Kun je kwark en pindakaas in je wheyshake kwijt??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:14 schreef ZetaOS het volgende:
Hier kun je al je vragen over Kwark, Pindakaas en whey shakes kwijt.
Als je met je normale voeding genoeg eiwitten binnenkrijgt volgens je macro dan heb je geen whey nodig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:00 schreef Weissman het volgende:
Wat is de reden dat jullie met whey zijn begonnen ?
Hebben jullie dit gedaan omdat het er bij hoort of zijn er mensen die ook het verschil hebben ervaren en daardoor whey zijn gaan gebruiken ?
Ik nuttig geen zuivelproducten en/of whey en zit te af en toe te twijfelen of ik wel genoeg eiwitten binnen krijg.
Vandaar dat ik wel overweeg om zo nu en dan whey te gebruiken.
Ik neem het met mate. Mijn voeding zit redelijk goed, maar het geeft me toch net effe wat extra.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:00 schreef Weissman het volgende:
Wat is de reden dat jullie met whey zijn begonnen ?
Hebben jullie dit gedaan omdat het er bij hoort of zijn er mensen die ook het verschil hebben ervaren en daardoor whey zijn gaan gebruiken ?
Ik nuttig geen zuivelproducten en/of whey en zit te af en toe te twijfelen of ik wel genoeg eiwitten binnen krijg.
Vandaar dat ik wel overweeg om zo nu en dan whey te gebruiken.
Dat is m juist. wat is genoeg ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je met je normale voeding genoeg eiwitten binnenkrijgt volgens je macro dan heb je geen whey nodig.
Ja dat moet je zelf bepalen met je e/k/v verhouding. Dus stel je doet 40/40/20 moet 40% van je dagelijkse Kcal eiwitten bevatten.quote:
Daar heb ik ook echt veel aan man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja dat moet je zelf bepalen met je e/k/v verhouding. Dus stel je doet 40/40/20 moet 40% van je dagelijkse Kcal eiwitten bevatten.
Wat bedoel je, knaap?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef Archangelo het volgende:
ik ben benieuwd welke phaggot=op, zeker door de verwijzing naar pindakaas.
Broer ik zal morgen wel even goede post maken en uitleggen met schema erbij.. lig al in bed en net hard getraind dus geen tijd voor pc, Oke?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt veel aan man.![]()
iets specifieker graag
Is goed man, we cool bro. Het ging mij niet zozeer om een schema, maar dat leg ik ook nog wel uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Broer ik zal morgen wel even goede post maken en uitleggen met schema erbij.. lig al in bed en net hard getraind dus geen tijd voor pc, Oke?
Het gaat mij ook niet om een schema maar dat verduidelijkt het hele plaatje hoe je er nou achter komt hoeveel eiwitten je per dag nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is goed man, we cool bro. Het ging mij niet zozeer om een schema, maar dat leg ik ook nog wel uit
Is per persoon verschillend, meestal 2x-2,5x-3x lichaamsgewicht in grammen.quote:
Nice, zeker wat voor de OP!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:12 schreef robuust89 het volgende:
Alles is per 100 gram.
[ afbeelding ]
Eiwit: 8
Koolhydraten: 4,2
[ afbeelding ]
Eiwit: 8,8
Koolhydraten: 4,8
[ afbeelding ]
Eiwit: 9
Koolhydraten: 2,4
Iets voor de OP?
Er moet en staan ipv ofquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:10 schreef Weissman het volgende:
Ik weeg ong 100kg dus 200-300 gram wil je zeggen ?
Moet ik nou op elke verpakking kijken hoeveel eiwitten erin zitten ? Ik wil niet op een calorie-tellende detox-wijf lijken.
Ik eet elke dag wel vis, kip, eieren of noten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |