Waak er in ieder geval voor dat je niet te snel opstart omdat je denkt dat het anders te makkelijk is. Je banden, pezen en spieren hebben langer nodig om aan de belasting te wennen dan je longen en hart.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:41 schreef Governo het volgende:
[..]
1 maand niet regelmatig. Maar wel vaak tussendoor dat ik weer ging en dan weer een paar keer niet en dan weer wel. Etc. Etc. Maar nu moet ik het echt volhouden voor de zomer
Wist ik ook niet. Ik studeer zelf in Groningen maar nooit iemand over gehoord..quote:Op woensdag 25 april 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Jee zeg! Is die 4mijl in Groningen zo bijzonder dan?
Ik woon ook al drie jaar in Arnhem, maar weet pas sinds ik zelf hardloop van het bestaan van de Bridge to Bridge afquote:Op woensdag 25 april 2012 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wist ik ook niet. Ik studeer zelf in Groningen maar nooit iemand over gehoord..
Haha apart ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik woon ook al drie jaar in Arnhem, maar weet pas sinds ik zelf hardloop van het bestaan van de Bridge to Bridge afDie bestaat al 26 jaar, en is dus maar één jaartje jonger dan ik!
Grappig is dat hequote:
Ik neem altijd een banaanquote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Ansu het volgende:
Vraagje, dit hebben jullie vast al veel vaker gehoord, maar ik ben vrij nieuw hier.. Maar ik merk dat ik altijd ontzettend honger krijg een tijdje nadat ik gesport heb. Ik vind het moeilijk om dan 'goede' tussendoortjes te vinden. Iemand goede tips?
Noten, fruit, kwark, yogurt, vind die eat natural repen ook altijd goed te doen (de paarse!), gewoon brood met pindakaas, ham, kipfilet, etc etc.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:16 schreef Ansu het volgende:
Vraagje, dit hebben jullie vast al veel vaker gehoord, maar ik ben vrij nieuw hier.. Maar ik merk dat ik altijd ontzettend honger krijg een tijdje nadat ik gesport heb. Ik vind het moeilijk om dan 'goede' tussendoortjes te vinden. Iemand goede tips?
Yep, 17 trainingen en een 18de die je kunt gebruiken tijdens je "wedstrijd"quote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Governo het volgende:
Ik hoor bij de Renate dat het in 17 trainingen is? Dit is dus zo'n 10x minder als Evy?
Is dat niet erg weinig? Overigens lukt het me niet om ze gratis te downloaden?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:26 schreef Deusjevoo het volgende:
[..]
Yep, 17 trainingen en een 18de die je kunt gebruiken tijdens je "wedstrijd"
Ze zijn gratis dus distributie mag: http://thepiratebay.se/torrent/6595649/Running_Coachquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef Governo het volgende:
[..]
Is dat niet erg weinig? Overigens lukt het me niet om ze gratis te downloaden?
Een goed, voedzaam ontbijt is sowieso belangrijk en helemaal als je veel sport. Het kan geen kwaad om 600-800 kcal tot je te nemen en dan bij voorkeur in de vorm van goede koolhydraten, vetten en eiwitten:quote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef Governo het volgende:
Ik heb ook even een vraag. Wat is nou een goed/gezond ontbijt voor mensen die veel sporten, maar toch ook willen afvallen. Ik heb het hier namelijk erg moeilijk mee.
Ik neem altijd een bak muesli met Yoghurt smorgensquote:Op woensdag 25 april 2012 21:25 schreef Governo het volgende:
Ik heb ook even een vraag. Wat is nou een goed/gezond ontbijt voor mensen die veel sporten, maar toch ook willen afvallen. Ik heb het hier namelijk erg moeilijk mee.
in het mailtje wat ik kreeg staat het woord reservelijst niet genoemd hoor?quote:Op woensdag 25 april 2012 20:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook ingeschreven voor de 4 mijl. Mijn moeder heeft het even voor me gedaan
Sta alleen wel op de reserve lijst.
[..]
Ik zie nu pas dat het bij iedereen zo is.![]()
Ik heb me ingeschreven op 18:18:48, dat is dus echt wel heel wrangquote:Op woensdag 25 april 2012 20:48 schreef Wiehoe het volgende:
Binnen 19 minuten vol....
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)jl-in-19-minuten-vol
Die vind ik juist niet te nassenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:37 schreef Governo het volgende:
Musli heb ik een tijdje gedaan, maar ik lus dan zeg maar alleen de varianten met chocolade of zo erin. Ik heb een tijdje van die 'gezonde' geprobeerd, maar die vond k niet echt smakelijk.
Ik zou er sowieso 2 boterhammen van maken, en er nog een stuk fruit bij nemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:38 schreef Governo het volgende:
Dus een bruine boterham met kipfilet en een glas melk is een goed ontbijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |