SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik loop niet in een lange tight, heb alleen 3/4e en korte hardloop broekjes. Ik heb verder alleen een lange trainingsbroek, maar die loopt ook prima.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hier alleen 'n 3/4 broek op het moment.. schaam me kapot in een kort broekje, al helemaal als ie ook nog vrij strak zitMisschien moet ik me daar toch maar eens overheen gaan zetten
![]()
bij gebrek aan 'n lange tight loop ik dus in een thermo legging. ik heb wel 'n driekwart liggen, maar zoals gezegd, die vind ik nog te koudquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik loop niet in een lange tight, heb alleen 3/4e en korte hardloop broekjes. Ik heb verder alleen een lange trainingsbroek, maar die loopt ook prima.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik voel zelf het verschil niet als ik in een hardloopbroekje loop of in die gewone trainingsbroek...quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij gebrek aan 'n lange tight loop ik dus in een thermo legging. ik heb wel 'n driekwart liggen, maar zoals gezegd, die vind ik nog te koud
't moet wel goed strak zitten; loszittende trainingsbroek gaat irriteren en schuren. is ook de enige reden dat ik tijden het lopen wél een (sport)beha draag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik voel zelf het verschil niet als ik in een hardloopbroekje loop of in die gewone trainingsbroek...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hij is vrij strak hoor, alleen aan de onderkant loopt hij wat uit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
't moet wel goed strak zitten; loszittende trainingsbroek gaat irriteren en schuren. is ook de enige reden dat ik tijden het lopen wél een (sport)beha draag.
Slacker, bedankt voor de aanmoediging!! 9,11km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Slacker, bedankt voor de aanmoediging!! 9,11km![]()
wat goed!!
![]()
Morgen inschrijven voor de 4mijl en zaterdag beginnen met trainen, voorgaande jaren zonder training gedaan omdat ik een luie hond ben![]()
![]()
Goed dat je het zegt.. niet vergeten morgen om 19:00 uur in te schrijven voor de 4 mijl.. Is echt iets voor mij om het te vergeten.![]()
hier idem
Die van Groningen? Zit er over na te denken om die ook te doen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Is altijd wel leuk ja, vorig jaar was alleen het weer wat minder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:27 schreef DeLuna het volgende:
Die van Groningen? Zit er over na te denken om die ook te doen.![]()
YW!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Slacker, bedankt voor de aanmoediging!! 9,11kmIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dank je wel!! Ben er zelf nog steeds een beetje van onder de indrukquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben niet thuis morgen om 19:00u. Is het erg als je "pas" om 20:30u inschrijft?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:22 schreef Wiehoe het volgende:
Goed dat je het zegt.. niet vergeten morgen om 19:00 uur in te schrijven voor de 4 mijl.. Is echt iets voor mij om het te vergeten.
Kan nog net.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis morgen om 19:00u. Is het erg als je "pas" om 20:30u inschrijft?
Vanaf de 4 mijl site:
"Op woensdag 25 april start de inschrijving voor de 4 Mijl. Om exact 19.00 uur gaat de inschrijfmodule open voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop, bedrijvenloop en wedstrijdlopers. Vorig jaar was het populaire hardloopevenement binnen twee uur uitverkocht."![]()
Heb ik dus ook, alleen is hier voor het eten lopen echt geen mogelijkheid met 2 kleuters en een groep 5'er die tegen half 6 op hun irritants zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef Drassss het volgende:
Ik liep ook graag 5 minuten nadat ik uit mijn bed was gerold. Hooguit een flesje water/sportdrank mee en een uurtje lopenNa het eten vind ik altijd een drama en daarom loop ik liever net voor het eten.
![]()
![]()
Een beetjequote:Op dinsdag 24 april 2012 21:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dank je wel!! Ben er zelf nog steeds een beetje van onder de indrukDoe eens trots zijn op jezelf
![]()
![]()
het is dat ik er een logeer adres heb, anders had ik me er niet aan gewaagd hoor, zelfde geldt voor de eenhoornloop waar ik aan mee wil doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
Op zich wel jammer dat Groningen zo ver weg isIk heb er één en ik ben er trots op
HAHAHAHAHHAHquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan je beter na 911 in elkaar storten dan naar 112![]()
Oh damn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:40 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Kan nog net.
Vanaf de 4 mijl site:
"Op woensdag 25 april start de inschrijving voor de 4 Mijl. Om exact 19.00 uur gaat de inschrijfmodule open voor de Dagblad van het Noorden Recreantenloop, bedrijvenloop en wedstrijdlopers. Vorig jaar was het populaire hardloopevenement binnen twee uur uitverkocht."Misschien moet ik mijn moeder dan maar even vragen..
Wekker morgen om 7 uur. Kijken of ik wakker genoeg ben om te gaan lopen. Gelukkig staat er dan maar 5 op de planning. Kan nog net voordat m'n ouders op de stoep staan.
Ja doei.![]()
hmm, vriendin is naar yoga en laat op zich wachten... Ik wil lopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nu lopen is lekker.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik doe rond deze tijd nog rustig 80 minuten+quote:
(nu niet, maar 5 km ofzo)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
De volgende keer neemt ze dus de huissleutel mee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef Jumparound het volgende:
hmm, vriendin is naar yoga en laat op zich wachten... Ik wil lopen![]()
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende keer neemt ze dus de huissleutel mee.
Ecosia
kan die niet in zo'n draagzak mee?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
off topic...het is al een echte dwarsligger'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
man, dat is zwaar joh! dat is wandelend al maar een paar km vol te houden..quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan die niet in zo'n draagzak mee?
Ecosia
Als die zo blijft slapen, dan kunnen er nog makkelijk een paar bijquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)
[ afbeelding ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
@Jumparound, check dit:
Over dat kind, je ziet weleens papa's en mama's zo'n kind in een kinderwagen dumpen en die voorduwen terwijl ze zelf rennen.
[ Bericht 12% gewijzigd door slacker_nl op 24-04-2012 23:42:21 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik heb m'n jongste maandenlang in een geknoopte draagdoek meegenomen op gewone uitjes. Soms dagenlang. (dagje dierentuin ofzo). 't is maar net wat je gewend bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
man, dat is zwaar joh! dat is wandelend al maar een paar km vol te houden..
hoe oud was het toen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb m'n jongste maandenlang in een geknoopte draagdoek meegenomen op gewone uitjes. Soms dagenlang. (dagje dierentuin ofzo). 't is maar net wat je gewend bentInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
9 maanden ofzo ?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo, 5km in 27:42, rustig begonnen en op mn top geëindigd...
Dit is een beter gevoel dan zondag :-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
die van mij oud nu bijna 2 ;-)quote:
Weegt iets meer!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er ligt nog een klein slaapkop boven, en zo groot is het bereik van de babyfoon niet ;-)
[ afbeelding ]Hier blijf je toch gewoon voor thuis.
![]()
![]()
ik heb het plan opgevat om de jongste nu te gaan rugdragen, aangezien hij te zwaar wordt voor torsodragen. probleem is dat hij nogal beweeglijk isquote:Op woensdag 25 april 2012 00:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die van mij oud nu bijna 2 ;-)
Weegt iets meer!
goed voor je evenwicht ;-)
Hop, coopertest opgeschroeft naar 2,27
Ecosia
ik dacht net ergens gelezen te hebben dat jij hier in de buurt woont is het niet? (hier is albrandswaard, onder de rook van rotterdam)quote:Op woensdag 25 april 2012 00:12 schreef Jumparound het volgende:
goed voor je evenwicht ;-)
Hop, coopertest opgeschroeft naar 2,27Ik heb er één en ik ben er trots op
nah, ik woon in bussum... Dus dat denk ik niet
Swets en xzaz misschien?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Swets en ET wonen hier niet al tever uit de buurt idd, echter Swets negeert me volledig nadat ik Evy niet als heilig geaccepteerd hebquote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Jumparound het volgende:
Swets en xzaz misschien?.
Slbrandswaard is Portugaal, ik woon Oost Rotterdam, ook onder de rook maar dan wanneer de wind iets anders staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 00:16 schreef Jumparound het volgende:
Swets en xzaz misschien?![]()
Oh ja Coopertest wil ik ook doen. Miss morgen of vrijdag. Zit nu op 2,1 en moet minimaal 2,2 halen maar wil natuurlijk hoger uitkomen.
Niet meer actief op Fok!![]()
Dat ben ik!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Een beetjeDoe eens trots zijn op jezelf
Nee, niet met opzetquote:maar ik heb na het rennen wel The 9/11 interview met George Bush gekeken!
volgens die tabel zit ip ik op 25,9%. te laag dus ( had niet anders verwachtquote:Op woensdag 25 april 2012 07:29 schreef Jumparound het volgende:
4 kilo kwijt![]()
en vetpercentage volgens deze tabel 17%)
Vanavond weer lopen, gisteren door file en een afspraak er niet meer aan toegekomen.
Hopen dat het weer net zo goed gaat als de afgelopen keren! :-)![]()
ik mag vanavond ook weer, hoop wel dat m'n buikpuin afzaktquote:Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Trebweb het volgende:
Vanavond weer lopen, gisteren door file en een afspraak er niet meer aan toegekomen.
Hopen dat het weer net zo goed gaat als de afgelopen keren! :-)werd vanmorgen wakker met een ehmm, niet zo prettig gevoel in m'n buik
is wel een heel summiere vorm van vet percentage uitrekenen er wordt niet eens rekening gehouden met je lengtequote:Op woensdag 25 april 2012 07:29 schreef Jumparound het volgende:
4 kilo kwijt![]()
en vetpercentage volgens deze tabel 17%![]()
![]()
Ik hoop gewoon met je mee! Lopen met buikpijn is niets.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik mag vanavond ook weer, hoop wel dat m'n buikpuin afzaktwerd vanmorgen wakker met een ehmm, niet zo prettig gevoel in m'n buik
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 00:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Swets en ET wonen hier niet al tever uit de buurt idd, echter Swets negeert me volledig nadat ik Evy niet als heilig geaccepteerd heb.
Nee omdat ik je een dom wijf vind.
![]()
Ik heb altijd zo'n respect voor ochtendlopers!!quote:Op woensdag 25 april 2012 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
wakker-ish... 7.15 maar eens de deur uit!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij niet zo zou worden? Te pas en te onpas foto's van je kind rond gaan strooien enzo?
***![]()
kijk daar hou ik van +1quote:Op woensdag 25 april 2012 08:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee omdat ik je een dom wijf vind.
![]()
![]()
Succes!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
19.5 volgens dezequote:Op woensdag 25 april 2012 07:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
is wel een heel summiere vorm van vet percentage uitrekenen er wordt niet eens rekening gehouden met je lengte
www.dietenlijst.nl/vetpercentage/Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik ben soft geworden.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo zou worden? Te pas en te onpas foto's van je kind rond gaan strooien enzo?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Vandaag weer lekker gelopen... Ben overgestapt op Renate... even weer rustig opbouwen na wat knieklachten. Ging erg goed en er zit zeker een verschil tussen Evy en Renate. De muziek van Renate is veel lekkerder.
Ook in mijn thermo lange broek gelopen. Dat loopt echt veel lekkerder dan in een trainingsbroek inderdaad. Binnenkort echte tights kopen. Vind het toch vreemd om in je onderbroek te lopen![]()
![]()
Dit was de meest afschuwelijke +/-5km die ik ooit heb gelopenquote:Denk dat het net 300m minder was in 28 minuten. Dus qua tijd zéker niets te klagen.
Maar er was geen molecuul zuurstof te vinden en m'n benen voelden als lood. Dus tevreden met tijd, maar man man man![]()
Ja doei.![]()
En toch een nette tijd, dan weet je dat als je in topvorm verkeerd Flash moet oppassen om niet ingehaald te worden
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed gedaan Guppy! En jammer dat het niet lekker ging motorbloempje.
We schijnen er allemaal een beetje last van te hebben volgens mij![]()
Maar wel goed dat je zo vroeg de deur uit bent gegaan!![]()
Toch nog een deelname aan de batavierenrace voor mij
Dat wordt weer eens ouderwets lopen op frikandellen en bier.![]()
Vanmorgen weer gelopen!
Dit keer ander rondje geprobeerd, ging wel moeizaam:
http://www.endomondo.com/workouts/o6r0PptNEmI
Volgende keer 13 minuten! Ben benieuwd...![]()
Gisteren begonnen aan de 5-10km serie van Evy. Moest er weer even inkomen na 9 dagen niet lopen. Ze begint ineens over rare dingen als opwarmen en rekken op je vrije dagen... Nou ja, zeg. En dan ook nog eens een podcast die 2 minuten voor het einde plotseling sto
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Zijn hier eigenlijk renners met ervaring met Evy 5 tot 10 en/of Renate 5 tot 10? Ik hoor graag zowel positieve als minder positieve reacties.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat ben ik!!
[..]
Nee, niet met opzetmaar ik heb na het rennen wel The 9/11 interview met George Bush gekeken!
![]()
Hoe kreeg je dat ineens voor elkaar? Heel rustig gelopen?
Ik kreeg toen het me maar niet lukte > 5 km te lopen ook de tip om een stuk rustiger te lopen en toen liep ik ook ineens probleemloos kilometers verder.
Rustiger lopen is de sleutelquote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg toen het me maar niet lukte > 5 km te lopen ook de tip om een stuk rustiger te lopen en toen liep ik ook ineens probleemloos kilometers verder.
![]()
F means you're fucked![]()
Leuk hè, ochtendloopjesquote:Op woensdag 25 april 2012 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit was de meest afschuwelijke +/-5km die ik ooit heb gelopenDenk dat het net 300m minder was in 28 minuten. Dus qua tijd zéker niets te klagen.
Maar er was geen molecuul zuurstof te vinden en m'n benen voelden als lood. Dus tevreden met tijd, maar man man man![]()
. Liep je ook op een lege maag? Ik loop veel fijner nu ik direct uit het werk loop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden...![]()
23.1 hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
19.5 volgens deze
www.dietenlijst.nl/vetpercentage/
Maar vrouwen hebben een relatief hoog vetpercentageWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik ben begonnen met 5-10km Evy, maar nooit afgemaakt volgens mij. Ben toen overgestapt naar een 16km schema van m'n loopgroep en heb tussendoor een 10km gelopen. Heb het gebruikt in de overbruggingsperiode van loopgroep, geen loopgroep, loopgroep. Dat was eigenlijk ook gelijk het moment dat ik ben gestopt om met muziek te lopen, en dus had ik geen zin meer in Evy in m'n oor. Dus nooit afgemaaktquote:Op woensdag 25 april 2012 10:23 schreef robdriessen het volgende:
Zijn hier eigenlijk renners met ervaring met Evy 5 tot 10 en/of Renate 5 tot 10? Ik hoor graag zowel positieve als minder positieve reacties.
Wat ik er wel leuk aan vond was dat je itt 0-5km Evy ook aan intervaltraining gaat doen. Maar in hoeverre het je goed voorbereid op een 10km, daar kan ik he weinig over vertellen. Het had wel een bizar nummer ertussen zitten, over weed roken. Heerlijke reggae, maar het is zo stom om mee te zingen om weed te roken tijdens het hardlopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Laat me raden....quote:Op woensdag 25 april 2012 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 5-10km Evy, maar nooit afgemaakt volgens mij. Ben toen overgestapt naar een 16km schema van m'n loopgroep en heb tussendoor een 10km gelopen. Heb het gebruikt in de overbruggingsperiode van loopgroep, geen loopgroep, loopgroep. Dat was eigenlijk ook gelijk het moment dat ik ben gestopt om met muziek te lopen, en dus had ik geen zin meer in Evy in m'n oor. Dus nooit afgemaakt
Wat ik er wel leuk aan vond was dat je itt 0-5km Evy ook aan intervaltraining gaat doen. Maar in hoeverre het je goed voorbereid op een 10km, daar kan ik he weinig over vertellen. Het had wel een bizar nummer ertussen zitten, over weed roken. Heerlijke reggae, maar het is zo stom om mee te zingen om weed te roken tijdens het hardlopen.
of
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef Niara het volgende:
Er is ook nog een verschil tussen 's ochtends om 9 uur en 6 uur direct uit bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden.... Ik kan alleen óf om 6 uur lopen óf om 18:30.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:28 schreef Niara het volgende:
Daar zou ik inderdaad niet over hardlopen, redelijke grote kans dat je enkels dat niet leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam trouwens gisteren dit pad tegen. Dat was er iets te veel van het goede..
En 's ochtends loop ik ook wel beter dan 's middags. Het is alleen moeilijk om 's ochtends tijd te vinden...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Geen van beide. Nu moet ik het opzoeken ook.. Of vanavond, moet de trein pakken, heb autorijles.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben sinds kort ook aan het hardlopen, maar ik heb nu een een probleempje. Ik ben begonnen met het lopen van 0-5 km en inmiddels doe ik 5 km in zo'n 20-25 minuten, dus het begin is er. Enkel heb ik sinds kort erg veel last van m'n rechter knie, voornamelijk aan de rechterkant van m'n knie en aan de bovenkant bij, volgens mij, de pees aanhechting.
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.![]()
Hoe ben je begonnen met trainen? Welk schema? Hoe vaak in de week?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik ben sinds kort ook aan het hardlopen, maar ik heb nu een een probleempje. Ik ben begonnen met het lopen van 0-5 km en inmiddels doe ik 5 km in zo'n 20-25 minuten, dus het begin is er. Enkel heb ik sinds kort erg veel last van m'n rechter knie, voornamelijk aan de rechterkant van m'n knie en aan de bovenkant bij, volgens mij, de pees aanhechting.
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dit kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk maar het eerste wat mij te binnen schiet is:quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.
http://www.sportsinjurycl(...)tibial-band-syndrome
Ga anders even langs bij de fysiotherapeut.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:11 schreef Onmisbaar het volgende:
Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe of waar het aan kan liggen? Ik heb goede schoenen bij een speciaalzaak gekocht en ik loop voornamelijk over asfalt en paden in de natuur.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dit dus, klinkt als een typisch geval van een lopersknie...overbelasting, de conditie is er waarschijnlijk wel maar pezen en spieren zijn nog niet gewendquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik was begonnen met drie keer in de week hardlopen, maar ik heb nu al een aantal dagen rust. Ik zal het tempo wel wat naar beneden schroeven en nog een beetje rust nemen. Ik probeer het aan het eind van de week nog wel een keer. Bedankt voor de reacties![]()
![]()
Ik ben al blij DAT ik 5km kan lopen met een min-of-meer-constante 6:30 min/kmquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef slacker_nl het volgende:
Je wilt te snel als ik zo naar je 5km tijd kijk. Je zit nu op 4/5 min/km, ga naar 6/7 min/km. Dus, ff weekje rust nemen en een langzamer tempo aanhouden. Daarna geleidelijk je tempo omhoog gooien. Bij klachten: arbeid terugschroeven; tempo omlaag en/of meer rust tussen je loopdagen.Is mijn kruisband-vervangende stukje hamstring ook blij mee
Zo, vanochtend in de sportschool tekeer gegaan en na m'n fietsen, krachttraining en roeien nog een hardloopstukje (op de band, dat wel) van ruim 3km eruit geperst op een voor mij nog zelfs respectabele snelheid van tussen de 8,5 en 9 km/h. Dat viel me niet tegen. Had nog wel wat verder gekund maar ik vond het voor een eerste poging na lange tijd wel welletjes. Lijkt me dus dat de 5km er conditioneel gezien wel weer inzit, dat moet dus snel eens getest worden, en het liefst lekker buiten natuurlijk
. Wie weet van het weekend weer!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"![]()
nice, maar dat wordt wel afzien buiten ;-)quote:Op woensdag 25 april 2012 12:06 schreef Jarno het volgende:
Zo, vanochtend in de sportschool tekeer gegaan en na m'n fietsen, krachttraining en roeien nog een hardloopstukje (op de band, dat wel) van ruim 3km eruit geperst op een voor mij nog zelfs respectabele snelheid van tussen de 8,5 en 9 km/h. Dat viel me niet tegen. Had nog wel wat verder gekund maar ik vond het voor een eerste poging na lange tijd wel welletjes. Lijkt me dus dat de 5km er conditioneel gezien wel weer inzit, dat moet dus snel eens getest worden, en het liefst lekker buiten natuurlijk
. Wie weet van het weekend weer!
Ecosia
Je bent toch niet begónnen met 3 keer 5? Hoe heb je opgebouwd?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik was begonnen met drie keer in de week hardlopen, maar ik heb nu al een aantal dagen rust. Ik zal het tempo wel wat naar beneden schroeven en nog een beetje rust nemen. Ik probeer het aan het eind van de week nog wel een keer. Bedankt voor de reactiesNiet meer actief op Fok!![]()
Ik ben aan het trainen voor de 10km in Roosendaal in juni, en heb zo'n schema van m'n zusje dr school.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
Dat schema zei dat ik het volgende moest doen:
8min lopen, 2min wandelen
8min lopen, 2min wandelen
15min lopen, 3min wandelen
18min lopen, 3min wandelen
5min lopen
En toen ik na die laatste 5 min op Endomondo keek, had ik tot m'n grote verrassing 9,11km afgelegdJoehoe!!
Oh nee, de eerste week begon ik met 3 keer 3km ongeveer. Ik gebruik ook het schema van Evy daarvoor. Na de 4e les liep ik 5 km.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent toch niet begónnen met 3 keer 5? Hoe heb je opgebouwd?![]()
Hoe bedoel je? Ivm verschil loopband en buiten of ivm het weer?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nice, maar dat wordt wel afzien buiten ;-).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
Verschil met de loopbandquote:Op woensdag 25 april 2012 13:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ivm verschil loopband en buiten of ivm het weer?.
![]()
![]()
I know, ik ben bekend met buitenlopen.. Zal wel weer ff wennen worden maar ik heb - al zeg ik het zelf - toch alweer een vrij redelijke conditie opgebouwd... dus ben vooral benieuwd!
Zal vast wel goedkomen inderdaad, hooguit dat het tempo vasthouden je even tegen gaat vallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:28 schreef Jarno het volgende:
I know, ik ben bekend met buitenlopen.. Zal wel weer ff wennen worden maar ik heb - al zeg ik het zelf - toch alweer een vrij redelijke conditie opgebouwd... dus ben vooral benieuwd!
![]()
Ik heb de band wel af en toe in stijgingspercentage laten variëren (van 0 tot 3%). En ik zet maar niet direct in op 9km/h.
Ik vind buiten lopen juist veel fijner dan op de loopband!quote:
Heerlijk in de buitenlucht en het lijkt net alsof ik dan sneller kan en langer volhouden.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik ook uiteraard, maar je moet wel even "leren" om een tempo te kunnen lopen en die ook vasthoudenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind buiten lopen juist veel fijner dan op de loopband!![]()
![]()
Ik loop binnen op een loopband veel makkelijker, hoef je je niet druk te maken over verkeer, hobbels in de weg, wind etc. En een loopband werkt al voor een deel voor je.
Maar buiten lopen vind ik veel leuker, maar het is wel zwaarder, ook voor je lichaam, de loopband geeft al een deel demping, asfalt heeft dat niet.![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat ik buiten zelfs makkelijker vind lopen dan op de loopbandquote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ook uiteraard, maar je moet wel even "leren" om een tempo te kunnen lopen en die ook vasthouden
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik ben normaal (...) ook een buitenloper hoor, begrijp me niet verkeerd.
Ik heb nog maar 1 keer gelopen op de loopband (sinds ik serieus loop) en ik beaam dit. Maar ligt miss ook aan de omgeving (je bent binnen = saai, je hebt weinig zuurstof e.d.)quote:Op woensdag 25 april 2012 15:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik buiten zelfs makkelijker vind lopen dan op de loopbandNiet meer actief op Fok!![]()
Zo, dalijk maar eens les 11 lopen, ziet er makkelijk uit 1 minuut en 2 minuten afwisselend rennen.
Benieuwd hoe het gaat zo in de regen en na een werkdag
Alleen ben ik wat aan het twijfelen... jasje aan of niet. Voor de kou hoeft het niet in elk geval![]()
![]()
Mijn voornaamste afkeer van de loopband is het gebrek aan visuele stimulering. Alleen het display vertelt je hoe ver je bent. Buiten heb je de variatie: ga ik links door het park of rechts langs de winkels? Nog even doorbijten tot het einde van deze straat! Enzovoorts. Ik neem alle drempels, stoepjes, kuilen voor lief
woensdag afspraak bij podoloog... dan ook maar kijken voor nieuwe schoenen
Ecosia
Sowieso is variatie in ondergrond beter dan een loopband.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef robdriessen het volgende:
Mijn voornaamste afkeer van de loopband is het gebrek aan visuele stimulering. Alleen het display vertelt je hoe ver je bent. Buiten heb je de variatie: ga ik links door het park of rechts langs de winkels? Nog even doorbijten tot het einde van deze straat! Enzovoorts. Ik neem alle drempels, stoepjes, kuilen voor lief![]()
Eens met alles, maar wat ik wél weer erg handig vind aan een loopband is dat het een perfecte speelplaats is mbt snelheden, hellingen en afstanden. Heb vanochtend goed het verschil tussen 8, 8.5 en 9 km/h kunnen ervaren en weet nu ook wat ik het prettigst vind lopen. Zo'n groot display voor je neus met allerlei knopjes die weer van alles veroorzaken is best handig.
Blegh, dat was dus 3x niks. Had het gevoel dat ik niet vooruit kwam. Heb echt wel eens lekkerder gelopen. Maar toch alles volgehouden, al was het op een tempo van niks![]()
Volgende keer niet te hard roepen dat een lesje met 1 en 2 minuutjes lopen wel makkelijk lijkt..
Zaterdag 18 minuten aan 1 stuk, benieuwd hoe dat gaat lopen![]()
![]()
Vanavond mag ik weer! Na anderhalve week amper lopen ga ik vanavond de draad weer op pakken. Wil nu voornamelijk op tempo gaan trainen, zodat ik richting de 13 KM ga. Word waarschijnlijk weer vanaf vooraf aan beginnen.
Op een loopband lopen vind ik echt helemaal niksin een warme stinkende sportschool. Totaal geen uitdaging ook.
![]()
Net helemaal netverregend op de fiets.
Ben maar wat blij dat ik uiteindelijk heb besloten niet aan de beekloop mee te doen vanavond.
Ovigens maandag tijdens het stofzuigen(of all things) mijn knie verrrekt ofzo. Het schoot echt compleet verkeerd....dus deze week even rustig aan doen.
Gisteren wat balpirik gekregen van een vriendin en dat spul werkt echt goed![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: