Da's toch geen reden om niet te gaan lopen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef xzaz het volgende:
http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=ZH

Wel erg slecht.. Je mocht je naam op het startnummer zetten en ik heb toen voor de gein " van Binsbergen gekozen".quote:

Jij loopt Schollebos toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga vanavond weer 30 minuutjes, om Yur's vraag te beantwoorden.

quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wel erg slecht.. Je mocht je naam op het startnummer zetten en ik heb toen voor de gein " van Binsbergen gekozen".Helemaal prachtige toen de speaker ( een Amerikaan ) hem wilde oplezen.

Zorg jij voor de bananen, sponsje en bekertjes water?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:11 schreef YUR het volgende:
Nog even en het wordt tijd voor een FOK!-Lopersgroep. Trainertje regelen en dan iedere maand een zaterdag ergens in het land gaan lopen met zijn allen

Ik ben die hijgende oude man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
O dan kom ik je vanavond misschien wel tegen :p, eng hoor.

Da's goed hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zorg jij voor de bananen, sponsje en bekertjes water?

Ga me nu omkleden!quote:

zeis mee...quote:

quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch is het interessant om even de revue te laten passeren. Je zult zelf ook wel zien dat er behoorlijk wat mensen in geïnteresseerd zijn.

Heb je gezien wat voor een volk daar rondloopt? Ik vind het prima in dit topic passen eigenlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zou je eens moeten gaan buurten in het bodybuilderstopic

Dan verschillen we van meningquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor een volk daar rondloopt? Ik vind het prima in dit topic passen eigenlijk.

In Vlaardingen heeft het echt de hele dag geregend. Nu wordt het een beetje lichter. Ik zit de hele dag al te wachten op een zonnetje. Maar tijdens het wachten heb ik de ramen binnen gezeemd, gestofzuigd, gedweild, gestreken en de plantjes verpot. Geen verloren dag dus. Morgen een nieuwe poging wagen om te gaan lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's toch geen reden om niet te gaan lopen?
En in welk deel van ZH woon je dan? Want hier in Den Haag zie ik al de hele middag lekker het zonnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |