moet jij ook ongesteld worden?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:53 schreef YUR het volgende:
Dan moet ik maar op zoek naar een topic voor mensen die gewoon ff willen genieten van het hardlopen op zich

Of gooi zelf een leuk onderwerp de groep in, dan verschuift de discussie vanzelf en hoef je niet zo apart te reageren wanneer het 2 pagina's lang ff over voeding gaat.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:53 schreef YUR het volgende:
Dan moet ik maar op zoek naar een topic voor mensen die gewoon ff willen genieten van het hardlopen op zich

quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ooit al eens een bescheiden loopje van 5 km op een lege maag gedaan na een dag werken en amper eten? Zo essentieel is het dus.

Dat deed ik net. Ik vroeg of nog iemand had hardgelopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of gooi zelf een leuk onderwerp de groep in, dan verschuift de discussie vanzelf en hoef je niet zo apart te reageren wanneer het 2 pagina's lang ff over voeding gaat.

En toen heb ik toch geantwoord?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat deed ik net. Ik vroeg of nog iemand had hardgelopen

Dezelfde chemische processen waren toch van toepassing? Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar jouw metabolisme klopt dan ook van geen kant, zo bleek uit je voorgaande posts.

Ik wilde daar wel op antwoorden, maar ik heb niet gelopen vandaagquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef YUR het volgende:
[..]

Nee, je bent een machine.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dezelfde chemische processen waren toch van toepassing? Blijkbaar niet

Er zijn er ook wel wat op zaterdagquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom worden alle leuke wedstrijden op zondag gelopen?

zelfde probleem, dan wil ik voetballenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef xzaz het volgende:
Waarom worden alle leuke wedstrijden op zondag gelopen?

Vroeg in de middag, toen hier de zon nog af en toe achter de wolken vandaan kwam, 3 keer 5 minuten met 1 minuut wandelpauze. Vond het in mijn shirtje met hardloopjasje toch nog wat aan de frisse kant. Wel prettig dat er minder wind stond dan vorige week.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef YUR het volgende:
[..]

Dit dus. Wat wil jij lopen? Zit nu zelf te kijken om eens een 10km wedstrijdje mee te lopen. Moet ik wel eerst ff aan m'n looptempo werken want ik ben nog niet constant genoeg. Gister kon 't niet op, maar er zijn ook dagen dat 't maar magertjes is.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
zelfde probleem, dan wil ik voetballen

quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef de_Paans het volgende:
[..]
Vroeg in de middag, toen hier de zon nog af en toe achter de wolken vandaan kwam, 3 keer 5 minuten met 1 minuut wandelpauze. Vond het in mijn shirtje met hardloopjasje toch nog wat aan de frisse kant. Wel prettig dat er minder wind stond dan vorige week.

Ik heb andere redenen om op zondag niet te lopen maar ik pak bijna elke 10k en 5k wedstrijd mee indien deze wedstrijd niet op zondag valt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Wat wil jij lopen? Zit nu zelf te kijken om eens een 10km wedstrijdje mee te lopen. Moet ik wel eerst ff aan m'n looptempo werken want ik ben nog niet constant genoeg. Gister kon 't niet op, maar er zijn ook dagen dat 't maar magertjes is.

Wat ging er bij jou niet goed dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het beter ging dan bij mij

10 km tot een HM. Maar eerst weer in een ritme komen de komende weken. Dan 20 mei naar eindhoven en verder maars een kijken wat er te lopen valt... Het voetbalseizoen is toch bijna afgelopenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Wat wil jij lopen? Zit nu zelf te kijken om eens een 10km wedstrijdje mee te lopen. Moet ik wel eerst ff aan m'n looptempo werken want ik ben nog niet constant genoeg. Gister kon 't niet op, maar er zijn ook dagen dat 't maar magertjes is.

Ik heb mijn startnummer van mijn marathon + certi en medaille ingelijstquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb andere redenen om op zondag niet te lopen maar ik pak bijna elke 10k en 5k wedstrijd mee indien deze wedstrijd niet op zondag valt.
Ik spaar trouwens ook mijn startnummers, iemand die dat ook doet?

's zomers zijn er meestal wat minder loopjes dan in het voorjaar en in het najaar, da's dan wel weer jammerquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10 km tot een HM. Maar eerst weer in een ritme komen de komende weken. Dan 20 mei naar eindhoven en verder maars een kijken wat er te lopen valt... Het voetbalseizoen is toch bijna afgelopen

Heb EXACT hetzelfde plan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
10 km tot een HM. Maar eerst weer in een ritme komen de komende weken. Dan 20 mei naar eindhoven en verder maars een kijken wat er te lopen valt... Het voetbalseizoen is toch bijna afgelopen

Ah, dat is wel mooi ja. Goed idee.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb mijn startnummer van mijn marathon + certi en medaille ingelijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |