tuurlijk niet...maar het is voor mij een uitkomst deze kleine loopjesquote:
zou niet helemaal een gek idee zijn..als je bijv. wil starten op de 10EM en in een specifiek startvak qua tijdquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:20 schreef xzaz het volgende:
In Italie heb je dacht ik een licentie van de dokter oid nodig om mee te mogen doen aan evenementen zoals DtD.. weet niet meer zeker maar dacht dat ik dat ergens had gelezen.
Ach, die doelen stel ik mezelf wel. Na Evy (ben nog pas een paar maanden bezig) was dat naar de 6 km. En nu ben ik op weg naar de 7. Veel verder wil ik ook niet komen, ben er 2 a 3 keer per week een uur mee kwijt met in- en uitlopen en dat vind ik wel genoeg. Vind het al een hele prestatie dat ik dit nu kan (ben 40+ en heb nooit eerder gelopen). Daarnaast ben ik ook nog veel tijd kwijt aan mijn paard dat ik ook vier keer in de week rijd. Dus vind het wel prima zo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:13 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ja, als ik een wedstrijd zou doen dan zie ik mijzelf ook als een solist tussen de menigte. Dan ren ik ook voor mijzelf. Tis meer om vaste doelen te stellen. Verder train ik wel altijd alleen en het liefst in de natuur.
datquote:
ik ben van vijf minuten aan één stuk naar een 1,25 km aan één stuk gegaan, en vervolgens naar 2,5 km aan één stuk. gisteren een interval gedaan die me vele malen moeizamer afging dan het afstandslopen .. morgen wil ik voor de 5k aan één stuk gaan. Waarschijnlijk ga ik het niet redden, maar als ik het wél red ben ik (heel) trots op mezelfquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:49 schreef robdriessen het volgende:
*duit in zakje*
Misschien ten overvloede, en dit is al vaker en al beter door anderen gezegd, maar:
laat je niet 'gek maken' door de resultaten van anderen die sneller en/of verder rennen dan jijzelf. Hou je eigen tempo aan, dan ren je jezelf niet kapot en heb je minder kans op blessures. Focus op uithoudingsvermogen en een constant tempo, waarbij je aan het einde van je run het gevoel hebt dat je jezelf uitgedaagd hebt EN dat je lekker gelopen hebt (vooral dat laatste) Dus liever elke run een beetje verder dan een beetje sneller. Snelheid komt later wel, zorg eerst maar eens dat je 1km aan één stuk kan rennen. En als volgende doel 2. En daarna 5. Enzovoorts.
Heb ik het zo een beetje goed verwoord, medestanders?
ben het helemaal met de eens DarkElf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:46 schreef DarkElf het volgende:
Mooie tijden zie ik hier, proficiat!
En ik doe soms mee aan georganiseerde lopen en zie t ook niet als wedstrijd.
Ik vind t gezellig, leuke sfeer, spreek weer mensen die ik af en toe zie op zulke dingen, loop in een andere omgeving en wil t lekker uitlopen.
Mijn focus ligt meer op afstanden idd dan op snelheid. Zie veel mensen toch zwichten en steeds sneller willen terwijl ze eerst genieten en lopen belangrijker vonden en dat is voor hun prima maar voor mij te ... gestresst of hoe moet ik t noemen.
Dus trek idd vooral je eigen plan, en geniet! Denk ik dan hè?
Idem.quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat sport ik eigenlijk veel als ik dat zo lees.... en dan werk ik ook nog eens meer dan 40 uur per week en toch nog tijd voor andere leuke dingen. Nou ja, hebben geen kinderen dat scheelt natuurlijk zeeen van tijd. En energie....
Dat ben ik hier nu ook aan het doen, alleen is de werkdag net begonnen...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 06:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
ben hier de klok aan het vooruit kijken,
Ingeschreven voor Amersfoortquote:Beste Viking84,
Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 10 kilometer trimloop! Je startnummer (Race-Timer met ingesealde chip) wordt in de week van 28 mei per post aan je verzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |