Nou nou moet dat nou zo, we doen ons bestquote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je een luie donder bent en meer moet lopen.
Gut, we lopen aardig met elkaar op. Als ik vorige week niet zo'n lamme tak was geweest hadden we exact gelijk gelopen. Ik heb straks les 2: 35 minuten. Succes!quote:Op donderdag 26 april 2012 07:49 schreef E.T. het volgende:
Vandaag week 2 richting de 10km![]()
38 minuten staan er op het programma
Ik loop draadloos. Met Bluetooth en smartphone. Super headsetje!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zo'n beugel-dinges, van de lidl en die vind ik tot nu toe het fijnst, vallen niet uit en comfortabel in mijn oren.
Ik ben net begonnen! Spaar mij!quote:Op donderdag 26 april 2012 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je een luie donder bent en meer moet lopen.
Dat je achterloopt, in jou geval is dat zo'n 70 km. Je moet nu ongeveer een km per dag lopen wil je alsnog je challenge halen. Dat lijkt me wel een haalbaar ietsquote:Op donderdag 26 april 2012 08:04 schreef DeLuna het volgende:
Wat betekent het eigenlijk als je in de min staat bij de challenge?
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb de koptelefoonoortjes die blijkbaar bij m'n telefoon zaten. En ik heb 'n hoofd-/zweetband om om ze op hun plaats te houden![]()
Nee, ik krijg er zo'n gevoel bij. Maar zeg er niks overquote:
Moet wel lukken ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat je achterloopt, in jou geval is dat zo'n 70 km. Je moet nu ongeveer een km per dag lopen wil je alsnog je challenge halen. Dat lijkt me wel een haalbaar iets
User: DeLuna (day: 117 31.97%)
Challenge: 250.00
Ran: 12.73 (5.09%)
Expected: 79.92 (-26.88%)
Run daily (expected): 0.68
Run daily (actual): 0.11 (forecasted distance: 39.82)
Run daily (to complete): 0.95
Ik bedoelde het goed hequote:Op donderdag 26 april 2012 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Het dragen van een zweetband vind ik niet grappig. Wel het feit dat ik 'm naast regulier gebruik ook nodig heb om de oordopjes op hun plaats te houden. Vind lopen met een zweetband verder sowieso erg fijn.
Leuk ding wel. Alleen ben ik normaal gesproken meer van de in-ears, schuift dit niet zo van je oren af?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik loop draadloos. Met Bluetooth en smartphone. Super headsetje!
http://www.dealextreme.co(...)-hour-standby-115826
Nee, totaal geen last van! Maar als je meer van in-ear bent, kan ik je deze van harte aanbevelen: http://www.dealextreme.co(...)-stereo-headset-2354quote:Op donderdag 26 april 2012 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Leuk ding wel. Alleen ben ik normaal gesproken meer van de in-ears, schuift dit niet zo van je oren af?
Ik ben ook fier op u!quote:Op donderdag 26 april 2012 11:49 schreef E.T. het volgende:
Zo, de 38min van Evy5-10 volbracht![]()
Het ging niet snel (verre van zelfs) en het was af en toe echt zwoegen tegen de wind in om vooruit te komen.. maar wel uitgelopen!
Nu weer 2x 5km lopen en dan de volgende stap: 41 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |