quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:40 schreef mosselmossel het volgende:
Woehoe! Het is gelukt! Evy werkt dus inderdaad.![]()
Voor de aller- allereerste keer een half uur zonder Evy en vooral zonder wandelpauzes meer. Het ging zo lekker! Rustig begonnen en uiteindelijk stond ik na een half uur op 5,20 kilometer
km Pace (min/km) Elevation (m)
1 6:00 -1
2 6:03 1
3 5:36 -1
4 5:36 0
5 5:41 2
6 5:52 -1s
Goed gedaan!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:40 schreef mosselmossel het volgende:
Woehoe! Het is gelukt! Evy werkt dus inderdaad.![]()
Voor de aller- allereerste keer een half uur zonder Evy en vooral zonder wandelpauzes meer. Het ging zo lekker! Rustig begonnen en uiteindelijk stond ik na een half uur op 5,20 kilometer
km Pace (min/km) Elevation (m)
1 6:00 -1
2 6:03 1
3 5:36 -1
4 5:36 0
5 5:41 2
6 5:52 -1s
Ik ben 15 maart met les 1 begonnen. Nooit verzaakt. Ik was vooral in het begin soms kapot na een les, maar het lukte altijd. Alleen op het eind heb ik één keer een les opnieuw gelopen (een 10-1-20-les), omdat ik moest opgeven omdat ik te hard startte.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef streamnl het volgende:
[..]Proficiat!!!!
Waar ben je ingestapt en hoe ervaarde jij die les als ik dat mag vragen?
goede schoenen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:45 schreef Saninl het volgende:
Les 2 van Renate 10km (15x 1' rennen met 1' rust na elke minuut)
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds (ook al met Evy 0-5km) eerder "last" van mijn schenen dan van mijn conditie...
Proost!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
Slacker,GotC en ik zitten nu in Delft een biertje te drinken om te vieren dat slacker en ik weer een dik PR hebben gelopen
ik zag je ja!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Hoi! Net geen pr, wel een ok tijd op zich. Ging de eerste 6 km van een leien dakje, daarna kreeg ik het zwaar. En de laatste 2km had ik het heel koud ineens en wat licht in mn hoofd. Heel weird.
Gotc ook nog gezien volgens mij en zij mij volgens mij ook. Startnr 135.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:15 schreef GotC het volgende:
[..]
ik zag je ja!heb alleen een foto van achteren van je, sorry
Feli!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
Slacker,GotC en ik zitten nu in Delft een biertje te drinken om te vieren dat slacker en ik weer een dik PR hebben gelopen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha. Wel tof dat je iig een foto maakte. Ik dacht: is het haar? en ik zag jou ook denken: is het haar? dus je moest het wel zijn lol.
Ben benieuwd naar de officiële tijd, want ik wist niet zo goed wanneer ik m'n Garmin aan moest zetten. Mensen begonnen twee keer te rennen en stopten toen weer. En ik had een gigadroge keel, dus twee keer water moeten drinken. Zo zonde van de tijd. Is daar geen ander systeem voor? Dat je gewoon via een rietje water naar binnen kunt slurpen en dus niet (bijna) hoeft te stoppen?
Gefeli slacker en Yur!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Is daar geen ander systeem voor? Dat je gewoon via een rietje water naar binnen kunt slurpen en dus niet (bijna) hoeft te stoppen?
Die was ik nog aan het zoekenquote:
Fijn dat het goed ging!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wilde er 8 lopen vandaag, omdat het erg goed gaat met mijn schenen en ik me kiplekker voelde. Kwam ik terug, had ik er alweer 8,55 opzitten. Weer lekker 2 dagen rust pakken nu.
En mezelf beloond met deze (in de sale bij Zalando, ik ben onverbeterlijk)
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:55 schreef slacker_nl het volgende:
En wat voor een PR! 53zoveel voor zowel Yur als moi.
Ga trouwens echt een garmin oid kopen, Endomondo blijft raar doen met GPS, tis niet leuk meer zo...
Hoe kun je je nou over die 5 sec. druk maken, en zou dat nou echt iets hebben uitgemaakt met dat je er op het laatst doorheen zit?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:30 schreef Viking84 het volgende:
ik wilde na een minuut of 10 pas rond de 6.15 gemiddeld zitten (en daar op eindigen), maar ik heb de eerste 6 km met 6.10 gelopen
Rent dat een beetje fatsoenlijk?quote:
Laat het jullie smaken!quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef YUR het volgende:
Het was, IMHO, sowieso een PR geweest, eerste wedstrijdloop ooit..quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:26 schreef Viking84 het volgende:
WHAAAH toch een PR!![]()
![]()
Netto 1.02.30
10 secs sneller!
![]()
![]()
![]()
Nou, ik weet niet of dat lukt. Hangt ervan af wanneer de volgende keer isquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het was, IMHO, sowieso een PR geweest, eerste wedstrijdloop ooit..
Gefeliciteerd! Volgende keer binnen het uur?
Oh die les ga ik straks doen. Zal onthouden dat ik niet te hard moet startenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben 15 maart met les 1 begonnen. Nooit verzaakt. Ik was vooral in het begin soms kapot na een les, maar het lukte altijd. Alleen op het eind heb ik één keer een les opnieuw gelopen (een 10-1-20-les), omdat ik moest opgeven omdat ik te hard startte.
Ik kan het iedereen aanraden om te beginnen met hardlopen met dit schema. Voor mij heeft het gewerkt. En belangrijker: ik vind het leuk en wil door.
Zeer mooi! Had je niet verwacht hè?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:15 schreef YUR het volgende:
Woohoo
53.41!
Vorige week om deze tijd was mn PR nog 57.18
Wel balen dat slacker 11 seconden sneller was dan ik![]()
Ik was naar de klotequote:Op donderdag 17 mei 2012 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeer mooi! Had je niet verwacht hè?.
Waren jullie erg kapot na afloop?
Hey, herkenbaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:45 schreef Saninl het volgende:
Les 2 van Renate 10km (15x 1' rennen met 1' rust na elke minuut)
[ afbeelding ]
Ik heb nog steeds (ook al met Evy 0-5km) eerder "last" van mijn schenen dan van mijn conditie...
Haha. Ik baalde wel dat ik niet nog even wat harder was gegaan, maar ik was ook redelijk stuk. En ik was echt even bang dat ik tegen de vlakte zou gaan dus. Kreeg het na een kilometer of 8,5 helemaal koud, licht in m'n hoofd... Maar ja, op dat punt geef je natuurlijk niet meer op.quote:
Hoe heet de schrijver?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Praktijkboek voor hardlopers is ook binnen. Ziet er indrukwekkend uit! Heel praktijkgericht idd. Morgen meenemen in de trein, ben heel benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |