Hoe meer doelen hoe meer je wil doen en meer zin hebt. Dat is tenminste mijn motivatie voor de komende paar jaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
toen ik aan het trainen was voor de 5 kwam het echt niet in me op om al veel verder te denken dan drie kwartier achter elkaar te lopen. Nu houd ik het zeker 90 minuten vol maar dat is ook stap voor stap gegaan.
Dat heb ik wel. Ik wil (lees moet) de halve marathon kunnen rennen. Dat is mijn streven. En aangezien ik een vrij nieuwe loper ben moet ik een aantal sub doelen hebben om dan op het eind da halve marathon te kunnen lopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
toen ik aan het trainen was voor de 5 kwam het echt niet in me op om al veel verder te denken dan drie kwartier achter elkaar te lopen. Nu houd ik het zeker 90 minuten vol maar dat is ook stap voor stap gegaan.
dus tot die tijd ben je niet tevreden?quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:00 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb voor mijzelf een vrij hoog doel gesteld. Als ik over 6 a 7 jaar mijn doel eens kan bereiken dan ben ik al meer dan tevreden. Het leuke aan een doel bereiken is toch de weg ernaar toe
Juist wel. Iedere voorbereiding met het uiteindelijke doel in gedachten biedt extra motivatie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus tot die tijd ben je niet tevreden?
Ik ben blij met elk klein stapje voorwaarts. Elk pr, elke kilometer extra...
Ik weet dat ik het niet moet maar inwendig denk ik er heel anders overquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Je moet helemaal niks. Ik zou er iig nog geen data aan vastknopen als ik jou was. Eerst steady die 5, daarna aan snelheid werken op de 5, daarna lekker de 10 etc etc. Ik wil ooit nog wel eens een marathon lopen maar daar koppel ik op dit moment ook geen bepaald jaar aan. Eerst die HM
.
succes! En rustigaan dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:21 schreef Yuki het volgende:
Met 0,0 motivatie ga ik zo aan de volgende les van Evy beginnen.
Hopelijk houdt m'n knie zich goed...
Vind het een mooi doel, halve marathon in een jaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet moet maar inwendig denk ik er heel anders overik ben heeeeel erg prestatie- en comparatief gericht. Altijd al geweest. Ik heb er nog niet helemaal een data aan geplakt. Mijn data is ergens in 2013. Dus dat is een ruim bergrip. Maar zoals er net ook al iemand posten. Ik geniet heel erg van de weg naar mijn doel toe. Elke keer weer merken dat je een stukje dichterbij komt, heerlijk!
Mare ik ga nu broertje aanmoedigen bij zijn toernooi
quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind het een mooi doel, halve marathon in een jaarMoet goed te doen zijn, zolang je maar naar je lichaam luistert
hier sluit ik me bij aanquote:
Jij en anderen succes!quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:43 schreef Quoi het volgende:
Alle Golden Ten lopers veel plezier! Ik heb er zin in! (en ben stiekem zenuwachtig omdat er zoveel bekenden komen)
Kijk, dat zijn nog eens doelenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:44 schreef Drassss het volgende:
PR's op de 10km, halve marathons, marathons.. Duathlons.. fatsoenlijk leren zwemmen en baantjes kunnen trekken, fietstochten van 150 a 250km fietsen.. triathlons en als ultieme einddoel een iron man
Haha, ik zou liever eerst de marathon van Rotterdam gaan lopen. Stel dat je naar New York gaat (loeiduur) en het gaat daar mis... brr... Ik ga dit jaar ook een paar halve marathons lopen, zo is het plan. Beetje werken aan m'n snelheid, zodat ik bij de CPC volgend jaar hopelijk een leuke tijd kan neerzettenquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:30 schreef YUR het volgende:
Ik wil eerst nog wat halve marathons lopen, en daarna wellicht doorgaan voor een marathon. En áls ik er dan eentje ga lopen, wordt het er eentje in het buitenland. Gewoon om het extra speciaal te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |