abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2012 @ 16:58:34 #251
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_110727467
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef Jarno het volgende:
Een topic over sport, voeding en het menselijk lichaam zou ik best interssant vinden btw. Maar ik vrees dat het snel overgenomen zal worden door de fundi's en het alleen over extremen zal gaan...
We zouden het kunnen proberen iig, het zal allerlei lui aantrekken :Y
F means you're fucked
pi_110727646
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik zit ook bij een diëtist (vd sportschool notabene) maar ik merk toch dat het allemaal vrij algemeen is.
Bij die bodybuilders niet hoor en dat is ook wel logisch want die willen het maximale uit hun lichaam persen qua looks en kracht. Dan is het gewoon logisch dat je er álles op aanpast.
  Redactie Sport dinsdag 24 april 2012 @ 17:07:50 #253
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_110727879
Roepen jullie even als dat topic geopend wordt? Lijkt me interessant. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:17:25 #254
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_110728383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:55 schreef ZwarteSteen het volgende:
Wat gaat deze reeks snel :o
Voor de mensen die op hun voeding willen letten of denken "gezond" te leven raad ik aan om een account te maken op http://www.myfitnesspal.com/ en eens een paar dagen bij te houden wat je normaal eet. Ik vind het een makkelijke manier om bij te houden wat ik nu per dag naar binnen werk dankzij de uitgebreide database. En ik pas mijn voeding dan gedurende dag ook aan met wat ik zojuist gegeten heb. Voor de sporters is hoger in de eiwitten gaan ook bevorderend ^O^ :Y)
interessant, dit ga ik eens bij houden... wel veel werk :)
(eet nu veel salade met spinazie, rode ui, feta, olijven etc.)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:32:42 #255
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_110729084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:55 schreef ZwarteSteen het volgende:
Wat gaat deze reeks snel :o
Voor de mensen die op hun voeding willen letten of denken "gezond" te leven raad ik aan om een account te maken op http://www.myfitnesspal.com/ en eens een paar dagen bij te houden wat je normaal eet. Ik vind het een makkelijke manier om bij te houden wat ik nu per dag naar binnen werk dankzij de uitgebreide database. En ik pas mijn voeding dan gedurende dag ook aan met wat ik zojuist gegeten heb. Voor de sporters is hoger in de eiwitten gaan ook bevorderend ^O^ :Y)
Is hier niet ook een Nederlandse variant op? Caloriedagboek.nl vermoed ik. Beetje omslachtig namelijk om voor alles wat je eet en drinkt een Amerikaans equivalent te vinden. Maar corrigeer me als ik het bij het verkeerde eind heb.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:35:07 #256
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_110729202
Ah Mazaru, waar loop je zo al? Officieel woon i kook nog in Vlaardingen, maar kom er nu niet meer zo vaak omdat ik studeer. Heb pas wel een aardig eindje langs de vaart gelopen.

Een topic over voeding en sport lijkt me wel interessant. Eigenlijk zou ik eens langs een diëtist moeten omdat eens te checken of alles nog goed gaat. Ik eet geen vlees, sport best veel en eet niet al te gezond... maar zolang ik nog niets bijzonders merk zal het voorlopig nog ok zijn.

En bah, het regent hier ook. Maar ik ga zo wel het bos in. Ik moet de frustraties er uit lopen. Stegaes en vervelende mentoren zijn echt niet mijn ding.
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:35:28 #257
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_110729221
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:32 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Is hier niet ook een Nederlandse variant op? Caloriedagboek.nl vermoed ik. Beetje omslachtig namelijk om voor alles wat je eet en drinkt een Amerikaans equivalent te vinden. Maar corrigeer me als ik het bij het verkeerde eind heb.
http://www.caloriechecker.nl/ !
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 april 2012 @ 17:40:26 #258
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_110729455
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Dat heb ik een jaar gedaan in mijn crashdieet periode :)

Gelukkig kan je op caloriechecker.nl dingen als "standaard" zetten. Handig als je met hetzelfde ontbijt.
pi_110729520
Na een aantal dagen meegelezen te hebben (lees 1,5 week :o) vond ik het toch wel tijd worden om me even te melden.

Bij deze, ik ben Deusjevoo, 24 jaartjes jong, kom uit het zuiden van 't land!
Begin april begonnen met de lessen van Renate Wennemars, morgen is het alweer tijd voor les 11.
In juni is het de bedoeling dat ik de 5 km kan uitlopen tijdens Maastrichts Mooiste :D

Vandaag nog nieuwe schoenen gaan halen, mn oude konden echt niet meer (hebben eigenlijk nooit gekund) en wauw.... Had ik dat eerder geweten O+

nou goed, hoop dat ik welkom ben in deze topic! Zal proberen ook regelmatig te posten!
pi_110729753
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:41 schreef Deusjevoo het volgende:
Na een aantal dagen meegelezen te hebben (lees 1,5 week :o) vond ik het toch wel tijd worden om me even te melden.

Begin april begonnen met de lessen van Renate Wennemars, morgen is het alweer tijd voor les 11.
In juni is het de bedoeling dat ik de 5 km kan uitlopen tijdens Maastrichts Mooiste :D

Vandaag nog nieuwe schoenen gaan halen, mn oude konden echt niet meer (hebben eigenlijk nooit gekund) en wauw.... Had ik dat eerder geweten O+

nou goed, hoop dat ik welkom ben in deze topic! Zal proberen ook regelmatig te posten!
Verschil kan idd ongelofelijk zijn. Mijn huidige Asics waren maar 20 euro duurder dan de Nikes die ik daarvoor had, maar het was een wereld van verschil. Ipv tegen jezelf op te lopen kan ik er nu echt van genieten, puur door het verschil in schoenen.
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:47:31 #261
299601 ZwarteSteen
Kop die steen
pi_110729789
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:17 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Wat ik zelf doe is eerst het Nederlandse product proberen te vinden en anders het algemene product in het NL/EN te vinden, meestal aangeduid als *generic - aardbeienjam. Mocht ik het niet vinden en ik eet het product vaker dan voeg ik het product of maaltijd zelf toe en dan is het de volgende keer alleen nog maar een kwestie van aanvinken en klaar :)
quote:

[..]

Er staan ook zeker Nederlandse producten in of anders meer "algemene" producten. Je kan ze ook zelf eenmaal toevoegen door de achterkant van je pak .. over te typen en dan is het ook meteen opgeslagen en te gebruiken voor de volgende keer.

Als je gesport hebt kan je dat daar ook invoeren
Een voorbeeld van hoe het eruit ziet dan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:50:18 #262
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_110729900
quote:

Welkom ^O^
F means you're fucked
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:53:16 #263
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_110730027
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:35 schreef Niara het volgende:
Ah Mazaru, waar loop je zo al? Officieel woon i kook nog in Vlaardingen, maar kom er nu niet meer zo vaak omdat ik studeer. Heb pas wel een aardig eindje langs de vaart gelopen.

Een topic over voeding en sport lijkt me wel interessant. Eigenlijk zou ik eens langs een diëtist moeten omdat eens te checken of alles nog goed gaat. Ik eet geen vlees, sport best veel en eet niet al te gezond... maar zolang ik nog niets bijzonders merk zal het voorlopig nog ok zijn.

En bah, het regent hier ook. Maar ik ga zo wel het bos in. Ik moet de frustraties er uit lopen. Stegaes en vervelende mentoren zijn echt niet mijn ding.
Ik loop bij de surfplas. Langs de vaart is ook heel mooi om te lopen, heb ik ook wel eens gedaan. En de Broekpolder is ook geweldig om te lopen. Maar 9 van de 10 keer loop ik bij de Surfplas. Lekker rustig (meestal) en ik vind de omgeving prachtig.
In de Broekpolder heb ik zelfs wel eens vossen zien lopen :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_110730131
Tnx!

Tja, die schoenen... Voor deze nieuwe liep ik op Reebok neutrale schoenen, 3 jaar geleden gekocht toen ik begon met Evy. Nooit hard gelopen, nooit verdiept in schoeisel e.d. Maar goed dat ik het toen na 14 lessen heb opgegeven.
Nu heb ik Brooks aan mijn voeten, flinke overpronatie rechtervoet, links viel het mee.
1 paar gepast, gelijk genoeg correctie rechts, links minimaal.
Heb nog nooit zo snel en gemakkelijk juiste schoenen gevonden volgens mij!
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:58:45 #265
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_110730256
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat heb ik een jaar gedaan in mijn crashdieet periode :)

Gelukkig kan je op caloriechecker.nl dingen als "standaard" zetten. Handig als je met hetzelfde ontbijt.
Ben al gegaan :p

Het was hardloopparadijs in het Schollebos, heel veel hardlopers tegengekomen van jong tot oud. Ook heel veel mensen die het combineren met het uitlaten van de hond.

Nu even kijken hoe ver ik heb gelopen

[ Bericht 0% gewijzigd door xzaz op 24-04-2012 18:06:32 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:01:08 #266
299601 ZwarteSteen
Kop die steen
pi_110730383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 17:55 schreef Deusjevoo het volgende:
Tnx!

Tja, die schoenen... Voor deze nieuwe liep ik op Reebok neutrale schoenen, 3 jaar geleden gekocht toen ik begon met Evy. Nooit hard gelopen, nooit verdiept in schoeisel e.d. Maar goed dat ik het toen na 14 lessen heb opgegeven.
Nu heb ik Brooks aan mijn voeten, flinke overpronatie rechtervoet, links viel het mee.
1 paar gepast, gelijk genoeg correctie rechts, links minimaal.
Heb nog nooit zo snel en gemakkelijk juiste schoenen gevonden volgens mij!
Nu je dit weet zou het ook verstandig zijn om voor je dagelijkse schoenen zooltjes te laten maken om klachten wanneer je ouder wordt te voorkomen ;)
Medicine must bring back the joy in the life of the patient.Medicine must give the patient something to celebrate.When medicine cannot achieve this, the goal must be to allow the patient to die a death as quickly and as painlessly as possible
pi_110730642
Loop "gelukkig" al sinds mijn 12de op op maat gemaakte steunzolen.
Met hardlopen doe ik deze niet in de schoenen, aangezien ik dan enorme krampen/pijnscheuten/weet ik veel wat krijg in mijn voeten.
Weet niet of iemand hier ook ervaringen mee heeft of tips ofzo?
pi_110730762
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Deusjevoo het volgende:
Met hardlopen doe ik deze niet in de schoenen, aangezien ik dan enorme krampen/pijnscheuten/weet ik veel wat krijg in mijn voeten.
Ik heb ze altijd in m'n voetbalschoenen gedaan. Ik heb een paar jaar dezelfde zolen gebruikt. Het zal wel slecht zijn om zolang op dezelfde zolen te lopen, maar ik heb iig geen last meer van te veel druk op de bal van m'n voet. Bij m'n hardloopschoenen heb ik ze sowieso niet nodig, daar heb ik nooit last van m'n voeten van.

Echt tips zou ik je niet kunnen geven, maar een keer zonder zooltjes lopen en kijken of je last hebt van je voeten (blaren, eelt-ontwikkeling op bepaalde plekken) zegt volgens mij wel genoeg om te weten of je met of zonder kunt gaan lopen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 18:11:00 ]
pi_110730882
Net mijn eerste rondje gerend. Het viel aan de ene kant tegen, maar ook weer mee eigenlijk. Ik heb de minuten vol kunnen houden, maar merkte dat het echt slecht gesteld is met mijn conditie.
Vond het wel leuk, en heb zin in de volgende les. Hopelijk zakt mijn enthousiasme niet na een paar lessen.

Ik had wel het idee dat ik na een minuut "raar" begon te joggen, alsof het minder soepel ging, is dit herkenbaar? Ik heb trouwens nooit gesport, fiets alleen elke dag in totaal 10km naar mijn werk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 april 2012 @ 18:13:13 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110730888
het is schitterend weer hier, en ik heb de kriebels om m'n schoenen aan te trekken en gewoon te gaan, even wat frustratie eruit te lopen. Mjah, twee weken geleden in m'n achterhoofd houdend, blijf ik toch maar braaf thuis :{ morgen m'n 3-2-3-2 schema maar eens gelijktrekken naar 3-3-3 es kijken of ik het volhoud. Om m'n knie maak ik me niet zo'n zorgen meer verder nu.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_110731091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb ze altijd in m'n voetbalschoenen gedaan. Ik heb een paar jaar dezelfde zolen gebruikt. Het zal wel slecht zijn om zolang op dezelfde zolen te lopen, maar ik heb iig geen last meer van te veel druk op de bal van m'n voet. Bij m'n hardloopschoenen heb ik ze sowieso niet nodig, daar heb ik nooit last van m'n voeten van.

Echt tips zou ik je niet kunnen geven, maar een keer zonder zooltjes lopen en kijken of je last hebt van je voeten (blaren, eelt-ontwikkeling op bepaalde plekken) zegt volgens mij wel genoeg om te weten of je met of zonder kunt gaan lopen.
Loop nu idd altijd zonder mijn zooltjes, loopt gewoon het meest prettige, in elk geval heb ik zonder geen klachten.

Wordt weer eens tijd voor een afspraak bij de podotherapeut, wie weet heeft die nog tips. Heb niet veel zin om mijn hele voeten e.d. naar de knoppen te lopen zo zonder zooltjes.
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:19:28 #272
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_110731115
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:13 schreef DJMO het volgende:
het is schitterend weer hier, en ik heb de kriebels om m'n schoenen aan te trekken en gewoon te gaan, even wat frustratie eruit te lopen. Mjah, twee weken geleden in m'n achterhoofd houdend, blijf ik toch maar braaf thuis :{ morgen m'n 3-2-3-2 schema maar eens gelijktrekken naar 3-3-3 es kijken of ik het volhoud. Om m'n knie maak ik me niet zo'n zorgen meer verder nu.
Anders gewoon een lekker fietstochtje? Ook goed voor je spieren hoor :)
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 18:23:05 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_110731234
Welkom deusjevoo!!

Ik ga zo!! Nu in de bus naar huis, dan kleertjes aan en gaan :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 april 2012 @ 18:23:53 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110731255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Anders gewoon een lekker fietstochtje? Ook goed voor je spieren hoor :)
nah, ik ga om de dag weg, de andere dagen kan m'n man dan iets doen, naar z'n vrienden ofzo . En aangezien we twee kids hebben kan ik dus niet weg ;)

't weekend ga ik een weekendje weg, dan las ik wel een extra training in, es kijken hoe het rennen op zand gaat :D
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 18:26:55 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_110731366
Shit, dr zit iemand met patat bij me in de bus ;( m'n maag gaat instant tekeer!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:27:25 #276
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110731375
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je snapt best wat ik bedoel. Met zo'n panzermaus kan ik geen gesprek voeren iig.
Denk dat je met Panzer nog best een gesprek kan hebben over eten, of Stereotomy en nog een ander... nick ff kwijt.

quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef Jarno het volgende:
Een topic over sport, voeding en het menselijk lichaam zou ik best interssant vinden btw. Maar ik vrees dat het snel overgenomen zal worden door de fundi's en het alleen over extremen zal gaan...
Zou een leuk idee zijn, de BB'ers hebben ooit al eens zo'n topic geprobeerd op te zetten voor zover ik weet. Bodybuilding & Voeding Het loopt niet echt, merendeel vd vragen worden gewoon in het BB-topic gesteld.

Back to me tho, 1.15 uur gelopen, ik zou volgens m'n schema in 6:22min/km moeten lopen, dat is 6:25 geworden, maar als ik naar de laptimes kijk mag het allemaal wat vlakker. Doelstelling half behaald.
Nog 5 km en dan heb ik de 200km in de challenge gepasseerd!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:06:54 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110733010
Zo. Ging dat even bagger. Was gewoon niet vooruit te branden, kuiten zaten flink op slot en kwamen maar niet los. Maar toch 5 km in 31:10 gedaan, dus had baggerder gekund (nog maar kort geleden zou ik dat een prima tijd hebben gevonden op de 5 km :P)
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 april 2012 @ 19:26:28 #278
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_110733937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:06 schreef Viking84 het volgende:
Zo. Ging dat even bagger. Was gewoon niet vooruit te branden, kuiten zaten flink op slot en kwamen maar niet los. Maar toch 5 km in 31:10 gedaan, dus had baggerder gekund (nog maar kort geleden zou ik dat een prima tijd hebben gevonden op de 5 km :P)
Zonde.. nouja volgende keer beter.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 april 2012 @ 19:28:25 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_110734039
Sow he. Hier breekt de lucht open, ik hoor vogeltjes fluiten, klein zonnetje. Ik zeg ik ga een rondje!
pi_110734243
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow he. Hier breekt de lucht open, ik hoor vogeltjes fluiten, klein zonnetje. Ik zeg ik ga een rondje!
Het is hier ineens een zomeravond geworden.
pi_110734395
quote:

Hé, nog een RW-er!

Welkom! ^O^
pi_110734828
Ik ben vanmorgen om 6.00 in de motregen wezen lopen... op het programma stond 15k19 van RW oftewel 4x8' met 2'dribbelpauze. In matig tempo maar wedstrijdtempo mocht ook...

Natuurlijk te hard gelopen... man, wat ging het slecht :r en niet alleen omdat ik te hard van start ging.

Een training om snel te vergeten...
Op naar de volgende training: 30' in een jogtempo...
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:06:02 #283
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110736046
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ooit al eens een bescheiden loopje van 5 km op een lege maag gedaan na een dag werken en amper eten? Zo essentieel is het dus.
gisteravond mijn snelste 10KM ooit gelopen voor het avondeten (met als laatste maaltijd lunch met 4 boterhammen) en na een dag werken... je punt is?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:07:26 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110736145
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom worden alle leuke wedstrijden op zondag gelopen?
misschien Staphorst of Spakenburg proberen, lopen ze vast op zaterdag...
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:08:56 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110736219
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef YUR het volgende:
Nog even en het wordt tijd voor een FOK!-Lopersgroep. Trainertje regelen en dan iedere maand een zaterdag ergens in het land gaan lopen met zijn allen :P
top idee YUR!!
ik zou het alleen minder frequent doen anders gaat volgens mij al snel het nieuwtje er af...1 keer in de 2 of 3 maanden en dan is een van de posters hier de host en stippelt een 5,10 en 15km route uit..voor ieder wat wils

[ Bericht 14% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-04-2012 20:17:13 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:13:01 #286
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_110736454
bah, het ging niet lekker. Plus ik ben verdwaald...
Het is koud, m'n benen zijn op, het begint te regenen, kwsm onbegaanbare wegen tegen en ik heb maar het dichtsbijzijnde tramhokje opgezocht. Hopelijk controleren ze niet op kaartjes...
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:20:25 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110736859
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:06 schreef Deusjevoo het volgende:
het klinkt alsof de ondersteuning die je hebt door je steunzolen verergert word door het hardlopen (veel meer kracht op je benen) en het dus het tegengestelde effect heeft
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:20:28 #288
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_110736862
quote:

[..]

http://eetmeter.voedingscentrum.nl is zeer handig!

[ Bericht 5% gewijzigd door Luxuria op 24-04-2012 20:44:13 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:24:21 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_110737080
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

top idee YUR!!
ik zou het alleen minder frequent doen anders gaat volgens mij al snel het nieuwtje er af...1 keer in de 2 of 3 maanden en dan is een van de posters hier de host en stippelt een 5,10 en 15km route uit..voor ieder wat wils
Regel jij de eerste uitvoering bij jou?
F means you're fucked
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:26:03 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110737167
prima YUR...gewoon met z'n allen in een zeecontainer vanuit Rotterdam dan zie ik jullie over 6 weken wel in Port Chalmers.

En vergeet niet....er zijn heel veel heuvels hier!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 april 2012 @ 20:26:17 #291
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_110737175
Wat een grafrondje :r. Ik ben zo geen na-het-avondeten-loper. Het lekkerst loop ik zo uit bed met alleen een crackertje en een glas water op. Zware benen van mijn rondje zondag, moeite met m'n ademhaling, moeite met m'n ritme.

Anyway, 5.36KM in 30 minuten. Best nog netjes.
pi_110737335
Héérlijk weer om te rennen.
Ben alleen bang dat mijn neus het weer niet aankan. Enorme niesbui gehad: mooi weer voor de komende twee weken.

Zo raar om te lezen dat er nog mensen in thermolegging rennen terwijl ik met mijn blubberbenen in dit broekje rondliep. :D
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:29:21 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110737340
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een grafrondje :r. Ik ben zo geen na-het-avondeten-loper. Het lekkerst loop ik zo uit bed met alleen een crackertje en een glas water op. Zware benen van mijn rondje zondag, moeite met m'n ademhaling, moeite met m'n ritme.

Anyway, 5.36KM in 30 minuten. Best nog netjes.
blijft me fascineren waarom bepaalde mensen echte ochtendlopers en andere echte avondlopers zijn.
moet er niet aan denken om meteen uit bed te gaan lopen...op z'n vroegst om een uur of 9

Evengoed weer ruim 5km op de klok Swets!
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:31:14 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110737447
ik blijf ook graag zo lang mogelijk in mijn short lopen Wyccie, alleen met striemende regen i.c.m. harde wind ga ik over op een thight
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:35:55 #295
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110737696
Ik zweer bij lange thights.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:38:05 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110737794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zweer bij lange thights.
ook als het wat warmer wordt Slacker? want je heb ook van dunnere thights voor het voor en najaar
Voordeel van een thight vond ik dat ze wel wat steun aan vooral je kuiten geven
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:40:46 #297
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_110737976
Ik liep ook graag 5 minuten nadat ik uit mijn bed was gerold. Hooguit een flesje water/sportdrank mee en een uurtje lopen :) Na het eten vind ik altijd een drama en daarom loop ik liever net voor het eten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 april 2012 @ 20:43:37 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_110738157
ik ben sowieso geen korte broekenmens, nooit geweest ook. ik heb magere melkwitte stelten die onder de littekens zitten (krabbelde altijd korstjes open, en hield op m'n 16e nogal van sparren op 't dorp, 9 vd 10 leer won ik het nog ook .. voelde nooit pijn dus bleef maar doorgaan.. ). Nee geen korte zooi voor mij. Heel misschien op de 42 km of zelfs de hm wel, maar voorlopig niet. Hopelijk heb k tegen die tijd dan wel een kleurtje _O-

dinsdag 24 april 2012 @ 20:44:33 #299
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_110738214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ook als het wat warmer wordt Slacker? want je heb ook van dunnere thights voor het voor en najaar
Voordeel van een thight vond ik dat ze wel wat steun aan vooral je kuiten geven
Ik heb 1 wintertight, maar die draag ik nu echt niet (de dikke stof zit daar rondom de quads/hamstrings). En twee (of drie, heb volgens mij eentje gekocht vd winter) normale thights. Die worden het hele jaar door gedragen. Enkel keertje dat ik in een korte broek loop (afgelopen jaar 2x ofzo, Aruba uitgezonderd, daar was het 30+ graden).
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:45:23 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_110738274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef Drassss het volgende:
Ik liep ook graag 5 minuten nadat ik uit mijn bed was gerold. Hooguit een flesje water/sportdrank mee en een uurtje lopen :) Na het eten vind ik altijd een drama en daarom loop ik liever net voor het eten.
ik ook, voor het eten is het lekkerste voor mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')