Niet zo stressen. Als je twijfelt, ga je ruim op tijd weg en doe je rustig aan. Ik snap al dat gestress nooit zo...quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben alleen geïnteresseerd in m'n eigen evenement. En jullie gaan wel fietsen? Tss, nu ga ik ook weer twijfelen
.
Maar zou het erg druk zijn bij het stadhuis, dat vraag ik me meer af. ik wil niet in tijdnood komen natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stiekem zou ik best New York willen lopen. Of Boston, want die is lekker heuvel af
New York is natuurlijk mn grote droom. Maar het is voor ons makkelijk om er bijvoorbeeld eentje in Schotland (familie van GotC) te lopen. Of gewoon ergens een korte vakantie van makenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Stiekem zou ik best New York willen lopen. Of Boston, want die is lekker heuvel af
Voorlopig heb ik pas 2 keer 15KM gelopen en na mijn 10 van vanochtend had ik ook niet echt het idee "Goh, laat ik dat rondje nog ff 3 keer doen" ;-)quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou dan ook voor New York gaan denk ik. Maar ik weet niet of ik wel een hele Marathon zou willen lopen. Vind een halve al een hele uitdaging en ga eerst maar 's kijken hoe en of mijn lichaam dat leuk vindt
Schotland is wel verschrikkelijk mooi. Zou d'r best een rondje willen lopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:29 schreef YUR het volgende:
[..]
New York is natuurlijk mn grote droom. Maar het is voor ons makkelijk om er bijvoorbeeld eentje in Schotland (familie van GotC) te lopen. Of gewoon ergens een korte vakantie van maken
Ik kom op m'n eigen endomondopagina uitquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:32 schreef egelhond het volgende:
Zonet les 25 van Evy gelopen. Ging erg lekker! Had in het begin iets rustiger aangelopen omdat ik nu 2x 13 min moest lopen maar was helemaal niet nodig, heb het gewoon volgehouden zonder echt moe te worden
http://www.endomondo.com/workouts/
Topquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel veel succes Vik!
Vind het zo vreselijk dapper van je! Ben gewoon plaatsvervangend trots
Ben net terug van een ronde van 15.5 km met 10.5 per uur (pace 5.36).
Moe wel nu
Ja, idem!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik pas 2 keer 15KM gelopen en na mijn 10 van vanochtend had ik ook niet echt het idee "Goh, laat ik dat rondje nog ff 3 keer doen" ;-)
Over een paar weken ga ik er hopelijk rennenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schotland is wel verschrikkelijk mooi. Zou d'r best een rondje willen lopen
Dat gaan wij dit weekend doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schotland is wel verschrikkelijk mooi. Zou d'r best een rondje willen lopen
In het weekend je duurloopjes doen danquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, idem!Ben al blij dat ik toen die Zeven Heuvelen heb uitgelopen en dat vond ik ook écht wel heel leuk. Wil kijken of ik het bij de 21 ook nog leuk vind, maar dat is geen garantie dus. Het moet ook wel leuk blijven, en ik vind rennen écht heel leuk, maar wat ik nu zo fijn vind is dat ik binnen een uur een goede work-out kan hebben
Als ik meer ga rennen kóst het me ook meer tijd en nu ben ik student en kan ik dat allemaal wel redelijk makkelijk inplannen, maar toch: 'even 21km rennen' doe je niet 'even'. Even 10km kan nog wel
O?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:43 schreef DarkElf het volgende:
succes vik en veel plezier
en ieder ander die meedoet met een loop vandaag en dit weekend of gewoon gaat lopen vandaag ook. Het is werkelijk zalig weergenieten dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |