go kick some assquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:48 schreef Stefan het volgende:
Kijken of ik nu Evy les 1 de 9 min hard lopen haal
Als je echt 75 minuten in de winkel bent, dan is dat meer dan genoeg. Bij mij duurde het ongeveer drie kwartier en heb in die tijd ongeveer 20 paar schoenen aangehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:09 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Dat ben ik hier nu ook aan het doen, alleen is de werkdag net begonnen...![]()
Kan iemand mij vertellen hoe lang je ongeveer bezig bent om nieuwe schoenen (bv. bij Runnersworld of Run2Day) aan te meten? Ik heb komende woensdag ongeveer 75 minuten de tijd (moet nl. de kids dan weer van school afhalen). Is dat voldoende tijd of ben je langer bezig?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:58 schreef Niara het volgende:
Wow, goede tijden allemaal! En doorzetten Stefan, je bent goed bezig!
Gisteren de 16 kilometer gehaald die ik voor ogen had. Ben alleen vergeten Endomondo voor de eerste kilometer aan te zetten. Maar goed. Meest vervelendste was dat ik halverwege een plaspauze moest inlassen. Het leukste was dat toen ik aan het eind van een bospad gekomen was een andere loper heb kunnen volgen om aan de andere kant van de weg een nieuw pad te ontdekken. Er liep trouwens ook een brede asfaltbaan door het bos waar geen voertuigen mochten komen. Toch vreemd.
Het is niet zo supersnel, maar ik ben blij dat m'n tempo gelijk is gebleven.
http://www.endomondo.com/workouts/qXTNBnMNtLo
Bij wedstrijden vind ik de t-shirts ook altijd een leuk souvenir. Vind het toch jammer dat ik deze niet heb meegedaan, al was het maar voor het shirt.
[ afbeelding ]
Klinkt eerder als een biertochtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Abdijentocht, zie ik. Dat klinkt al zo romantisch dat ik het even ga googlen.
10 uur laterquote:
pass... als ouwe stomp van 91-1 voldoe ik nog steeds aan de eisen mocht het vaderland me ooit nog nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:26 schreef streamnl het volgende:
Duurloop 5000 meter
Proeven:
Duurloop
1) Afstand 5000 meter
2) Tenue: sporttenue met sportschoenen (soms moet je je kisten aan vandaar dat dit erbij staat)
3) Aantal pogingen: 1
4) Uitvoering:
i. Er moet worden gelopen over gebaande wegen en/ of paden met stevige ondergrond in niet geaccidenteerd terrein;
ii. Gestart wordt vanuit stilstand achter een startlijn;
iii. De starthouding is vrij;
iv. Het dragen van “spikes” is niet toegestaan;
v. De finish is bereikt op het moment dat de deelnemer de finishlijn geheel overschrijdt;
vi. De tijd wordt afgerond tot op de hele sec naar boven.
5) Eis:
Mannen:
41 t/m 45 jaar 26 min 15 sec
Doe je goed ouwequote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pass... als ouwe stomp van 91-1 voldoe ik nog steeds aan de eisen mocht het vaderland me ooit nog nodig hebben
Maar dan alleen de echte PR's, oftewel, gemeten bij wedstrijdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik ook wel een beetje irritant: ik sla door als ik ergens heel enthousiast over ben.
Is het trouwens een leuk idee om de PR's in de OP te zetten of is dat ontmoedigend voor de echte beginnelingen?.
Tssquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar dan alleen de echte PR's, oftewel, gemeten bij wedstrijden.
Oh, tis helemaal in Belgiëquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:36 schreef Niara het volgende:
De abdijentocht: http://sport.be.msn.com/runningtour/abdijentocht/2012/nl/
Maar het was dus gisteren. Misschien iets voor volgend jaar?
lijkt me geen goed idee..inderdaad beetje ontmoedigend voor al die ploeterende Evy'tjesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Is het trouwens een leuk idee om de PR's in de OP te zetten of is dat ontmoedigend voor de echte beginnelingen?.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lijkt me geen goed idee..inderdaad beetje ontmoedigend voor al die ploeterende Evy'tjes
En voor mij is het een PR,personal record dus... ik heb geen problemen om het hier te vermelden maar om er nu mee te pronken van "kijk mij een goed zijn" hoeft van mij niet.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeer mooi! Had je niet verwacht hè?.
Waren jullie erg kapot na afloop?
Ik was op de finish dood, maar toen we aan het bier zaten was ik weer fit. Het valt me op dat je eigenlijk best snel herstelt (of op adem bent) na zo'n slopende loop (slopend in de zin van je gaat diep, je gaat dood, je loopt op wilskracht).quote:
Ja, apart is dat hè? Je denkt echt dat je halfdood bent en geen stap meer kunt zetten, maar binnen een minuut of 5 was ik weer helemaal fris. Had ook nog best naar huis kunnen fietsen, zo veel energie!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Ik was op de finish dood, maar toen we aan het bier zaten was ik weer fit. Het valt me op dat je eigenlijk best snel herstelt (of op adem bent) na zo'n slopende loop (slopend in de zin van je gaat diep, je gaat dood, je loopt op wilskracht).
welke is dat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:56 schreef YUR het volgende:
Mijn volgende 10km-loopje kan ik onmogelijk een PR lopen. Het is een avondloop met het volgende parcours: Duinen - Strand - Duinen - Strand.
Nu maar hopen op eb...
die klinkt uitdagend in ieder geval! alleen eindigt de inschrijving 22 mei en ik kan nu al bijna 2 weken niet lopen... (zondag weer proberen)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij ook eens meedoen aan een wedstrijd?
Oh ja, sorry, was ik even vergetenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
die klinkt uitdagend in ieder geval! alleen eindigt de inschrijving 22 mei en ik kan nu al bijna 2 weken niet lopen... (zondag weer proberen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |