Doen! Qua mensenmassa valt het heel erg mee! Ik ben een mensenmassahater en ik heb me geen moment geërgerd!quote:
Ik zal je vertellen dat je beter áltijd je eigen speldjes mee moet nemen. Lang niet alle lopen delen ze uit! Zat ik daar bij de HM zonder speldjes, en een organisatie die een half uur aan het zoeken was naar duct tape....quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef Viking84 het volgende:
denken dat ik de speldjes voor het startnr zelf had moeten meenemen etc,
Dat gebeurt altijd!quote:nodig moeten plassen, maar de Brabantse turfmarkt niet kunnen vinden etc etc.
Over wat voor chips hebben jullie het? Die van mij zat op de achterkant van m'n inschrijfnr.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen chip, maar mijn nieuwe schoenen hebben kortere veters, dus ik ga ze vastmaken met van die vuilniszaksluitstrips. Maar de tie rip is ook wel een goede, want ik hoef ze toch niet los te krijgen.
Ah, dat zijn die nieuwe chips, zie ik steeds vaker.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef Viking84 het volgende:
Over wat voor chips hebben jullie het? Die van mij zat op de achterkant van m'n inschrijfnr.
Doe ik de volgende keer ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat je beter áltijd je eigen speldjes mee moet nemen. Lang niet alle lopen delen ze uit! Zat ik daar bij de HM zonder speldjes, en een organisatie die een half uur aan het zoeken was naar duct tape....
[..]
Dat gebeurt altijd!
Die groene heb ik idd bij iemand op z'n schoen gezienquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:45 schreef wyccie het volgende:
Dit zijn de meest gangbare in Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tijdwaarnemingen, kilometerpunten
Bij de tijdwaarneming wordt dit jaar geen gebruik gemaakt van de ChampionChip, maar zal gebruik gemaakt worden van ChronoTrack Systems. De chip zit hierbij verwerkt in het startnummer. U kunt dus geen gebruik maken van uw eigen chip
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met jullie PR's, manEn: pics or it didn't happen!
Tis te zien op Facebook! Whoop, whoop!quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:50 schreef SEMTEX het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met jullie PR's, manEn: pics or it didn't happen!
Hee, daarvan hebben wij er hier 2quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een keer een Ipico chip gehad, die moest je weer inleveren.
[ afbeelding ]
Ik neem ze zelf ook altijd mee, maar was het toen helemaal vergeten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
En speldjes..tsja, hebben wij altijd zelf bij onsAls je ze niet krijgt bij je startnummer, dan krijg je ze überhaupt niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:01 schreef GotC het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, wat denken jullie, is hij de Nederlandse versie van Zeddie?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Zal wel te maken hebben gehad met het drukken van de kosten. Zo op laten halen kost minder dan opsturen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef GotC het volgende:
Vond t trouwens wel gek hoor, dat jullie het startnummer moesten ophalen. Normaal krijg je die gewoon met de postZal wel te maken hebben gehad met t shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |