Ik ga nog even het schema van Honselaar bestuderen, maar zoals het nu staat wordt het dit:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De laatste week is rustig, 1 interval, 1 rustige duurloop en een losloopdagje.
[..]
Zo heb ik het ook gedaan, 16 km en 4 wkn later 21 km. Nu ga ik aan de slag met een Honselaar schema.
Tip: alle foto's zijn genomen op oude/nieuwe langedijk, laatste deel van de foto's zijn van de terugweg. Die kun je dus adhv startnummers gekoppeld aan de uitslagen die je op de foto's wat makkelijker doorscrollen. 10 en 5 is apart.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik geef het op.
Geen idee of de 5 en de 10 door elkaar staan of de foto's op volgorde staan... (ws niet, want ik zie een foto van iemand die bij in de buurt liep en vijftig foto's later ineens weer iemand anders).
Het zijn toch alleen de foto's van de 10? Ik ben ze nu ook aan het doorbladeren, op zoek naar m'n pa en zus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik geef het op.
Geen idee of de 5 en de 10 door elkaar staan of de foto's op volgorde staan... (ws niet, want ik zie een foto van iemand die bij in de buurt liep en vijftig foto's later ineens weer iemand anders).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Welkomquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden.
Ben een tijdje terug begonnen met Evy van de Belgische radio en hoop het deze keer vol te houden. Heb de oude versie van het programma reeds twee keer uitgelopen, maar ben er steeds weer mee gestopt. Ik heb nu de nieuwe versie (nieuwe muziek, iets andere manier van opbouwen) en vandaag nieuwe hardloopschoenen gekocht.
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Foto gevondenLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Hoi!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Ben een tijdje terug begonnen met Evy van de Belgische radio en hoop het deze keer vol te houden. Heb de oude versie van het programma reeds twee keer uitgelopen, maar ben er steeds weer mee gestopt. Ik heb nu de nieuwe versie (nieuwe muziek, iets andere manier van opbouwen) en vandaag nieuwe hardloopschoenen gekocht.
Midden Juni heb ik mijn eerste wedstrijd, dan moet ik 6 km kunnen lopen. Ik hoop dat als ik hier mee post, ik de motivatie houd om ook daarna door te gaan met lopen!
Proesjquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
Hoei! Welkom! Het is hier heel gezelligquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:19 schreef Viking84 het volgende:
Foto gevondenIk dacht altijd dat je een man wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(vanwege je nick). Leuk!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ben ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je een man was(vanwege je nick). Leuk!
Morgen les 21! Van de 30. Op 9 juni staat nu de laatste gepland (ik loop 3x per week). De 11e ga ik 6 km rennen zonder Evy (ooh oh..) en de 14e is de wedstrijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoi!
Maar dat is best al vlug dan die wedstrijd. Hoever ben je nu met Evy?
Dus dan moet jij de LaPo hebben?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb deel 90 alvast aangemaakt, omdat ik me zat te ergeren aan de niet kloppende OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |