Lijkt bloedarmoede. Maandag even naar de huisarts.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef amaranta het volgende:
Ik ben trouwens al een paar dagen zo enorm moe, dat ik zelfs geen puf heb om hard te lopen. Zelfs de trap op lopen is al een hele opgave
Ik kijk het nog een paar dagen aan, en anders laat ik bloedprikken ofzo. Dit is echt niet meer normaal.
Maar je doet het toch voor die grotere afstand/jouw persoonlijk doel en niet voor de medaille?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er gaat mijn idee toch de glans van het shirt af, of je nu 5 of 42 hebt gelopen je hebt hetzelfde shirt. Ook zo met mijn medaile van de halve, er staat gewoon marathon utrecht op. Blijkbaar heeft iedereen dezelfde gekregen. Lekker is dat had ik net zo makkelijk 5 kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan. Die van mij heb ik laten graferen zodat het duidelijk is dat hij van mij is en wat mijn tijd was op de halve.
Ik ben nu bij les 9 en ik had ook veel moeite met les 1. Netjes gedaan en succes!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for me
Stimulering van de economie! Wij zijn fier op jullie!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef YUR het volgende:
Crap...we zijn weer veel te veel geld aan het uitgeven
Vind dit een beetje raar hoor. Voor jullie is het dus heel belangrijk wat mensen van je denken in zo'n shirtje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: ik zou het leuker vinden als elke afstand een eigen shirt heeft.
Zag gisteren ook mensen die de 5 km liepen met een shirt van de Golden Ten.
Op het Amersfoortshirt staan wel alle afstanden vermeld, dus wek je niet onterecht de indruk dat je een hele marathon hebt gelopen.
Komt goed, we zijn nog niet klaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stimulering van de economie! Wij zijn fier op jullie!![]()
Oh and pics or it didn't happen
Nee hoor, ik loop ook gewoon in normale shirtjes. Maar ik vind dat je niet moet gaan doen alsof je 10, 21 of 42 km hebt gelopen als dat niet zo is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vind dit een beetje raar hoor. Voor jullie is het dus heel belangrijk wat mensen van je denken in zo'n shirtje?
^^quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Stimulering van de economie! Wij zijn fier op jullie!![]()
Oh and pics or it didn't happen
Nja, ik heb al een aantal keer de vraag gehad vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Vind dit een beetje raar hoor. Voor jullie is het dus heel belangrijk wat mensen van je denken in zo'n shirtje?
LOL @ je icoonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:15 schreef YUR het volgende:
Crap...we zijn weer veel te veel geld aan het uitgeven
Pfff... dat ze het zelf eens lopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:38 schreef GotC het volgende:
En dan leg ik uit dat t 5 km was. Reactie: oh..ja das wel weinig dan. Maar goed gedaan hoor
Ik werd nav een foto van gisteren ineens vanuit een totaal andere hoek met hem vergelekenquote:
Sja...de foto's van de Golden Ten staan trouwens online hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik loop ook gewoon in normale shirtjes. Maar ik vind dat je niet moet gaan doen alsof je 10, 21 of 42 km hebt gelopen als dat niet zo is.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja...de foto's van de Golden Ten staan trouwens online hier
Je kunt mij bij de 5k herkennen aan mijn Golden Ten shirt
Thx, zal eens kijken of er een manier is om snel een foto van mij te vindenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja...de foto's van de Golden Ten staan trouwens online hier
Je kunt mij bij de 5k herkennen aan mijn Golden Ten shirt
dus er is maar 1 rokje gekocht?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:39 schreef GotC het volgende:
Ik heb wel Het Roze Rokje aan gehad! vond m in t echt net niet.. En was echt kort+strak. En maakte me nog witter.
Ik heb mezelf er ook bijgezet. Deze link staat ook in de OP?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd. Dit is Google docs.
Edit:
Zet je muis maar over die tijd wanneer er voor het laatst gesaved is en lees maar wat er staat
Nee, want dat willen ze nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er ook bijgezet. Deze link staat ook in de OP?
dus bij de omloopterheijde krijgen we pics van YUR in rokje?quote:
Schudligquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei: ik zou het leuker vinden als elke afstand een eigen shirt heeft.
Zag gisteren ook mensen die de 5 km liepen met een shirt van de Golden Ten.
Op het Amersfoortshirt staan wel alle afstanden vermeld, dus wek je niet onterecht de indruk dat je een hele marathon hebt gelopen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef amaranta het volgende:
Ik ben trouwens al een paar dagen zo enorm moe, dat ik zelfs geen puf heb om hard te lopen. Zelfs de trap op lopen is al een hele opgave
Ik kijk het nog een paar dagen aan, en anders laat ik bloedprikken ofzo. Dit is echt niet meer normaal.
De laatste week is rustig, 1 interval, 1 rustige duurloop en een losloopdagje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:41 schreef Viking84 het volgende:
In Honselaar wordt nog gewoon getraind tot de laatste snik. Ik moet me eerst nog even in het schema verdiepen iig, wellicht post ik hem hier nog even, kunnen jullie er ook feedback op geven.
Zo heb ik het ook gedaan, 16 km en 4 wkn later 21 km. Nu ga ik aan de slag met een Honselaar schema.quote:Yur, hoe heb jij dat aangepakt met je HM? Ik herinner me dat je 16 km deed en toen doorging voor de 21?
Ik ga nog even het schema van Honselaar bestuderen, maar zoals het nu staat wordt het dit:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De laatste week is rustig, 1 interval, 1 rustige duurloop en een losloopdagje.
[..]
Zo heb ik het ook gedaan, 16 km en 4 wkn later 21 km. Nu ga ik aan de slag met een Honselaar schema.
Tip: alle foto's zijn genomen op oude/nieuwe langedijk, laatste deel van de foto's zijn van de terugweg. Die kun je dus adhv startnummers gekoppeld aan de uitslagen die je op de foto's wat makkelijker doorscrollen. 10 en 5 is apart.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik geef het op.
Geen idee of de 5 en de 10 door elkaar staan of de foto's op volgorde staan... (ws niet, want ik zie een foto van iemand die bij in de buurt liep en vijftig foto's later ineens weer iemand anders).
Het zijn toch alleen de foto's van de 10? Ik ben ze nu ook aan het doorbladeren, op zoek naar m'n pa en zus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik geef het op.
Geen idee of de 5 en de 10 door elkaar staan of de foto's op volgorde staan... (ws niet, want ik zie een foto van iemand die bij in de buurt liep en vijftig foto's later ineens weer iemand anders).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Welkomquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden.
Ben een tijdje terug begonnen met Evy van de Belgische radio en hoop het deze keer vol te houden. Heb de oude versie van het programma reeds twee keer uitgelopen, maar ben er steeds weer mee gestopt. Ik heb nu de nieuwe versie (nieuwe muziek, iets andere manier van opbouwen) en vandaag nieuwe hardloopschoenen gekocht.
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Foto gevondenLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Hoi!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Ben een tijdje terug begonnen met Evy van de Belgische radio en hoop het deze keer vol te houden. Heb de oude versie van het programma reeds twee keer uitgelopen, maar ben er steeds weer mee gestopt. Ik heb nu de nieuwe versie (nieuwe muziek, iets andere manier van opbouwen) en vandaag nieuwe hardloopschoenen gekocht.
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!
Proesjquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Hoei! Welkom! Het is hier heel gezelligquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Foto gevondenIk dacht altijd dat je een man wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(vanwege je nick). Leuk!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ben ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een man was(vanwege je nick). Leuk!
Morgen les 21! Van de 30. Op 9 juni staat nu de laatste gepland (ik loop 3x per week). De 11e ga ik 6 km rennen zonder Evy (ooh oh..) en de 14e is de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoi!
Maar dat is best al vlug dan die wedstrijd. Hoever ben je nu met Evy?
Dus dan moet jij de LaPo hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb deel 90 alvast aangemaakt, omdat ik me zat te ergeren aan de niet kloppende OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |