oh daar niet? Arme jij!quote:
Kop van Zuidquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kwam tijdens het lopen allemaal mooie dingen tegendus tijdens de intervallen in heb ik een paar foto's gemaakt
misschien is het wel leuk om zo onze rondjes te laten zien aan elkaar?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat snap ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wel leuk! Maar ik ga echt geen camera meeslepen
jupquote:
Nee, dat niet. Maar ik heb alleen een iPod bij me, en ik vind dat genoegquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat snap ikben ik echt de enige die zn smarphone meeneemt voor kekke grafiekjes enzo
Voor kekke grafiekjes heb ik een Garminquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat snap ikben ik echt de enige die zn smarphone meeneemt voor kekke grafiekjes enzo
Harder lopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:38 schreef Maraca het volgende:
![]()
Hoe krijg je het beste stof van je hardloopschoenen?
quote:
Nee zeker niet. Ik vind dat het lopen ook stukken leuker maken. Meer competitie met jezelfquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb m'n telefoon wel bij me maar ik wil m'n ritme niet onderbreken...quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |