Misschien eet je juist te weinig. Want voor een man is dat sowieso al aan de lage kant en met zo veel beweging al helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt wat zijn jullie gezegend. Ik presteer het om op 1700 Kcal per dag met 125KM fietsen en 20KM hardlopen per week nog een kilo aan te komen.

quote:

Is echt noodzakelijk. Ik merk het wanneer ik het een paar keer oversla dat mijn knieen gevoeliger worden met hardlopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat squatten. Ik trek dat dus echt niet man.Terwijl ik heel graag meer sprongkracht wil krijgen, alleen ik ben er gewoon zo slecht in.
Ik hoef nu niet meer af te vallen. Alleen op gewicht blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ok ja ik weet niet hoe dat schema van je eruit ziet, maar normaal gesproken (en dat kan zomaar anders wezen in jou geval begreep dat je sowieso een moeilijke afvaller bent?) zou goede krachttraining i.c.m. hardlopen voor een boost in je vetverbranding moeten zorgen...
ik doe voornamelijk CORE oefeningen dus squatten, dippen, deadlifts, bankdrukken, pull ups / chin ups, opdrukken en veel dumbell werk.
in mijn geval hoef ik niet af te vallen, ik doe het alleen om er wat strakker/gespierder er uit te zien. en dat lukt vrij aardig.

Welkom in mijn wereldquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]![]()
Dat moet toch wel want het kan echt niet dat je aankomt als je niet zoveel eet en veel sport.

essentieel onderdeel van sporten...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef YUR het volgende:
Hallo allemaal, en welkom in het eet en dieet-topic

Is dat goed voor de knieen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is echt noodzakelijk. Ik merk het wanneer ik het een paar keer oversla dat mijn knieen gevoeliger worden met hardlopen.

Niet als je gewoon lekker een stukje wilt hardlopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
essentieel onderdeel van sporten...

Yep, knieen zijn gebaat bij sterkere bovenbeen spieren.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is dat goed voor de knieen?
Dan moet ik dat ook eens gaan doen, want ik voel mijn knieen ook redelijk snel.

Leuk geprobeerd, maar mensen onderschatten het belang van voeding bij het herstellen van trainingen en ook bij het afvallen (vaak een van de belangrijkste redenen om te gaan hardlopen). Een slecht voedingspatroon kan ertoe leiden dat je amper afvalt en de teleurstelling die daar op volgt tot het stoppen met lopen. Het lijkt me dus wel degelijk een relevant onderwerp.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef YUR het volgende:
Hallo allemaal, en welkom in het eet en dieet-topic

Misschien gewoon eens naar een sportdiëtist gaan? Dezelfde scheikundig processen zullen ook in jouw lichaam gewoon aanwezig moeten zijn hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereldEn ja ik heb meer eten geprobeerd... het werkt niet.
Nog een jaartje volhouden en dan trekt het wel weer bij naar normale waarden.
Nu weer lekker over hardlopen bomen.

Dat weet ik ook wel. Maar ik kom hier om het over het hardlopen te hebben, en niet over eten, krachttraining en dat soort gezeik. Daar zijn al genoeg andere topics voor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar mensen onderschatten het belang van voeding bij het herstellen van trainingen en ook bij het afvallen (vaak een van de belangrijkste redenen om te gaan hardlopen). Een slecht voedingspatroon kan ertoe leiden dat je amper afvalt en de teleurstelling die daar op volgt tot het stoppen met lopen. Het lijkt me dus wel degelijk een relevant onderwerp.

Ooit al eens een bescheiden loopje van 5 km op een lege maag gedaan na een dag werken en amper eten? Zo essentieel is het dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet als je gewoon lekker een stukje wilt hardlopen

Moet je niet ongesteld worden? Dan hou je ook gauw een liter vocht vast.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereldEn ja ik heb meer eten geprobeerd... het werkt niet.
Nog een jaartje volhouden en dan trekt het wel weer bij naar normale waarden.
Nu weer lekker over hardlopen bomen.

Toch is het interessant om even de revue te laten passeren. Je zult zelf ook wel zien dat er behoorlijk wat mensen in geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar ik kom hier om het over het hardlopen te hebben, en niet over eten, krachttraining en dat soort gezeik. Daar zijn al genoeg andere topics voor.

quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit al eens een bescheiden loopje van 5 km op een lege maag gedaan na een dag werken en amper eten? Zo essentieel is het dus.

Misschien moet je de plug er dan eens uit trekken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je niet ongesteld worden? Dan hou je ook gauw een liter vocht vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je niet ongesteld worden? Dan hou je ook gauw een liter vocht vast.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |