True, hardlopers zijn een volk an sich maar in deze verhouding zijn bodybuilders een heel nieuw ras.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor een volk daar rondloopt? Ik vind het prima in dit topic passen eigenlijk.
Het kan toch gewoon een onderwerp zijn, naast de vele andere?quote:
Soms dan regent het en dan lijkt het op buienradar wolkeloos te zijn. Ik kijk wel naar buiten voor de weersverwachting.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Drassss het volgende:
Waarom starten jullie niet even buienradar.nl? Dan weet je meteen of het droog blijft ja de nee
Doe mij zo'n glazen bolquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Daar wordt dan twee weken heel enthousiast gepost en dan bloedt het dood. Kan prima hier, vind ik, als het je niet interesseert, lees je er maar overheen. Doe ik ook met zo veel dingen in dit topic en andere topics.
Je kunt toch gewoon in de regen gaan lopen? Het gaat toch om je trainingsschema dat je bij moet/wilt houden en niet om of het lekker weer is?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms dan regent het en dan lijkt het op buienradar wolkeloos te zijn. Ik kijk wel naar buiten voor de weersverwachting.
maar het is ook wel recreatiefquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon in de regen gaan lopen? Het gaat toch om je trainingsschema dat je bij moet/wilt houden en niet om of het lekker weer is?
Haha, ik vind het heerlijk om in de regen te lopen, maar volgens mij ben ik daar een uitzondering in.quote:
Zou ik niet erg vinden, maar het moet dan niet koud zijn of een windkracht 6 staan. Dan is het weer vervelend.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, ik vind het heerlijk om in de regen te lopen, maar volgens mij ben ik daar een uitzondering in.
Ik vind ook dat het een lekker gevoel geeftquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha, ik vind het heerlijk om in de regen te lopen, maar volgens mij ben ik daar een uitzondering in.
Als ik al aan het lopen ben en het gaat regenen, dan ren ik gewoon lekker door. Maar om nou te starten in een plensbui...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ik loop ook in de regen hoor, maar met mate. van de winter met stevige regen gelopen en dan loop ik te verkrampt om het leuk te vinden...quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor een volk daar rondloopt? Ik vind het prima in dit topic passen eigenlijk.
Ze verliezen toch, dus hop, rennen. Ow, en ik ga nu ook op pad. Yur!! Ik ga lopen!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef xzaz het volgende:
Shit, bedenk me nu dat Barca vanavond speelt... dat wordt proppen.
Ik bedacht het me net ook, maar heb al afgesproken met iemand en kan 't niet afzeggen voor een voetbalwedstrijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:41 schreef xzaz het volgende:
Shit, bedenk me nu dat Barca vanavond speelt... dat wordt proppen.
Je snapt best wat ik bedoel. Met zo'n panzermaus kan ik geen gesprek voeren iig.quote:
ik zou het ook wel boeiend vinden, wellicht haal ik er nog tips uit om wat in gewicht aan te komen zonder dat ik er als een rolmops uit ga zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef Jarno het volgende:
Een topic over sport, voeding en het menselijk lichaam zou ik best interssant vinden btw. Maar ik vrees dat het snel overgenomen zal worden door de fundi's en het alleen over extremen zal gaan...
Ik zit ook bij een diëtist (vd sportschool notabene) maar ik merk toch dat het allemaal vrij algemeen is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zou het ook wel boeiend vinden, wellicht haal ik er nog tips uit om wat in gewicht aan te komen zonder dat ik er als een rolmops uit ga zien.
Succes!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze verliezen toch, dus hop, rennen. Ow, en ik ga nu ook op pad. Yur!! Ik ga lopen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |