ik dacht net ergens gelezen te hebben dat jij hier in de buurt woont is het niet? (hier is albrandswaard, onder de rook van rotterdam)quote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Jumparound het volgende:
goed voor je evenwicht ;-)
Hop, coopertest opgeschroeft naar 2,27
Swets en ET wonen hier niet al tever uit de buurt idd, echter Swets negeert me volledig nadat ik Evy niet als heilig geaccepteerd hebquote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Jumparound het volgende:
nah, ik woon in bussum... Dus dat denk ik niet
Swets en xzaz misschien?
Slbrandswaard is Portugaal, ik woon Oost Rotterdam, ook onder de rook maar dan wanneer de wind iets anders staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Jumparound het volgende:
nah, ik woon in bussum... Dus dat denk ik niet
Swets en xzaz misschien?
Dat ben ik!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Een beetjeDoe eens trots zijn op jezelf
Nee, niet met opzetquote:
volgens die tabel zit ip ik op 25,9%. te laag dus ( had niet anders verwachtquote:Op woensdag 25 april 2012 07:29 schreef Jumparound het volgende:
4 kilo kwijt![]()
en vetpercentage volgens deze tabel 17%
ik mag vanavond ook weer, hoop wel dat m'n buikpuin afzaktquote:Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Trebweb het volgende:
Vanavond weer lopen, gisteren door file en een afspraak er niet meer aan toegekomen.
Hopen dat het weer net zo goed gaat als de afgelopen keren! :-)
is wel een heel summiere vorm van vet percentage uitrekenen er wordt niet eens rekening gehouden met je lengtequote:Op woensdag 25 april 2012 07:29 schreef Jumparound het volgende:
4 kilo kwijt![]()
en vetpercentage volgens deze tabel 17%
Ik hoop gewoon met je mee! Lopen met buikpijn is niets.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik mag vanavond ook weer, hoop wel dat m'n buikpuin afzaktwerd vanmorgen wakker met een ehmm, niet zo prettig gevoel in m'n buik
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Swets en ET wonen hier niet al tever uit de buurt idd, echter Swets negeert me volledig nadat ik Evy niet als heilig geaccepteerd heb.
Ik heb altijd zo'n respect voor ochtendlopers!!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
wakker-ish... 7.15 maar eens de deur uit!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)
[ afbeelding ]
kijk daar hou ik van +1quote:Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee omdat ik je een dom wijf vind.
19.5 volgens dezequote:Op woensdag 25 april 2012 07:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
is wel een heel summiere vorm van vet percentage uitrekenen er wordt niet eens rekening gehouden met je lengte
ik ben soft geworden.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo zou worden? Te pas en te onpas foto's van je kind rond gaan strooien enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |