Heb je hier meer info over?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eiwit-inname, complexe koolhydraten etc. Zul je allemaal moeten aanpassen.
havermout, eiwitshake's, kipfilet, ei, magere melk, zilvervlies rijst etc. ik doe het ook sinds een paar maanden merk ik aardig i.c.m. krachttrainingquote:
Krachttraining.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
havermout, eiwitshake's, kipfilet, ei, magere melk, zilvervlies rijst etc. ik doe het ook sinds een paar maanden merk ik aardig i.c.m. krachttraininggewoon goed/veel eten maar wel de "foute" dingen laten liggen!
oke, zoals ik al had aangegeven doe ik momenteel south beach en zit in de strenge weken (helemaal geen koolhydraten en suikers) Dus geen pasta, brood, rijst en fruit ... Dat is geen goede basis om te lopen kan ik je vertellen ;-)quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
havermout, eiwitshake's, kipfilet, ei, magere melk, zilvervlies rijst etc. ik doe het ook sinds een paar maanden merk ik aardig i.c.m. krachttraininggewoon goed/veel eten maar wel de "foute" dingen laten liggen!
Ik neem aan dat ze die bij een officiele HM wel dicht houdenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hopen dat de brug niet open staat
Dan is het nog niet goed, je BMR is je verbruik per dag als je 24 uur niks doet. Oftewel, je onderhoud, als je gaat sporten en onder onderhoud gaat eten gaat het fout (kort door de bocht). Je zou je kcal verbruik moeten weten, dat optellen bij je BMR en dan eventueel er iets onder gaan zitten (dat kan dan alsnog onder je BMR zijn, maar daar ga ik even niet vanuit).quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook fatsoenlijk eten. En niet weinig eten.
opbouwen naar 10 kan ik runinfo schema's aanradenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:18 schreef Quoi het volgende:
Mmm ik denk dat ik hier ook wat meer thuishoor dan in het 'amateur'-topic![]()
In januari vanaf 0 begonnen met 'get running' app en 9 weken later liep ik een 5 km. Vanaf toen af en toe een wedstrijdje gelopen, en wat is dat leuk!! Had een paar weken geleden een beetje last van een overschotje zelfvertrouwen en wilde in 6 weken naar de 10 km. Inmiddels geaccepteerd dat mijn 5 km tijd eerst wat sneller moet worden, dan pas naar de 10 km. Mijn PR is 31:15. Zondag weer een leuk loopje...
Heb geleerd om vooral niet te hard van stapel te lopen. 4x in de week leverde me continu strakke kuiten op, te snel doortrainen naar de 10 km bleek even teveel van het goede...... Alhoewel ik gister zomaar een lekkere 6 km heb gelopen, dus zo moet er toch af en toe een km'je bij te snoepen zijn?
Zijn er mensen die ervaring hebben met....
- het verbeteren van je 5 km snelheid?
- het opbouwen van 5 naar 10 km?
Ben benieuwd!!
ja ik eet me gek aan eiwitten, voor dat ik ga lopen wil ik nog wel eens wat snelle koolhydraten naar binnen werken (broodje appelstroop ofzo) maar voor de rest gaat het prima. eet eigenlijk meer dan voorheen alleen een stuk gezonderquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, zoals ik al had aangegeven doe ik momenteel south beach en zit in de strenge weken (helemaal geen koolhydraten en suikers) Dus geen pasta, brood, rijst en fruit ... Dat is geen goede basis om te lopen kan ik je vertellen ;-)
Maar jij loopt goed op wat hierboven staat? Dat zijn namelijk alle dingen die ik wel mag straks.(over 5 dagen)
die fout maakte ik dus... geen koolhydraten gegeten voor de prestatieloop. Het werd rond de 8 km. wel licht in het hoofd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik eet me gek aan eiwitten, voor dat ik ga lopen wil ik nog wel eens wat snelle koolhydraten naar binnen werken (broodje appelstroop ofzo) maar voor de rest gaat het prima. eet eigenlijk meer dan voorheen alleen een stuk gezonder
Maar eh... veel vlees is niet per definitie gezond. En brood en pasta en rijst zijn niet per definitie ongezond he.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die fout maakte ik dus... geen koolhydraten gegeten voor de prestatieloop. Het werd rond de 8 km. wel licht in het hoofd.
Verder voelt het gezond eten wel goed... Eet me helemaal suf aan groente en vlees
Zelf ervaring mee?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:23 schreef Jumparound het volgende:
[..]
opbouwen naar 10 kan ik runinfo schema's aanraden
Voorbeeld
voor het verbeteren van je tijd is hets intervallen...
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan is het nog niet goed, je BMR is je verbruik per dag als je 24 uur niks doet. Oftewel, je onderhoud, als je gaat sporten en onder onderhoud gaat eten gaat het fout (kort door de bocht). Je zou je kcal verbruik moeten weten, dat optellen bij je BMR en dan eventueel er iets onder gaan zitten (dat kan dan alsnog onder je BMR zijn, maar daar ga ik even niet vanuit).
Dat weet ik BE, dit duurt ook maar 2 weken. Mijn lichaam kickt af van koolhydraten en suikers om weer in balans te komen. Ik mag dit bijvoorbeeld weer wel eten...quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar eh... veel vlees is niet per definitie gezond. En brood en pasta en rijst zijn niet per definitie ongezond he.
quote:Groente en groentesap (niet alle soorten)
Alle soorten vis en schaaldieren (vooral de vette soorten i.v.m. de goede vetten)
Mager vlees en magere vleeswaren
Kip en gevogelte zonder vel
Zuivel: 125 ml karnemelk, magere melk of vetarme yoghurt per dag
Kaas: alle 20+ en 30+ kazen, cottage cheese, ricotta
Ei en soja: onbeperkt eieren en tofu
Noten met mate: 15 cashewnoten of 30 pistachenootjes per dag
Olijfolie, zonnebloemolie, arachide-olie en koolzaadolie
Alle kruiden zonder suiker
Zoetstof (Natrena)
Dan nog kan je beter 3 tientjes meer lappen en goede schoenen pakken dan puur voor de aanbieding gaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij wil ze dan ook bij de sportzaak halen waar ze nu in de aanbieding zijn
mij hoor niet meer over schoenen issues .. heb zelf ervaren dat je beter goede schoenen kunt kopen dan op goedkope (paar jaar oude) nikes te gaan lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan nog kan je beter 3 tientjes meer lappen en goede schoenen pakken dan puur voor de aanbieding gaan
Heel verstandig, dat lichaam moet toch nog een aantal jaren meequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
mij hoor niet meer over schoenen issues .. heb zelf ervaren dat je beter goede schoenen kunt kopen dan op goedkope (paar jaar oude) nikes te gaan lopen.
zolang ik de marathon volgend jaar op 14 april maar haal, ben ik tevredenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heel verstandig, dat lichaam moet toch nog een aantal jaren mee
Natrena zoetstof? Vraag eens of je Stevia mag, is een natuurlijke zoetstof.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat weet ik BE, dit duurt ook maar 2 weken. Mijn lichaam kickt af van koolhydraten en suikers om weer in balans te komen. Ik mag dit bijvoorbeeld weer wel eten...
[..]
oh, dat gebruiken we alquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Natrena zoetstof? Vraag eens of je Stevia mag, is een natuurlijke zoetstof.
I know, ik ben 2 jaar terug 20kg afgevallen met low carben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat weet ik BE, dit duurt ook maar 2 weken. Mijn lichaam kickt af van koolhydraten en suikers om weer in balans te komen. Ik mag dit bijvoorbeeld weer wel eten...
[..]
1700 kcal ??? dat zou voor mij echt killing wezen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt wat zijn jullie gezegend. Ik presteer het om op 1700 Kcal per dag met 125KM fietsen en 20KM hardlopen per week nog een kilo aan te komen.
Ik heb eerst een behoorlijke periode stelselmatig 3 keer per week 5KM gelopen. Vervolgens 2 keer per week naar 30 minuten waarbij ik zo'n 5.2 tot 5.5KM liep per keer en dan in het weekend 7KM. Weekje later 7.5 weer een week later 8 en toen bedacht ik me dat wanneer ik 8 liep ik ook wel 10 kon lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:18 schreef Quoi het volgende:
Mmm ik denk dat ik hier ook wat meer thuishoor dan in het 'amateur'-topic![]()
In januari vanaf 0 begonnen met 'get running' app en 9 weken later liep ik een 5 km. Vanaf toen af en toe een wedstrijdje gelopen, en wat is dat leuk!! Had een paar weken geleden een beetje last van een overschotje zelfvertrouwen en wilde in 6 weken naar de 10 km. Inmiddels geaccepteerd dat mijn 5 km tijd eerst wat sneller moet worden, dan pas naar de 10 km. Mijn PR is 31:15. Zondag weer een leuk loopje...
Heb geleerd om vooral niet te hard van stapel te lopen. 4x in de week leverde me continu strakke kuiten op, te snel doortrainen naar de 10 km bleek even teveel van het goede...... Alhoewel ik gister zomaar een lekkere 6 km heb gelopen, dus zo moet er toch af en toe een km'je bij te snoepen zijn?
Zijn er mensen die ervaring hebben met....
- het verbeteren van je 5 km snelheid?
- het opbouwen van 5 naar 10 km?
Ben benieuwd!!
gecompliceerde koolhydraten, mager vlees, groente. Voornamelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
1700 kcal ??? dat zou voor mij echt killing wezen.
maar het ligt er ook aan wat voor kilocalorieen dat zijn.... een kilocalorie is niet zo maar een kilocaloriebij eiwitrijk voedsel bijvoorbeeld is het veel makkelijker voor het lichaam om een gedeelte van de kilocalorieen via de ontlasting kwijt te raken.
Ik zal even wat goede sites voor je zoeken, maar er zijn gewoon een aantal basisprincipes die je nu al in acht kunt nemen zonder een extreem uitgebalanceerd dieet te volgen.quote:
en je loopt alleen hard en fietst of doe je ernaast nog iets van krachttraining?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
gecompliceerde koolhydraten, mager vlees, groente. Voornamelijk.
Dit. Het mooie is dat je ook gewoon resultaat merkt en je veel fitter voelt. Mensen die serieus willen sporten moeten ook gewoon de moeite nemen om naar hun voeding te kijken. Daar valt net zo veel winst op te behalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:25 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ik eet me gek aan eiwitten, voor dat ik ga lopen wil ik nog wel eens wat snelle koolhydraten naar binnen werken (broodje appelstroop ofzo) maar voor de rest gaat het prima. eet eigenlijk meer dan voorheen alleen een stuk gezonder
Hoe kun je geen koolhydraten eten en gaan sporten?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die fout maakte ik dus... geen koolhydraten gegeten voor de prestatieloop. Het werd rond de 8 km. wel licht in het hoofd.
Verder voelt het gezond eten wel goed... Eet me helemaal suf aan groente en vlees
*leermoment*quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kun je geen koolhydraten eten en gaan sporten?
yoghurt en melk? ik neem mijn whey shake gewoon met water en heel af en toe met magere melk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef Jumparound het volgende:
oke, precies wat ik al doe dusThanks Kapiteintje
Nog ter aanvulling: Ik gebruik een eiwitshake na elke training.Gemaakt van yohurt, melk en eiwit.
Momenteel (omdat ik dus in de strenge weken zit) een dieet shake die ook met water te mengen is (en geen suiker heeft).
Het enige waar ik nog niet echt uit ben is hoe ik het eten van koolhydraten en sporten moet gaan combineren... Maar als ik daar uit ben laat ik het zeker nog weten
ik heb een heel smerigequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
yoghurt en melk? ik neem mijn whey shake gewoon met water en heel af en toe met magere melk.
Beetje krachttraining. Squats, lunges verder borst, schouders, buik, biceps, triceps met dumbels thuis en een trainingschemaatje van een maatje van me.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en je loopt alleen hard en fietst of doe je ernaast nog iets van krachttraining?
Dat squatten. Ik trek dat dus echt niet man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje krachttraining. Squats, lunges verder borst, schouders, buik, biceps, triceps met dumbels thuis en een trainingschemaatje van een maatje van me.
Te regenachtig, vanavond zal het moeten opklaren.quote:
Hier schijnt al de hele middag de zonquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef xzaz het volgende:
Ik geloof niet zo in dat eten met schema's en strak bijhoudend hoeveel calorieën je naar binnen propt. Gewoon normaal eten en drinken vind ik persoonlijk voldoende.
[..]
Te regenachtig, vanavond zal het moeten opklaren.
Ja, gisteravond om kwart over 10 nog ff de deur uitgegaan voor een 10km. Was lichtjes aan 't regenen, stond een stevige bries. Heerlijk.quote:
ruilen? ik heb last van het tegenovergesteld. ik eet wat ik wil, prop me voor mijn gevoel bomvol en kom geen gram aan. vanmiddag nog op de weegschaal gestaan, 49,9 kgquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt wat zijn jullie gezegend. Ik presteer het om op 1700 Kcal per dag met 125KM fietsen en 20KM hardlopen per week nog een kilo aan te komen.
Moet je krachttraining gaan doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
ruilen? ik heb last van het tegenovergesteld. ik eet wat ik wil, prop me voor mijn gevoel bomvol en kom geen gram aan. vanmiddag nog op de weegschaal gestaan, 49,9 kg
ok ja ik weet niet hoe dat schema van je eruit ziet, maar normaal gesproken (en dat kan zomaar anders wezen in jou geval begreep dat je sowieso een moeilijke afvaller bent?) zou goede krachttraining i.c.m. hardlopen voor een boost in je vetverbranding moeten zorgen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beetje krachttraining. Squats, lunges verder borst, schouders, buik, biceps, triceps met dumbels thuis en een trainingschemaatje van een maatje van me.
Ik zou het graag ook doen, maar ik heb op 't moment echt geen geld meer over voor een fitness abonnement. Daarnaast voetbal ik al, ga ik 4 keer per week hardlopen. Ik moet ergens nog een soort tussen vorm zien te vinden om nog wat aan krachttraining te doen. We hebben hier in 't bos wel een trimparcours met rekken e.d. Misschien is dat wat om te proberen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ok ja ik weet niet hoe dat schema van je eruit ziet, maar normaal gesproken (en dat kan zomaar anders wezen in jou geval begreep dat je sowieso een moeilijke afvaller bent?) zou goede krachttraining i.c.m. hardlopen voor een boost in je vetverbranding moeten zorgen...
ik doe voornamelijk CORE oefeningen dus squatten, dippen, deadlifts, bankdrukken, pull ups / chin ups, opdrukken en veel dumbell werk.
in mijn geval hoef ik niet af te vallen, ik doe het alleen om er wat strakker/gespierder er uit te zien. en dat lukt vrij aardig.
Misschien eet je juist te weinig. Want voor een man is dat sowieso al aan de lage kant en met zo veel beweging al helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:
Is echt noodzakelijk. Ik merk het wanneer ik het een paar keer oversla dat mijn knieen gevoeliger worden met hardlopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat squatten. Ik trek dat dus echt niet man.Terwijl ik heel graag meer sprongkracht wil krijgen, alleen ik ben er gewoon zo slecht in.
Ik hoef nu niet meer af te vallen. Alleen op gewicht blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ok ja ik weet niet hoe dat schema van je eruit ziet, maar normaal gesproken (en dat kan zomaar anders wezen in jou geval begreep dat je sowieso een moeilijke afvaller bent?) zou goede krachttraining i.c.m. hardlopen voor een boost in je vetverbranding moeten zorgen...
ik doe voornamelijk CORE oefeningen dus squatten, dippen, deadlifts, bankdrukken, pull ups / chin ups, opdrukken en veel dumbell werk.
in mijn geval hoef ik niet af te vallen, ik doe het alleen om er wat strakker/gespierder er uit te zien. en dat lukt vrij aardig.
Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]![]()
Dat moet toch wel want het kan echt niet dat je aankomt als je niet zoveel eet en veel sport.
essentieel onderdeel van sporten...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef YUR het volgende:
Hallo allemaal, en welkom in het eet en dieet-topic
Is dat goed voor de knieen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is echt noodzakelijk. Ik merk het wanneer ik het een paar keer oversla dat mijn knieen gevoeliger worden met hardlopen.
Niet als je gewoon lekker een stukje wilt hardlopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
essentieel onderdeel van sporten...
Yep, knieen zijn gebaat bij sterkere bovenbeen spieren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is dat goed voor de knieen?
Dan moet ik dat ook eens gaan doen, want ik voel mijn knieen ook redelijk snel.
Leuk geprobeerd, maar mensen onderschatten het belang van voeding bij het herstellen van trainingen en ook bij het afvallen (vaak een van de belangrijkste redenen om te gaan hardlopen). Een slecht voedingspatroon kan ertoe leiden dat je amper afvalt en de teleurstelling die daar op volgt tot het stoppen met lopen. Het lijkt me dus wel degelijk een relevant onderwerp.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef YUR het volgende:
Hallo allemaal, en welkom in het eet en dieet-topic
Misschien gewoon eens naar een sportdiëtist gaan? Dezelfde scheikundig processen zullen ook in jouw lichaam gewoon aanwezig moeten zijn hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereldEn ja ik heb meer eten geprobeerd... het werkt niet.
Nog een jaartje volhouden en dan trekt het wel weer bij naar normale waarden.
Nu weer lekker over hardlopen bomen.
Dat weet ik ook wel. Maar ik kom hier om het over het hardlopen te hebben, en niet over eten, krachttraining en dat soort gezeik. Daar zijn al genoeg andere topics voor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar mensen onderschatten het belang van voeding bij het herstellen van trainingen en ook bij het afvallen (vaak een van de belangrijkste redenen om te gaan hardlopen). Een slecht voedingspatroon kan ertoe leiden dat je amper afvalt en de teleurstelling die daar op volgt tot het stoppen met lopen. Het lijkt me dus wel degelijk een relevant onderwerp.
Ooit al eens een bescheiden loopje van 5 km op een lege maag gedaan na een dag werken en amper eten? Zo essentieel is het dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet als je gewoon lekker een stukje wilt hardlopen
Moet je niet ongesteld worden? Dan hou je ook gauw een liter vocht vast.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereldEn ja ik heb meer eten geprobeerd... het werkt niet.
Nog een jaartje volhouden en dan trekt het wel weer bij naar normale waarden.
Nu weer lekker over hardlopen bomen.
Toch is het interessant om even de revue te laten passeren. Je zult zelf ook wel zien dat er behoorlijk wat mensen in geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar ik kom hier om het over het hardlopen te hebben, en niet over eten, krachttraining en dat soort gezeik. Daar zijn al genoeg andere topics voor.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit al eens een bescheiden loopje van 5 km op een lege maag gedaan na een dag werken en amper eten? Zo essentieel is het dus.
Misschien moet je de plug er dan eens uit trekken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je niet ongesteld worden? Dan hou je ook gauw een liter vocht vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je niet ongesteld worden? Dan hou je ook gauw een liter vocht vast.
moet jij ook ongesteld worden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:53 schreef YUR het volgende:
Dan moet ik maar op zoek naar een topic voor mensen die gewoon ff willen genieten van het hardlopen op zich
Of gooi zelf een leuk onderwerp de groep in, dan verschuift de discussie vanzelf en hoef je niet zo apart te reageren wanneer het 2 pagina's lang ff over voeding gaat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:53 schreef YUR het volgende:
Dan moet ik maar op zoek naar een topic voor mensen die gewoon ff willen genieten van het hardlopen op zich
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit al eens een bescheiden loopje van 5 km op een lege maag gedaan na een dag werken en amper eten? Zo essentieel is het dus.
Dat deed ik net. Ik vroeg of nog iemand had hardgelopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of gooi zelf een leuk onderwerp de groep in, dan verschuift de discussie vanzelf en hoef je niet zo apart te reageren wanneer het 2 pagina's lang ff over voeding gaat.
En toen heb ik toch geantwoord?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat deed ik net. Ik vroeg of nog iemand had hardgelopen
Dezelfde chemische processen waren toch van toepassing? Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar jouw metabolisme klopt dan ook van geen kant, zo bleek uit je voorgaande posts.
Ik wilde daar wel op antwoorden, maar ik heb niet gelopen vandaagquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, je bent een machine.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dezelfde chemische processen waren toch van toepassing? Blijkbaar niet
Er zijn er ook wel wat op zaterdagquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom worden alle leuke wedstrijden op zondag gelopen?
zelfde probleem, dan wil ik voetballenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom worden alle leuke wedstrijden op zondag gelopen?
Vroeg in de middag, toen hier de zon nog af en toe achter de wolken vandaan kwam, 3 keer 5 minuten met 1 minuut wandelpauze. Vond het in mijn shirtje met hardloopjasje toch nog wat aan de frisse kant. Wel prettig dat er minder wind stond dan vorige week.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit dus. Wat wil jij lopen? Zit nu zelf te kijken om eens een 10km wedstrijdje mee te lopen. Moet ik wel eerst ff aan m'n looptempo werken want ik ben nog niet constant genoeg. Gister kon 't niet op, maar er zijn ook dagen dat 't maar magertjes is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zelfde probleem, dan wil ik voetballen
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Vroeg in de middag, toen hier de zon nog af en toe achter de wolken vandaan kwam, 3 keer 5 minuten met 1 minuut wandelpauze. Vond het in mijn shirtje met hardloopjasje toch nog wat aan de frisse kant. Wel prettig dat er minder wind stond dan vorige week.
Ik heb andere redenen om op zondag niet te lopen maar ik pak bijna elke 10k en 5k wedstrijd mee indien deze wedstrijd niet op zondag valt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Wat wil jij lopen? Zit nu zelf te kijken om eens een 10km wedstrijdje mee te lopen. Moet ik wel eerst ff aan m'n looptempo werken want ik ben nog niet constant genoeg. Gister kon 't niet op, maar er zijn ook dagen dat 't maar magertjes is.
Wat ging er bij jou niet goed dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het beter ging dan bij mij
10 km tot een HM. Maar eerst weer in een ritme komen de komende weken. Dan 20 mei naar eindhoven en verder maars een kijken wat er te lopen valt... Het voetbalseizoen is toch bijna afgelopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Wat wil jij lopen? Zit nu zelf te kijken om eens een 10km wedstrijdje mee te lopen. Moet ik wel eerst ff aan m'n looptempo werken want ik ben nog niet constant genoeg. Gister kon 't niet op, maar er zijn ook dagen dat 't maar magertjes is.
Ik heb mijn startnummer van mijn marathon + certi en medaille ingelijstquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb andere redenen om op zondag niet te lopen maar ik pak bijna elke 10k en 5k wedstrijd mee indien deze wedstrijd niet op zondag valt.
Ik spaar trouwens ook mijn startnummers, iemand die dat ook doet?
's zomers zijn er meestal wat minder loopjes dan in het voorjaar en in het najaar, da's dan wel weer jammerquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10 km tot een HM. Maar eerst weer in een ritme komen de komende weken. Dan 20 mei naar eindhoven en verder maars een kijken wat er te lopen valt... Het voetbalseizoen is toch bijna afgelopen
Heb EXACT hetzelfde plan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10 km tot een HM. Maar eerst weer in een ritme komen de komende weken. Dan 20 mei naar eindhoven en verder maars een kijken wat er te lopen valt... Het voetbalseizoen is toch bijna afgelopen
Ah, dat is wel mooi ja. Goed idee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb mijn startnummer van mijn marathon + certi en medaille ingelijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |