SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier![]()
Honselaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe heet de schrijver?
Misschien zit het tussen mijn 7600 'gekochte' boeken
Doel voor de 8 van Drachten wordt hem onder de 50 minuten lopen (= pace van 6.15, dus dat zou theoretisch moeten lukken). Liever nog iets sneller, maar als ik hem boven de 50 minuten loop ga ik iig niet tevreden zijn. Nog 4 weken de tijd om te oefenen
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Viking, ik ben ook veel wandelaars tegen gekomen. En veel mensen die schijt hebben aan de startvakken
F means you're fucked![]()
Overmoedigen die dachten dat ze de 10 km wel even zouden doenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef YUR het volgende:
Viking, ik ben ook veel wandelaars tegen gekomen. En veel mensen die schijt hebben aan de startvakken.
Is nog verrassend klote om te doen kan ik je vertellenquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik laat ook iemand foto's maken de volgende keer!![]()
![]()
Lol, dat zal wel. We blijven niet mooi stilstaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Is nog verrassend klote om te doen kan ik je vertellen.
Dat, en mensen blijven continu overal voor je staanquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lol, dat zal wel. We blijven niet mooi stilstaan.
![]()
![]()
Was er trouwens niet een mat waar je overheen moet, zodat je weet wanneer je je Garmin aan moest zetten?![]()
Ik kan me bij de 8 van Drachten inschrijven voor de recreatieloop of de wedstrijdloop. Neem aan dat ik de recreatieloop moet hebben?
Nu maar even douchen iig.
Ja, en dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef wyccie het volgende:
Was er trouwens niet een mat waar je overheen moet, zodat je weet wanneer je je Garmin aan moest zetten?. Zodra mensen begonnen te rennen zette ik hem aan. Toen gingen we weer wandelen, Garmin op pauze, en dat nog een keer
.
Schattigquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:36 schreef wyccie het volgende:
Aw. Je was nog echt een wedstrijdn00bje.![]()
Recreatie.![]()
![]()
![]()
Ja, al hadden ze mij ook even tuk hoor...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:31 schreef wyccie het volgende:
Was er trouwens niet een mat waar je overheen moet, zodat je weet wanneer je je Garmin aan moest zetten?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
KNAU wedstrijd, dan heb je een wedstrijdlicentie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Wat is de wedstrijdloop dan? Is dat voor pro's?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
hahah, zo weet ik ook dat je die chips niet moet strikken maar gewoon moet vastmaken met die tie rips. Bij de finish heb je nooit puff om je veters los te maken![]()
![]()
Amateurquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, al hadden ze mij ook even tuk hoor...
F means you're fucked![]()
Snelle amateur voor jouquote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmm, zal ik ook?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Honselaar.
Doel voor de 8 van Drachten wordt hem onder de 50 minuten lopen (= pace van 6.15, dus dat zou theoretisch moeten lukken). Liever nog iets sneller, maar als ik hem boven de 50 minuten loop ga ik iig niet tevreden zijn. Nog 4 weken de tijd om te oefenen
.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik heb mijn eigen chip, maar mijn nieuwe schoenen hebben kortere veters, dus ik ga ze vastmaken met van die vuilniszaksluitstrips. Maar de tie rip is ook wel een goede, want ik hoef ze toch niet los te krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:38 schreef xzaz het volgende:
hahah, zo weet ik ook dat je die chips niet moet strikken maar gewoon moet vastmaken met die tie rips. Bij de finish heb je nooit puff om je veters los te maken![]()
Ik was vreselijk nerveus trouwens, heb me een partij aan lopen stellen vlak voor de wedstrijd.
Mensen die zeggen dat ik laat ben met het halen van m'n inschrijfbewijs (terwijl ik er om kwart voor 2 wasmiss dachten ze dat ik voor de 5 kwam), denken dat ik de speldjes voor het startnr zelf had moeten meenemen etc
, nodig moeten plassen, maar de Brabantse turfmarkt niet kunnen vinden etc etc
.
Doen! Qua mensenmassa valt het heel erg mee! Ik ben een mensenmassahater en ik heb me geen moment geërgerd!quote:.
Je zet natuurlijk wel een veel betere tijd neer dan ik. Ben benieuwd of jij jezelf nog kunt overtreffen als je een wedstrijd loopt, want je bent al zo goed
. Gaan we daarna wat drinken
. Als we een terras kunnen vinden dat open is op zondag
.
Ik zal je vertellen dat je beter áltijd je eigen speldjes mee moet nemen. Lang niet alle lopen delen ze uit! Zat ik daar bij de HM zonder speldjes, en een organisatie die een half uur aan het zoeken was naar duct tape....quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
denken dat ik de speldjes voor het startnr zelf had moeten meenemen etc,
Dat gebeurt altijd!quote:nodig moeten plassen, maar de Brabantse turfmarkt niet kunnen vinden etc etc.
![]()
Over wat voor chips hebben jullie het? Die van mij zat op de achterkant van m'n inschrijfnr.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen chip, maar mijn nieuwe schoenen hebben kortere veters, dus ik ga ze vastmaken met van die vuilniszaksluitstrips. Maar de tie rip is ook wel een goede, want ik hoef ze toch niet los te krijgen.Niet meer actief op Fok!![]()
Ah, dat zijn die nieuwe chips, zie ik steeds vaker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Over wat voor chips hebben jullie het? Die van mij zat op de achterkant van m'n inschrijfnr.
'Vroeger' had je losse plastic chips (een rondje) die je aan je veter vast moet maken. Je kunt ze huren of zelf aanschaffen. Er staat een nummer op. Bij een wedstrijdaanmelding vul je je code in en dan wordt zo je tijd geregistreerd.![]()
Doe ik de volgende keer ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat je beter áltijd je eigen speldjes mee moet nemen. Lang niet alle lopen delen ze uit! Zat ik daar bij de HM zonder speldjes, en een organisatie die een half uur aan het zoeken was naar duct tape....
[..]
Dat gebeurt altijd!.
Die groene heb ik idd bij iemand op z'n schoen gezienquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
Dit zijn de meest gangbare in Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
In Drachten hebben ze blijkbaar net zo'n chip als in Delft:quote:Tijdwaarnemingen, kilometerpunten
Bij de tijdwaarneming wordt dit jaar geen gebruik gemaakt van de ChampionChip, maar zal gebruik gemaakt worden van ChronoTrack Systems. De chip zit hierbij verwerkt in het startnummer. U kunt dus geen gebruik maken van uw eigen chipNiet meer actief op Fok!![]()
De meest gangbare, alleen bij de DtD en de marathon van Amsterdam heb ik die gezien...Alle races van Le Champion dus. De rest heeft die b/d-tag chips.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Allemaal gefeliciteerd met jullie PR's, manEn: pics or it didn't happen!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
.
Tis te zien op Facebook! Whoop, whoop!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Hee, daarvan hebben wij er hier 2quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een keer een Ipico chip gehad, die moest je weer inleveren.
[ afbeelding ]Komt omdat ze voor de wedstrijden rond het Westland vaak die chip gebruiken, betaal je 1x voor en dan blijven ze op je naam geregistreerd
En speldjes..tsja, hebben wij altijd zelf bij onsAls je ze niet krijgt bij je startnummer, dan krijg je ze überhaupt niet meer. Vond t trouwens wel gek hoor, dat jullie het startnummer moesten ophalen. Normaal krijg je die gewoon met de post
Zal wel te maken hebben gehad met t shirt.
![]()
Ik denk dat ik even wat meer ga lurken in dit topic. Krijg steeds meer zin om het weer op te pakken als ik deze verhalen lees
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik neem ze zelf ook altijd mee, maar was het toen helemaal vergeten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
En speldjes..tsja, hebben wij altijd zelf bij onsAls je ze niet krijgt bij je startnummer, dan krijg je ze überhaupt niet meer.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:01 schreef GotC het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zal wel te maken hebben gehad met het drukken van de kosten. Zo op laten halen kost minder dan opsturen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
Vond t trouwens wel gek hoor, dat jullie het startnummer moesten ophalen. Normaal krijg je die gewoon met de postZal wel te maken hebben gehad met t shirt.
Die foto was toch niet aan het einde hè?.
Pff, ik ben vet verbrand op m'n voorhoofd.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:13 schreef GotC het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/m(...)ic-guy-zeddie-little.
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?
Ja doei.![]()
Lopen wij gelijk qua Renate?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Hey, herkenbaarHoeveel heb jij gelopen bij deze les?
[ afbeelding ]![]()
Dit is algemene info van die les, wel meegerekend dat ik toen ik begon met inlopen hem al heb aangezet, en dus ongeveer 4 minuutjes op het begin en einde heb ingelopen. En op het begin ook nog paar warming-up oefeningen
![]()
kan wel merken dat het in NL een vrije dag is...teruglezen is bijna niet meer bij te houden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik had voor les 24 van Evy een route uitgestippeld van precies 5 km. Dus ik daarnet die route lopen, lukt het me niet in de 32 minuten van de les, dus zwaar hevig teleurgesteld moest ik nog best een eind naar huis teruglopen. Keek ik daarnet op afstandmeten.nl, bleek ik een heel stuk verder gelopen te hebben dan gepland (een afslag te ver genomen als het ware) en heb ik dus wel 5.03 km gelopen in de (voor mij) topsnelheid van 9.43 km/uur!
*nu supertrots is*![]()
Terwijl enkelen van ons toch een paar uur afwezig waren vanmiddagquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan wel merken dat het in NL een vrije dag is...teruglezen is bijna niet meer bij te houden.
Yupquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:20 schreef Saninl het volgende:
[..]
Lopen wij gelijk qua Renate?![]()
Dit is algemene info van die les, wel meegerekend dat ik toen ik begon met inlopen hem al heb aangezet, en dus ongeveer 4 minuutjes op het begin en einde heb ingelopen. En op het begin ook nog paar warming-up oefeningen
[ afbeelding ]Ik had m aangezet zodra de les begon
![]()
![]()
winnaars voelen geen pijn, gefeliciteerd YUR en Slackerquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
^^quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan wel merken dat het in NL een vrije dag is...teruglezen is bijna niet meer bij te houdenJa doei.![]()
Wij zaten op de vrachtwagenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan wel merken dat het in NL een vrije dag is...teruglezen is bijna niet meer bij te houdenmaar ik heb ook nog 2x 25min gerend *bikkel is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
inderdaad, supertijden allemaalquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Terwijl enkelen van ons toch een paar uur afwezig waren vanmiddag.
*ik denk dat Jezus hier in NZ nooit ten hemel is gestegen want die dag slaan we over...en Pinksteren dus ook'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Aawww echt? Maar jullie hebben Waitangi Dayquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, supertijden allemaal
*ik denk dat Jezus hier in NZ nooit ten hemel is gestegen want die dag slaan we over...en Pinksteren dus ook
Trouwens, toffe foto YUR
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat is veel velen geen feestdag maar een protestdag... zou imho snel afgeschaft moeten worden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aawww echt? Maar jullie hebben Waitangi Day
Ook omdat ik dan altijd, ivm het rooiseizoen, druk aan het werk ben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wist ook niet dat YUR zo'n lekker ding wasquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aawww echt? Maar jullie hebben Waitangi Day
Trouwens, toffe foto YUR.
gister 10km gelopen, vanavond nog een keer en dan zaterdag rust om zondag een lange duurloop te doen...langzaam richting het officiele marathonschema toewerken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, wij waren die dag toevallig in Wellington, en dat was wel heel gezelligquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is veel velen geen feestdag maar een protestdag... zou imho snel afgeschaft moeten worden.
Ook omdat ik dan altijd, ivm het rooiseizoen, druk aan het werk ben
als we dan over "handig voor de heb" dingen hebben:
sportzonnebril (want Guppy weet wel hoe idioot scherp de zon hier kan zijn)
http://www.trail-running.(...)ing-materiaal-getest
![]()
probeer dit maar eens te weerstaan YUR
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-05-2012 20:43:18 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het lijkt me een goede manier om op te bouwen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:07 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik ga tegenwoordig met mijn vader rustig joggen. Ik woon in de Betuwe en dan loop je al snel door weilanden omdat de wegen zo lang, recht en saai zijn. Maar dan niet van die grote open weilanden, maar het liefst wat dieper de natuur in. Dat heb je hier ook. Je moet wel over een aantal hekjes klimmen af en toe maar dat maakt niet uit
Ik ben een beginner maar mijn vader gelukkig niet. Hij heeft vroeger heel veel hardgelopen maar is een beetje zijn conditie kwijt dus we zijn wel op hetzelfde niveau wat dat betreft.
We kunnen makkelijk een uur weg zijn als we zo'n route nemen. Natuurlijk lopen we tussendoor ook even normaal om te rusten, maar we joggen toch ook flink. Is het heel erg om een beetje aan te modderen hiermee? Hij weet wel een beetje wat ie doet, maar alsnog. We gaan altijd eerst even inlopen, en als we dan een fijn stuk berm zien gaan we rustig beginnen met joggen, kleine stapjes. En als we dan een beetje buiten adem raken gaan we weer lopen. Is dat goed genoeg zo? Na afloop doen we ook nog even stretchen en ik weet gelukkig wel hoe dat moet.
Heb een prima dagje gehad vandaag, m'n eerste wedstrijdloop is achter de rug. Ik heb nog een beetje spierpijn, maar dat is binnenkort weer over. Leuk dat ik Yur en GotC nog tegenkwam, ik herkende 'm eerst niet
Ma pa en oudste zus hebben de 10 km gelopen, dus nadat ik klaar was met m'n 5 km ben ik samen met mijn broertje en moeder (die later kwam) hen gaan aanmoedigen.
Daarna nog lekker gegeten thuis
Children of the night. What music they make.![]()
leuk om te lezen dat de hele familie er bij betrokken was!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het lijkt me een goede manier om op te bouwen.
Heb een prima dagje gehad vandaag, m'n eerste wedstrijdloop is achter de rug. Ik heb nog een beetje spierpijn, maar dat is binnenkort weer over. Leuk dat ik Yur en GotC nog tegenkwam, ik herkende 'm eerst niet
Ma pa en oudste zus hebben de 10 km gelopen, dus nadat ik klaar was met m'n 5 km ben ik samen met mijn broertje en moeder (die later kwam) hen gaan aanmoedigen.
Daarna nog lekker gegeten thuis'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh wauwquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
als we dan over "handig voor de heb" dingen hebben:
sportzonnebril (wnat Guppy weet wel hoe idioot scherp de zon hier kan zijn)
http://www.trail-running.(...)ing-materiaal-getest
![]()
probeer dit maar eens te weerstaan YURkomen die dingen ook op sterkte?
En ja, ik weet! In Kaikoura moesten we op de bus wachten en er was geen beschutting. We dachten dat het wel ging, want ingesmeerd and all. Nou ja, niet echt dusNu heb ik een heel toffe NZ after sun met 97% aloë vera
weet ik niet Gup, maar ik heb hem op het verlanglijstje gezet, "voor de heb"quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh wauwkomen die dingen ook op sterkte?
En ja, ik weet! In Kaikoura moesten we op de bus wachten en er was geen beschutting. We dachten dat het wel ging, want ingesmeerd and all. Nou ja, niet echt dusNu heb ik een heel toffe NZ after sun met 97% aloë vera
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Snap ik! Heel cool!quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet ik niet Gup, maar ik heb hem op het verlanglijstje gezet, "voor de heb"[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De halve familie eerderquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
leuk om te lezen dat de hele familie er bij betrokken was!
Maar t was idd erg leuk.Children of the night. What music they make.![]()
Jep, http://www.uitslagen.nl / http://uitslagen.nl/uitslag?id=2012051708219quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:53 schreef DeHovenier het volgende:
Zijn de tijden al online van de GoldenTen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heeft-ie nou z'n kuiten verstopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Thanks. Waarom staat het niet op de site van de GoldenTenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jep, http://www.uitslagen.nl / http://uitslagen.nl/uitslag?id=2012051708219
Gefeliciteerd, lopers-van-vandaag!
lees net dat de zangeres van 1 van mijn favoriete hardloopliedjes ( Hot Stuff ) Donna Summers is overleden...
![]()
Ben dus 209e geworden, 5km in 26:13
Ik had wel het gevoel dat ik sneller kon btw
Hm, Amersfoort organiseert ook een 10 km op 10 juni, zie ik. Nu wil ik daar eigenlijk ook aan meedoen. Maar ik doe een week later ook al mee aan de 8 van Drachten. Is dat wel verstandig, twee wedstrijden zo vlak na elkaar?Niet meer actief op Fok!![]()
Met wedstrijden ga ik eigenlijk nooit zo hard dat ik doodga, zoals hier bij sommigen. Geen zin om een steek of kramp te krijgen halverwege.
Voor mij is het gewoon een loop van 10km met chiquere tijdsregistratie. Ik zou dus elke week een wedstrijd kunnen lopen.![]()
Ja, ik denk dat ik in dit tempo ook wel elke week een wedstrijd zou kunnen lopen. Ik ga het gewoon doen. té verleidelijk. En verder kijk ik niet meer op de site, want het gaat me klauwen met geld kosten anders, al die wedstrijdenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
Met wedstrijden ga ik eigenlijk nooit zo hard dat ik doodga, zoals hier bij sommigen. Geen zin om een steek of kramp te krijgen halverwege.
Voor mij is het gewoon een loop van 10km met chiquere tijdsregistratie. Ik zou dus elke week een wedstrijd kunnen lopen..
Valt mee toch? Tientje per wedstrijd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik in dit tempo ook wel elke week een wedstrijd zou kunnen lopen. Ik ga het gewoon doen. té verleidelijk. En verder kijk ik niet meer op de site, want het gaat me klauwen met geld kosten anders, al die wedstrijden.
Pa liep overigens 54:07 in de 10km, en mn zus 59:04.Children of the night. What music they make.![]()
Gewoon doen joh! Leuk toch![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, ik ben ook nog reiskosten kwijt hèquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Valt mee toch? Tientje per wedstrijd?
Pa liep overigens 54:07 in de 10km, en mn zus 59:04.. Naar Amersfoort valt het mee, hoef alleen Utrecht - Amersfoort te betalen, maar de inschrijfkosten zijn wel 16 euro en het shirt à 16,50 wil ik eigenlijk ook
. En ik krijg ook een medaille
, vooral dat laatste doet het 'm.
Drachten kost 8 euro, maar een retourtje vanaf Den Haag kost ook tot 35 euro. Dusss...
Ah ja, daar had ik geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook nog reiskosten kwijt hè. Naar Amersfoort valt het mee, hoef alleen Utrecht - Amersfoort te betalen, maar de inschrijfkosten zijn wel 16 euro en het shirt à 16,50 wil ik eigenlijk ook
Drachten kost 8 euro, maar een retourtje vanaf Den Haag kost ook tot 35 euro. Dusss...
Ik wil voorlopig alleen wedstrijden doen in de omgeving en intussen lekker trainen.Children of the night. What music they make.![]()
Ik neem nooit een T-shirt en medaille. Medaille alleen bij uitzonderlijke lopen zoals de HM en de Zevenheuvelenloop.
Reis- en inschrijvingskosten weerhouden me er inderdaad van om het elke week te doen. En je bent er al met al best veel tijd aan kwijt. Zondag is mijn enige vrije dag en die heb ik zo hard nodig om even uit te rusten.![]()
Je kan ook gewoon hardlopend naar de wedstrijd gaan
Zondag is sowieso mijn loopdag. Overigens loop ik ook niet overal hoor. Mijn zus woont in Amersfoort en ik heb er een speciale band mee op de eoa manier. Ik slaap er nog een nachtje over iig. Even kijken wat ik vind als de euforie van vandaag weggeëbd is.
Tijd voor een NS kortingskaartquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook nog reiskosten kwijt hè. Naar Amersfoort valt het mee, hoef alleen Utrecht - Amersfoort te betalen, maar de inschrijfkosten zijn wel 16 euro en het shirt à 16,50 wil ik eigenlijk ook
heb je er zo uit
Ik heb ook nog nooit een medaille gehad, dus mag ik?. Ik vind het wel leuk om die shirts te verzamelen als souvenirs, zeg maar
. Ik hoop dat Drachten geen speciaal shirt heeft, dat scheelt weer. Had vandaag in Delft wel mazzel dat het maar een tientje kostte inclusief shirt.
Heb ik allangquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tijd voor een NS kortingskaartheb je er zo uit
.
Dude, dat is zo'n 80 kmquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
Je kan ook gewoon hardlopend naar de wedstrijd gaan.
De mijne ook, maar als ik gewoon train ben ik hooguit 2 uur kwijt. Bij een wedstrijd heb je reistijd, wachttijd etc. Dat vind ik zonde van mijn dag.quote:![]()
Elke week een wedstrijd is ook overdreven trouwens. Je geeft jezelf geen tijd om je optimaal op eentje te focussen. Daar zit voor mij iig de charme in. Ik ga die lopen en dan daar alle focus op plaatsen en zorgen dat je PR eraan gaat.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Allrightquote:Verder snap ik het wel hoor, ik vind die medailles ook leuk. Voelt het toch een beetje als een overwinning. Ik ben nog steeds heel trots op m'n CPC medaille. M'n eerste!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: