ja ik snap ook niet dat mensen zo snel kunnen lopen. in het begin loop ik nog wel rond de 11 a 12 km p/u maar ik eindig toch altijd met een gemiddelde van 10quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef Jumparound het volgende:
wtf? daar kan ik alleen van dromen qua snelheid
10 km in 45 minuten
Ik heb vooral moeite met het hard starten van een 10km. Daarom begin ik altijd rustig en versnel ik langzaamquote:Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet dat mensen zo snel kunnen lopen. in het begin loop ik nog wel rond de 11 a 12 km p/u maar ik eindig toch altijd met een gemiddelde van 10
Ik ben 1,75Mquote:
Hey DeLuna waar loop jij? Kwam pas ook zo'n kudde tegen tijdens een wedstrijdje notabene! Die hond was toen heen gedisciplineerd die schapen aan de kant aan het houden zodat wij erlangs konden, geweldig!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb weer heerlijk gelopen. Ik had eigenlijk iets meer willen lopen maar onderweg kwam ik dit tegen dus ik werd een beetje opgehouden en moest ik een route improviseren![]()
[ afbeelding ]
http://www.runtastic.com/(...)ort-sessies/12425544
ik 1,89quote:Op donderdag 26 april 2012 15:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met het hard starten van een 10km. Daarom begin ik altijd rustig en versnel ik langzaamDat ligt me iets meer en zodoende blaas ik me niet meteen op.
[..]
Ik ben 1,75M
Zeker, ik loop ook max 2 keer per maand zo snel. Voor de rest is het interval of rustige 10km loopjes. Dit zijn meer testloopjes om te kijken of ik vooruitgang boek en ervaring creëren voor wedstrijdenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik 1,89nou ja voor mij hoeft het niet zo snel hoor. ik loop ook wat meer dan 10km
maandag zat ik al bijna tegen de 20 aan...
Hmm oké. Ik loop meestal op een behoorlijk tempo, om ook zelf de uitdaging te houden. Is het schema ook nog ergens online te vinden?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:43 schreef Deusjevoo het volgende:
[..]
Ik heb gister les 11 gelopen. Tot nu toe is het goed te doen. Nou heb ik totaal geen tempo, waardoor het sowiso wel makkelijker vol te houden is![]()
De enige les dat ik het wat zwaarder heb gehad is die van gister!
hoe kom je aan de lijstje? ik zou het ook wel voor mij willen weten :-)quote:Op donderdag 26 april 2012 10:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat je achterloopt, in jou geval is dat zo'n 70 km. Je moet nu ongeveer een km per dag lopen wil je alsnog je challenge halen. Dat lijkt me wel een haalbaar iets
User: DeLuna (day: 117 31.97%)
Challenge: 250.00
Ran: 12.73 (5.09%)
Expected: 79.92 (-26.88%)
Run daily (expected): 0.68
Run daily (actual): 0.11 (forecasted distance: 39.82)
Run daily (to complete): 0.95
Heerenveenquote:Op donderdag 26 april 2012 15:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hey DeLuna waar loop jij? Kwam pas ook zo'n kudde tegen tijdens een wedstrijdje notabene! Die hond was toen heen gedisciplineerd die schapen aan de kant aan het houden zodat wij erlangs konden, geweldig!!!
Vanmorgen weer lekker 5k gelopen. Wat een woei! Ging niet heel geweldig (34:15), maar hee je moet je training niet zo lopen zoals een wedstrijd (hoorde ik iemand pas eens zeggen ;-)).
hardloopsokkenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Lopen jullie nog op speciale sokken? Ik heb zelf best wel snel last van transpiratie op mijn voeten (geen ''zweetvoeten'') dus ik ben benieuwd of het dan verstandig is daar een speciale sok voor te kopen..
Toen ik mijn schoenen ging kopen adviseerde de verkoper me wel goede hardloopsokken te kopen, ik liep op sportsokken van de Hema. Maar de sokken daar vond ik best aan de prijs, 12 euro per paar. Afgelopen weekend bij een Camping en Outdoor winkel hardloopsokken voor 6 euro per paar gevonden en toen twee paar meegenomen. Hier heb ik nu 2 keer op gelopen maar ik kan niet zeggen dat ik veel verschil merk. Ligt misschien ook aan de kippenstukjes die ik nu loop......quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Lopen jullie nog op speciale sokken? Ik heb zelf best wel snel last van transpiratie op mijn voeten (geen ''zweetvoeten'') dus ik ben benieuwd of het dan verstandig is daar een speciale sok voor te kopen..
Duhquote:
Ik doe altijd van die enkelsokjes van puma aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Ohh dank je! Ik dacht dat het vanzelf wel goed zou komen, niet dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:01 schreef Liesje68 het volgende:
Hi Niara!
jij had je toch ook opgegeven voor ' Waterweg Beweegt' ? Ik kwam toen ook niet verder gekomen dan pagina 4 bij het online inschrijven...
Ik blijk geen bevestigingsmail gehad te hebben en er is ook geen geld afgeschreven... bij een collega is het wel goed gegaan.
Ga morgen op het werk maar weer een poging wagen om me in te schrijven...
'tis maar dat je het weet...
Niet kijken naar de afstand die je loopt en het verschil met de dag daarvoor. Je moet het over een langere periode zien. Die afstand komt echt wel als je een goede basis hebt, zoals pijn vrij kunnen lopen ed.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef Saninl het volgende:
Oh, super![]()
Net les 24 gelopen, en weer minder ver dan les 23 (en 23 was al minder ver dan 22) echt fijn zon loopweek![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |