oh daar niet? Arme jij!quote:
Kop van Zuidquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kwam tijdens het lopen allemaal mooie dingen tegendus tijdens de intervallen in heb ik een paar foto's gemaakt
misschien is het wel leuk om zo onze rondjes te laten zien aan elkaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat snap ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wel leuk! Maar ik ga echt geen camera meeslepen
jupquote:
Nee, dat niet. Maar ik heb alleen een iPod bij me, en ik vind dat genoegquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat snap ikben ik echt de enige die zn smarphone meeneemt voor kekke grafiekjes enzo
Voor kekke grafiekjes heb ik een Garminquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat snap ikben ik echt de enige die zn smarphone meeneemt voor kekke grafiekjes enzo
Harder lopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:38 schreef Maraca het volgende:
![]()
Hoe krijg je het beste stof van je hardloopschoenen?
quote:
Nee zeker niet. Ik vind dat het lopen ook stukken leuker maken. Meer competitie met jezelfquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb m'n telefoon wel bij me maar ik wil m'n ritme niet onderbreken...quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ziet er vrij glad uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:39 schreef Swetsenegger het volgende:
ik heb wel altijd mijn telefoon mee en maak ook wel eens een fotootje tijdens het lopen.
[ afbeelding ]
Ja na die 8KM was ik redelijk kapot kan ik me nog herinneren. Door de kou (gevoelstemperatuur -15) en door het constante gecorrigeer.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ziet er vrij glad uit![]()
ik ben echt n mooi weer loper geloof ik
De Manteling van Walcheren!quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Normaal maak ik geen foto's tijdens het lopen omdat ik altijd in hetzelfde park loop, maar een tijdje terug heb ik een rondje in Zeeland gelopen en toen heb ik 2 foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was bij Burgh Haamstedequote:Op donderdag 17 mei 2012 13:55 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De Manteling van Walcheren!(bij Oranjezon in Vrouwenpolder, als ik me niet vergis)
het is zoveel leuker om te lopen als de omgeving een beetje mooi isquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:43 schreef MissBliss het volgende:
Normaal maak ik geen foto's tijdens het lopen omdat ik altijd in hetzelfde park loop, maar een tijdje terug heb ik een rondje in Zeeland gelopen en toen heb ik 2 foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mooi is het daar. Ik zal van de week weer eens die kant opgaan, tis er nu prachtig groen en als de zon schijnt krijg je daar hele mooie lichtinvallen van.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:14 schreef mosselmossel het volgende:
Vooral die bovenste is super DarkElf.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:35 schreef xzaz het volgende:
Man, nu alweer zin in de winter als ik die plaatjes zie. Dit jaar goede termo kleding kopen voor deze winter en dan heerlijk lopen! Zo zin in!
[ afbeelding ]
Vind dit een master idee, alleen ik doe er niet aan mee. Ik heb wel een gsm bij voor endomondo en om nog naar Evy te luisteren. Maar ik haal hem niet uit mijn broekzak totdat ik klaar ben met de les.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kwam tijdens het lopen allemaal mooie dingen tegendus tijdens de intervallen in heb ik een paar foto's gemaakt
misschien is het wel leuk om zo onze rondjes te laten zien aan elkaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, ik neem hem ook nog mee. En puur zodat ik alles bij kan houden op Endomonde. Maar als ik de 10 in 1 keer haal dan koop ik een horloge die hetzelfde kan en wil ik gaan proberen om zonder muziek te gaan lopen. Sommige hier zweren erbijquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
Ik ben wel stiekem jaloers op jullie. Mij lijkt het heerlijk om in de branding te lopen en dat is voor jullie lekker dichtbij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:40 schreef GotC het volgende:
Het was warm
Maar ging heeeeerlijk:
http://www.endomondo.com/workouts/qAKCQsOyw_A
15x1 min, tussendoor 1 min wandelen
Bedankt voor je uitleg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben blind begonnen. Liep de eerste keer 3KM, toen intervallend 5KM. Daarna een keer of 3 5KM aan 1 stuk en vervolgens kon ik 2 weken niet lopen wegens een enorme pes anserinus ontsteking.
Na een week of 3 fisio en ondersteunende bovenbeen oefeningen weer voorzichtig begonnen met een kilometer of 2, langzaam uitgebreid naar 3KM en daar een aantal weken op blijven hangen. Toen in laag tempo naar 5KM toe, die heb ik wel een maand of 2 gelopen en in korte tijd uitgebreid naar 10KM en recentelijk 15KM gaan lopen.
In mijn ervaring is het makkelijk uit te breiden als je eenmaal 8KM zonder moeite kan lopen. Maar een goede stelregel is dat je de volgende dag geen pijn meer mag hebben na een loop. Heb je de volgende dag nog last heb je teveel van jezelf gevraagd.
Dat probeer ik ook te doen. Ik heb de laatste tijd te veel vervelende berichten gelezen over mensen met blessures.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind het een mooi doel, halve marathon in een jaarMoet goed te doen zijn, zolang je maar naar je lichaam luistert
Absoluut! Goed luisteren naar je lichaam... heb ik helaas niet altijd gedaan...of te laatquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef streamnl het volgende:
Ik laat me zeker niet daardoor ontmoedigen maar ik kan wel van andere eventuele gemaakte fouten leren. Voorkomen is beter dan genezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |