ik dacht net ergens gelezen te hebben dat jij hier in de buurt woont is het niet? (hier is albrandswaard, onder de rook van rotterdam)quote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Jumparound het volgende:
goed voor je evenwicht ;-)
Hop, coopertest opgeschroeft naar 2,27
Swets en ET wonen hier niet al tever uit de buurt idd, echter Swets negeert me volledig nadat ik Evy niet als heilig geaccepteerd hebquote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Jumparound het volgende:
nah, ik woon in bussum... Dus dat denk ik niet
Swets en xzaz misschien?
Slbrandswaard is Portugaal, ik woon Oost Rotterdam, ook onder de rook maar dan wanneer de wind iets anders staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Jumparound het volgende:
nah, ik woon in bussum... Dus dat denk ik niet
Swets en xzaz misschien?
Dat ben ik!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Een beetjeDoe eens trots zijn op jezelf
Nee, niet met opzetquote:
volgens die tabel zit ip ik op 25,9%. te laag dus ( had niet anders verwachtquote:Op woensdag 25 april 2012 07:29 schreef Jumparound het volgende:
4 kilo kwijt![]()
en vetpercentage volgens deze tabel 17%
ik mag vanavond ook weer, hoop wel dat m'n buikpuin afzaktquote:Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Trebweb het volgende:
Vanavond weer lopen, gisteren door file en een afspraak er niet meer aan toegekomen.
Hopen dat het weer net zo goed gaat als de afgelopen keren! :-)
is wel een heel summiere vorm van vet percentage uitrekenen er wordt niet eens rekening gehouden met je lengtequote:Op woensdag 25 april 2012 07:29 schreef Jumparound het volgende:
4 kilo kwijt![]()
en vetpercentage volgens deze tabel 17%
Ik hoop gewoon met je mee! Lopen met buikpijn is niets.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik mag vanavond ook weer, hoop wel dat m'n buikpuin afzaktwerd vanmorgen wakker met een ehmm, niet zo prettig gevoel in m'n buik
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Swets en ET wonen hier niet al tever uit de buurt idd, echter Swets negeert me volledig nadat ik Evy niet als heilig geaccepteerd heb.
Ik heb altijd zo'n respect voor ochtendlopers!!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
wakker-ish... 7.15 maar eens de deur uit!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)
[ afbeelding ]
kijk daar hou ik van +1quote:Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee omdat ik je een dom wijf vind.
19.5 volgens dezequote:Op woensdag 25 april 2012 07:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
is wel een heel summiere vorm van vet percentage uitrekenen er wordt niet eens rekening gehouden met je lengte
ik ben soft geworden.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo zou worden? Te pas en te onpas foto's van je kind rond gaan strooien enzo?
Dit was de meest afschuwelijke +/-5km die ik ooit heb gelopenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat ben ik!!
[..]
Nee, niet met opzetmaar ik heb na het rennen wel The 9/11 interview met George Bush gekeken!
Rustiger lopen is de sleutelquote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
Hoe kreeg je dat ineens voor elkaar? Heel rustig gelopen?
Ik kreeg toen het me maar niet lukte > 5 km te lopen ook de tip om een stuk rustiger te lopen en toen liep ik ook ineens probleemloos kilometers verder.
Leuk hè, ochtendloopjesquote:Op woensdag 25 april 2012 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit was de meest afschuwelijke +/-5km die ik ooit heb gelopenDenk dat het net 300m minder was in 28 minuten. Dus qua tijd zéker niets te klagen.
Maar er was geen molecuul zuurstof te vinden en m'n benen voelden als lood. Dus tevreden met tijd, maar man man man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden...
23.1 hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
19.5 volgens deze
www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Ik ben begonnen met 5-10km Evy, maar nooit afgemaakt volgens mij. Ben toen overgestapt naar een 16km schema van m'n loopgroep en heb tussendoor een 10km gelopen. Heb het gebruikt in de overbruggingsperiode van loopgroep, geen loopgroep, loopgroep. Dat was eigenlijk ook gelijk het moment dat ik ben gestopt om met muziek te lopen, en dus had ik geen zin meer in Evy in m'n oor. Dus nooit afgemaaktquote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
Zijn hier eigenlijk renners met ervaring met Evy 5 tot 10 en/of Renate 5 tot 10? Ik hoor graag zowel positieve als minder positieve reacties.
Laat me raden....quote:Op woensdag 25 april 2012 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 5-10km Evy, maar nooit afgemaakt volgens mij. Ben toen overgestapt naar een 16km schema van m'n loopgroep en heb tussendoor een 10km gelopen. Heb het gebruikt in de overbruggingsperiode van loopgroep, geen loopgroep, loopgroep. Dat was eigenlijk ook gelijk het moment dat ik ben gestopt om met muziek te lopen, en dus had ik geen zin meer in Evy in m'n oor. Dus nooit afgemaakt
Wat ik er wel leuk aan vond was dat je itt 0-5km Evy ook aan intervaltraining gaat doen. Maar in hoeverre het je goed voorbereid op een 10km, daar kan ik he weinig over vertellen. Het had wel een bizar nummer ertussen zitten, over weed roken. Heerlijke reggae, maar het is zo stom om mee te zingen om weed te roken tijdens het hardlopen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef Niara het volgende:
Er is ook nog een verschil tussen 's ochtends om 9 uur en 6 uur direct uit bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden.... Ik kan alleen óf om 6 uur lopen óf om 18:30.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef Niara het volgende:
Daar zou ik inderdaad niet over hardlopen, redelijke grote kans dat je enkels dat niet leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Geen van beide. Nu moet ik het opzoeken ook.. Of vanavond, moet de trein pakken, heb autorijles.quote:
Hoe ben je begonnen met trainen? Welk schema? Hoe vaak in de week?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik ben sinds kort ook aan het hardlopen, maar ik heb nu een een probleempje. Ik ben begonnen met het lopen van 0-5 km en inmiddels doe ik 5 km in zo'n 20-25 minuten, dus het begin is er. Enkel heb ik sinds kort erg veel last van m'n rechter knie, voornamelijk aan de rechterkant van m'n knie en aan de bovenkant bij, volgens mij, de pees aanhechting.
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.
Dit kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk maar het eerste wat mij te binnen schiet is:quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik ben sinds kort ook aan het hardlopen, maar ik heb nu een een probleempje. Ik ben begonnen met het lopen van 0-5 km en inmiddels doe ik 5 km in zo'n 20-25 minuten, dus het begin is er. Enkel heb ik sinds kort erg veel last van m'n rechter knie, voornamelijk aan de rechterkant van m'n knie en aan de bovenkant bij, volgens mij, de pees aanhechting.
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
dit dus, klinkt als een typisch geval van een lopersknie...overbelasting, de conditie is er waarschijnlijk wel maar pezen en spieren zijn nog niet gewendquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.
Ik ben al blij DAT ik 5km kan lopen met een min-of-meer-constante 6:30 min/kmquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef slacker_nl het volgende:
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |