Ah!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:33 schreef streamnl het volgende:
die 1000 meter is NIET op sportschoen maar met je kisten aan. En na 200 meter weet je totaal niet meer hoe je je wapen vast moet houden. Geloof mij, die is niet makkelijk. Daardoor vallen de meeste af.
Ik zal eens googelen naar dat boek, ik hoor er goede verhalen over door jullie.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:48 schreef streamnl het volgende:
Ik ga hem denk ik ook niet halen. Ik heb het eigenlijk al te druk met andere dingen (omscholen na mijn werk, dus huiswerk) En een boek lezen in bed doe ik niet.
Als ik zo vlug de recensies las, dan is dit geen boek voor mij.
Ja, en dat vind ik ook wel een beetje irritant: ik sla door als ik ergens heel enthousiast over ben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:06 schreef streamnl het volgende:
wanneer ik een boek lees, dan lees ik eerst de achterkant en dan moet ik een aantal steekwoorden lezen nl. moord, duister, gruwelijk![]()
Ik hou van lezen maar wel van SF en thrillers.
Je hebt wel de smaak te pakken gekregen, is het niet?
Als ik dat ga doen kan ik beter gaan snelwandelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Mogelijk ga ik morgen met hartslagmeter trainen, eens kijken wat er gebeurt als ik me braaf aan de hardloopzones houd.
Ja ik ook, vrees ik, maar ik wil het toch een keer volgens het boekje doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen kan ik beter gaan snelwandelen.
Nou, die haal ik no way op dit moment. Hoewel, de 1 km voluit moet lukken (en daarna ben ik doodquote:Op vrijdag 18 mei 2012 08:06 schreef streamnl het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen dat de wedstrijden gisteren goed bevallen zijn. Als ik straks bij mijn eerste wedstrijd al de helft zo enthousiast ben als jullie, dan is mijn missie al geslaagd![]()
@Viking84 vond het leuk om te lezen waar je stiekem allemaal aan moest denken. Ik heb zelf ook nog nooit een wedstrijd gelopen dus ik weet net zo veel als jij gisteren. Oke,misschien ietsje meer nu door jouw feedback
Voor de beter (ervarende) lopers:
Ik ben 9 jaar militair geweest. En de militaire behoren een goede conditie te hebben. Je hebt sowieso een minimale eis waar je aan moet voldoen en dan heb je nog testen die je mag doen en als je die haalt dan heb je een speldje extra op je nette pak.
Ik ben een tijdje aan het zoeken geweest waar mijn papieren lagen (het is toch al weer 6 a 7 jaar dat ik geen militair meer ben) MAAR ik heb ze gevonden. Ikzelf vind het altijd leuk om mezelf te controleren met andere. Jullie denk ik ook anders zou je geen wedstrijden mee lopen ook al is het recreatie
Ik heb geen scanner dus ik ben nu alles over aan het typen in een word bestand zodat ik daarna CTRL C/V kan doen.
Dan kan je zien wat de eisen van hun zijn en of jij die eventueel ook kan halen.
@rechtsedirecte
hoe laat is het nu daar?
Ook op kisten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, die haal ik no way op dit moment. Hoewel, de 1 km voluit moet lukken (en daarna ben ik dood). Mijn tempo is gewoon veels te laag.
Gewoon linken naar hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik ook wel een beetje irritant: ik sla door als ik ergens heel enthousiast over ben.
Is het trouwens een leuk idee om de PR's in de OP te zetten of is dat ontmoedigend voor de echte beginnelingen?.
Alleen weet ik niet hoe ik moet saven lol.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:39 schreef streamnl het volgende:
Aan de ene kant vind ik dat wel goed dat niet iedereen zo makkelijk die eisen haalt. Het zijn toch onze militaire. En van hun verwacht ik dat ze toch een beter conditie hebben dan de gemiddelde nederlander!
@slacker_nl
Thanks weer een snelkoppeling erbij
grappige link. Terwijl ik hem aanpas zie ik dat Viking84 hem ook invult![]()
Dat is al gebeurd. Dit is Google docs.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen weet ik niet hoe ik moet saven lol.
Veel succes ermee!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:48 schreef Stefan het volgende:
Kijken of ik nu Evy les 1 de 9 min hard lopen haal
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:48 schreef Stefan het volgende:
Kijken of ik nu Evy les 1 de 9 min hard lopen haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |