Moet je er even "halve" voor krabbelenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef slacker_nl het volgende:
Ik draag met trots het shirt van de Amsterdam marathon ookal heb ik de helft ervan gelopen.
Als vrijwilliger krijg je bij hardloopwedstrijden ook tshirt/jasje. In mijn zeldzame hobbelpogingen loop ik in a'dam marathon spullenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik vind die waardering in de vorm van een shirt en/of medaille erg prettig. Het is een tastbaar bewijs dat je een loop echt hebt gedaan.
Ik vraag me af wie je voor de gek houdt als je met een marathonshirt loopt, terwijl je geen marathon hebt gelopen. Ik zou me daar niet prettig bij voelen, zoals rechtsedirecte ook al zei en het ook interessantdoenerij vinden (al kun je dat sowieso vinden als iemand met een wedstrijdshirt loopt, natuurlijk).
Nou, dan is er geen beginnen meer aanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als vrijwilliger krijg je bij hardloopwedstrijden ook tshirt/jasje. In mijn zeldzame hobbelpogingen loop ik in a'dam marathon spullen
Super man!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for me
Het boeit mij dus echt niks wat iemand draagt en of hij wel of niet meegedaan heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik vind die waardering in de vorm van een shirt en/of medaille erg prettig. Het is een tastbaar bewijs dat je een loop echt hebt gedaan.
Ik vraag me af wie je voor de gek houdt als je met een marathonshirt loopt, terwijl je geen marathon hebt gelopen. Ik zou me daar niet prettig bij voelen, zoals rechtsedirecte ook al zei en het ook interessantdoenerij vinden (al kun je dat sowieso vinden als iemand met een wedstrijdshirt loopt, natuurlijkmaar als 'ie hem echt heeft gelopen is het iig nog terecht).
Je pakt de dag vd HM, gaat 12 weken terug en dan begin jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
In Honselaar staan ook HM-schema's: in 12 weken naar de HM. Dan pak ik schema 1: tussen de 2 en de 2.45 finishen. Uitlopen is nu het belangrijkste. Moet nog even bedenken wanneer ik begin met trainen: begin juni (dan heb ik nog wat speelruimte) of half juni, want dan zijn de wedstrijden voorbij.
Zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef Stefan het volgende:
Ja, als t een leuk shirt is is t een leuk shirt.
Medailles of bekers zeggen mij niks, vroeger met playbackshows veel bekers gewonnen, wat moet je er mee. Vitrinekasten van anderen zeggen mij ook niks
In Honselaar wordt nog gewoon getraind tot de laatste snik. Ik moet me eerst nog even in het schema verdiepen iig, wellicht post ik hem hier nog even, kunnen jullie er ook feedback op gevenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je pakt de dag vd HM, gaat 12 weken terug en dan begin jeDaarvoor plan je minimaal een week rust en daarvoor... Loop je gewoon lekker.
Google calender gebruiken in deze helpt, makkelijk schuiven met je dagen enzo.
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmdquote:
Sure....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmd
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmd
Goed gedaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for me
Ja maar jij bent pas 19quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]smoesjes. Mijn ouders hebben ook ladingen filmpjes van toen ik 2 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |