.
Pa liep overigens 54:07 in de 10km, en mn zus 59:04.Children of the night. What music they make.![]()
Gewoon doen joh! Leuk toch![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, ik ben ook nog reiskosten kwijt hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valt mee toch? Tientje per wedstrijd?
Pa liep overigens 54:07 in de 10km, en mn zus 59:04.. Naar Amersfoort valt het mee, hoef alleen Utrecht - Amersfoort te betalen, maar de inschrijfkosten zijn wel 16 euro en het shirt à 16,50 wil ik eigenlijk ook
. En ik krijg ook een medaille
, vooral dat laatste doet het 'm.
Drachten kost 8 euro, maar een retourtje vanaf Den Haag kost ook tot 35 euro. Dusss...
Ah ja, daar had ik geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook nog reiskosten kwijt hè. Naar Amersfoort valt het mee, hoef alleen Utrecht - Amersfoort te betalen, maar de inschrijfkosten zijn wel 16 euro en het shirt à 16,50 wil ik eigenlijk ook
Drachten kost 8 euro, maar een retourtje vanaf Den Haag kost ook tot 35 euro. Dusss...
Ik wil voorlopig alleen wedstrijden doen in de omgeving en intussen lekker trainen.Children of the night. What music they make.![]()
Ik neem nooit een T-shirt en medaille. Medaille alleen bij uitzonderlijke lopen zoals de HM en de Zevenheuvelenloop.
Reis- en inschrijvingskosten weerhouden me er inderdaad van om het elke week te doen. En je bent er al met al best veel tijd aan kwijt. Zondag is mijn enige vrije dag en die heb ik zo hard nodig om even uit te rusten.![]()
Je kan ook gewoon hardlopend naar de wedstrijd gaan
Zondag is sowieso mijn loopdag. Overigens loop ik ook niet overal hoor. Mijn zus woont in Amersfoort en ik heb er een speciale band mee op de eoa manier. Ik slaap er nog een nachtje over iig. Even kijken wat ik vind als de euforie van vandaag weggeëbd is.
Tijd voor een NS kortingskaartquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook nog reiskosten kwijt hè. Naar Amersfoort valt het mee, hoef alleen Utrecht - Amersfoort te betalen, maar de inschrijfkosten zijn wel 16 euro en het shirt à 16,50 wil ik eigenlijk ook
heb je er zo uit
Ik heb ook nog nooit een medaille gehad, dus mag ik?. Ik vind het wel leuk om die shirts te verzamelen als souvenirs, zeg maar
. Ik hoop dat Drachten geen speciaal shirt heeft, dat scheelt weer. Had vandaag in Delft wel mazzel dat het maar een tientje kostte inclusief shirt.
Heb ik allangquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tijd voor een NS kortingskaartheb je er zo uit
.
Dude, dat is zo'n 80 kmquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
Je kan ook gewoon hardlopend naar de wedstrijd gaan.
De mijne ook, maar als ik gewoon train ben ik hooguit 2 uur kwijt. Bij een wedstrijd heb je reistijd, wachttijd etc. Dat vind ik zonde van mijn dag.quote:![]()
Elke week een wedstrijd is ook overdreven trouwens. Je geeft jezelf geen tijd om je optimaal op eentje te focussen. Daar zit voor mij iig de charme in. Ik ga die lopen en dan daar alle focus op plaatsen en zorgen dat je PR eraan gaat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Allrightquote:Verder snap ik het wel hoor, ik vind die medailles ook leuk. Voelt het toch een beetje als een overwinning. Ik ben nog steeds heel trots op m'n CPC medaille. M'n eerste!
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat ik elke week een wedstrijd loopquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
Elke week een wedstrijd is ook overdreven trouwens. Je geeft jezelf geen tijd om je optimaal op eentje te focussen. Daar zit voor mij iig de charme in. Ik ga die lopen en dan daar alle focus op plaatsen en zorgen dat je PR eraan gaat.. Deze zijn toevallig vlak achter elkaar, dikke kans dat ik daarna een hele tijd niets meer loop.
Ja, ik was zo jaloers op de foto's van YUR en GotC.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
AllrightVerder snap ik het wel hoor, ik vind die medailles ook leuk. Voelt het toch een beetje als een overwinning. Ik ben nog steeds heel trots op m'n CPC medaille. M'n eerste!
Volgend jaar een CPC-medaille van de HM, por favor.
Zo competitief ben ik niet ingesteld. Elke week een wedstrijd zou voor mij ideaal zijn als stok achter de deur, niet om PR's te lopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
Elke week een wedstrijd is ook overdreven trouwens. Je geeft jezelf geen tijd om je optimaal op eentje te focussen. Daar zit voor mij iig de charme in. Ik ga die lopen en dan daar alle focus op plaatsen en zorgen dat je PR eraan gaat.![]()
Ik reageerde ook niet op jouIk loop in september ook praktisch elke week, maar voor de rest zit er redelijk wat tijd tussen de verschillende lopen.
Ik wil in Amersfoort proberen op 6.15 te lopen, nog mooier zou zijn om onder de 62 minuten te eindigen, maar of dat lukt weet ik niet. Iig moet m'n huidige PR wel weer sneuvelen, dat wel.
En in Drachten ga ik een vergelijkbare tijd: 8 km < 50 minuten.Niet meer actief op Fok!![]()
Die van mij was van de 5km, maar ik was er als een kind zo trots opquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik was zo jaloers op de foto's van YUR en GotC.
Volgend jaar een CPC-medaille van de HM, por favor.
![]()
Volgend jaar wil ik er een van de 10km, en dan doen m'n moeder en zusje ook mee! Die waren komen kijken en vonden het zo leuk, die wilden ook![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Juist dan, ik vind trainen voor een wedstrijd belangrijker dan de wedstrijd zelf *kuch* Nee, maar ben ervan overtuigd dat als je een x-aantal wedstrijden gaat lopen dat je naar zo'n wedstrijd toe gaat werken (al dan niet voor een PR) en dan heb je echt geen wekelijkse wedstrijd nodig. Lijkt mij veel effectiever (kosten/tijd).quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo competitief ben ik niet ingesteld. Elke week een wedstrijd zou voor mij ideaal zijn als stok achter de deur, niet om PR's te lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben op dit moment blij met elke verbetering van mijn PR. Ik ga het ook nog wel lastig krijgen op den duur.
Dat zeg ik ook, qua tijd en geld is het niet te doen, maar puur om aan het lopen te blijven zou dat wel goed zijn.
Ik heb nog steeds moeite om elke week te trainen, die verslaving heb ik helemaal niet.
Drie keer per week is na de HM niet meer gelukt. Sterker nog, nu al ruim 2 weken niks gedaan (voornamelijk door vermoeidheid, laat thuis zijn). Als ik me inschrijf voor wedstrijden moet ik wel gaan lopen, anders is het zonde van het geld.![]()
inderdaad, ik denk er het zelfde over.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo competitief ben ik niet ingesteld. Elke week een wedstrijd zou voor mij ideaal zijn als stok achter de deur, niet om PR's te lopen.
Ik wil tijdens mijn trainingen diverse loopjes er in stoppen puur om "in de sfeer" kilometers te maken i.p.v. 20km te draven zonder iemand tegen te komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben bang dat ik mijzelf ga overbelasten als ik steeds zou gaan meedoen met wedstrijdjes. Ik ben dan weer te competitief. Maarja.. over 5 a 6 weken mijn eerste georganiseerde loop.. misschien kom ik er dan wel op terug en schrijf ik me gelijk voor het volgende in.![]()
![]()
ik heb over een kleine drie weken m'n eerste wedstrijd, die ik zelf vooral zie als proeven aan het wedstrijdlopen. De enige eis die ik mezelf stel is dat ik 'm onder de 30 minuten loop. En als ik m'n vooruitgang zie over de afgelopen weken, dan moet dat absoluut geen probleem opleveren![]()
voorts staan er nog een 4 mijl en een hm op de planning, en de bruggenloop in Rotterdam, voordat ik de marathon in 2013 ga lopen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb het geluk dat er in mijn omgeving veel wedstrijden worden georganiseerd. Zo ben ik niet te veel kwijt aan reiskosten en over het algemeen zijn de deelnamekosten redelijk.
Binnenkort een 5KM wedstrijd in Twello. Een vlak parcours met weinig bochten moet een snelle tijd mogelijk maken![]()
![]()
Het is inderdaad om jezelf over de kop te lopen tijdens een loopje omdat je letterlijk en figuurlijk mee ga in de vaart der volkerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ben bang dat ik mijzelf ga overbelasten als ik steeds zou gaan meedoen met wedstrijdjes. Ik ben dan weer te competitief. Maarja.. over 5 a 6 weken mijn eerste georganiseerde loop.. misschien kom ik er dan wel op terug en schrijf ik me gelijk voor het volgende in.voortgang ziet er inderdaad prima uit en sub30 moet er in zitten maar niet echt noodzakelijk omdat je het komende jaar nog zo'n 1500km moet lopen als trainingquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
ik heb over een kleine drie weken m'n eerste wedstrijd, die ik zelf vooral zie als proeven aan het wedstrijdlopen. De enige eis die ik mezelf stel is dat ik 'm onder de 30 minuten loop. En als ik m'n vooruitgang zie over de afgelopen weken, dan moet dat absoluut geen probleem opleveren
Ik heb nog niet eens aan een streeftijd gedacht voor mijn eerste loopje..![]()
De 4 mijl van gronignen ga ik ook doen.![]()
![]()
ik ben dan wel weer zo streberig ingesteldquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb nog niet eens aan een streeftijd gedacht voor mijn eerste loopje..![]()
De 4 mijl van gronignen ga ik ook doen.maar dat komt ook omdat ik binnen het jaar die verdomde marathon wil (moet) lopen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Die van Rotterdam uiteraardaangezien ik Rotterdamse ben, en ik ren voor de vrienden van blijdorp
(zie ook m'n sig)
Zijn er hier ook die absoluut nooit een wedstrijd zullen gaan lopen? Ik vind lopen heerlijk, lekker in mijn eentje door de bossen. Maar met zo'n horde door de stad, moet er niet aan denken....![]()
maar vergeet niet dat een jaar zo voorbij is...dus DJMO heeft nog een (korte) lange weg te gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Wiehoe het volgende:
Een kleine jaar dus. Tof. Wellicht dat ik me ook ga inschrijven.
maar ben er van overtuigd dat het gaat lukken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
is een klein regionaal loopje niets voor jou? of een loopgroep?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er hier ook die absoluut nooit een wedstrijd zullen gaan lopen? Ik vind lopen heerlijk, lekker in mijn eentje door de bossen. Maar met zo'n horde door de stad, moet er niet aan denken....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is een klein regionaal loopje niets voor jou? of een loopgroep?Maar dat hoeft toch ook niet?
![]()
Trouwens, wel iedereen van vandaag van harte gefeliciteerd met de goede prestaties en PR's. Impressive!![]()
Nou ja, als ik een wedstrijd zou doen dan zie ik mijzelf ook als een solist tussen de menigte. Dan ren ik ook voor mijzelf. Tis meer om vaste doelen te stellen. Verder train ik wel altijd alleen en het liefst in de natuur.![]()
tuurlijk niet...maar het is voor mij een uitkomst deze kleine loopjesquote:
Dit zijn voor mij de loopjes waar de echte liefhebbers komen
ik heb iets tegen de massale loopevenementen zoals de DtD waarbij je mensen zie lopen waarvan ik zeg... waarom heb je je in godsnaam om laten praten op kantoor tijdens de vrijdagmiddagborrel...
ja,ja... ik weet het, er is altijd het argument van: ja maar ze lopen in ieder geval.
Ik vraag me af hoeveel mensen die meedoen aan een bedrijvenloop een jaar later nog lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In Italie heb je dacht ik een licentie van de dokter oid nodig om mee te mogen doen aan evenementen zoals DtD.. weet niet meer zeker maar dacht dat ik dat ergens had gelezen.![]()
zou niet helemaal een gek idee zijn..als je bijv. wil starten op de 10EM en in een specifiek startvak qua tijdquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef xzaz het volgende:
In Italie heb je dacht ik een licentie van de dokter oid nodig om mee te mogen doen aan evenementen zoals DtD.. weet niet meer zeker maar dacht dat ik dat ergens had gelezen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ach, die doelen stel ik mezelf wel. Na Evy (ben nog pas een paar maanden bezig) was dat naar de 6 km. En nu ben ik op weg naar de 7. Veel verder wil ik ook niet komen, ben er 2 a 3 keer per week een uur mee kwijt met in- en uitlopen en dat vind ik wel genoeg. Vind het al een hele prestatie dat ik dit nu kan (ben 40+ en heb nooit eerder gelopen). Daarnaast ben ik ook nog veel tijd kwijt aan mijn paard dat ik ook vier keer in de week rijd. Dus vind het wel prima zo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ja, als ik een wedstrijd zou doen dan zie ik mijzelf ook als een solist tussen de menigte. Dan ren ik ook voor mijzelf. Tis meer om vaste doelen te stellen. Verder train ik wel altijd alleen en het liefst in de natuur.
Wat sport ik eigenlijk veel als ik dat zo lees.... en dan werk ik ook nog eens meer dan 40 uur per week en toch nog tijd voor andere leuke dingen. Nou ja, hebben geen kinderen dat scheelt natuurlijk zeeen van tijd. En energie....![]()
Groot gelijk bm!
Gewoon lekker je eigen plan trekken en je eigen keuzes maken. Ik vind een wedstrijd van tijd tot tijd zelf wel leuk, maar de inschrijvingskosten moeten het ook wel leuk houden. Ook heb ik dan wel graag dat er een doel aan verbonden is waar 't geld dan heen gaat en zulks.
Hier ook geen kinderen en zeeën van tijd als het ware, maar ik doe ook nog andere dingen dan hardlopen: spinnen, hiken, andere leuke dingen in de sportschool én studeren. Gewoon lekker zoals 't komt en ik vind 't héérlijk dat 't hardlopen nu zo lekker gaat, omdat 't iets is wat je bijna altijd wel kunt doen (extreme hitte en koude/gladheid hier daargelaten) vanuit huis en nou ja.
Tijdens een 'wedstrijd', want ik doe niet echt mee vanwege het wedstrijdelement, loop ik ook alleen. Puur voor mezelf en eigenlijk met als enige doel 'het uitlopen' me weinig aantrekkend van wat een ander er van vindt. Een PR is bij mij afstandsgericht, niet snelheidsgericht. Ieder z'n dingDus blijf lekker die 7km lopen en paardrijden en andere leuke dingen doen, geniet en post gezellig mee
![]()
FOK! is van zichzelf al zo'n leuke doorsnede van de samenleving waar mensen uit alle windstreken, van alle leeftijden en met allerlei verschillende opleidings-, beroeps- en interesseachtergronden elkaar vinden. Dat is ook in miniatuurvorm zo in dit topic: de een is blij met die eerste keer 10 minuten rennen, de ander gaat voor een PR op de HM. Tof.FOK!
Ja doei.![]()
datquote:
Ja dat is echt leuk. En als er dan een nieuwe is die net met les 4 van Evy bezig is denk je ook van, ha, ik ben al veel verder! Terwijl dat ook pas een paar maanden geleden is.
Ik vind ook dat je hier best veel leert en opsteekt over het hardlopen en gadgets en zo. Nuttig en leuk!![]()
*duit in zakje*
Misschien ten overvloede, en dit is al vaker en al beter door anderen gezegd, maar:
laat je niet 'gek maken' door de resultaten van anderen die sneller en/of verder rennen dan jijzelf. Hou je eigen tempo aan, dan ren je jezelf niet kapot en heb je minder kans op blessures. Focus op uithoudingsvermogen en een constant tempo, waarbij je aan het einde van je run het gevoel hebt dat je jezelf uitgedaagd hebt EN dat je lekker gelopen hebt (vooral dat laatste) Dus liever elke run een beetje verder dan een beetje sneller. Snelheid komt later wel, zorg eerst maar eens dat je 1km aan één stuk kan rennen. En als volgende doel 2. En daarna 5. Enzovoorts.
Heb ik het zo een beetje goed verwoord, medestanders?
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
ik ben van vijf minuten aan één stuk naar een 1,25 km aan één stuk gegaan, en vervolgens naar 2,5 km aan één stuk. gisteren een interval gedaan die me vele malen moeizamer afging dan het afstandslopen .. morgen wil ik voor de 5k aan één stuk gaan. Waarschijnlijk ga ik het niet redden, maar als ik het wél red ben ik (heel) trots op mezelfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:49 schreef robdriessen het volgende:
*duit in zakje*
Misschien ten overvloede, en dit is al vaker en al beter door anderen gezegd, maar:
laat je niet 'gek maken' door de resultaten van anderen die sneller en/of verder rennen dan jijzelf. Hou je eigen tempo aan, dan ren je jezelf niet kapot en heb je minder kans op blessures. Focus op uithoudingsvermogen en een constant tempo, waarbij je aan het einde van je run het gevoel hebt dat je jezelf uitgedaagd hebt EN dat je lekker gelopen hebt (vooral dat laatste) Dus liever elke run een beetje verder dan een beetje sneller. Snelheid komt later wel, zorg eerst maar eens dat je 1km aan één stuk kan rennen. En als volgende doel 2. En daarna 5. Enzovoorts.
Heb ik het zo een beetje goed verwoord, medestanders?
Mooie tijden zie ik hier, proficiat!
En ik doe soms mee aan georganiseerde lopen en zie t ook niet als wedstrijd.
Ik vind t gezellig, leuke sfeer, spreek weer mensen die ik af en toe zie op zulke dingen, loop in een andere omgeving en wil t lekker uitlopen.
Mijn focus ligt meer op afstanden idd dan op snelheid. Zie veel mensen toch zwichten en steeds sneller willen terwijl ze eerst genieten en lopen belangrijker vonden en dat is voor hun prima maar voor mij te ... gestresst of hoe moet ik t noemen.
Dus trek idd vooral je eigen plan, en geniet! Denk ik dan hè?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Deze week veel te veel geld uit gegeven aan loopspullen..nieuwe Garmin en net mijn nieuwe schoenen op gehaald die ik al 3 weken terug besteld had maar toen niet in mijn maat verkrijgbaar waren.
Mevr.RD vroeg zich af wie er in hemelsnaam bedacht had om witte cross country schoenen te maken.., en ik kan haar niet helemaal ongelijk geven
nu maar een tijdje rustig aan doen qua aankopen... al geef ik volmondig toe....als het op mooie spullen aan komt heb ik net zo als YUR veel te veel vrouwelijke hormonen
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 18-05-2012 06:08:33 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ben het helemaal met de eens DarkElf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:46 schreef DarkElf het volgende:
Mooie tijden zie ik hier, proficiat!
En ik doe soms mee aan georganiseerde lopen en zie t ook niet als wedstrijd.
Ik vind t gezellig, leuke sfeer, spreek weer mensen die ik af en toe zie op zulke dingen, loop in een andere omgeving en wil t lekker uitlopen.
Mijn focus ligt meer op afstanden idd dan op snelheid. Zie veel mensen toch zwichten en steeds sneller willen terwijl ze eerst genieten en lopen belangrijker vonden en dat is voor hun prima maar voor mij te ... gestresst of hoe moet ik t noemen.
Dus trek idd vooral je eigen plan, en geniet! Denk ik dan hè?
ik doe vooral mee aan kleine (25 deelnemers ongeveer) regionale loopjes die georganiseerd zijn samen met een mountainbike evenement.
Tijdens zulke lopen kom je heel vaak de zelfde mensen tegen en heerst er een sociale "ons kent ons" cultuur waarbij we vaak na afloop met een paar mensen nog even een kop koffie of een biertje doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Idem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat sport ik eigenlijk veel als ik dat zo lees.... en dan werk ik ook nog eens meer dan 40 uur per week en toch nog tijd voor andere leuke dingen. Nou ja, hebben geen kinderen dat scheelt natuurlijk zeeen van tijd. En energie....
ik werk ongeveer 55-60 uur in de week gemiddeld (wel heel seizoensgebonden, in de zomer is dit 80 uur, in de winter hooguit 40) maar woon op het bedrijf dus als ik klaar ben dan heb ik binnen 5 minuten de loopschoenen aan.
Verder komt er nog bij dat ik het in de winter niet druk heb en ik, als baas zijnde, er makkelijk er een paar uurtjes tussen uit kan om overdag te rennen i.p.v. in het donker of 's morgens eerst even een uurtje te gaan zwemmen als cross training.
En ook hier geen kinderen die als je als ouder thuis kom uit je werk, terecht,eerst even een half uurtje van je aandacht willen.
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 18-05-2012 06:07:16 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik lees straks weer even bij....
gedaan
Nu vlug een cracker eten en dan les 23 van Evy. Ik hoop echt dat Bieber er dit keer niet in zit.
[ Bericht 12% gewijzigd door streamnl op 18-05-2012 07:53:23 ]![]()
Nog steeds een runners high. Straks op het werk even inschrijven voor Amersfoort. Drachten moet ik toch nog even over nadenken ivm afstand. Miss dat ik dat op het allerlaatste moment beslis en de weersvoorspelling ook mee laat spelen
ben hier de klok aan het vooruit kijken, vrijdagmiddag en geen zin meer.....wel straks rustig een rondje rennen!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vind het leuk om te lezen dat de wedstrijden gisteren goed bevallen zijn. Als ik straks bij mijn eerste wedstrijd al de helft zo enthousiast ben als jullie, dan is mijn missie al geslaagd![]()
@Viking84 vond het leuk om te lezen waar je stiekem allemaal aan moest denken. Ik heb zelf ook nog nooit een wedstrijd gelopen dus ik weet net zo veel als jij gisteren. Oke,misschien ietsje meer nu door jouw feedback
Voor de beter (ervarende) lopers:
Ik ben 9 jaar militair geweest. En de militaire behoren een goede conditie te hebben. Je hebt sowieso een minimale eis waar je aan moet voldoen en dan heb je nog testen die je mag doen en als je die haalt dan heb je een speldje extra op je nette pak.
Ik ben een tijdje aan het zoeken geweest waar mijn papieren lagen (het is toch al weer 6 a 7 jaar dat ik geen militair meer ben) MAAR ik heb ze gevonden. Ikzelf vind het altijd leuk om mezelf te controleren met andere. Jullie denk ik ook anders zou je geen wedstrijden mee lopen ook al is het recreatie
Ik heb geen scanner dus ik ben nu alles over aan het typen in een word bestand zodat ik daarna CTRL C/V kan doen.
Dan kan je zien wat de eisen van hun zijn en of jij die eventueel ook kan halen.
@rechtsedirecte
hoe laat is het nu daar?![]()
Dat ben ik hier nu ook aan het doen, alleen is de werkdag net begonnen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 06:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
ben hier de klok aan het vooruit kijken,![]()
Kan iemand mij vertellen hoe lang je ongeveer bezig bent om nieuwe schoenen (bv. bij Runnersworld of Run2Day) aan te meten? Ik heb komende woensdag ongeveer 75 minuten de tijd (moet nl. de kids dan weer van school afhalen). Is dat voldoende tijd of ben je langer bezig?![]()
Ingeschreven voor Amersfoortquote:Beste Viking84,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 10 kilometer trimloop! Je startnummer (Race-Timer met ingesealde chip) wordt in de week van 28 mei per post aan je verzonden..
oke hier komen de eisen.
Ik heb alleen de eisen genoteerd die iets met lopen te maken heeft.
Dit is de minimale eis die je moet kunnen lopen, haal je die niet dan krijg je een jaar om te trainen anders word je ontslagen. Ik heb trouwens nooit gehoord dat dit ook echt gebeurd is.
Dit is geen zware eis. Ik ken ook niemand die dit niet haalt. (die militair is)
12 minuten loop.
Eis:
Mannen:
t/m 30 jaar 2400 meter
31 t/m 35 jaar 2300 meter
36 t/m 40 jaar 2200 meter
41 t/m 45 jaar 2100 meter
46 t/m 50 jaar 2000 meter
51 jaar en ouder 1900 meter
Vrouwen:
t/m 30 jaar 1900 meter
31 t/m 35 jaar 1800 meter
36 t/m 40 jaar 1700 meter
41 t/m 45 jaar 1600 meter
46 t/m 50 jaar 1500 meter
51 jaar en ouder 1400 meter
[ Bericht 14% gewijzigd door streamnl op 18-05-2012 08:37:46 ]![]()
Hieronder staan 2 eisen (van de 6 proeven) die je moet halen om een MLV speldje te mogen ontvangen.
Je bent niet verplicht om deze te halen.
Door de tempoloop halen de meeste het speldje niet. Deze is kl%te. (geloof mij)
Tempoloop 1000 meter
Proeven:
Tempoloop
1) Afstand 1000 meter
2) Tenue GVT 1 + MLV wapen (dit houdt in dat ze in een overal lopen en met de kisten aan (dus niet met sportschoenen) en dan nog de helm op. Hierbij dragen ze een houten wapen die net zo zwaar is als een “echte”)
3) Aantal pogingen: 1
4) Uitvoering:
i. Er moet worden gelopen op een loopbaan met stevige ondergrond;
ii. Gestart wordt vanuit stilstand achter een startlijn;
iii. De stathouding is vrij;
iv. De draagwijze van het wapen is in 1 of 2 handen;
v. Het niet op juiste wijze dragen van de helm en het hepen cq zich laten helpen maakt de proef ongeldig;
vi. De finsish s bereikt op het moment dat de deelnemer de finishlijn geheel overschrijdt;
vii. De tijd wordt afgerond tot op hele seconden naar boven.
5) Eis:
Mannen:
16 t/m 30 jaar 4 min 20 sec
31 t/m 35 jaar 4 min 35 sec
36 t/m 40 jaar 4 min 50 sec
41 t/m 45 jaar 5 min 20 sec
46 t/m 50 jaar 5 min 20 sec
51 jaar en ouder 6 min 20 sec
Vrouwen:
16 t/m 30 jaar 5 min 10 sec
31 t/m 35 jaar 5 min 30 sec
36 t/m 40 jaar 6 min
41 t/m 45 jaar 6 min 30 sec
46 t/m 50 jaar 7 min
51 jaar en ouder 7 min 30 sec
[ Bericht 4% gewijzigd door streamnl op 18-05-2012 09:36:48 ]![]()
Duurloop 5000 meter
Proeven:
Duurloop
1) Afstand 5000 meter
2) Tenue: sporttenue met sportschoenen (soms moet je je kisten aan vandaar dat dit erbij staat)
4) Uitvoering:
i. Er moet worden gelopen over gebaande wegen en/ of paden met stevige ondergrond in niet geaccidenteerd terrein;
iii. De starthouding is vrij;
iv. Het dragen van “spikes” is niet toegestaan;
v. De finish is bereikt op het moment dat de deelnemer de finishlijn geheel overschrijdt;
vi. De tijd wordt afgerond tot op de hele sec naar boven.
5) Eis:
Mannen:
16 t/m 30 jaar 23 min 15 sec
31 t/m 35 jaar 24 min 15 sec
36 t/m 40 jaar 25 min 15 sec
41 t/m 45 jaar 26 min 15 sec
46 t/m 50 jaar 27 min 45 sec
51 jaar en ouder 29 min 15 sec
Vrouwen:
16 t/m 30 jaar 27 min 45 sec
31 t/m 35 jaar 29 min 30 sec
36 t/m 40 jaar 31 min
41 t/m 45 jaar 32 min 30 sec
46 t/m 50 jaar 34 min
51 jaar en ouder 35 min 30 sec![]()
Die voor 1200 meter en 1000 meter vind ik meevallen (zou ik makkelijk halen), maar die voor de 5 km is wel weer wat pittiger (zou ik nu niet halen).
Dat boek van Honselaar is echt. Ik ben gewoon 10 minuten eerder van huis gegaan, zodat ik 10 minuten langer kon lezen in de trein
. Mogelijk ga ik morgen met hartslagmeter trainen, eens kijken wat er gebeurt als ik me braaf aan de hardloopzones houd.
die 1000 meter is NIET op sportschoen maar met je kisten aan. En na 200 meter weet je totaal niet meer hoe je je wapen vast moet houden. Geloof mij, die is niet makkelijk. Daardoor vallen de meeste af.
Ik zal eens googelen naar dat boek, ik hoor er goede verhalen over door jullie.
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 18-05-2012 08:39:27 ]![]()
Ah!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:33 schreef streamnl het volgende:
die 1000 meter is NIET op sportschoen maar met je kisten aan. En na 200 meter weet je totaal niet meer hoe je je wapen vast moet houden. Geloof mij, die is niet makkelijk. Daardoor vallen de meeste af.
Ik zal eens googelen naar dat boek, ik hoor er goede verhalen over door jullie.
Ik heb zelf een tijd kisten gedragen en pas als je die een tijdje niet meer draagt en dan ineens weer wel realiseer je je hoe loeizwaar die dingen zijn, dus ik geloof je meteen.
Het boek is wel een beetje popi jopi en er had nog wel even een goeie redacteur naar mogen kijken (sorry, beroepsdeformatie), maar het is wel aanstekelijk geschreven en zal ook echte beginners aanspreken, denk ik!
Ik ga hem denk ik ook niet halen. Ik heb het eigenlijk al te druk met andere dingen (omscholen na mijn werk, dus huiswerk) En een boek lezen in bed doe ik niet.
Als ik zo vlug de recensies las, dan is dit geen boek voor mij.![]()
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:48 schreef streamnl het volgende:
Ik ga hem denk ik ook niet halen. Ik heb het eigenlijk al te druk met andere dingen (omscholen na mijn werk, dus huiswerk) En een boek lezen in bed doe ik niet.
Als ik zo vlug de recensies las, dan is dit geen boek voor mij..
Heb me onder voorbehoud bij de Halve van Hoogland gezet, half september. Nog vier maanden om te trainen voor de halve marathon, lijkt me zat.
wanneer ik een boek lees, dan lees ik eerst de achterkant en dan moet ik een aantal steekwoorden lezen nl. moord, duister, gruwelijk![]()
Ik hou van lezen maar wel van SF en thrillers.
Je hebt wel de smaak te pakken gekregen, is het niet?![]()
Ja, en dat vind ik ook wel een beetje irritant: ik sla door als ik ergens heel enthousiast over ben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:06 schreef streamnl het volgende:
wanneer ik een boek lees, dan lees ik eerst de achterkant en dan moet ik een aantal steekwoorden lezen nl. moord, duister, gruwelijk![]()
Ik hou van lezen maar wel van SF en thrillers.
Je hebt wel de smaak te pakken gekregen, is het niet?
Is het trouwens een leuk idee om de PR's in de OP te zetten of is dat ontmoedigend voor de echte beginnelingen?.
dat vraag je totaal aan de verkeerde. Ik wil mezelf juist vergelijken met leeftijd genoten zodat ik kan zien hoe ik er voor sta.
Maar dan moet je wel een leeftijd bij zetten. Want om nogmaals terug te komen op de tijden. Ik heb de MLV maar 1X gehaald. En de tijden die ik toen haalde, die haal ik never nooit meer. Ik was sneller dan ik zelf herinnerde. Ik liep toen ik 22 was de 5 km in 21 minuten....
Maar ik denk ook wel dat zoiets ontmoedigend kan zijn voor sommige.![]()
Vraag ik ook niet alleen aan jou, hoor, gewoon een algemene vraag.
Overigens lees ik dat boek niet alleen maar voor de fun: ik wil beter worden en in dat boek staan handige tips en trainingsschema's. Ook leuk om te lezen is dat hij een HM haalbaar vindt voor iemand die de 10 in 76 minuten loopt. Ik zou volgens hem al de hele marathon moeten kunnen lopen. Ik ben tot nu toe vooral demotiverende 'je moet snel, snel, sneller'-literatuur tegengekomen, dus dit is een hele verademing. Ook schrijft 'ie dat het boek erop gericht is je het beste uit jezelf te laten halen en jezelf niet te vergelijken met anderen, omdat ieders grenzen elders liggen. Mooi
.
Als ik dat ga doen kan ik beter gaan snelwandelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Mogelijk ga ik morgen met hartslagmeter trainen, eens kijken wat er gebeurt als ik me braaf aan de hardloopzones houd.![]()
Ja ik ook, vrees ik, maar ik wil het toch een keer volgens het boekje doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen kan ik beter gaan snelwandelen..
Nou, die haal ik no way op dit moment. Hoewel, de 1 km voluit moet lukken (en daarna ben ik doodquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:06 schreef streamnl het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen dat de wedstrijden gisteren goed bevallen zijn. Als ik straks bij mijn eerste wedstrijd al de helft zo enthousiast ben als jullie, dan is mijn missie al geslaagd![]()
@Viking84 vond het leuk om te lezen waar je stiekem allemaal aan moest denken. Ik heb zelf ook nog nooit een wedstrijd gelopen dus ik weet net zo veel als jij gisteren. Oke,misschien ietsje meer nu door jouw feedback
Voor de beter (ervarende) lopers:
Ik ben 9 jaar militair geweest. En de militaire behoren een goede conditie te hebben. Je hebt sowieso een minimale eis waar je aan moet voldoen en dan heb je nog testen die je mag doen en als je die haalt dan heb je een speldje extra op je nette pak.
Ik ben een tijdje aan het zoeken geweest waar mijn papieren lagen (het is toch al weer 6 a 7 jaar dat ik geen militair meer ben) MAAR ik heb ze gevonden. Ikzelf vind het altijd leuk om mezelf te controleren met andere. Jullie denk ik ook anders zou je geen wedstrijden mee lopen ook al is het recreatie
Ik heb geen scanner dus ik ben nu alles over aan het typen in een word bestand zodat ik daarna CTRL C/V kan doen.
Dan kan je zien wat de eisen van hun zijn en of jij die eventueel ook kan halen.
@rechtsedirecte
hoe laat is het nu daar?). Mijn tempo is gewoon veels te laag.
![]()
Ook op kisten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, die haal ik no way op dit moment. Hoewel, de 1 km voluit moet lukken (en daarna ben ik dood). Mijn tempo is gewoon veels te laag.
.
Gewoon linken naar hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik ook wel een beetje irritant: ik sla door als ik ergens heel enthousiast over ben.
Is het trouwens een leuk idee om de PR's in de OP te zetten of is dat ontmoedigend voor de echte beginnelingen?.
Aan de ene kant vind ik dat wel goed dat niet iedereen zo makkelijk die eisen haalt. Het zijn toch onze militaire. En van hun verwacht ik dat ze toch een beter conditie hebben dan de gemiddelde nederlander!
@slacker_nl
Thanks weer een snelkoppeling erbij
grappige link. Terwijl ik hem aanpas zie ik dat Viking84 hem ook invult![]()
![]()
Alleen weet ik niet hoe ik moet saven lol.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:39 schreef streamnl het volgende:
Aan de ene kant vind ik dat wel goed dat niet iedereen zo makkelijk die eisen haalt. Het zijn toch onze militaire. En van hun verwacht ik dat ze toch een beter conditie hebben dan de gemiddelde nederlander!
@slacker_nl
Thanks weer een snelkoppeling erbij
grappige link. Terwijl ik hem aanpas zie ik dat Viking84 hem ook invult
Dat is al gebeurd. Dit is Google docs.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet hoe ik moet saven lol.
Edit:
Zet je muis maar over die tijd wanneer er voor het laatst gesaved is en lees maar wat er staat![]()
![]()
Elke nieuwe dag haal ik een PRCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Kijken of ik nu Evy les 1 de 9 min hard lopen haalCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Veel succes ermee!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:48 schreef Stefan het volgende:
Kijken of ik nu Evy les 1 de 9 min hard lopen haal![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:48 schreef Stefan het volgende:
Kijken of ik nu Evy les 1 de 9 min hard lopen haal
succes!Ik heb er één en ik ben er trots op
Wow, goede tijden allemaal! En doorzetten Stefan, je bent goed bezig!
Gisteren de 16 kilometer gehaald die ik voor ogen had. Ben alleen vergeten Endomondo voor de eerste kilometer aan te zetten. Maar goed. Meest vervelendste was dat ik halverwege een plaspauze moest inlassen. Het leukste was dat toen ik aan het eind van een bospad gekomen was een andere loper heb kunnen volgen om aan de andere kant van de weg een nieuw pad te ontdekken. Er liep trouwens ook een brede asfaltbaan door het bos waar geen voertuigen mochten komen. Toch vreemd.
Het is niet zo supersnel, maar ik ben blij dat m'n tempo gelijk is gebleven.
http://www.endomondo.com/workouts/qXTNBnMNtLo
Bij wedstrijden vind ik de t-shirts ook altijd een leuk souvenir. Vind het toch jammer dat ik deze niet heb meegedaan, al was het maar voor het shirt.![]()
![]()
go kick some assquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:48 schreef Stefan het volgende:
Kijken of ik nu Evy les 1 de 9 min hard lopen haal
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Als je echt 75 minuten in de winkel bent, dan is dat meer dan genoeg. Bij mij duurde het ongeveer drie kwartier en heb in die tijd ongeveer 20 paar schoenen aangehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:09 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Dat ben ik hier nu ook aan het doen, alleen is de werkdag net begonnen...![]()
Kan iemand mij vertellen hoe lang je ongeveer bezig bent om nieuwe schoenen (bv. bij Runnersworld of Run2Day) aan te meten? Ik heb komende woensdag ongeveer 75 minuten de tijd (moet nl. de kids dan weer van school afhalen). Is dat voldoende tijd of ben je langer bezig?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:58 schreef Niara het volgende:
Wow, goede tijden allemaal! En doorzetten Stefan, je bent goed bezig!
Gisteren de 16 kilometer gehaald die ik voor ogen had. Ben alleen vergeten Endomondo voor de eerste kilometer aan te zetten. Maar goed. Meest vervelendste was dat ik halverwege een plaspauze moest inlassen. Het leukste was dat toen ik aan het eind van een bospad gekomen was een andere loper heb kunnen volgen om aan de andere kant van de weg een nieuw pad te ontdekken. Er liep trouwens ook een brede asfaltbaan door het bos waar geen voertuigen mochten komen. Toch vreemd.
Het is niet zo supersnel, maar ik ben blij dat m'n tempo gelijk is gebleven.
http://www.endomondo.com/workouts/qXTNBnMNtLo
Bij wedstrijden vind ik de t-shirts ook altijd een leuk souvenir. Vind het toch jammer dat ik deze niet heb meegedaan, al was het maar voor het shirt.
[ afbeelding ].
Abdijentocht, zie ik. Dat klinkt al zo romantisch dat ik het even ga googlen.
Klinkt eerder als een biertochtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
![]()
![]()
10 uur laterquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
pass... als ouwe stomp van 91-1 voldoe ik nog steeds aan de eisen mocht het vaderland me ooit nog nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:26 schreef streamnl het volgende:
Duurloop 5000 meter
Proeven:
Duurloop
1) Afstand 5000 meter
2) Tenue: sporttenue met sportschoenen (soms moet je je kisten aan vandaar dat dit erbij staat)
4) Uitvoering:
i. Er moet worden gelopen over gebaande wegen en/ of paden met stevige ondergrond in niet geaccidenteerd terrein;
iii. De starthouding is vrij;
iv. Het dragen van “spikes” is niet toegestaan;
v. De finish is bereikt op het moment dat de deelnemer de finishlijn geheel overschrijdt;
vi. De tijd wordt afgerond tot op de hele sec naar boven.
5) Eis:
Mannen:
41 t/m 45 jaar 26 min 15 sec
Doe je goed ouwequote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pass... als ouwe stomp van 91-1 voldoe ik nog steeds aan de eisen mocht het vaderland me ooit nog nodig hebbendus tis 20:32 bij jou daar in het Nieuwe Zeeland.
De abdijentocht: http://sport.be.msn.com/runningtour/abdijentocht/2012/nl/
Maar het was dus gisteren. Misschien iets voor volgend jaar?![]()
![]()
Maar dan alleen de echte PR's, oftewel, gemeten bij wedstrijdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik ook wel een beetje irritant: ik sla door als ik ergens heel enthousiast over ben.
.
![]()
Tssquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar dan alleen de echte PR's, oftewel, gemeten bij wedstrijden.
.
* Viking84 5 km-PR er weer uithaalt.
Oh, tis helemaal in Belgiëquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:36 schreef Niara het volgende:
De abdijentocht: http://sport.be.msn.com/runningtour/abdijentocht/2012/nl/
Maar het was dus gisteren. Misschien iets voor volgend jaar?. Dacht dat het in Brabant ofzo was.
Shirt van AmersfoortGa er volgende week even eentje halen. Kan ik meteen even passen enzo
. Wel jammer dat de rug niet bedrukt is. En ik zou het ook leuker vinden als elke loopafstand een eigen shirt heeft
. Iig met de loopafstand erop.
*grin* ekte ekte
lijkt me geen goed idee..inderdaad beetje ontmoedigend voor al die ploeterende Evy'tjesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
En voor mij is het een PR,personal record dus... ik heb geen problemen om het hier te vermelden maar om er nu mee te pronken van "kijk mij een goed zijn" hoeft van mij niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lijkt me geen goed idee..inderdaad beetje ontmoedigend voor al die ploeterende Evy'tjes
En voor mij is het een PR,personal record dus... ik heb geen problemen om het hier te vermelden maar om er nu mee te pronken van "kijk mij een goed zijn" hoeft van mij niet.Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeer mooi! Had je niet verwacht hè?.
Waren jullie erg kapot na afloop?Ik was op de finish dood, maar toen we aan het bier zaten was ik weer fit. Het valt me op dat je eigenlijk best snel herstelt (of op adem bent) na zo'n slopende loop (slopend in de zin van je gaat diep, je gaat dood, je loopt op wilskracht).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Beter iddIk vind t zelfs ietwat demotiverend om te weten dat ik als een slak de 5 km loop
Oh en Viking, wat betreft foto`s tijdens wedstrijden, die verschijnen paar dagen later op de websiteFotografen worden ingehuurd voor de wedstrijden
![]()
![]()
Ja, apart is dat hè? Je denkt echt dat je halfdood bent en geen stap meer kunt zetten, maar binnen een minuut of 5 was ik weer helemaal fris. Had ook nog best naar huis kunnen fietsen, zo veel energie!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Ik was op de finish dood, maar toen we aan het bier zaten was ik weer fit. Het valt me op dat je eigenlijk best snel herstelt (of op adem bent) na zo'n slopende loop (slopend in de zin van je gaat diep, je gaat dood, je loopt op wilskracht).Niet meer actief op Fok!![]()
Mijn volgende 10km-loopje kan ik onmogelijk een PR lopen. Het is een avondloop met het volgende parcours: Duinen - Strand - Duinen - Strand.
Nu maar hopen op eb...F means you're fucked![]()
welke is dat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef YUR het volgende:
Mijn volgende 10km-loopje kan ik onmogelijk een PR lopen. Het is een avondloop met het volgende parcours: Duinen - Strand - Duinen - Strand.
Nu maar hopen op eb...![]()
die klinkt uitdagend in ieder geval! alleen eindigt de inschrijving 22 mei en ik kan nu al bijna 2 weken niet lopen... (zondag weer proberen)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij ook eens meedoen aan een wedstrijd?![]()
Oh ja, sorry, was ik even vergetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die klinkt uitdagend in ieder geval! alleen eindigt de inschrijving 22 mei en ik kan nu al bijna 2 weken niet lopen... (zondag weer proberen).
Volgens mij kun je op de avond zelf ook nog wel inschrijvenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die klinkt uitdagend in ieder geval! alleen eindigt de inschrijving 22 mei en ik kan nu al bijna 2 weken niet lopen... (zondag weer proberen)
en anders kom je mij en mn schoonpa ff aanmoedigen
ok misschien is dat wel een optie als ik weer een beetje vooruit komquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij kun je op de avond zelf ook nog wel inschrijven
en anders kom je mij en mn schoonpa ff aanmoedigen![]()
en anders kan ik je altijd nog aanmoedigenalleen
westland
![]()
![]()
Rustig aan he, GotC en ik zijn stiekem Westlandersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ok misschien is dat wel een optie als ik weer een beetje vooruit kom
en anders kan ik je altijd nog aanmoedigenalleen
westland
![]()
Okay, thanks! Ik ben er meteen als de winkel opengaat, dus ik ga ervan uit dat het dan niet al te druk isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je echt 75 minuten in de winkel bent, dan is dat meer dan genoeg. Bij mij duurde het ongeveer drie kwartier en heb in die tijd ongeveer 20 paar schoenen aangehad.Hopelijk loop ik daarna met een mooi, nieuw paar schoenen naar buiten en kan ik eindelijk weer rennen!
Had de laatste dagen weer last van m'n knie gekregen. Gisteren ging het voor het eerst weer beter en even wat oefeningen gedaan om de quadriceps te versterken. Damn, die squats zijn zwaar zeg! Kan er niet eens 10 achter elkaar (bij lange na niet eigenlijk)
![]()
Zometeen gaan we eventjes alle hardloopwinkels in Den Haag langsShoppen
![]()
En we zagen net de nieuwe Nike zomercollectie..![]()
![]()
squats zijn ook mijn minst favoriete oefeningenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:26 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Okay, thanks! Ik ben er meteen als de winkel opengaat, dus ik ga ervan uit dat het dan niet al te druk isHopelijk loop ik daarna met een mooi, nieuw paar schoenen naar buiten en kan ik eindelijk weer rennen!
Had de laatste dagen weer last van m'n knie gekregen. Gisteren ging het voor het eerst weer beter en even wat oefeningen gedaan om de quadriceps te versterken. Damn, die squats zijn zwaar zeg! Kan er niet eens 10 achter elkaar (bij lange na niet eigenlijk)
70 kilo in m'n nek voelt niet echt lekker bah.
![]()
geef even een gil als je de 4.0 ziet bij run2dayquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
![]()
En we zagen net de nieuwe Nike zomercollectie..![]()
![]()
Mag het ook bij een andere winkel zijn? RW, Hardloopwinkel, Zier?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
geef even een gil als je de 4.0 ziet bij run2dayF means you're fucked![]()
Over die marathon shirts vind ik eigenlijk dat je die te makkelijk krijgt. Ik bedoel ik vind dat je ze alleen behoort te krijgen als je daadwerkelijk de marathon zelf hebt gelopen en niet een kortere afstand van dat evenement. Voor die afstand zouden ze dan hun eigen shirts moeten maken.
Er gaat mijn idee toch de glans van het shirt af, of je nu 5 of 42 hebt gelopen je hebt hetzelfde shirt. Ook zo met mijn medaile van de halve, er staat gewoon marathon utrecht op. Blijkbaar heeft iedereen dezelfde gekregen. Lekker is dat had ik net zo makkelijk 5 kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan. Die van mij heb ik laten graferen zodat het duidelijk is dat hij van mij is en wat mijn tijd was op de halve.![]()
free's zijn exclusief bij run2day volgens mij...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Mag het ook bij een andere winkel zijn? RW, Hardloopwinkel, Zier?![]()
![]()
op de website van RW hebben ze het ook eroverquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
free's zijn exclusief bij run2day volgens mij...![]()
![]()
dt dus..vraag me af of de mensen die een marathon shirt dragen en bijv. de 10km gelopen hebben niet een beetje een schuldgevoel hebben...zou ik iig wel hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Over die marathon shirts vind ik eigenlijk dat je die te makkelijk krijgt. Ik bedoel ik vind dat je ze alleen behoort te krijgen als je daadwerkelijk de marathon zelf hebt gelopen en niet een kortere afstand van dat evenement. Voor die afstand zouden ze dan hun eigen shirts moeten maken.
Er gaat mijn idee toch de glans van het shirt af, of je nu 5 of 42 hebt gelopen je hebt hetzelfde shirt. Ook zo met mijn medaile van de halve, er staat gewoon marathon utrecht op. Blijkbaar heeft iedereen dezelfde gekregen. Lekker is dat had ik net zo makkelijk 5 kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan. Die van mij heb ik laten graferen zodat het duidelijk is dat hij van mij is en wat mijn tijd was op de halve.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Check. Volledig mee eens!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dt dus..vraag me af of de mensen die een marathon shirt dragen en bijv. de 10km gelopen hebben niet een beetje een schuldgevoel hebben...zou ik iig wel hebben![]()
Jaloers!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
![]()
En we zagen net de nieuwe Nike zomercollectie..Niet meer actief op Fok!![]()
hoewel ik mezelf op ratsoen heb gezet brengen jullie me nu toch weer in verleidingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
![]()
En we zagen net de nieuwe Nike zomercollectie..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zoals ik eerder al zei: ik zou het leuker vinden als elke afstand een eigen shirt heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dt dus..vraag me af of de mensen die een marathon shirt dragen en bijv. de 10km gelopen hebben niet een beetje een schuldgevoel hebben...zou ik iig wel hebben
Zag gisteren ook mensen die de 5 km liepen met een shirt van de Golden Ten.
Op het Amersfoortshirt staan wel alle afstanden vermeld, dus wek je niet onterecht de indruk dat je een hele marathon hebt gelopen.Niet meer actief op Fok!![]()
Bij de marathon van Enschede waren er verschillende shirts te bestellen, van de 10, halve en hele marathon.
Ik heb daar de halve marathon versie van en had mijzelf voorgenomen het shirt alleen te gebruken wanneer ik de halve ook daadwerkelijk uitliep.
Betreft medailles was het daar wel vaag, want ik heb met 4 bekenden de halve gelopen (wel allemaal eigen tijd en snelheid) en toen we elkaar weer ontmoette na de wedstrijd bleken er 2 verschillende soorten medailles in omloop te zijn. Een kleine goudkleurige en een grotere zilverkleurig. Beide gekregen bij dezelfde afstand![]()
Ben benieuwd of de HM in Hoogland ook aan medailles doet. Voorinschrijving is nog niet begonnen dus de informatie op de site is erg summier.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ben het met je eens dat het wel enigzins vreemd is dat iedereen hetzelfde shirt krijgt. Over dat je net zo makkelijk de 5 had kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan: tja....als je dat doet...Ik zou dat zelf wel sneu vinden ( ik bedoel jou niet persoonlijk hoor), ik zou het in elk geval nooit doen. Ik zou zeggen: ik heb de 5 gelopen en daar ben ik trots op!!! (maar ja, komt misschien omdat ik de 5 kilometer voorlopig nog niet gehaald hebquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er gaat mijn idee toch de glans van het shirt af, of je nu 5 of 42 hebt gelopen je hebt hetzelfde shirt. Ook zo met mijn medaile van de halve, er staat gewoon marathon utrecht op. Blijkbaar heeft iedereen dezelfde gekregen. Lekker is dat had ik net zo makkelijk 5 kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan. Die van mij heb ik laten graferen zodat het duidelijk is dat hij van mij is en wat mijn tijd was op de halve.)
![]()
Ik draag met trots het shirt van de Amsterdam marathon ookal heb ik de helft ervan gelopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind dan ook voornamelijk slecht en gemakkelijk van de organisatie. Je traint je het lazurus voor hun doel.en wat is je beloning iets wat met veel minder training ook had kunnen behalen.
Neem nu een sponsorloop, het zou toch van de gekke zijn dat of je nu 5 of 21 loopt het bedrag dat je ophaalt hetzelfde is.![]()
Hmm, dat is een tocht waarbij je na de finish aan het Abdijbier mag?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet je er even "halve" voor krabbelenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef slacker_nl het volgende:
Ik draag met trots het shirt van de Amsterdam marathon ookal heb ik de helft ervan gelopen..
Ik zou het ook niet doen en ik vind het ook echt jammer dat er ook kleinere afstanden op mijn shirt staan. Je wilt gewoon met trots laten zien welke prestatie je geleverd hebt.
Daar ben ik het geheel oneens met je. Je loopt niet voor een shirt of een medaille. Je loopt voor jezelf. Het shirt, de medaille: goodies.
Het shirt van de AM kan je ook los kopen (op hun promotiemarkt). Tis een manier om hun evenement te promoten, extra geld binnen te halen etc. Of je nou 8, 21 of 42 km hebt gelopen, je hebt meegedaan aan het event, het gebeuren.
Tis een leuke extra misschien per afstand, maar vrij kostbaar. Een shirt in een grote oplage laten drukken kost nou eenmaal minder.
Verder heb ik bij de HM gewoon een medaille gekregen waarop de afstand vermeld wordt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan. Mijn enige shirt dat ik nu heb ik echt de "4 km ladiesrun" dus dat klopt wel.
Het is jammer dat er bij andere wedstrijden geen moeite wordt gedaan. Maar het gaat denk ik niet zozeer over je eigen prestatie, maar aan welk evenement je hebt deelgenomen. Iedereen kent de marathon, maar weet vaak niet dat er ook andere afstanden worden gelopen. Als die alleen op het shirt zouden staan verliezen ze misschien een deel reclame.![]()
Tja, ik vind die waardering in de vorm van een shirt en/of medaille erg prettig. Het is een tastbaar bewijs dat je een loop echt hebt gedaan.
Ik vraag me af wie je voor de gek houdt als je met een marathonshirt loopt, terwijl je geen marathon hebt gelopen. Ik zou me daar niet prettig bij voelen, zoals rechtsedirecte ook al zei en het ook interessantdoenerij vinden (al kun je dat sowieso vinden als iemand met een wedstrijdshirt loopt, natuurlijkmaar als 'ie hem echt heeft gelopen is het iig nog terecht).
Als vrijwilliger krijg je bij hardloopwedstrijden ook tshirt/jasje. In mijn zeldzame hobbelpogingen loop ik in a'dam marathon spullenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik vind die waardering in de vorm van een shirt en/of medaille erg prettig. Het is een tastbaar bewijs dat je een loop echt hebt gedaan.
Ik vraag me af wie je voor de gek houdt als je met een marathonshirt loopt, terwijl je geen marathon hebt gelopen. Ik zou me daar niet prettig bij voelen, zoals rechtsedirecte ook al zei en het ook interessantdoenerij vinden (al kun je dat sowieso vinden als iemand met een wedstrijdshirt loopt, natuurlijk).
![]()
Zo, inmiddels ook weer tot leven na de Golden Ten. Voel me superbrak met veel spierpijn, terwijl ik minstens 3x/week dezelfde afstand loopMisschien was het de warming-up en een sluimerende verkoudheid...
Vond Delft echt een warme deken van vrienden/bekenden/familie en kon me lastig focussen & heb mijn ritme helemaal niet gevonden. Niet meest geweldige en snelle loop, maar goed. 31:50 is toch alweer een snellere 5k dan die van de wedstrijd hiervoor.
De La Chouffe bij Sil@beestenmarkt erna smaakte iig lekker![]()
Ik las goede tijden van de andere Golden Tenlopers: well done!![]()
![]()
Bijna een jaar geleden hebben we het huis van mijn vader leeg kunnen ruimen. En daar vond ik een medaile van de 10 kilometer. Verrek nooit geweten. Ook familie die ik erover heb gesproken wist er niks van. Als hij net zo'n medaillle had gehad als ik nu dan had ik slechts kunnen gissen voor welke afstand dat was. Kon dan vanalles zijn.
Dit heeft mij mede gemotiveerd om een halve te gaan lopen. Hij was er maar wat trots op mijn medaille. Als et ooit een hele zal komen zou dat ook een grote rol gaan spelen.![]()
Medailles zijn toch hartstikke leuk.
Lopen doe je omdat het fun is en om trots te zijn op je prestaties.
Het is trouwens geweldig om een medaille aan je kennissen te laten zien.Nog steeds op zoek naar een oplosbare paradox. Mijn paradox is als volgt; ''als ik deze paradox oplos heb ik mijn paradox opgelost'' dus als de paradox van mijn paradox is opgelost heb ik mijn doelstelling behaald.![]()
Nou, dan is er geen beginnen meer aanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als vrijwilliger krijg je bij hardloopwedstrijden ook tshirt/jasje. In mijn zeldzame hobbelpogingen loop ik in a'dam marathon spullen.
In Honselaar staan ook HM-schema's: in 12 weken naar de HM. Dan pak ik schema 1: tussen de 2 en de 2.45 finishen. Uitlopen is nu het belangrijkste. Moet nog even bedenken wanneer ik begin met trainen: begin juni (dan heb ik nog wat speelruimte) of half juni, want dan zijn de wedstrijden voorbij.
Edit: gemiddelde pace van 6.45 levert op de HM een tijd op van 2 uur, 20 minuten en 40 seconden. Daar doe ik het wel voor!Niet meer actief op Fok!![]()
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for meCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Super man!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for meJa doei.![]()
Eerste minuut was echt kut, wilde er mee ophouden, maar doorgezet, maandag naar les 2Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Het boeit mij dus echt niks wat iemand draagt en of hij wel of niet meegedaan heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me af wie je voor de gek houdt als je met een marathonshirt loopt, terwijl je geen marathon hebt gelopen. Ik zou me daar niet prettig bij voelen, zoals rechtsedirecte ook al zei en het ook interessantdoenerij vinden (al kun je dat sowieso vinden als iemand met een wedstrijdshirt loopt, natuurlijkmaar als 'ie hem echt heeft gelopen is het iig nog terecht).
Mijn man had een Alonso F1 shirt en heeft de F1 of niet zelf gereden.
En duizenden mensen dragen voetbalshirts en voetballen zelf ook niet.
Idd als je als vrijwilliger helpt en je krijgt zo'n shirt en je wilt het dragen.... okay.
Ik heb bij de Run in Salou een hardloopshirt gekregen. En mijn man, die zich net 1 minuut te laat heeft ingeschreven en dus niet meer mee kon doen heeft een gekocht. (inzameling voor kankerfonds).
Hij heeft weliswaar niet mee gdaan, maar als hij dat shirt wil dragen moet hij zelf weten...![]()
Je pakt de dag vd HM, gaat 12 weken terug en dan begin jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
In Honselaar staan ook HM-schema's: in 12 weken naar de HM. Dan pak ik schema 1: tussen de 2 en de 2.45 finishen. Uitlopen is nu het belangrijkste. Moet nog even bedenken wanneer ik begin met trainen: begin juni (dan heb ik nog wat speelruimte) of half juni, want dan zijn de wedstrijden voorbij.
Daarvoor plan je minimaal een week rust en daarvoor... Loop je gewoon lekker.
Google calender gebruiken in deze helpt, makkelijk schuiven met je dagen enzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, als t een leuk shirt is is t een leuk shirt.
Medailles of bekers zeggen mij niks, vroeger met playbackshows veel bekers gewonnen, wat moet je er mee. Vitrinekasten van anderen zeggen mij ook niksCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ik ben trouwens al een paar dagen zo enorm moe, dat ik zelfs geen puf heb om hard te lopen. Zelfs de trap op lopen is al een hele opgave
Ik kijk het nog een paar dagen aan, en anders laat ik bloedprikken ofzo. Dit is echt niet meer normaal.![]()
Zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef Stefan het volgende:
Ja, als t een leuk shirt is is t een leuk shirt.
Medailles of bekers zeggen mij niks, vroeger met playbackshows veel bekers gewonnen, wat moet je er mee. Vitrinekasten van anderen zeggen mij ook niks
Ja doei.![]()
In Honselaar wordt nog gewoon getraind tot de laatste snik. Ik moet me eerst nog even in het schema verdiepen iig, wellicht post ik hem hier nog even, kunnen jullie er ook feedback op gevenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je pakt de dag vd HM, gaat 12 weken terug en dan begin jeDaarvoor plan je minimaal een week rust en daarvoor... Loop je gewoon lekker.
Google calender gebruiken in deze helpt, makkelijk schuiven met je dagen enzo..
Edit: laatste week van juni beginnen met trainen als zonder pauzeweek van tevoren en anders direct na de 8 van Drachten.
Ik moet wel flink wat kilometers maken zeg, pff, wordt een pittige zomer.
Yur, hoe heb jij dat aangepakt met je HM? Ik herinner me dat je 16 km deed en toen doorging voor de 21?Niet meer actief op Fok!![]()
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmdquote:Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Sure....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmd![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmdsmoesjes. Mijn ouders hebben ook ladingen filmpjes van toen ik 2 was
Ja doei.![]()
Goed gedaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for me![]()
![]()
Ja maar jij bent pas 19quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]smoesjes. Mijn ouders hebben ook ladingen filmpjes van toen ik 2 was
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Net terug van mijn rondje. Wat een heerlijk weer. Sinds vandaag ook voor de eerste keer in de plus volgens schema.
![]()
http://sport.infonu.nl/sp(...)-halve-marathon.html
Dit lijkt me ook wel een mooi schema (ik snap het iig meteen)
Lijkt bloedarmoede. Maandag even naar de huisarts.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef amaranta het volgende:
Ik ben trouwens al een paar dagen zo enorm moe, dat ik zelfs geen puf heb om hard te lopen. Zelfs de trap op lopen is al een hele opgave
Ik kijk het nog een paar dagen aan, en anders laat ik bloedprikken ofzo. Dit is echt niet meer normaal.![]()
Maar je doet het toch voor die grotere afstand/jouw persoonlijk doel en niet voor de medaille?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er gaat mijn idee toch de glans van het shirt af, of je nu 5 of 42 hebt gelopen je hebt hetzelfde shirt. Ook zo met mijn medaile van de halve, er staat gewoon marathon utrecht op. Blijkbaar heeft iedereen dezelfde gekregen. Lekker is dat had ik net zo makkelijk 5 kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan. Die van mij heb ik laten graferen zodat het duidelijk is dat hij van mij is en wat mijn tijd was op de halve.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ben nu bij les 9 en ik had ook veel moeite met les 1. Netjes gedaan en succes!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for me![]()
We willen wel foto's zien van de aankopen hè?.
Errrwin uit het amateurstopic heeft me geholpen aan een schema voor de HM in september. Zie het helemaal zitten
.
Stimulering van de economie! Wij zijn fier op jullie!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef YUR het volgende:
Crap...we zijn weer veel te veel geld aan het uitgeven![]()
Oh and pics or it didn't happen
Vind dit een beetje raar hoor. Voor jullie is het dus heel belangrijk wat mensen van je denken in zo'n shirtje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: ik zou het leuker vinden als elke afstand een eigen shirt heeft.
Op het Amersfoortshirt staan wel alle afstanden vermeld, dus wek je niet onterecht de indruk dat je een hele marathon hebt gelopen.![]()
Komt goed, we zijn nog niet klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stimulering van de economie! Wij zijn fier op jullie!![]()
Oh and pics or it didn't happen
Nee hoor, ik loop ook gewoon in normale shirtjes. Maar ik vind dat je niet moet gaan doen alsof je 10, 21 of 42 km hebt gelopen als dat niet zo is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vind dit een beetje raar hoor. Voor jullie is het dus heel belangrijk wat mensen van je denken in zo'n shirtje?Niet meer actief op Fok!![]()
^^quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stimulering van de economie! Wij zijn fier op jullie!![]()
Oh and pics or it didn't happen.
Nja, ik heb al een aantal keer de vraag gehad vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vind dit een beetje raar hoor. Voor jullie is het dus heel belangrijk wat mensen van je denken in zo'n shirtje?je hebt de halve gelopen!!
. En dan leg ik uit dat t 5 km was. Reactie: oh..ja das wel weinig dan. Maar goed gedaan hoor
![]()
![]()
Ik heb wel Het Roze Rokje aan gehad! vond m in t echt net niet.. En was echt kort+strak. En maakte me nog witter.![]()
![]()
LOL @ je icoonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef YUR het volgende:
Crap...we zijn weer veel te veel geld aan het uitgeven
Pfff... dat ze het zelf eens lopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef GotC het volgende:
En dan leg ik uit dat t 5 km was. Reactie: oh..ja das wel weinig dan. Maar goed gedaan hoor
Ik werd nav een foto van gisteren ineens vanuit een totaal andere hoek met hem vergelekenquote:
Sja...de foto's van de Golden Ten staan trouwens online hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop ook gewoon in normale shirtjes. Maar ik vind dat je niet moet gaan doen alsof je 10, 21 of 42 km hebt gelopen als dat niet zo is.
Je kunt mij bij de 5k herkennen aan mijn Golden Ten shirt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja...de foto's van de Golden Ten staan trouwens online hier
Je kunt mij bij de 5k herkennen aan mijn Golden Ten shirt
Ja doei.![]()
Thx, zal eens kijken of er een manier is om snel een foto van mij te vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja...de foto's van de Golden Ten staan trouwens online hier
Je kunt mij bij de 5k herkennen aan mijn Golden Ten shirt.
dus er is maar 1 rokje gekocht?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef GotC het volgende:
Ik heb wel Het Roze Rokje aan gehad! vond m in t echt net niet.. En was echt kort+strak. En maakte me nog witter.![]()
![]()
Ik heb mezelf er ook bijgezet. Deze link staat ook in de OP?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd. Dit is Google docs.
Edit:
Zet je muis maar over die tijd wanneer er voor het laatst gesaved is en lees maar wat er staatChildren of the night. What music they make.![]()
Nee, want dat willen ze nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er ook bijgezet. Deze link staat ook in de OP?.
dus bij de omloopterheijde krijgen we pics van YUR in rokje?quote:![]()
nu begin ik ernstig te twijfelen of ik niet sowieso moet inschrijven
stiekem ben ik best jaloers ! lijk me heerlijk bevrijdend lopen i.p.v. het strakke ballenknijper effect van de tights![]()
![]()
Pff die foto's doen ze in Groningen handiger. Startnr intikken en tadaa je hebt één of meerdere foto's waar jij op staat. Ben al 10 min aan het klikken. Wel bekende gezichten tegengekomen, maar mezelf nog niet.
Schudligquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: ik zou het leuker vinden als elke afstand een eigen shirt heeft.
Op het Amersfoortshirt staan wel alle afstanden vermeld, dus wek je niet onterecht de indruk dat je een hele marathon hebt gelopen.
De organisatie vroeg of zoveel mogelijk mensen hun shirt wilden dragen vanwege het jubileum, dus ja
Ik zie echt een markt in die foto's bij wedstrijden.. gewoon een camera neerzetten. Elke 2 seconden een foto maken.. automatisch het startnummer herkennen -> Publiceren en geld ontvangen...![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk het nog een paar dagen aan, en anders laat ik bloedprikken ofzo. Dit is echt niet meer normaal.
Sterkte.Children of the night. What music they make.![]()
De laatste week is rustig, 1 interval, 1 rustige duurloop en een losloopdagje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef Viking84 het volgende:
In Honselaar wordt nog gewoon getraind tot de laatste snik. Ik moet me eerst nog even in het schema verdiepen iig, wellicht post ik hem hier nog even, kunnen jullie er ook feedback op geven.
Zo heb ik het ook gedaan, 16 km en 4 wkn later 21 km. Nu ga ik aan de slag met een Honselaar schema.quote:Yur, hoe heb jij dat aangepakt met je HM? Ik herinner me dat je 16 km deed en toen doorging voor de 21?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou, ik geef het op.
Geen idee of de 5 en de 10 door elkaar staan of de foto's op volgorde staan... (ws niet, want ik zie een foto van iemand die bij in de buurt liep en vijftig foto's later ineens weer iemand anders).Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ga nog even het schema van Honselaar bestuderen, maar zoals het nu staat wordt het dit:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De laatste week is rustig, 1 interval, 1 rustige duurloop en een losloopdagje.
[..]
Zo heb ik het ook gedaan, 16 km en 4 wkn later 21 km. Nu ga ik aan de slag met een Honselaar schema.
10, 12, 14, 16
12, 14, 16, 18
14, 16, 18, 12
En daarna dus de HM (weekend ervoor loop ik voor het laatst).
Dit is dus voor m'n wekelijkse duurloop, die ik meestal in het weekend doe. Doordeweeks doe ik m'n eigen ding, moet nog even bekijken wat ik ga doen. Waarschijnlijk gewoon rustig 5 km en eens in de 2 weken interval ofzo, ik zal Honselaar er eens op naslaan.
Tip: alle foto's zijn genomen op oude/nieuwe langedijk, laatste deel van de foto's zijn van de terugweg. Die kun je dus adhv startnummers gekoppeld aan de uitslagen die je op de foto's wat makkelijker doorscrollen. 10 en 5 is apart.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik geef het op.
Geen idee of de 5 en de 10 door elkaar staan of de foto's op volgorde staan... (ws niet, want ik zie een foto van iemand die bij in de buurt liep en vijftig foto's later ineens weer iemand anders).![]()
Het zijn toch alleen de foto's van de 10? Ik ben ze nu ook aan het doorbladeren, op zoek naar m'n pa en zus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik geef het op.
Geen idee of de 5 en de 10 door elkaar staan of de foto's op volgorde staan... (ws niet, want ik zie een foto van iemand die bij in de buurt liep en vijftig foto's later ineens weer iemand anders).Children of the night. What music they make.![]()
![]()
Ik kom me hier ook maar eens melden.
Ben een tijdje terug begonnen met Evy van de Belgische radio en hoop het deze keer vol te houden. Heb de oude versie van het programma reeds twee keer uitgelopen, maar ben er steeds weer mee gestopt. Ik heb nu de nieuwe versie (nieuwe muziek, iets andere manier van opbouwen) en vandaag nieuwe hardloopschoenen gekocht.
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!![]()
Foto gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
Welkomquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Ben een tijdje terug begonnen met Evy van de Belgische radio en hoop het deze keer vol te houden. Heb de oude versie van het programma reeds twee keer uitgelopen, maar ben er steeds weer mee gestopt. Ik heb nu de nieuwe versie (nieuwe muziek, iets andere manier van opbouwen) en vandaag nieuwe hardloopschoenen gekocht.
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Foto gevondenLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!
Maar dat is best al vlug dan die wedstrijd. Hoever ben je nu met Evy?![]()
Proesjquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!
Ja doei.![]()
Hoei! Welkom! Het is hier heel gezelligquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!.
Welke wedstrijd ga je lopen?.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Foto gevondenIk dacht altijd dat je een man wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(vanwege je nick). Leuk!
Ben ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een man was(vanwege je nick). Leuk!
. Ik zie er gewoon heel vrouwelijk uit
.
Ik heb deel 90 alvast aangemaakt, omdat ik me zat te ergeren aan de niet kloppende OP.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dank voor alle warme welkoms!Morgen les 21! Van de 30. Op 9 juni staat nu de laatste gepland (ik loop 3x per week). De 11e ga ik 6 km rennen zonder Evy (ooh oh..) en de 14e is de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoi!
Maar dat is best al vlug dan die wedstrijd. Hoever ben je nu met Evy?
En ik doe mee aan deze bij onze oosterburen!![]()
Dus dan moet jij de LaPo hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb deel 90 alvast aangemaakt, omdat ik me zat te ergeren aan de niet kloppende OP.
Ja doei.![]()
Mocht er nog steeds iets in de OP niet kloppen, gil maar en ik pas het aanheb iig alle mensen die er de laatste tijd zijn bijgekomen, toegevoegd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Forum Opties Forumhop: Hop naar: