Het is ook helemaal niet de bedoeling dat ik elke week een wedstrijd loopquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
Elke week een wedstrijd is ook overdreven trouwens. Je geeft jezelf geen tijd om je optimaal op eentje te focussen. Daar zit voor mij iig de charme in. Ik ga die lopen en dan daar alle focus op plaatsen en zorgen dat je PR eraan gaat.
Ja, ik was zo jaloers op de foto's van YUR en GotC.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
AllrightVerder snap ik het wel hoor, ik vind die medailles ook leuk. Voelt het toch een beetje als een overwinning. Ik ben nog steeds heel trots op m'n CPC medaille. M'n eerste!
Zo competitief ben ik niet ingesteld. Elke week een wedstrijd zou voor mij ideaal zijn als stok achter de deur, niet om PR's te lopen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef slacker_nl het volgende:
Elke week een wedstrijd is ook overdreven trouwens. Je geeft jezelf geen tijd om je optimaal op eentje te focussen. Daar zit voor mij iig de charme in. Ik ga die lopen en dan daar alle focus op plaatsen en zorgen dat je PR eraan gaat.
Die van mij was van de 5km, maar ik was er als een kind zo trots opquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik was zo jaloers op de foto's van YUR en GotC.
Volgend jaar een CPC-medaille van de HM, por favor.
Juist dan, ik vind trainen voor een wedstrijd belangrijker dan de wedstrijd zelf *kuch* Nee, maar ben ervan overtuigd dat als je een x-aantal wedstrijden gaat lopen dat je naar zo'n wedstrijd toe gaat werken (al dan niet voor een PR) en dan heb je echt geen wekelijkse wedstrijd nodig. Lijkt mij veel effectiever (kosten/tijd).quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo competitief ben ik niet ingesteld. Elke week een wedstrijd zou voor mij ideaal zijn als stok achter de deur, niet om PR's te lopen.
inderdaad, ik denk er het zelfde over.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo competitief ben ik niet ingesteld. Elke week een wedstrijd zou voor mij ideaal zijn als stok achter de deur, niet om PR's te lopen.
Het is inderdaad om jezelf over de kop te lopen tijdens een loopje omdat je letterlijk en figuurlijk mee ga in de vaart der volkerenquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ben bang dat ik mijzelf ga overbelasten als ik steeds zou gaan meedoen met wedstrijdjes. Ik ben dan weer te competitief. Maarja.. over 5 a 6 weken mijn eerste georganiseerde loop.. misschien kom ik er dan wel op terug en schrijf ik me gelijk voor het volgende in.
voortgang ziet er inderdaad prima uit en sub30 moet er in zitten maar niet echt noodzakelijk omdat je het komende jaar nog zo'n 1500km moet lopen als trainingquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:50 schreef DJMO het volgende:
ik heb over een kleine drie weken m'n eerste wedstrijd, die ik zelf vooral zie als proeven aan het wedstrijdlopen. De enige eis die ik mezelf stel is dat ik 'm onder de 30 minuten loop. En als ik m'n vooruitgang zie over de afgelopen weken, dan moet dat absoluut geen probleem opleveren![]()
ik ben dan wel weer zo streberig ingesteldquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:55 schreef Wiehoe het volgende:
Ik heb nog niet eens aan een streeftijd gedacht voor mijn eerste loopje..![]()
De 4 mijl van gronignen ga ik ook doen.
maar vergeet niet dat een jaar zo voorbij is...dus DJMO heeft nog een (korte) lange weg te gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 23:04 schreef Wiehoe het volgende:
Een kleine jaar dus. Tof. Wellicht dat ik me ook ga inschrijven.
is een klein regionaal loopje niets voor jou? of een loopgroep?quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn er hier ook die absoluut nooit een wedstrijd zullen gaan lopen? Ik vind lopen heerlijk, lekker in mijn eentje door de bossen. Maar met zo'n horde door de stad, moet er niet aan denken....
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is een klein regionaal loopje niets voor jou? of een loopgroep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |