SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik loop niet in een lange tight, heb alleen 3/4e en korte hardloop broekjes. Ik heb verder alleen een lange trainingsbroek, maar die loopt ook prima.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hier alleen 'n 3/4 broek op het moment.. schaam me kapot in een kort broekje, al helemaal als ie ook nog vrij strak zitMisschien moet ik me daar toch maar eens overheen gaan zetten
![]()
bij gebrek aan 'n lange tight loop ik dus in een thermo legging. ik heb wel 'n driekwart liggen, maar zoals gezegd, die vind ik nog te koudquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik loop niet in een lange tight, heb alleen 3/4e en korte hardloop broekjes. Ik heb verder alleen een lange trainingsbroek, maar die loopt ook prima.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik voel zelf het verschil niet als ik in een hardloopbroekje loop of in die gewone trainingsbroek...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij gebrek aan 'n lange tight loop ik dus in een thermo legging. ik heb wel 'n driekwart liggen, maar zoals gezegd, die vind ik nog te koud
't moet wel goed strak zitten; loszittende trainingsbroek gaat irriteren en schuren. is ook de enige reden dat ik tijden het lopen wél een (sport)beha draag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik voel zelf het verschil niet als ik in een hardloopbroekje loop of in die gewone trainingsbroek...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hij is vrij strak hoor, alleen aan de onderkant loopt hij wat uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
't moet wel goed strak zitten; loszittende trainingsbroek gaat irriteren en schuren. is ook de enige reden dat ik tijden het lopen wél een (sport)beha draag.
Slacker, bedankt voor de aanmoediging!! 9,11km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Slacker, bedankt voor de aanmoediging!! 9,11km![]()
wat goed!!
![]()
Morgen inschrijven voor de 4mijl en zaterdag beginnen met trainen, voorgaande jaren zonder training gedaan omdat ik een luie hond ben![]()
![]()
Goed dat je het zegt.. niet vergeten morgen om 19:00 uur in te schrijven voor de 4 mijl.. Is echt iets voor mij om het te vergeten.![]()
hier idem
Die van Groningen? Zit er over na te denken om die ook te doen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Is altijd wel leuk ja, vorig jaar was alleen het weer wat minder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:27 schreef DeLuna het volgende:
Die van Groningen? Zit er over na te denken om die ook te doen.![]()
YW!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Slacker, bedankt voor de aanmoediging!! 9,11kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dank je wel!! Ben er zelf nog steeds een beetje van onder de indrukquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben niet thuis morgen om 19:00u. Is het erg als je "pas" om 20:30u inschrijft?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef Wiehoe het volgende:
Goed dat je het zegt.. niet vergeten morgen om 19:00 uur in te schrijven voor de 4 mijl.. Is echt iets voor mij om het te vergeten.
Kan nog net.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis morgen om 19:00u. Is het erg als je "pas" om 20:30u inschrijft?
Vanaf de 4 mijl site:
"Op woensdag 25 april start de inschrijving voor de 4 Mijl. Om exact 19.00 uur gaat de inschrijfmodule open voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop, bedrijvenloop en wedstrijdlopers. Vorig jaar was het populaire hardloopevenement binnen twee uur uitverkocht."![]()
Heb ik dus ook, alleen is hier voor het eten lopen echt geen mogelijkheid met 2 kleuters en een groep 5'er die tegen half 6 op hun irritants zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef Drassss het volgende:
Ik liep ook graag 5 minuten nadat ik uit mijn bed was gerold. Hooguit een flesje water/sportdrank mee en een uurtje lopenNa het eten vind ik altijd een drama en daarom loop ik liever net voor het eten.
![]()
![]()
Een beetjequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dank je wel!! Ben er zelf nog steeds een beetje van onder de indrukDoe eens trots zijn op jezelf
![]()
![]()
het is dat ik er een logeer adres heb, anders had ik me er niet aan gewaagd hoor, zelfde geldt voor de eenhoornloop waar ik aan mee wil doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
Op zich wel jammer dat Groningen zo ver weg isIk heb er één en ik ben er trots op
HAHAHAHAHHAHquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je beter na 911 in elkaar storten dan naar 112![]()
Oh damn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Kan nog net.
Vanaf de 4 mijl site:
"Op woensdag 25 april start de inschrijving voor de 4 Mijl. Om exact 19.00 uur gaat de inschrijfmodule open voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop, bedrijvenloop en wedstrijdlopers. Vorig jaar was het populaire hardloopevenement binnen twee uur uitverkocht."Misschien moet ik mijn moeder dan maar even vragen..
Wekker morgen om 7 uur. Kijken of ik wakker genoeg ben om te gaan lopen. Gelukkig staat er dan maar 5 op de planning. Kan nog net voordat m'n ouders op de stoep staan.
Ja doei.![]()
hmm, vriendin is naar yoga en laat op zich wachten... Ik wil lopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nu lopen is lekker.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik doe rond deze tijd nog rustig 80 minuten+quote:
(nu niet, maar 5 km ofzo)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
De volgende keer neemt ze dus de huissleutel mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef Jumparound het volgende:
hmm, vriendin is naar yoga en laat op zich wachten... Ik wil lopen![]()
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende keer neemt ze dus de huissleutel mee.
Ecosia
kan die niet in zo'n draagzak mee?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
off topic...het is al een echte dwarsligger'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
man, dat is zwaar joh! dat is wandelend al maar een paar km vol te houden..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan die niet in zo'n draagzak mee?
Ecosia
Als die zo blijft slapen, dan kunnen er nog makkelijk een paar bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)
[ afbeelding ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
@Jumparound, check dit:
Over dat kind, je ziet weleens papa's en mama's zo'n kind in een kinderwagen dumpen en die voorduwen terwijl ze zelf rennen.
[ Bericht 12% gewijzigd door slacker_nl op 24-04-2012 23:42:21 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik heb m'n jongste maandenlang in een geknoopte draagdoek meegenomen op gewone uitjes. Soms dagenlang. (dagje dierentuin ofzo). 't is maar net wat je gewend bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
man, dat is zwaar joh! dat is wandelend al maar een paar km vol te houden..
hoe oud was het toen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb m'n jongste maandenlang in een geknoopte draagdoek meegenomen op gewone uitjes. Soms dagenlang. (dagje dierentuin ofzo). 't is maar net wat je gewend bentInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
9 maanden ofzo ?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo, 5km in 27:42, rustig begonnen en op mn top geëindigd...
Dit is een beter gevoel dan zondag :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
die van mij oud nu bijna 2 ;-)quote:
Weegt iets meer!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)
[ afbeelding ]Hier blijf je toch gewoon voor thuis.
![]()
![]()
ik heb het plan opgevat om de jongste nu te gaan rugdragen, aangezien hij te zwaar wordt voor torsodragen. probleem is dat hij nogal beweeglijk isquote:Op woensdag 25 april 2012 00:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die van mij oud nu bijna 2 ;-)
Weegt iets meer!
goed voor je evenwicht ;-)
Hop, coopertest opgeschroeft naar 2,27
Ecosia
ik dacht net ergens gelezen te hebben dat jij hier in de buurt woont is het niet? (hier is albrandswaard, onder de rook van rotterdam)quote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Jumparound het volgende:
goed voor je evenwicht ;-)
Hop, coopertest opgeschroeft naar 2,27Ik heb er één en ik ben er trots op
nah, ik woon in bussum... Dus dat denk ik niet
Swets en xzaz misschien?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Swets en ET wonen hier niet al tever uit de buurt idd, echter Swets negeert me volledig nadat ik Evy niet als heilig geaccepteerd hebquote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Jumparound het volgende:
Swets en xzaz misschien?.
Slbrandswaard is Portugaal, ik woon Oost Rotterdam, ook onder de rook maar dan wanneer de wind iets anders staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Jumparound het volgende:
Swets en xzaz misschien?![]()
Oh ja Coopertest wil ik ook doen. Miss morgen of vrijdag. Zit nu op 2,1 en moet minimaal 2,2 halen maar wil natuurlijk hoger uitkomen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Dat ben ik!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Een beetjeDoe eens trots zijn op jezelf
Nee, niet met opzetquote:maar ik heb na het rennen wel The 9/11 interview met George Bush gekeken!
volgens die tabel zit ip ik op 25,9%. te laag dus ( had niet anders verwachtquote:Op woensdag 25 april 2012 07:29 schreef Jumparound het volgende:
4 kilo kwijt![]()
en vetpercentage volgens deze tabel 17%)
Vanavond weer lopen, gisteren door file en een afspraak er niet meer aan toegekomen.
Hopen dat het weer net zo goed gaat als de afgelopen keren! :-)![]()
ik mag vanavond ook weer, hoop wel dat m'n buikpuin afzaktquote:Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Trebweb het volgende:
Vanavond weer lopen, gisteren door file en een afspraak er niet meer aan toegekomen.
Hopen dat het weer net zo goed gaat als de afgelopen keren! :-)werd vanmorgen wakker met een ehmm, niet zo prettig gevoel in m'n buik
is wel een heel summiere vorm van vet percentage uitrekenen er wordt niet eens rekening gehouden met je lengtequote:Op woensdag 25 april 2012 07:29 schreef Jumparound het volgende:
4 kilo kwijt![]()
en vetpercentage volgens deze tabel 17%![]()
![]()
Ik hoop gewoon met je mee! Lopen met buikpijn is niets.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik mag vanavond ook weer, hoop wel dat m'n buikpuin afzaktwerd vanmorgen wakker met een ehmm, niet zo prettig gevoel in m'n buik
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Swets en ET wonen hier niet al tever uit de buurt idd, echter Swets negeert me volledig nadat ik Evy niet als heilig geaccepteerd heb.
Nee omdat ik je een dom wijf vind.
![]()
Ik heb altijd zo'n respect voor ochtendlopers!!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
wakker-ish... 7.15 maar eens de deur uit!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij niet zo zou worden? Te pas en te onpas foto's van je kind rond gaan strooien enzo?
***![]()
kijk daar hou ik van +1quote:Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee omdat ik je een dom wijf vind.
![]()
![]()
Succes!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
19.5 volgens dezequote:Op woensdag 25 april 2012 07:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
is wel een heel summiere vorm van vet percentage uitrekenen er wordt niet eens rekening gehouden met je lengte
www.dietenlijst.nl/vetpercentage/Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik ben soft geworden.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo zou worden? Te pas en te onpas foto's van je kind rond gaan strooien enzo?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vandaag weer lekker gelopen... Ben overgestapt op Renate... even weer rustig opbouwen na wat knieklachten. Ging erg goed en er zit zeker een verschil tussen Evy en Renate. De muziek van Renate is veel lekkerder.
Ook in mijn thermo lange broek gelopen. Dat loopt echt veel lekkerder dan in een trainingsbroek inderdaad. Binnenkort echte tights kopen. Vind het toch vreemd om in je onderbroek te lopen![]()
![]()
Dit was de meest afschuwelijke +/-5km die ik ooit heb gelopenquote:Denk dat het net 300m minder was in 28 minuten. Dus qua tijd zéker niets te klagen.
Maar er was geen molecuul zuurstof te vinden en m'n benen voelden als lood. Dus tevreden met tijd, maar man man man![]()
Ja doei.![]()
En toch een nette tijd, dan weet je dat als je in topvorm verkeerd Flash moet oppassen om niet ingehaald te worden
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed gedaan Guppy! En jammer dat het niet lekker ging motorbloempje.
We schijnen er allemaal een beetje last van te hebben volgens mij![]()
Maar wel goed dat je zo vroeg de deur uit bent gegaan!![]()
Toch nog een deelname aan de batavierenrace voor mij
Dat wordt weer eens ouderwets lopen op frikandellen en bier.![]()
Vanmorgen weer gelopen!
Dit keer ander rondje geprobeerd, ging wel moeizaam:
http://www.endomondo.com/workouts/o6r0PptNEmI
Volgende keer 13 minuten! Ben benieuwd...![]()
Gisteren begonnen aan de 5-10km serie van Evy. Moest er weer even inkomen na 9 dagen niet lopen. Ze begint ineens over rare dingen als opwarmen en rekken op je vrije dagen... Nou ja, zeg. En dan ook nog eens een podcast die 2 minuten voor het einde plotseling sto
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Zijn hier eigenlijk renners met ervaring met Evy 5 tot 10 en/of Renate 5 tot 10? Ik hoor graag zowel positieve als minder positieve reacties.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat ben ik!!
[..]
Nee, niet met opzetmaar ik heb na het rennen wel The 9/11 interview met George Bush gekeken!
![]()
Hoe kreeg je dat ineens voor elkaar? Heel rustig gelopen?
Ik kreeg toen het me maar niet lukte > 5 km te lopen ook de tip om een stuk rustiger te lopen en toen liep ik ook ineens probleemloos kilometers verder.
Rustiger lopen is de sleutelquote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg toen het me maar niet lukte > 5 km te lopen ook de tip om een stuk rustiger te lopen en toen liep ik ook ineens probleemloos kilometers verder.
![]()
F means you're fucked![]()
Leuk hè, ochtendloopjesquote:Op woensdag 25 april 2012 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit was de meest afschuwelijke +/-5km die ik ooit heb gelopenDenk dat het net 300m minder was in 28 minuten. Dus qua tijd zéker niets te klagen.
Maar er was geen molecuul zuurstof te vinden en m'n benen voelden als lood. Dus tevreden met tijd, maar man man man![]()
. Liep je ook op een lege maag? Ik loop veel fijner nu ik direct uit het werk loop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden...![]()
23.1 hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
19.5 volgens deze
www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Maar vrouwen hebben een relatief hoog vetpercentageWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ben begonnen met 5-10km Evy, maar nooit afgemaakt volgens mij. Ben toen overgestapt naar een 16km schema van m'n loopgroep en heb tussendoor een 10km gelopen. Heb het gebruikt in de overbruggingsperiode van loopgroep, geen loopgroep, loopgroep. Dat was eigenlijk ook gelijk het moment dat ik ben gestopt om met muziek te lopen, en dus had ik geen zin meer in Evy in m'n oor. Dus nooit afgemaaktquote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
Zijn hier eigenlijk renners met ervaring met Evy 5 tot 10 en/of Renate 5 tot 10? Ik hoor graag zowel positieve als minder positieve reacties.
Wat ik er wel leuk aan vond was dat je itt 0-5km Evy ook aan intervaltraining gaat doen. Maar in hoeverre het je goed voorbereid op een 10km, daar kan ik he weinig over vertellen. Het had wel een bizar nummer ertussen zitten, over weed roken. Heerlijke reggae, maar het is zo stom om mee te zingen om weed te roken tijdens het hardlopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Laat me raden....quote:Op woensdag 25 april 2012 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 5-10km Evy, maar nooit afgemaakt volgens mij. Ben toen overgestapt naar een 16km schema van m'n loopgroep en heb tussendoor een 10km gelopen. Heb het gebruikt in de overbruggingsperiode van loopgroep, geen loopgroep, loopgroep. Dat was eigenlijk ook gelijk het moment dat ik ben gestopt om met muziek te lopen, en dus had ik geen zin meer in Evy in m'n oor. Dus nooit afgemaakt
Wat ik er wel leuk aan vond was dat je itt 0-5km Evy ook aan intervaltraining gaat doen. Maar in hoeverre het je goed voorbereid op een 10km, daar kan ik he weinig over vertellen. Het had wel een bizar nummer ertussen zitten, over weed roken. Heerlijke reggae, maar het is zo stom om mee te zingen om weed te roken tijdens het hardlopen.
of
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef Niara het volgende:
Er is ook nog een verschil tussen 's ochtends om 9 uur en 6 uur direct uit bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden.... Ik kan alleen óf om 6 uur lopen óf om 18:30.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef Niara het volgende:
Daar zou ik inderdaad niet over hardlopen, redelijke grote kans dat je enkels dat niet leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Geen van beide. Nu moet ik het opzoeken ook.. Of vanavond, moet de trein pakken, heb autorijles.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben sinds kort ook aan het hardlopen, maar ik heb nu een een probleempje. Ik ben begonnen met het lopen van 0-5 km en inmiddels doe ik 5 km in zo'n 20-25 minuten, dus het begin is er. Enkel heb ik sinds kort erg veel last van m'n rechter knie, voornamelijk aan de rechterkant van m'n knie en aan de bovenkant bij, volgens mij, de pees aanhechting.
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.![]()
Hoe ben je begonnen met trainen? Welk schema? Hoe vaak in de week?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik ben sinds kort ook aan het hardlopen, maar ik heb nu een een probleempje. Ik ben begonnen met het lopen van 0-5 km en inmiddels doe ik 5 km in zo'n 20-25 minuten, dus het begin is er. Enkel heb ik sinds kort erg veel last van m'n rechter knie, voornamelijk aan de rechterkant van m'n knie en aan de bovenkant bij, volgens mij, de pees aanhechting.
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dit kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk maar het eerste wat mij te binnen schiet is:quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.
http://www.sportsinjurycl(...)tibial-band-syndrome
Ga anders even langs bij de fysiotherapeut.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dit dus, klinkt als een typisch geval van een lopersknie...overbelasting, de conditie is er waarschijnlijk wel maar pezen en spieren zijn nog niet gewendquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik was begonnen met drie keer in de week hardlopen, maar ik heb nu al een aantal dagen rust. Ik zal het tempo wel wat naar beneden schroeven en nog een beetje rust nemen. Ik probeer het aan het eind van de week nog wel een keer. Bedankt voor de reacties![]()
![]()
Ik ben al blij DAT ik 5km kan lopen met een min-of-meer-constante 6:30 min/kmquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef slacker_nl het volgende:
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.Is mijn kruisband-vervangende stukje hamstring ook blij mee
Zo, vanochtend in de sportschool tekeer gegaan en na m'n fietsen, krachttraining en roeien nog een hardloopstukje (op de band, dat wel) van ruim 3km eruit geperst op een voor mij nog zelfs respectabele snelheid van tussen de 8,5 en 9 km/h. Dat viel me niet tegen. Had nog wel wat verder gekund maar ik vond het voor een eerste poging na lange tijd wel welletjes. Lijkt me dus dat de 5km er conditioneel gezien wel weer inzit, dat moet dus snel eens getest worden, en het liefst lekker buiten natuurlijk
. Wie weet van het weekend weer!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
nice, maar dat wordt wel afzien buiten ;-)quote:Op woensdag 25 april 2012 12:06 schreef Jarno het volgende:
Zo, vanochtend in de sportschool tekeer gegaan en na m'n fietsen, krachttraining en roeien nog een hardloopstukje (op de band, dat wel) van ruim 3km eruit geperst op een voor mij nog zelfs respectabele snelheid van tussen de 8,5 en 9 km/h. Dat viel me niet tegen. Had nog wel wat verder gekund maar ik vond het voor een eerste poging na lange tijd wel welletjes. Lijkt me dus dat de 5km er conditioneel gezien wel weer inzit, dat moet dus snel eens getest worden, en het liefst lekker buiten natuurlijk
. Wie weet van het weekend weer!
Ecosia
Je bent toch niet begónnen met 3 keer 5? Hoe heb je opgebouwd?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik was begonnen met drie keer in de week hardlopen, maar ik heb nu al een aantal dagen rust. Ik zal het tempo wel wat naar beneden schroeven en nog een beetje rust nemen. Ik probeer het aan het eind van de week nog wel een keer. Bedankt voor de reactiesNiet meer actief op Fok!![]()
Ik ben aan het trainen voor de 10km in Roosendaal in juni, en heb zo'n schema van m'n zusje dr school.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
Dat schema zei dat ik het volgende moest doen:
8min lopen, 2min wandelen
8min lopen, 2min wandelen
15min lopen, 3min wandelen
18min lopen, 3min wandelen
5min lopen
En toen ik na die laatste 5 min op Endomondo keek, had ik tot m'n grote verrassing 9,11km afgelegdJoehoe!!
Oh nee, de eerste week begon ik met 3 keer 3km ongeveer. Ik gebruik ook het schema van Evy daarvoor. Na de 4e les liep ik 5 km.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent toch niet begónnen met 3 keer 5? Hoe heb je opgebouwd?![]()
Hoe bedoel je? Ivm verschil loopband en buiten of ivm het weer?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nice, maar dat wordt wel afzien buiten ;-).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Verschil met de loopbandquote:Op woensdag 25 april 2012 13:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ivm verschil loopband en buiten of ivm het weer?.
![]()
![]()
I know, ik ben bekend met buitenlopen.. Zal wel weer ff wennen worden maar ik heb - al zeg ik het zelf - toch alweer een vrij redelijke conditie opgebouwd... dus ben vooral benieuwd!
Zal vast wel goedkomen inderdaad, hooguit dat het tempo vasthouden je even tegen gaat vallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:28 schreef Jarno het volgende:
I know, ik ben bekend met buitenlopen.. Zal wel weer ff wennen worden maar ik heb - al zeg ik het zelf - toch alweer een vrij redelijke conditie opgebouwd... dus ben vooral benieuwd!
![]()
Ik heb de band wel af en toe in stijgingspercentage laten variëren (van 0 tot 3%). En ik zet maar niet direct in op 9km/h.
Ik vind buiten lopen juist veel fijner dan op de loopband!quote:
Heerlijk in de buitenlucht en het lijkt net alsof ik dan sneller kan en langer volhouden.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik ook uiteraard, maar je moet wel even "leren" om een tempo te kunnen lopen en die ook vasthoudenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind buiten lopen juist veel fijner dan op de loopband!![]()
![]()
Ik loop binnen op een loopband veel makkelijker, hoef je je niet druk te maken over verkeer, hobbels in de weg, wind etc. En een loopband werkt al voor een deel voor je.
Maar buiten lopen vind ik veel leuker, maar het is wel zwaarder, ook voor je lichaam, de loopband geeft al een deel demping, asfalt heeft dat niet.![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik buiten zelfs makkelijker vind lopen dan op de loopbandquote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ook uiteraard, maar je moet wel even "leren" om een tempo te kunnen lopen en die ook vasthouden
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik ben normaal (...) ook een buitenloper hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ik heb nog maar 1 keer gelopen op de loopband (sinds ik serieus loop) en ik beaam dit. Maar ligt miss ook aan de omgeving (je bent binnen = saai, je hebt weinig zuurstof e.d.)quote:Op woensdag 25 april 2012 15:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik buiten zelfs makkelijker vind lopen dan op de loopbandNiet meer actief op Fok!![]()
Zo, dalijk maar eens les 11 lopen, ziet er makkelijk uit 1 minuut en 2 minuten afwisselend rennen.
Benieuwd hoe het gaat zo in de regen en na een werkdag
Alleen ben ik wat aan het twijfelen... jasje aan of niet. Voor de kou hoeft het niet in elk geval![]()
![]()
Mijn voornaamste afkeer van de loopband is het gebrek aan visuele stimulering. Alleen het display vertelt je hoe ver je bent. Buiten heb je de variatie: ga ik links door het park of rechts langs de winkels? Nog even doorbijten tot het einde van deze straat! Enzovoorts. Ik neem alle drempels, stoepjes, kuilen voor lief
woensdag afspraak bij podoloog... dan ook maar kijken voor nieuwe schoenen
Ecosia
Sowieso is variatie in ondergrond beter dan een loopband.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef robdriessen het volgende:
Mijn voornaamste afkeer van de loopband is het gebrek aan visuele stimulering. Alleen het display vertelt je hoe ver je bent. Buiten heb je de variatie: ga ik links door het park of rechts langs de winkels? Nog even doorbijten tot het einde van deze straat! Enzovoorts. Ik neem alle drempels, stoepjes, kuilen voor lief![]()
Eens met alles, maar wat ik wél weer erg handig vind aan een loopband is dat het een perfecte speelplaats is mbt snelheden, hellingen en afstanden. Heb vanochtend goed het verschil tussen 8, 8.5 en 9 km/h kunnen ervaren en weet nu ook wat ik het prettigst vind lopen. Zo'n groot display voor je neus met allerlei knopjes die weer van alles veroorzaken is best handig.
Blegh, dat was dus 3x niks. Had het gevoel dat ik niet vooruit kwam. Heb echt wel eens lekkerder gelopen. Maar toch alles volgehouden, al was het op een tempo van niks![]()
Volgende keer niet te hard roepen dat een lesje met 1 en 2 minuutjes lopen wel makkelijk lijkt..
Zaterdag 18 minuten aan 1 stuk, benieuwd hoe dat gaat lopen![]()
![]()
Vanavond mag ik weer! Na anderhalve week amper lopen ga ik vanavond de draad weer op pakken. Wil nu voornamelijk op tempo gaan trainen, zodat ik richting de 13 KM ga. Word waarschijnlijk weer vanaf vooraf aan beginnen.
Op een loopband lopen vind ik echt helemaal niksin een warme stinkende sportschool. Totaal geen uitdaging ook.
![]()
Net helemaal netverregend op de fiets.
Ben maar wat blij dat ik uiteindelijk heb besloten niet aan de beekloop mee te doen vanavond.
Ovigens maandag tijdens het stofzuigen(of all things) mijn knie verrrekt ofzo. Het schoot echt compleet verkeerd....dus deze week even rustig aan doen.
Gisteren wat balpirik gekregen van een vriendin en dat spul werkt echt goed![]()
![]()
Dat lesje moet je bewaren, gebruik ik soms wel eens om in te lopen.. wat warm te worden. Les 11 / 14 blijft een leuke les omdat je je zelf goed kan tegenkomen. Volgende week weer.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:35 schreef Deusjevoo het volgende:
Blegh, dat was dus 3x niks. Had het gevoel dat ik niet vooruit kwam. Heb echt wel eens lekkerder gelopen. Maar toch alles volgehouden, al was het op een tempo van niks![]()
Volgende keer niet te hard roepen dat een lesje met 1 en 2 minuutjes lopen wel makkelijk lijkt..
Zaterdag 18 minuten aan 1 stuk, benieuwd hoe dat gaat lopen![]()
Ik heb geen speciale gear. Ik ren in een Adidas trainingsbroek en Nike hardloopschoenen. Meestal draag ik een shirt dat goed ventileert wat je huid ten goede komt. Ik douche zo min mogelijk, alleen na het rennen. Dit is slecht voor je huid en stimuleert de groei van schimmels.
Meestal ren ik zo'n 45 minuten tot een uur, en wissel ik wekelijks van route. Ik woon in de stad met weinig bos en veel uitlaatgassen. Ik zoek toch wel natuurroutes op, langs parken e.d.![]()
Net les 5 gelopen, ging aardig goed en beter dan zaterdag.
Hieronder het resultaat:
http://www.endomondo.com/workouts/ngmCDG_aYCA
Ik ben echt blij dat ik ben begonnen met hardlopen, het voelt goed! En zeker voldaan als je klaar bent, en je weer helemaal lekker voelt!![]()
bedankt voor de tip! Heb t volgens mij nog geen enkele keer zo "zwaar" gehad. Maar heb natuurlijk allerlei oorzaken klaar!quote:Op woensdag 25 april 2012 17:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat lesje moet je bewaren, gebruik ik soms wel eens om in te lopen.. wat warm te worden. Les 11 / 14 blijft een leuke les omdat je je zelf goed kan tegenkomen. Volgende week weer.
Volgens mij zijn de Renate Wennemars-runners flink in de minderheid toch??![]()
Succes met je les vanavond! Hoe bevalt het tot nu toe (nu je over de helft van de lessen heen bent)?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:56 schreef egelhond het volgende:
Zometeen Evy nr 17 lopen. Eerst ff de soep laten zakkenHeb er zin in! Lekker half uur zweten!
![]()
Ja gaat erg goed! Had ikzelf niet verwacht. De 7 minuten mogen van mij gerust 10 minuten worden want ben totaal niet meer moe na de sessies wat ik in het begin wel was. Helaas dat het weer niet meezit de laatste weken, maar ik houd vol in regen en wind.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:01 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Succes met je les vanavond! Hoe bevalt het tot nu toe (nu je over de helft van de lessen heen bent)?
Vandaag maar eens endomondo aangezet op de achtergrond. Hier de ronde:
http://www.endomondo.com/workouts/50820179
Dit heb ik net gelopen, wel in de regen en wind tegen!![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:02 schreef Wiehoe het volgende:
En ingeschreven voor de 4 mijl
Ow en hun website wordt nu erg traag.Dat de website erg sloom was/werd viel mij ook al op jah ..quote:Beste Monique ****,
Bedankt voor je aanmelding voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop.
Je aanmelding is in goede orde ontvangen. Na verwerking van de aanmelding ontvang je voor 1 juli bericht of je inschrijving definitief is en of je kunt deelnemen aan de 4 Mijl van Groningen.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Dat de website erg sloom was/werd viel mij ook al op jah ..![]()
![]()
Oei, staat nu al dat je je alleen nog kan inschrijven voor de reservelijst.. gaat wel erg snel
Maargoed.. Ik ga nu mijn rondje voor vandaag maar even lopen, voor de bui aan het liefst.![]()
waren we toch maar mooi op tijd!
loopse, ik loop met je meesta net m'n jasje aan te trekken
Ik heb me ook ingeschreven, helaas sta ik wél op de reservelijst. Heb me na een kwartier ingeschreven, wist niet dat het zo snel ging. Succes iedereen die wel mee mag doen.
En duimen jullie een beetje voor me dat ik wel mee mag doen?
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
vandaag toch maar een extra rustdagje, morgenavond voetbaltraining dus ga daar maar op wachten om mezelf helemaal stuk te lopen denk ik.![]()
Oef, ruim 6 km in regen en wind. Hondenweer, maar toen ik eenmaal liep vond ik het heerlijk
Toch weer een gemiddelde van 10,3km/h gehaald.![]()
Ik ben ook ingeschreven voor de 4 mijl. Mijn moeder heeft het even voor me gedaan
Sta alleen wel op de reserve lijst.
Ik zie nu pas dat het bij iedereen zo is.quote:Beste DeLuna
Je aanmelding voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop is ontvangen. DEZE AANMELDING IS OP DE RESERVELIJST GEPLAATST.
Ik wil weer voor de 254842x starten
Maar het liefst nu zonder Evy. Dit heb ik al deze keren gedaan en Evy komt me de nek uit. Waar kan ik een beginners schema vinden wat toch redelijk uitdagend is zeg maar? Aangezien ik volgens mij redelijk goed die 1, 2 en 3 minuutjes kan. Ook mijn spieren...![]()
Had vandaag echt totaal geen zin, mezelf toch naar de sportschool gesleept en daar uiteindelijk op de loopband nog 3 km gelopen. Toen was ik weer blij.
Vrijdag weer lekker buiten lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hoelang heb je niet gelopen?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Governo het volgende:
Maar het liefst nu zonder Evy. Dit heb ik al deze keren gedaan en Evy komt me de nek uit. Waar kan ik een beginners schema vinden wat toch redelijk uitdagend is zeg maar? Aangezien ik volgens mij redelijk goed die 1, 2 en 3 minuutjes kan. Ook mijn spieren...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
1 maand niet regelmatig. Maar wel vaak tussendoor dat ik weer ging en dan weer een paar keer niet en dan weer wel. Etc. Etc. Maar nu moet ik het echt volhouden voor de zomerquote:![]()
![]()
Ging echt snel. Tuurlijk duimen we.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:39 schreef Finland. het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven, helaas sta ik wél op de reservelijst. Heb me na een kwartier ingeschreven, wist niet dat het zo snel ging. Succes iedereen die wel mee mag doen.
En duimen jullie een beetje voor me dat ik wel mee mag doen?
![]()
Reservelijst?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu pas dat het bij iedereen zo is.![]()
![]()
Volgens mij sta ik niet op de reservelijst.![]()
Oh.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:44 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Reservelijst?![]()
Volgens mij sta ik niet op de reservelijst.Nouja, dan maar afwachten dan.
Heb je al geprobeerd met Renate Wennemars ?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Governo het volgende:
Maar het liefst nu zonder Evy. Dit heb ik al deze keren gedaan en Evy komt me de nek uit. Waar kan ik een beginners schema vinden wat toch redelijk uitdagend is zeg maar? Aangezien ik volgens mij redelijk goed die 1, 2 en 3 minuutjes kan. Ook mijn spieren...Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Waak er in ieder geval voor dat je niet te snel opstart omdat je denkt dat het anders te makkelijk is. Je banden, pezen en spieren hebben langer nodig om aan de belasting te wennen dan je longen en hart.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:41 schreef Governo het volgende:
[..]
1 maand niet regelmatig. Maar wel vaak tussendoor dat ik weer ging en dan weer een paar keer niet en dan weer wel. Etc. Etc. Maar nu moet ik het echt volhouden voor de zomer
En regelmaat is toch wel het keyword voor opbouwen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jee zeg! Is die 4mijl in Groningen zo bijzonder dan?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wist ik ook niet. Ik studeer zelf in Groningen maar nooit iemand over gehoord..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Jee zeg! Is die 4mijl in Groningen zo bijzonder dan?
Ik woon ook al drie jaar in Arnhem, maar weet pas sinds ik zelf hardloop van het bestaan van de Bridge to Bridge afquote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wist ik ook niet. Ik studeer zelf in Groningen maar nooit iemand over gehoord..Die bestaat al 26 jaar, en is dus maar één jaartje jonger dan ik!
Haha apart ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik woon ook al drie jaar in Arnhem, maar weet pas sinds ik zelf hardloop van het bestaan van de Bridge to Bridge afDie bestaat al 26 jaar, en is dus maar één jaartje jonger dan ik!
Grappig is dat hequote:maar ik ga wel meelopen
Vraagje, dit hebben jullie vast al veel vaker gehoord, maar ik ben vrij nieuw hier.. Maar ik merk dat ik altijd ontzettend honger krijg een tijdje nadat ik gesport heb. Ik vind het moeilijk om dan 'goede' tussendoortjes te vinden. Iemand goede tips?![]()
Ik neem altijd een banaanquote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Ansu het volgende:
Vraagje, dit hebben jullie vast al veel vaker gehoord, maar ik ben vrij nieuw hier.. Maar ik merk dat ik altijd ontzettend honger krijg een tijdje nadat ik gesport heb. Ik vind het moeilijk om dan 'goede' tussendoortjes te vinden. Iemand goede tips?
Ik een crackertje met kaas
Noten, fruit, kwark, yogurt, vind die eat natural repen ook altijd goed te doen (de paarse!), gewoon brood met pindakaas, ham, kipfilet, etc etc.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Ansu het volgende:
Vraagje, dit hebben jullie vast al veel vaker gehoord, maar ik ben vrij nieuw hier.. Maar ik merk dat ik altijd ontzettend honger krijg een tijdje nadat ik gesport heb. Ik vind het moeilijk om dan 'goede' tussendoortjes te vinden. Iemand goede tips?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb ook even een vraag. Wat is nou een goed/gezond ontbijt voor mensen die veel sporten, maar toch ook willen afvallen. Ik heb het hier namelijk erg moeilijk mee.![]()
Yep, 17 trainingen en een 18de die je kunt gebruiken tijdens je "wedstrijd"quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Governo het volgende:
Ik hoor bij de Renate dat het in 17 trainingen is? Dit is dus zo'n 10x minder als Evy?![]()
Is dat niet erg weinig? Overigens lukt het me niet om ze gratis te downloaden?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Deusjevoo het volgende:
[..]
Yep, 17 trainingen en een 18de die je kunt gebruiken tijdens je "wedstrijd"![]()
Ze zijn gratis dus distributie mag: http://thepiratebay.se/torrent/6595649/Running_Coachquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Governo het volgende:
[..]
Is dat niet erg weinig? Overigens lukt het me niet om ze gratis te downloaden?![]()
Een goed, voedzaam ontbijt is sowieso belangrijk en helemaal als je veel sport. Het kan geen kwaad om 600-800 kcal tot je te nemen en dan bij voorkeur in de vorm van goede koolhydraten, vetten en eiwitten:quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef Governo het volgende:
Ik heb ook even een vraag. Wat is nou een goed/gezond ontbijt voor mensen die veel sporten, maar toch ook willen afvallen. Ik heb het hier namelijk erg moeilijk mee.
Meergranenbrood, eieren, kip-/kalkoenfilet, kwark/yoghurt, muesli/brinta en fruit is volgens mij allemaal dik in orde. [vette] vis kan in principe ook prima als ontbijt, maar aangezien de meeste mensen daar 's ochtends niet zo'n zin in hebben volstaat een boterham met pindakaas ook voor de goede vetten.
Als je maar aan de gezonde vetten, eiwitten en koolhydraten komt. Deze heeft je lichaam hard nodig, en je zult merken dat dit je sportprestaties verbetert, waardoor je weer meer verbrandt..I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Ik neem altijd een bak muesli met Yoghurt smorgensquote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef Governo het volgende:
Ik heb ook even een vraag. Wat is nou een goed/gezond ontbijt voor mensen die veel sporten, maar toch ook willen afvallen. Ik heb het hier namelijk erg moeilijk mee.( ook brood, maar ik wil niet meer afvallen
)
![]()
in het mailtje wat ik kreeg staat het woord reservelijst niet genoemd hoor?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook ingeschreven voor de 4 mijl. Mijn moeder heeft het even voor me gedaan
[..]
![]()
ik duim voor je!Ik heb er één en ik ben er trots op
Musli heb ik een tijdje gedaan, maar ik lus dan zeg maar alleen de varianten met chocolade of zo erin. Ik heb een tijdje van die 'gezonde' geprobeerd, maar die vond k niet echt smakelijk.![]()
Ik heb me ingeschreven op 18:18:48, dat is dus echt wel heel wrangquote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Wiehoe het volgende:
Binnen 19 minuten vol....
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)jl-in-19-minuten-vol. Nou ja, mochten er mensen toch besluiten niet mee te doen, dan heb ik misschien nog wel een klein kansje.
Even iets heel anders. Taart! Vodka! Lekkere hapjes! Want Finland. heeft iets te vieren. Ik heb vandaag voor het eerst de 5k gelopen!![]()
![]()
. Ik kon van trots nog wel een rondje van 5k!
Heb trouwens zelf wat meer gelopen, ik heb in RunKeeper per ongeluk (bij de laatste 400 meter) mijn meter op pause gezet. Toen heb ik wel een minuut ofzo gerend zonder dat het geregistreerd werd
!
Ik kan echt wel janken van trots, het voelt echt een beetje als een roes. Zeker omdat ik een tijdje een wat mindere gezondheid had had ik niet durven dromen dat ik voor eind april de 5k nog zou halen.
Die vind ik juist niet te nassenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef Governo het volgende:
Musli heb ik een tijdje gedaan, maar ik lus dan zeg maar alleen de varianten met chocolade of zo erin. Ik heb een tijdje van die 'gezonde' geprobeerd, maar die vond k niet echt smakelijk.![]()
![]()
Ik zou er sowieso 2 boterhammen van maken, en er nog een stuk fruit bij nemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Governo het volgende:
Dus een bruine boterham met kipfilet en een glas melk is een goed ontbijt?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
Ik wel wel een meisje van 16 jaar héquote:Op woensdag 25 april 2012 21:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik zou er sowieso 2 boterhammen van maken, en er nog een stuk fruit bij nemen.Of dan evengoed?
![]()
ik ben ook weer terug van m'n rondje. Had eigenlijk niet zoveel willen rennen, maar doordat ik me vergiste en rechtdoor ging in plaats van af te slaan werd het een beetje langer dan gepland.![]()
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/83906631Ik heb er één en ik ben er trots op
Roerei, met wat brood. Ik eet zelf iets van 6 eiwit, 2 a 3 eigeel klutsen, eventueel lijnzaad erbij, eea aan vlees, dot ketchup en/of chilisaus (dat laatste kan je ook meebakken trouwens, erg lekker!). En voor de rest kan je het natuurlijk zo gek maken als je wilt.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef Governo het volgende:
Ik heb ook even een vraag. Wat is nou een goed/gezond ontbijt voor mensen die veel sporten, maar toch ook willen afvallen. Ik heb het hier namelijk erg moeilijk mee.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven op 18:18:48, dat is dus echt wel heel wrang. Nou ja, mochten er mensen toch besluiten niet mee te doen, dan heb ik misschien nog wel een klein kansje.
Even iets heel anders. Taart! Vodka! Lekkere hapjes! Want Finland. heeft iets te vieren. Ik heb vandaag voor het eerst de 5k gelopen!![]()
![]()
. Ik kon van trots nog wel een rondje van 5k!
Heb trouwens zelf wat meer gelopen, ik heb in RunKeeper per ongeluk (bij de laatste 400 meter) mijn meter op pause gezet. Toen heb ik wel een minuut ofzo gerend zonder dat het geregistreerd werd
!
Ik kan echt wel janken van trots, het voelt echt een beetje als een roes. Zeker omdat ik een tijdje een wat mindere gezondheid had had ik niet durven dromen dat ik voor eind april de 5k nog zou halen.
![]()
Ja joh, op 1 boterham kan toch niemand een actief leven onderhouden?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef Governo het volgende:
[..]
Ik wel wel een meisje van 16 jaar héOf dan evengoed?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
pas op na je blesurre he! er zitten een paar (te)snelle dipjes in je pace..pas op dat je niet weer te snel van stapel loop..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:
ik ben ook weer terug van m'n rondje. Had eigenlijk niet zoveel willen rennen, maar doordat ik me vergiste en rechtdoor ging in plaats van af te slaan werd het een beetje langer dan gepland.![]()
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/83906631
RENNEN IS WENNEN!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Godverdomme, nu ben ik pissig. Denk ik eindelijk van Evy af te zijn (na een aantal lessen wordt het echt een kutwijf) en wilde ik die app van C25K downloaden, voor de 5 tm 10 km. Deze app kost ¤2,99.
Mogen jullie raden hoeveel ik nog op mijn iTunesaccount heb staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:32 schreef Finland. het volgende:
Godverdomme, nu ben ik pissig. Denk ik eindelijk van Evy af te zijn (na een aantal lessen wordt het echt een kutwijf) en wilde ik die app van C25K downloaden, voor de 5 tm 10 km. Deze app kost ¤2,99.
Mogen jullie raden hoeveel ik nog op mijn iTunesaccount heb staan.Illegaaltje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik download zeker niet alles legaal, maar apps in de appstore dan weer wel. Alleen een beetje kut van die cent dus.
Even kijken wat mijn jailbreak kan betekenen of op zoek naar een goedkopere/gratis app.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
runinfo, 10k beginners?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:36 schreef Governo het volgende:
Maar het liefst nu zonder Evy. Dit heb ik al deze keren gedaan en Evy komt me de nek uit. Waar kan ik een beginners schema vinden wat toch redelijk uitdagend is zeg maar? Aangezien ik volgens mij redelijk goed die 1, 2 en 3 minuutjes kan. Ook mijn spieren...
in 12 weken naar 10 kilometer, bouwt gestaag op...
geen muziek meegeleverd trouwens ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
12 weken naar 10 km? Is dat haalbaar? Is dat niet een érg groot doel? Lijkt me btw wel een mooie uitdaging, maar het moet wel gezond blijven.![]()
Ik download gewoon niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:37 schreef Governo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat jullie alles legaal downloaden?![]()
Ik ben dus een beginner. Nouja na zo vaak proberen dan. Dus nee dat wordt 'm niet. Leek me al bijna niet haalbaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef xzaz het volgende:
12 weken naar 10km is haalbaar als je als basis een 5km goed kan lopen.![]()
Daarvoor heb ik Spotify op mijn telefoon. Daarom wil ik ook 5210K ook hebben, omdat die Spotify accepteerd.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Voor de barefoot runners onders ons:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is gewoon haalbaar met 2 vingers in je neus hoor. 12 weken is 3 maanden he...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef xzaz het volgende:
12 weken naar 10km is haalbaar als je als basis een 5km goed kan lopen.![]()
Inderdaad op runinfo staan wat beginnersschema's, daar gebruik ik er ook een vanquote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Governo het volgende:
[..]
Ik ben dus een beginner. Nouja na zo vaak proberen dan. Dus nee dat wordt 'm niet. Leek me al bijna niet haalbaar.![]()
Beginnersschema 1 is dat volgens mij.
Edit: deze http://www.runinfo.nl/schemabeginners.htmAll she wants and needs is just a little taste..![]()
schreeuw niet zo .. al zit je 'n halve aarbol verder, ik kan begrijpend lezenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
pas op na je blesurre he! er zitten een paar (te)snelle dipjes in je pace..pas op dat je niet weer te snel van stapel loop..
RENNEN IS WENNEN!![]()
wat ik niet begrijp is wat je bedoelt met te snelle dips. Ik had juist het gevoel dat ik zeer soepel overschakelde van wandelen naar rennen en andersom. op ca 19 minuten had ik een blikje energydrank, en de eerste anderhalve km wind tegen, de laatste km's wind mee. Geen idee waar de dipjes aan te wijten zijn, maar gevoeld heb ik ze niet iig.Ik heb er één en ik ben er trots op
Waarom ik schreeuw RENNEN IS WENNEN?? ..omdat de volgende kandidaat met een lopersknie zich al weer gemeld heeft....typisch overbelasting doordat de spieren en/of pezen nog niet gewend zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 01:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
schreeuw niet zo .. al zit je 'n halve aarbol verder, ik kan begrijpend lezen![]()
wat ik niet begrijp is wat je bedoelt met te snelle dips. Ik had juist het gevoel dat ik zeer soepel overschakelde van wandelen naar rennen en andersom. op ca 19 minuten had ik een blikje energydrank, en de eerste anderhalve km wind tegen, de laatste km's wind mee. Geen idee waar de dipjes aan te wijten zijn, maar gevoeld heb ik ze niet iig.en als ik dan naar jou stats kijk met in het achterhoofd dat je net hersteld bent van een knieblessure dan zie ik dat regelmatig tegen de 5.30 aan zit..of terwijl bijna 11km/u wat ik behoorlijk snel vind in jouw situatie.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik zou zeggen, gewoon nog even proberen rond de 6min/KM te blijven voordat je de snelheid op zoek
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 26-04-2012 06:15:37 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Van het Dagblad vh Noorden berichtje: "Voor scholen, verenigingen en bedrijven geldt een aparte inschrijving. Daar is nog plek." Ik vraag me af wat de eisen zijn die er aan zo'n vereniging gesteld worden, anders kunnen jullie 't misschien samen proberen als 'Fok! beginners'?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
't is maar een ideetje....![]()
http://runkeeper.com/user/DJMO/activity/82575324quote:Op donderdag 26 april 2012 03:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Waarom ik schreeuw RENNEN IS WENNEN?? ..omdat de volgende kandidaat met een lopersknie zich al weer gemeld heeft....typisch overbelasting doordat de spieren en/of pezen nog niet gewend zijn
[..]
en als ik dan naar jou stats kijk met in het achterhoofd dat je net hersteld bent van een knieblessure dan zie ik dat regelmatig tegen de 5.30 aan zit..of terwijl bijna 11km/u wat ik behoorlijk snel vind in jouw situatie.
Ik zou zeggen, gewoon nog even proberen rond de 6min/KM te blijven voordat je de snelheid op zoek
Dat is zo'n beetje m'n gemiddelde wandeltempo .. achter de buggy (zonder peuter erbij dan wel). Ik heb er altijd al flink de pas in gehad, als ik langzamer moet gaan rennen dan kan ik net zo goed gewoon gaan wandelen .... terwijl het me juist de boedeling lijkt dat m'n spieren, pezen gewrichten etc gaan wennen aan de klappen van het rennen.Ik heb er één en ik ben er trots op
10km/u wandelen... Sorry, maar
Ecosia
lees je even wat ik zeg? 6km is m'n gemiddelde WANDEL Tempo, ik heb gewoon gen idee hoe ik m'n tempo moet verlagen zonder in wandelen over te gaan. that's all about i say..quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan lees je niet wat rd zegt, t.w. 6 min/km. Oftewel 10 km/u :-PInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
en jullie lezen niet wat ik zegin een slakkentempo (lopend, of rennend) krijg ik onwijs last van m'n rug. Dus nogmaals: ik heb geen idee hoe ik kan vertragen zonder last te krijg van m'n rug. Ik snap heus wel dat ik met dit tempo nogmaals kans heb op een blessure, maar wat willen jullie nou dat ik doe .. ik kan kiezen .. of in m'n _eigen_ tempo m'n gewrichten laten wennen, of het opgeven. En dat laatste is GEEN optie.
Suit yourself... Als je denkt dat dat een slakkentempo is... Loop dan kortere stukken, of je loopt tegen een blessure aan...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Als je last krijgt van je rug tijdens het rennen, kan het zijn dat je houding niet goed is. Misschien een idee om daar eens naar te laten kijken? Daarnaast zou je core stability oefeningen kunnen gaan doen, die zijn ook erg nuttig voor hardlopers[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
mijn rug is 'gewoon' een zwakke plek door een scooterongeluk op m'n 16e. Ik heb afgelopen jaar nog foto's laten maken, maar daar kwam niets noppes nada uit. Core stability oefeningen doe ik al op de dagen dat ik niet loop.quote:Op donderdag 26 april 2012 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Als je last krijgt van je rug tijdens het rennen, kan het zijn dat je houding niet goed is. Misschien een idee om daar eens naar te laten kijken? Daarnaast zou je core stability oefeningen kunnen gaan doen, die zijn ook erg nuttig voor hardlopers
En je loophouding, zoals Gup zegt?quote:Op donderdag 26 april 2012 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn rug is 'gewoon' een zwakke plek door een scooterongeluk op m'n 16e. Ik heb afgelopen jaar nog foto's laten maken, maar daar kwam niets noppes nada uit. Core stability oefeningen doe ik al op de dagen dat ik niet loop.![]()
Vanavond hopelijk weer lopen.. Wel weer gewoon een lesje, aangezien m'n rug echt aan het kloten is. Ff rustig aan doen dus..![]()
Komt goed, je bent in ieder geval geweest tochquote:Op donderdag 26 april 2012 07:41 schreef GotC het volgende:
Vanavond hopelijk weer lopen.. Wel weer gewoon een lesje, aangezien m'n rug echt aan het kloten is. Ff rustig aan doen dus..
Ik zou eigenlijk vanavond moeten, maar na die plotse 9km van afgelopen dinsdag denk ik dat een paar daagjes extra rust geen kwaad kan, ik merk toch dat ik wat stijf was. En aangezien ik mn blessure niet terug wil![]()
het komt ook beter uit, want de keuken moet vanavond leeg, want morgen gaan we m uitbreken!!
Vandaag week 2 richting de 10km![]()
38 minuten staan er op het programma
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Lekker de boel slopen is altijd leuk, alleen jammer dat je de rotzooi erna altijd zelf moet opruimenquote:Op donderdag 26 april 2012 07:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt goed, je bent in ieder geval geweest toch
Ik zou eigenlijk vanavond moeten, maar na die plotse 9km van afgelopen dinsdag denk ik dat een paar daagjes extra rust geen kwaad kan, ik merk toch dat ik wat stijf was. En aangezien ik mn blessure niet terug wil![]()
het komt ook beter uit, want de keuken moet vanavond leeg, want morgen gaan we m uitbreken!!.
Ik wil vanmiddag lopen (weekend geen tijd) maar ik zie het niet gebeuren. Voel de spieren nog steeds na het squash avontuur afgelopen dinsdag. Zo kom ik ook nooit uit de min met de challange.
![]()
Ja, dat is jammer. Maar gelukkig komen de keukenmonteurs de nieuwe keuken erin zetten. Dus dat hoeven we niet te doenquote:Op donderdag 26 april 2012 07:53 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Lekker de boel slopen is altijd leuk, alleen jammer dat je de rotzooi erna altijd zelf moet opruimen.
Ik wil vanmiddag lopen (weekend geen tijd) maar ik zie het niet gebeuren. Voel de spieren nog steeds na het squash avontuur afgelopen dinsdag. Zo kom ik ook nooit uit de min met de challange.
Wat betekent het eigenlijk als je in de min staat bij de challenge?
Dat je niet op schema zitquote:Op donderdag 26 april 2012 08:04 schreef DeLuna het volgende:
Wat betekent het eigenlijk als je in de min staat bij de challenge?![]()
Challenge rekent dat je in 365 dagen 100% moet lopen en 0,27% per dag ofzo. Als je in de min staat heb je minder gelopen dan dat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat wordt rennen dan.. - 26quote:Op donderdag 26 april 2012 08:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat je niet op schema zit![]()
Challenge rekent dat je in 365 dagen 100% moet lopen en 0,27% per dag ofzo. Als je in de min staat heb je minder gelopen dan dat
Gewoon een extra motivatie voor mij, ik kom steeds dicht bij de 0% en dan heb ik weer iets. Vervolgens zak ik weer naar -3% ofzo en dat herhaald zich steedsquote:Op donderdag 26 april 2012 08:04 schreef DeLuna het volgende:
Wat betekent het eigenlijk als je in de min staat bij de challenge?. Maar goed er komt nog een zomer aan en meestal loop ik 2 keer per week, dus uiteindelijk moet het lukken.
![]()
Ik heb gister les 11 gelopen. Tot nu toe is het goed te doen. Nou heb ik totaal geen tempo, waardoor het sowiso wel makkelijker vol te houden isquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Governo het volgende:
[..]
Is dat niet erg weinig? Overigens lukt het me niet om ze gratis te downloaden?![]()
De enige les dat ik het wat zwaarder heb gehad is die van gister!![]()
Dat je een luie donder bent en meer moet lopenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:04 schreef DeLuna het volgende:
Wat betekent het eigenlijk als je in de min staat bij de challenge?.
Wat voor koptelefoontjes/oordoppen gebruiken mensen hier tijdens het lopen eigenlijk? Ik heb nu vrij dure (echt om muziek te luisteren dus) maar die wil ik eigenlijk niet meenemen tijdens het lopen en sporten want mijn ervaring is dat oordoppen en zweet/regen/etc geen goede combi zijn...
Tips op het gebied van comfort/budget/soort?"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Volgens je runkeeper stats zijn je wandelgemiddeldes van 13 en 15 april: 12.43 min/km en 4,7 km/uquote:Op donderdag 26 april 2012 07:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
lees je even wat ik zeg? 6km is m'n gemiddelde WANDEL Tempo, ik heb gewoon gen idee hoe ik m'n tempo moet verlagen zonder in wandelen over te gaan. that's all about i say..
en dus zou je je ren tempo best kunnen proberen verlagen naar 6 km/u zoals rechtsedirecte je aan raadt. Nu zat je gisteren op 8 km/u.***![]()
Die van de HEMA. Soms vallen we wel eens uit je oor ja, maar voor die drie euro kan het me geen drol schelen. Ik had eerst ook altijd gewoon mijn iPhone-oortjes, die zijn helaas stuk gegaan. Misschien schaf ik wel weer nieuwen aan, alleen omdat ik mijn oortjes altijd kwijt raak of ze gaan stuk vind ik het een beetje zonde ¤25 te betalen.
Ik heb zo'n beugel-dinges, van de lidl en die vind ik tot nu toe het fijnst, vallen niet uit en comfortabel in mijn oren.***![]()
Nou nou moet dat nou zo, we doen ons bestquote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je een luie donder bent en meer moet lopen.
![]()
![]()
Gut, we lopen aardig met elkaar op. Als ik vorige week niet zo'n lamme tak was geweest hadden we exact gelijk gelopen. Ik heb straks les 2: 35 minuten. Succes!quote:Op donderdag 26 april 2012 07:49 schreef E.T. het volgende:
Vandaag week 2 richting de 10km![]()
38 minuten staan er op het programmaHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik loop draadloos. Met Bluetooth en smartphone. Super headsetje!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zo'n beugel-dinges, van de lidl en die vind ik tot nu toe het fijnst, vallen niet uit en comfortabel in mijn oren.
http://www.dealextreme.co(...)-hour-standby-115826Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik ben net begonnen! Spaar mij!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je een luie donder bent en meer moet lopen.
Dat je achterloopt, in jou geval is dat zo'n 70 km. Je moet nu ongeveer een km per dag lopen wil je alsnog je challenge halen. Dat lijkt me wel een haalbaar ietsquote:Op donderdag 26 april 2012 08:04 schreef DeLuna het volgende:
Wat betekent het eigenlijk als je in de min staat bij de challenge?
User: DeLuna (day: 117 31.97%)
Challenge: 250.00
Ran: 12.73 (5.09%)
Expected: 79.92 (-26.88%)
Run daily (expected): 0.68
Run daily (actual): 0.11 (forecasted distance: 39.82)
Run daily (to complete): 0.95In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zometeen les 24 lopen van Evy. Ben benieuwd, meestal ben ik in de ochtend niet zo sterk...
Banaan op, wat water. En als ik terugkom maar ontbijten i guess.![]()
Ik heb de koptelefoonoortjes die blijkbaar bij m'n telefoon zaten. En ik heb 'n hoofd-/zweetband om om ze op hun plaats te houden![]()
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de koptelefoonoortjes die blijkbaar bij m'n telefoon zaten. En ik heb 'n hoofd-/zweetband om om ze op hun plaats te houden![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik krijg er zo'n gevoel bij. Maar zeg er niks overquote:Hooguit grappig zoals je zelf al aangeeft.
![]()
Moet wel lukken ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat je achterloopt, in jou geval is dat zo'n 70 km. Je moet nu ongeveer een km per dag lopen wil je alsnog je challenge halen. Dat lijkt me wel een haalbaar iets
Run daily (to complete): 0.95
Het dragen van een zweetband vind ik niet grappig. Wel het feit dat ik 'm naast regulier gebruik ook nodig heb om de oordopjes op hun plaats te houden. Vind lopen met een zweetband verder sowieso erg fijn.Ja doei.![]()
Omdat ik ff niet 'mag', lekker gaan hardloopshoppen gisterenNieuw ADIDAS hardloopshirt, mp3-speler met clipje, kort hardloopbroekje
.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik bedoelde het goed hequote:Op donderdag 26 april 2012 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Het dragen van een zweetband vind ik niet grappig. Wel het feit dat ik 'm naast regulier gebruik ook nodig heb om de oordopjes op hun plaats te houden. Vind lopen met een zweetband verder sowieso erg fijn.![]()
![]()
![]()
schopte hem bijna naar 'OUD'
Maargoed. Mijn ouders willen morgen even wat boodschappen gaan doen aan het begin van de dag, dus kan ik mooi dan even gaan hardlopen. Niet weer om 7.15, want dat is gewoon geen goed tijdstip voor mij. Rond 11 moet wel lukken
Ja doei.![]()
Oh, super![]()
Net les 24 gelopen, en weer minder ver dan les 23 (en 23 was al minder ver dan 22) echt fijn zon loopweek![]()
![]()
Leuk ding wel. Alleen ben ik normaal gesproken meer van de in-ears, schuift dit niet zo van je oren af?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik loop draadloos. Met Bluetooth en smartphone. Super headsetje!
http://www.dealextreme.co(...)-hour-standby-115826"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
En ik loop ook met zweetband want ik zweet me echt te pletter altijd. Is gewoon nodig helaas."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Nee, totaal geen last van! Maar als je meer van in-ear bent, kan ik je deze van harte aanbevelen: http://www.dealextreme.co(...)-stereo-headset-2354quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leuk ding wel. Alleen ben ik normaal gesproken meer van de in-ears, schuift dit niet zo van je oren af?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Zo, de 38min van Evy5-10 volbracht![]()
Het ging niet snel (verre van zelfs) en het was af en toe echt zwoegen tegen de wind in om vooruit te komen.. maar wel uitgelopen!
Nu weer 2x 5km lopen en dan de volgende stap: 41 minuten
Ik ben ook fier op u!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:49 schreef E.T. het volgende:
Zo, de 38min van Evy5-10 volbracht![]()
Het ging niet snel (verre van zelfs) en het was af en toe echt zwoegen tegen de wind in om vooruit te komen.. maar wel uitgelopen!
Nu weer 2x 5km lopen en dan de volgende stap: 41 minuten
Ik heb weer heerlijk gelopen. Ik had eigenlijk iets meer willen lopen maar onderweg kwam ik dit tegen dus ik werd een beetje opgehouden en moest ik een route improviseren![]()
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12425544❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb weer heerlijk gelopen. Ik had eigenlijk iets meer willen lopen maar onderweg kwam ik dit tegen dus ik werd een beetje opgehouden en moest ik een route improviseren![]()
[ afbeelding ]
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12425544
Bwuh.... Het wilde al niet echt entken kapte mijn telefoon er ook nog eens mee, dus weg gegevens... 2-3-6-6-2 gelopen ofzo... En toen was ik ook meteen mijn motivatie wat kwijt.
***![]()
Ah, maar met handmatig invoegen kom ik nog net op een personal best voor gelopen afstand in een week.Dan dan weer wel, ondanks dat het echt niet lekker ging.
Was echt bezig met mezelf van boom to boom te lullen zo ongeveer toen mijn telefoon overging op een hele irritante brom waarna het stil werd.
***![]()
Ohja, ik ga dan de stoeptegels tellenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, maar met handmatig invoegen kom ik nog net op een personal best voor gelopen afstand in een week.Dan dan weer wel, ondanks dat het echt niet lekker ging.
Was echt bezig met mezelf van boom to boom te lullen zo ongeveer toen mijn telefoon overging op een hele irritante brom waarna het stil werd.![]()
![]()
Gelukkig heb je veel overredingskrachtquote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Was echt bezig met mezelf van boom to boom te lullen zo ongeveer
Ik twijfel of ik voor 30 dan wel 40 minuten ga vanavond.![]()
Poldermodel: 35.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelukkig heb je veel overredingskracht
Ik twijfel of ik voor 30 dan wel 40 minuten ga vanavond.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Gewoon gas erop en 50 minuten.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neh das een beetje lafjes net niks.![]()
Ik moet echt doorzettingsvermogen hebben. 2 of 3x per week gaan hardlopen, want nu is het zo dat ik 1x ga (maximaal 2x) en daarna een week niet. Schiet natuurlijk ook niet op. Hoe hebben jullie dat in de hand? Ik heb nu wel zin om te gaan rennen, maar ik ben ziek dus dat helpt niet echt.
Feyenoord Rotterdam![]()
Voorbereiding, voorbereiding, voorbereiding. Op een dag dat je moet/mag/wil gaan rennen: zorg dat je 's ochtends al je renkleding en schoenen ZO in het zicht klaarlegt dat je er 's middags bij thuiskomst niet meer omheen kan. Of zoek een renbuddy.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik moet echt doorzettingsvermogen hebben. 2 of 3x per week gaan hardlopen, want nu is het zo dat ik 1x ga (maximaal 2x) en daarna een week niet. Schiet natuurlijk ook niet op. Hoe hebben jullie dat in de hand? Ik heb nu wel zin om te gaan rennen, maar ik ben ziek dus dat helpt niet echt.
Als je ziek bent moet je sowieso niet gaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Klinkt heel makkelijk maar gewoon doen! Op een gegeven moment zie je de vooruitgang en heb je er steeds meer lol in. Kies steeds andere routes of draai ze om, loop met muziek, loop een keer in de regen, loop s'avonds, s'ochtends, 's middags. Varieer!
Of kom een kudde schapen tegen zoals ik. Genoeg lol onderweg.
Ik ga gewoon op vaste dagen, dan heb ik minder snel dat ik denk: och ik ga morgen wel!
Tot nu toe werkt het, nog geen een keer overgeslagen!
Morgen weer!![]()
![]()
Als mijn eten gezakt is ga ik ook weer een rondje lopen. Jammer van de wind, maar daar renne we dan maar even vol doorheen![]()
![]()
Ik kies wel steeds andere routes en ik loop met muziek. Door de regen kan ik ook wel lopen, maar doe het niet graag. Vaste dagen probeer ik ook aan te houden, maar ik hbe zelf wel snel dat wanneer het weer wat minder is dat ik zeg 'oh ik ga morgen wel'. Gelukkig is het de volgende dag dan ook kut weer en ga ik alsnog niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je sowieso niet gaan.![]()
Klinkt heel makkelijk maar gewoon doen! Op een gegeven moment zie je de vooruitgang en heb je er steeds meer lol in. Kies steeds andere routes of draai ze om, loop met muziek, loop een keer in de regen, loop s'avonds, s'ochtends, 's middags. Varieer!
Of kom een kudde schapen tegen zoals ik. Genoeg lol onderweg.Feyenoord Rotterdam![]()
Qua sport was ik ook altijd een natte dweil...veel goede voornemens maar in de praktijk 0,0 resultaat. Nu hou ik het al vol sinds september om stug 3x/week te gaan lopenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:58 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Nu loop ik met mp3's wat betekent dat ik niet hoef na te denken over wat de training nu weer inhoudt. Ik loop ook op vaste dagen en er wordt dus gewoon altijd gelopen. Alleen als ik wat stijve spieren heb gun ik mezelf even een 'rustweekje'. Dat betekent niet dat er niet wordt gelopen maar dat ik gewoon wat rustiger aan doe. Is sinds september 2x voorgekomen...
Als ik klaar ben met het 15km schema van Renate Wennemars dan vertrouw ik mezelf wel zoveel dat ik zonder dat iemand in mijn oren toetert ook blijf lopen...![]()
Ik loop twee keer in de week tussen de middag op mijn werk, dus daar heb ik (vast heel suf) een beetje de stok achter de deur dat ik niet sjaak-afhaak wil lijken tov mijn collega's.
En in deze 'running-streak' heb ik pas twee weekenden gehad en toen kostte het me wel meer moeite, maar toch wel gegaan, omdat het opbouw schema nou eenmaal echt het lekkerst werkt als je gewoon regelmatig loopt.
***![]()
Gisteren de snelste 10 KM gelopen sinds maanden, dat voel ik vandaag meteen![]()
Apart om te zien DeLuna, zo midden op de weg![]()
![]()
Ik moest ook best wel lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef MvN_Rdam het volgende:
Gisteren de snelste 10 KM gelopen sinds maanden, dat voel ik vandaag meteen![]()
Apart om te zien DeLuna, zo midden op de weg
En weer terug, voelt toch altijd weer fijn om een leuk stukje gelopen te hebben, heuvelop met wind tegen is toch flink afzien.![]()
nicequote:Op donderdag 26 april 2012 14:23 schreef MvN_Rdam het volgende:
Apart om te zien DeLuna, zo midden op de wegWat was je tijd?
Ecosia
Poe die wind was wel pittig. 10km in 47 minuten, dus het ging best lekker
1e 5km in 25 minuten
2e 5km in 22 minuten.
Tja die wind![]()
![]()
wtf? daar kan ik alleen van dromen qua snelheid
10 km in 45 minuten
Ecosia
ja ik snap ook niet dat mensen zo snel kunnen lopen. in het begin loop ik nog wel rond de 11 a 12 km p/u maar ik eindig toch altijd met een gemiddelde van 10quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef Jumparound het volgende:
wtf? daar kan ik alleen van dromen qua snelheid
10 km in 45 minuten![]()
![]()
Ik heb vooral moeite met het hard starten van een 10km. Daarom begin ik altijd rustig en versnel ik langzaamquote:Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet dat mensen zo snel kunnen lopen. in het begin loop ik nog wel rond de 11 a 12 km p/u maar ik eindig toch altijd met een gemiddelde van 10Dat ligt me iets meer en zodoende blaas ik me niet meteen op.
Ik ben 1,75Mquote:![]()
![]()
Hey DeLuna waar loop jij? Kwam pas ook zo'n kudde tegen tijdens een wedstrijdje notabene! Die hond was toen heen gedisciplineerd die schapen aan de kant aan het houden zodat wij erlangs konden, geweldig!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12425544
Vanmorgen weer lekker 5k gelopen. Wat een woei! Ging niet heel geweldig (34:15), maar hee je moet je training niet zo lopen zoals een wedstrijd (hoorde ik iemand pas eens zeggen ;-)).![]()
ik 1,89quote:Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met het hard starten van een 10km. Daarom begin ik altijd rustig en versnel ik langzaamDat ligt me iets meer en zodoende blaas ik me niet meteen op.
[..]
Ik ben 1,75Mnou ja voor mij hoeft het niet zo snel hoor. ik loop ook wat meer dan 10km
maandag zat ik al bijna tegen de 20 aan...
![]()
Zeker, ik loop ook max 2 keer per maand zo snel. Voor de rest is het interval of rustige 10km loopjes. Dit zijn meer testloopjes om te kijken of ik vooruitgang boek en ervaring creëren voor wedstrijdenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik 1,89nou ja voor mij hoeft het niet zo snel hoor. ik loop ook wat meer dan 10km
maandag zat ik al bijna tegen de 20 aan...
![]()
![]()
Hmm oké. Ik loop meestal op een behoorlijk tempo, om ook zelf de uitdaging te houden. Is het schema ook nog ergens online te vinden?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:43 schreef Deusjevoo het volgende:
[..]
Ik heb gister les 11 gelopen. Tot nu toe is het goed te doen. Nou heb ik totaal geen tempo, waardoor het sowiso wel makkelijker vol te houden is![]()
De enige les dat ik het wat zwaarder heb gehad is die van gister!![]()
hoe kom je aan de lijstje? ik zou het ook wel voor mij willen weten :-)quote:Op donderdag 26 april 2012 10:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat je achterloopt, in jou geval is dat zo'n 70 km. Je moet nu ongeveer een km per dag lopen wil je alsnog je challenge halen. Dat lijkt me wel een haalbaar iets
Run daily (to complete): 0.95Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Heerenveenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey DeLuna waar loop jij? Kwam pas ook zo'n kudde tegen tijdens een wedstrijdje notabene! Die hond was toen heen gedisciplineerd die schapen aan de kant aan het houden zodat wij erlangs konden, geweldig!!!
Vanmorgen weer lekker 5k gelopen. Wat een woei! Ging niet heel geweldig (34:15), maar hee je moet je training niet zo lopen zoals een wedstrijd (hoorde ik iemand pas eens zeggen ;-)).
Lopen jullie nog op speciale sokken? Ik heb zelf best wel snel last van transpiratie op mijn voeten (geen ''zweetvoeten'') dus ik ben benieuwd of het dan verstandig is daar een speciale sok voor te kopen..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
hardloopsokkenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Lopen jullie nog op speciale sokken? Ik heb zelf best wel snel last van transpiratie op mijn voeten (geen ''zweetvoeten'') dus ik ben benieuwd of het dan verstandig is daar een speciale sok voor te kopen..
Ecosia
Toen ik mijn schoenen ging kopen adviseerde de verkoper me wel goede hardloopsokken te kopen, ik liep op sportsokken van de Hema. Maar de sokken daar vond ik best aan de prijs, 12 euro per paar. Afgelopen weekend bij een Camping en Outdoor winkel hardloopsokken voor 6 euro per paar gevonden en toen twee paar meegenomen. Hier heb ik nu 2 keer op gelopen maar ik kan niet zeggen dat ik veel verschil merk. Ligt misschien ook aan de kippenstukjes die ik nu loop......quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Lopen jullie nog op speciale sokken? Ik heb zelf best wel snel last van transpiratie op mijn voeten (geen ''zweetvoeten'') dus ik ben benieuwd of het dan verstandig is daar een speciale sok voor te kopen..![]()
Duhquote:welk merk, waar te vinden voor een leuke prijs etc.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik doe altijd van die enkelsokjes van puma aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Lopen jullie nog op speciale sokken? Ik heb zelf best wel snel last van transpiratie op mijn voeten (geen ''zweetvoeten'') dus ik ben benieuwd of het dan verstandig is daar een speciale sok voor te kopen..
[ Bericht 2% gewijzigd door Luxuria op 26-04-2012 16:49:32 ]All she wants and needs is just a little taste..![]()
hele dunne sportsokjes van Leontien. Wel van Coolmax, maar wel heel dun.
Blijven ook mooi in de was, gaan niet lubberen enzo.. Zijn af en toe te koop bij kruidvat of op de website van Leontien.
Nike Runningsokken heb ik ook, maar ik vind 'echte' runningsokken niet lekker zitten. Ik vind de dikke stukken te dikI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nog gefeliciteerd Finland!
Ik ben ook nog altijd van plan bij de Decathlon sokjes te halen. Soms liggen m'n tenen open door de naad...
Vandaag trouwens maar een extra rustdag. Mijn spieren doen nog pijn en ik zit er een beetje door vandaag.![]()
Hier hardloopsokken van de lidl. Geen idee of het verschil maakt, maar ik heb verder sws geen sokken, dus toen ik iets moest kopen zijn het die geworden.
***![]()
Hi Niara!
jij had je toch ook opgegeven voor ' Waterweg Beweegt' ? Ik kwam toen ook niet verder gekomen dan pagina 4 bij het online inschrijven...
Ik blijk geen bevestigingsmail gehad te hebben en er is ook geen geld afgeschreven... bij een collega is het wel goed gegaan.
Ga morgen op het werk maar weer een poging wagen om me in te schrijven...
'tis maar dat je het weet...![]()
Gisteravond meegedaan aan een 5 KM wedstrijd op de plaatselijke atletiekbaan. Een paar jaar geleden zou ik er niet aan moeten denken om op de baan te moeten lopen, maar ondanks de slechte weersomstandigheden leek het me nu wel een leuke uitdaging.
Na de start gelijk veel snelheid gemaakt waardoor ik achter de snelsten aanliep. Toen ik de klok net voorbij de 40 seconden zag springen rustig getemporiseerd en de rest van het veld me laten passeren. Vervolgens was het gewoon tempo lopen en volhouden terwijl ik 3 of 4 keer voorbijgelopen werd door de snelste lopers. Er liep gelukkig nog een andere hardloper bij me in de buurt die me weliswaar ook nog inhaalde, maar waar ik de laatste twee ronden redelijk bij in de buurt kon blijven.
Bij de finish zag ik de klok op 24:53. Met een laatste sprint gefinisht in 24:58![]()
Eindelijk onder de 25 minuten![]()
Heb 2 jaar geleden al eens 25:00 gelopen tijdens een training, maar daarna zelden meer in de buurt gekomen van de 25 minuten grens. (Snelste tijd afgelopen jaar was 26:30 tijdens een training en 26:27 tijdens een wedstrijd).![]()
Ohh dank je! Ik dacht dat het vanzelf wel goed zou komen, niet dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef Liesje68 het volgende:
Hi Niara!
jij had je toch ook opgegeven voor ' Waterweg Beweegt' ? Ik kwam toen ook niet verder gekomen dan pagina 4 bij het online inschrijven...
Ik blijk geen bevestigingsmail gehad te hebben en er is ook geen geld afgeschreven... bij een collega is het wel goed gegaan.
Ga morgen op het werk maar weer een poging wagen om me in te schrijven...
'tis maar dat je het weet...
Welke Fokkers lopen er trouwens nog meer mee?
En goed zeg Ach3r0n! Je mag trots zijn op jezelf! En goed dat je jezelf ingehouden hebt.![]()
Niet kijken naar de afstand die je loopt en het verschil met de dag daarvoor. Je moet het over een langere periode zien. Die afstand komt echt wel als je een goede basis hebt, zoals pijn vrij kunnen lopen ed.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef Saninl het volgende:
Oh, super![]()
Net les 24 gelopen, en weer minder ver dan les 23 (en 23 was al minder ver dan 22) echt fijn zon loopweek![]()
[ afbeelding ]
Ik ga nu ook weer les 19 (nu begint het altijd leuk te worden), kleertjes aan, ipod nano klaar en GO!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: