Volgens mij kun je op de avond zelf ook nog wel inschrijvenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die klinkt uitdagend in ieder geval! alleen eindigt de inschrijving 22 mei en ik kan nu al bijna 2 weken niet lopen... (zondag weer proberen)
ok misschien is dat wel een optie als ik weer een beetje vooruit komquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij kun je op de avond zelf ook nog wel inschrijven
en anders kom je mij en mn schoonpa ff aanmoedigen![]()
Rustig aan he, GotC en ik zijn stiekem Westlandersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ok misschien is dat wel een optie als ik weer een beetje vooruit kom
en anders kan ik je altijd nog aanmoedigenalleen
westland
Okay, thanks! Ik ben er meteen als de winkel opengaat, dus ik ga ervan uit dat het dan niet al te druk isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je echt 75 minuten in de winkel bent, dan is dat meer dan genoeg. Bij mij duurde het ongeveer drie kwartier en heb in die tijd ongeveer 20 paar schoenen aangehad.
squats zijn ook mijn minst favoriete oefeningenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:26 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Okay, thanks! Ik ben er meteen als de winkel opengaat, dus ik ga ervan uit dat het dan niet al te druk isHopelijk loop ik daarna met een mooi, nieuw paar schoenen naar buiten en kan ik eindelijk weer rennen!
Had de laatste dagen weer last van m'n knie gekregen. Gisteren ging het voor het eerst weer beter en even wat oefeningen gedaan om de quadriceps te versterken. Damn, die squats zijn zwaar zeg! Kan er niet eens 10 achter elkaar (bij lange na niet eigenlijk)
geef even een gil als je de 4.0 ziet bij run2dayquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
Zometeen gaan we eventjes alle hardloopwinkels in Den Haag langsShoppen
![]()
En we zagen net de nieuwe Nike zomercollectie..
Mag het ook bij een andere winkel zijn? RW, Hardloopwinkel, Zier?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
geef even een gil als je de 4.0 ziet bij run2day
free's zijn exclusief bij run2day volgens mij...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Mag het ook bij een andere winkel zijn? RW, Hardloopwinkel, Zier?
op de website van RW hebben ze het ook eroverquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
free's zijn exclusief bij run2day volgens mij...
dt dus..vraag me af of de mensen die een marathon shirt dragen en bijv. de 10km gelopen hebben niet een beetje een schuldgevoel hebben...zou ik iig wel hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Over die marathon shirts vind ik eigenlijk dat je die te makkelijk krijgt. Ik bedoel ik vind dat je ze alleen behoort te krijgen als je daadwerkelijk de marathon zelf hebt gelopen en niet een kortere afstand van dat evenement. Voor die afstand zouden ze dan hun eigen shirts moeten maken.
Er gaat mijn idee toch de glans van het shirt af, of je nu 5 of 42 hebt gelopen je hebt hetzelfde shirt. Ook zo met mijn medaile van de halve, er staat gewoon marathon utrecht op. Blijkbaar heeft iedereen dezelfde gekregen. Lekker is dat had ik net zo makkelijk 5 kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan. Die van mij heb ik laten graferen zodat het duidelijk is dat hij van mij is en wat mijn tijd was op de halve.
Check. Volledig mee eens!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dt dus..vraag me af of de mensen die een marathon shirt dragen en bijv. de 10km gelopen hebben niet een beetje een schuldgevoel hebben...zou ik iig wel hebben
Jaloers!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
![]()
hoewel ik mezelf op ratsoen heb gezet brengen jullie me nu toch weer in verleidingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:32 schreef GotC het volgende:
![]()
Zoals ik eerder al zei: ik zou het leuker vinden als elke afstand een eigen shirt heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dt dus..vraag me af of de mensen die een marathon shirt dragen en bijv. de 10km gelopen hebben niet een beetje een schuldgevoel hebben...zou ik iig wel hebben
Ik ben het met je eens dat het wel enigzins vreemd is dat iedereen hetzelfde shirt krijgt. Over dat je net zo makkelijk de 5 had kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan: tja....als je dat doet...Ik zou dat zelf wel sneu vinden ( ik bedoel jou niet persoonlijk hoor), ik zou het in elk geval nooit doen. Ik zou zeggen: ik heb de 5 gelopen en daar ben ik trots op!!! (maar ja, komt misschien omdat ik de 5 kilometer voorlopig nog niet gehaald hebquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er gaat mijn idee toch de glans van het shirt af, of je nu 5 of 42 hebt gelopen je hebt hetzelfde shirt. Ook zo met mijn medaile van de halve, er staat gewoon marathon utrecht op. Blijkbaar heeft iedereen dezelfde gekregen. Lekker is dat had ik net zo makkelijk 5 kunnen lopen en zeggen dat je er 42 hebt gedaan. Die van mij heb ik laten graferen zodat het duidelijk is dat hij van mij is en wat mijn tijd was op de halve.
Hmm, dat is een tocht waarbij je na de finish aan het Abdijbier mag?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Abdijentocht, zie ik. Dat klinkt al zo romantisch dat ik het even ga googlen.
Moet je er even "halve" voor krabbelenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:52 schreef slacker_nl het volgende:
Ik draag met trots het shirt van de Amsterdam marathon ookal heb ik de helft ervan gelopen.
Als vrijwilliger krijg je bij hardloopwedstrijden ook tshirt/jasje. In mijn zeldzame hobbelpogingen loop ik in a'dam marathon spullenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik vind die waardering in de vorm van een shirt en/of medaille erg prettig. Het is een tastbaar bewijs dat je een loop echt hebt gedaan.
Ik vraag me af wie je voor de gek houdt als je met een marathonshirt loopt, terwijl je geen marathon hebt gelopen. Ik zou me daar niet prettig bij voelen, zoals rechtsedirecte ook al zei en het ook interessantdoenerij vinden (al kun je dat sowieso vinden als iemand met een wedstrijdshirt loopt, natuurlijk).
Nou, dan is er geen beginnen meer aanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als vrijwilliger krijg je bij hardloopwedstrijden ook tshirt/jasje. In mijn zeldzame hobbelpogingen loop ik in a'dam marathon spullen
Super man!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for me
Het boeit mij dus echt niks wat iemand draagt en of hij wel of niet meegedaan heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik vind die waardering in de vorm van een shirt en/of medaille erg prettig. Het is een tastbaar bewijs dat je een loop echt hebt gedaan.
Ik vraag me af wie je voor de gek houdt als je met een marathonshirt loopt, terwijl je geen marathon hebt gelopen. Ik zou me daar niet prettig bij voelen, zoals rechtsedirecte ook al zei en het ook interessantdoenerij vinden (al kun je dat sowieso vinden als iemand met een wedstrijdshirt loopt, natuurlijkmaar als 'ie hem echt heeft gelopen is het iig nog terecht).
Je pakt de dag vd HM, gaat 12 weken terug en dan begin jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
In Honselaar staan ook HM-schema's: in 12 weken naar de HM. Dan pak ik schema 1: tussen de 2 en de 2.45 finishen. Uitlopen is nu het belangrijkste. Moet nog even bedenken wanneer ik begin met trainen: begin juni (dan heb ik nog wat speelruimte) of half juni, want dan zijn de wedstrijden voorbij.
Zijn daar filmpjes van?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:39 schreef Stefan het volgende:
Ja, als t een leuk shirt is is t een leuk shirt.
Medailles of bekers zeggen mij niks, vroeger met playbackshows veel bekers gewonnen, wat moet je er mee. Vitrinekasten van anderen zeggen mij ook niks
In Honselaar wordt nog gewoon getraind tot de laatste snik. Ik moet me eerst nog even in het schema verdiepen iig, wellicht post ik hem hier nog even, kunnen jullie er ook feedback op gevenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je pakt de dag vd HM, gaat 12 weken terug en dan begin jeDaarvoor plan je minimaal een week rust en daarvoor... Loop je gewoon lekker.
Google calender gebruiken in deze helpt, makkelijk schuiven met je dagen enzo.
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmdquote:
Sure....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmd
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hahaha, nee, was in de jaren 80, toen werd er nog weinig gefilmd
Goed gedaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Stefan het volgende:
In drie pogingen vandaag de volledige les 1 van Evy uitgelopen. Its a small step for mankind maar big for me
Ja maar jij bent pas 19quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]smoesjes. Mijn ouders hebben ook ladingen filmpjes van toen ik 2 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |