abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110762270
Zo, vanochtend in de sportschool tekeer gegaan en na m'n fietsen, krachttraining en roeien nog een hardloopstukje (op de band, dat wel) van ruim 3km eruit geperst op een voor mij nog zelfs respectabele snelheid van tussen de 8,5 en 9 km/h :o. Dat viel me niet tegen. Had nog wel wat verder gekund maar ik vond het voor een eerste poging na lange tijd wel welletjes. Lijkt me dus dat de 5km er conditioneel gezien wel weer inzit, dat moet dus snel eens getest worden, en het liefst lekker buiten natuurlijk ;). Wie weet van het weekend weer!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 25 april 2012 @ 12:24:52 #102
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_110762874
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:06 schreef Jarno het volgende:
Zo, vanochtend in de sportschool tekeer gegaan en na m'n fietsen, krachttraining en roeien nog een hardloopstukje (op de band, dat wel) van ruim 3km eruit geperst op een voor mij nog zelfs respectabele snelheid van tussen de 8,5 en 9 km/h :o. Dat viel me niet tegen. Had nog wel wat verder gekund maar ik vond het voor een eerste poging na lange tijd wel welletjes. Lijkt me dus dat de 5km er conditioneel gezien wel weer inzit, dat moet dus snel eens getest worden, en het liefst lekker buiten natuurlijk ;). Wie weet van het weekend weer!
nice, maar dat wordt wel afzien buiten ;-)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 25 april 2012 @ 12:40:33 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110763288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik was begonnen met drie keer in de week hardlopen, maar ik heb nu al een aantal dagen rust. Ik zal het tempo wel wat naar beneden schroeven en nog een beetje rust nemen. Ik probeer het aan het eind van de week nog wel een keer. Bedankt voor de reacties ^O^
Je bent toch niet begónnen met 3 keer 5? Hoe heb je opgebouwd?
Niet meer actief op Fok!
pi_110763584
Vanmiddag gaan we weer een interval 10km loopje houden :)
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 13:01:54 #105
155227 crew  Guppy
dus
pi_110764068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^O^ :o Hoe kreeg je dat ineens voor elkaar? Heel rustig gelopen?
Ik kreeg toen het me maar niet lukte > 5 km te lopen ook de tip om een stuk rustiger te lopen en toen liep ik ook ineens probleemloos kilometers verder O+.
Ik ben aan het trainen voor de 10km in Roosendaal in juni, en heb zo'n schema van m'n zusje dr school.

Dat schema zei dat ik het volgende moest doen:
8min lopen, 2min wandelen
8min lopen, 2min wandelen
15min lopen, 3min wandelen
18min lopen, 3min wandelen
5min lopen

En toen ik na die laatste 5 min op Endomondo keek, had ik tot m'n grote verrassing 9,11km afgelegd *O* Joehoe!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_110764413
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je bent toch niet begónnen met 3 keer 5? Hoe heb je opgebouwd?
Oh nee, de eerste week begon ik met 3 keer 3km ongeveer. Ik gebruik ook het schema van Evy daarvoor. Na de 4e les liep ik 5 km.
pi_110765021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:24 schreef Jumparound het volgende:

[..]

nice, maar dat wordt wel afzien buiten ;-)
Hoe bedoel je? Ivm verschil loopband en buiten of ivm het weer? :P.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_110765046
quote:
5s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ivm verschil loopband en buiten of ivm het weer? :P.
Verschil met de loopband ;)
pi_110765083
I know, ik ben bekend met buitenlopen. :). Zal wel weer ff wennen worden maar ik heb - al zeg ik het zelf - toch alweer een vrij redelijke conditie opgebouwd... dus ben vooral benieuwd!
pi_110765201
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:28 schreef Jarno het volgende:
I know, ik ben bekend met buitenlopen. :). Zal wel weer ff wennen worden maar ik heb - al zeg ik het zelf - toch alweer een vrij redelijke conditie opgebouwd... dus ben vooral benieuwd!
Zal vast wel goedkomen inderdaad, hooguit dat het tempo vasthouden je even tegen gaat vallen.
pi_110765248
Ik heb de band wel af en toe in stijgingspercentage laten variëren (van 0 tot 3%). En ik zet maar niet direct in op 9km/h ;).
  woensdag 25 april 2012 @ 14:54:28 #112
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_110768373
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:27 schreef Drassss het volgende:

[..]

Verschil met de loopband ;)
Ik vind buiten lopen juist veel fijner dan op de loopband! :)
Heerlijk in de buitenlucht en het lijkt net alsof ik dan sneller kan en langer volhouden.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_110768418
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik vind buiten lopen juist veel fijner dan op de loopband! :)
Ik ook uiteraard, maar je moet wel even "leren" om een tempo te kunnen lopen en die ook vasthouden :)
pi_110768561
Ik loop binnen op een loopband veel makkelijker, hoef je je niet druk te maken over verkeer, hobbels in de weg, wind etc. En een loopband werkt al voor een deel voor je.
Maar buiten lopen vind ik veel leuker, maar het is wel zwaarder, ook voor je lichaam, de loopband geeft al een deel demping, asfalt heeft dat niet.
  woensdag 25 april 2012 @ 15:06:09 #115
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_110768803
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik ook uiteraard, maar je moet wel even "leren" om een tempo te kunnen lopen en die ook vasthouden :)
Ik bedoelde eigenlijk dat ik buiten zelfs makkelijker vind lopen dan op de loopband ;)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_110769127
Ik ben normaal (...) ook een buitenloper hoor, begrijp me niet verkeerd :).
  woensdag 25 april 2012 @ 15:32:14 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110769894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:06 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dat ik buiten zelfs makkelijker vind lopen dan op de loopband ;)
Ik heb nog maar 1 keer gelopen op de loopband (sinds ik serieus loop) en ik beaam dit. Maar ligt miss ook aan de omgeving (je bent binnen = saai, je hebt weinig zuurstof e.d.)
Niet meer actief op Fok!
pi_110770610
Zo, dalijk maar eens les 11 lopen, ziet er makkelijk uit 1 minuut en 2 minuten afwisselend rennen.
Benieuwd hoe het gaat zo in de regen en na een werkdag :)
Alleen ben ik wat aan het twijfelen... jasje aan of niet. Voor de kou hoeft het niet in elk geval :?
  woensdag 25 april 2012 @ 15:49:53 #119
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_110770659
Mijn voornaamste afkeer van de loopband is het gebrek aan visuele stimulering. Alleen het display vertelt je hoe ver je bent. Buiten heb je de variatie: ga ik links door het park of rechts langs de winkels? Nog even doorbijten tot het einde van deze straat! Enzovoorts. Ik neem alle drempels, stoepjes, kuilen voor lief :)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  woensdag 25 april 2012 @ 16:07:13 #120
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_110771542
woensdag afspraak bij podoloog... dan ook maar kijken voor nieuwe schoenen :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_110771769
quote:
6s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef robdriessen het volgende:
Mijn voornaamste afkeer van de loopband is het gebrek aan visuele stimulering. Alleen het display vertelt je hoe ver je bent. Buiten heb je de variatie: ga ik links door het park of rechts langs de winkels? Nog even doorbijten tot het einde van deze straat! Enzovoorts. Ik neem alle drempels, stoepjes, kuilen voor lief :)
Sowieso is variatie in ondergrond beter dan een loopband.
pi_110772671
Eens met alles, maar wat ik wél weer erg handig vind aan een loopband is dat het een perfecte speelplaats is mbt snelheden, hellingen en afstanden. Heb vanochtend goed het verschil tussen 8, 8.5 en 9 km/h kunnen ervaren en weet nu ook wat ik het prettigst vind lopen. Zo'n groot display voor je neus met allerlei knopjes die weer van alles veroorzaken is best handig :Y.
pi_110772979
Blegh, dat was dus 3x niks. Had het gevoel dat ik niet vooruit kwam. Heb echt wel eens lekkerder gelopen. Maar toch alles volgehouden, al was het op een tempo van niks :o
Volgende keer niet te hard roepen dat een lesje met 1 en 2 minuutjes lopen wel makkelijk lijkt..
Zaterdag 18 minuten aan 1 stuk, benieuwd hoe dat gaat lopen :P
pi_110773876
Vanavond mag ik weer! Na anderhalve week amper lopen ga ik vanavond de draad weer op pakken. Wil nu voornamelijk op tempo gaan trainen, zodat ik richting de 13 KM ga. Word waarschijnlijk weer vanaf vooraf aan beginnen. :)

Op een loopband lopen vind ik echt helemaal niks :{ in een warme stinkende sportschool. Totaal geen uitdaging ook.
  woensdag 25 april 2012 @ 16:55:35 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_110773912
Net helemaal netverregend op de fiets.
Ben maar wat blij dat ik uiteindelijk heb besloten niet aan de beekloop mee te doen vanavond.
Ovigens maandag tijdens het stofzuigen :') (of all things) mijn knie verrrekt ofzo. Het schoot echt compleet verkeerd....dus deze week even rustig aan doen.
Gisteren wat balpirik gekregen van een vriendin en dat spul werkt echt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')