quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:14 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Dan word het tijd dat jullie harder je best doen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:18 schreef streamnl het volgende:
Ontspan, het was niet serieus bedoeld.
Je kent me hopelijk al iets beter daarvoor.
Mare ik ga een keer op tijd naar bed. Welterusten ieder en een sportief lang weekend
I second that!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wel pics plaatsen! Ik vind dat een prima regel: nieuwe haardloopkleren die moet je showen!
mijn vooruitzicht vanavond:quote:Op donderdag 17 mei 2012 00:38 schreef Ach3r0n het volgende:
Het was vanavond inderdaad wat fris, maar met de zon erbij en uit de wind prima te doen.
maar kou bestaat niet, alleen slechte kledingquote:Today
Thursday 17
Scattered showers, some possibly heavy from evening. Snow lowering to 500 metres overnight. Westerlies, rising to gale in exposed places this afternoon, gusting 100 km/h.
inderdaad..morgenstond and all that..!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 04:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh sneeuw!! Succes!!
Ik zit trouwens in de auto, ochtendmensen ftw!:D
Mooi dat je goed geslapen hebt veel succes vanmiddag. Ik ga er niet bij zijn de bbq van gisteren was toch erg gezellig dus een wedstrijd is nu even geen goed plan dus vanmiddag maar even rustig 10 km lopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Mogguh. Lag om half 9 al in bed en ben nu weer helemaal fris! Zin in vanmiddag, spannend hoor!
Voor mijn gevoel ben je vroeg bezig zegquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:24 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen weer lekker gelopen, heerlijk in het zonnetje.
En een snellere 5km dan vorige keer zonder dat ik er erg in had![]()
http://www.endomondo.com/workouts/qjeDjCGXjdQ
Ik mocht mijn nieuwe shirt alvast aan van mijn vrienddat hielp vast!
![]()
En het heeft geholpen. 2min15 sneller dan je vorige record. Zeer netjes!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:24 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen weer lekker gelopen, heerlijk in het zonnetje.
En een snellere 5km dan vorige keer zonder dat ik er erg in had![]()
http://www.endomondo.com/workouts/qjeDjCGXjdQ
Ik mocht mijn nieuwe shirt alvast aan van mijn vrienddat hielp vast!
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:40 schreef roos85 het volgende:
Zo dat was les 7 al weerwat een genot om op hardloopschoenen te lopen!
Les ging best lekker, alle minuten kunnen uitlopen (al was het soms echt op wilskracht) alleen vind ik het nog wel lastig om mijn ademhaling goed onder controle te houden tijdens het lopen.
Blij om te horen dat je minigriep waarschijnlijk voorbij is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, 10.7KM in een uurtje na correctie van wat kleine gps spikes. Voor het eerst in 3 weken conditioneel weer eens lekker gelopen. Ademhaling goed onder controle, lekker cruisetempo van ergens tussen de 5:35 en 5:40 per km.
Nog wel wat kleine pijntje in voeten en knieën. Ik heb het idee dat mijn 4 daagse minigriepje voor en na die tijd al behoorlijk impact had en heeft op mijn prestaties. Heb toch zeker een week of 4 niet prettig gelopen.
Nou ja, het is weer achter de rug dus op naar de halve marathon
-edit- Ow ja... over de 400KM in de challenge
Evy legt ergens uit om de 2 passen. Dus terwijl je 2 passen maakt haal je adem en bij 2 passen blaas je rustig uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:40 schreef roos85 het volgende:
Zo dat was les 7 al weerwat een genot om op hardloopschoenen te lopen!
Les ging best lekker, alle minuten kunnen uitlopen (al was het soms echt op wilskracht) alleen vind ik het nog wel lastig om mijn ademhaling goed onder controle te houden tijdens het lopen.
toen ik aan het trainen was voor de 5 kwam het echt niet in me op om al veel verder te denken dan drie kwartier achter elkaar te lopen. Nu houd ik het zeker 90 minuten vol maar dat is ook stap voor stap gegaan.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:49 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat is een sub doel
Deze sub doel heb ik nodig om mijn echte doel te bereiken!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |